Προς το περιεχόμενο

user2163

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    706
  • ΜΕΛΟΣ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αγία Παρασκευή

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.698 προβολές προφίλ
  1. Δεν είναι scam αυτό, προωθητική ενέργεια είναι.
  2. Τι να πω μακάρι να βρείτε όλοι το δίκιο σας, κανονικά αν μπορείτε και κάνετε ομαδικά μία μήνυση θα είναι καλύτερα πιστεύω. Έχουν υπάρξει πολλά τέτοια κανόνια στο παρελθόν αλλά εδώ νομίζω τα ποσά είναι πολύ μεγαλύτερα.
  3. Δεν θα γίνει κάτι τσάμπα τα 15€
  4. Ο απατεώνας είναι υπεύθυνος, καθώς γνωρίζει τις πράξεις του. Οι τράπεζες δεν ευθύνονται, αλλά οφείλουν να τηρούν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις και να μην αποφεύγουν τις ευθύνες τους όταν ένας καταναλωτής που έχει πληρώσει με την κάρτα τους ζητάει επιστροφή χρημάτων για μη παραληφθέν προϊόν. Για το υπουργείο, δεν είμαι σίγουρος αν φέρει ευθύνη. Δεν γνωρίζω αν αυτό ισχύει, αλλά αν είναι αλήθεια, σίγουρα πρέπει να λογοδοτήσουν. Όσον αφορά το Bestprice, αν ένα κατάστημα λειτουργεί νόμιμα, δεν μπορώ να το κατηγορήσω. Ακόμη κι αν είχε στοιχεία, δεν θα γινόταν δικαστής και δεν είμαι σίγουρος αν έχει την υποχρέωση να τα αξιολογήσει και να απομακρύνει το κατάστημα, καθώς είναι απλώς μια μηχανή αναζήτησης, οπότε δεν φέρει ευθύνη. Σχετικά με τις πλατφόρμες, αν αναφέρεσαι στην πλατφόρμα Hosting, εκεί είναι πιο περίπλοκα τα πράγματα και δύσκολο να γίνει κάτι ουσιώδες μιας και ο απατεώνας μπορεί να πηδάει από τη μία στην άλλη. Η αστυνομία δρα βάσει του νόμου, δεν είμαι σίγουρος αν μπορεί να πράξει κάτι αυτεπάγγελτα ή αν απαιτείται εισαγγελική εντολή ή ίσως μήνυση. Φέρουν ευθύνη σε κάποιο βαθμό, αλλά είναι δύσκολο να ξεκινήσουν έρευνα αυτεπάγγελτα χωρίς καταγγελία, ειδικά με τον όγκο εργασίας και την καθυστέρηση που ήδη υπάρχει. Συμφώνω 100% ειδικά με τις αγορές με κατάθεση
  5. Συμφωνώ αλλά δεν θα έπρεπε ο πολίτης να έχει την ευθύνη σε ένα νόμιμο μαγαζί αν εξαπατηθεί, ο άνθρωπος αυτός είναι ακόμη έξω και κυκλοφορεί και βγάζει η αστυνομία κάτι δελτία για κάτι συλλήψεις πειρατικών καναλιών και άλλες τέτοιες βλακείες και εδώ που από ότι φαίνεται έχει εξαπατηθεί χιλιάδες κόσμος δεν κάνει τίποτα.
  6. Τιμές προφανώς, κατάστημα νόμιμο είναι γιατί να μην το εμπιστευτείς, εδώ φαίνεται και η αδυναμία του κράτους και των υπηρεσιών γενικότερα
  7. Εκεί πας για ακριβό PC, To PS5 έχει 499€ και καταναλώνει 180W-210W είναι παράλογο αυτό που ζητάς σε AAA τίτλους
  8. Εμένα μια χαρά μου το βγάζει Μάλλον αυτό έγινε
  9. Δυστυχώς έτσι είναι Κατάστημα που θα άνοιγε, δεν άνοιξε, έβγαλε κάτι μύρια και την έκανε
  10. Δεν υπάρχει λόγος για οτιδήποτε σχετικό με μυνήσεις κτλ. οι τράπεζες την γνωρίζουν την κατάσταση δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό και τα χρήματα θα επιστραφούν κανονικά σε όλους όσους έχουν κάνει chargeback. Δεν υπάρχει επίσης ανάγκη ύπαρξης υπολοίπου του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος που χειρίζεται τις συναλλαγές του perishop. Παραθέτω απάντηση από το Gemini Even if the merchant doesn't have enough funds to cover all the chargebacks, you'll still likely get your money back through the following mechanisms: Merchant Account Reserves: Most payment processors require merchants to set aside reserve funds in their merchant account. This reserve acts as a buffer to cover unexpected situations like chargebacks. If the merchant account has sufficient funds, they'll be used to pay for the chargeback. Payment Processor Liability: If the merchant account reserve is depleted, the payment processor might be liable for some or all of the chargeback amount depending on their agreement with the merchant and the reason for the chargeback. Collections Process: The payment processor may attempt to collect the chargeback amount from the merchant. This can involve various methods like freezing the merchant's account funds or pursuing legal action. Here's a breakdown of what might happen: Scenario 1: Sufficient Reserves: If the merchant has enough funds in their reserve, your chargeback will be paid from that account, regardless of the merchant's overall financial situation. Scenario 2: Insufficient Reserves: If reserves are depleted, the payment processor might step in and cover the chargeback depending on the specific circumstances. Their decision will be based on factors like the type of chargeback and their agreement with the merchant. It's important to note that even if the merchant is eventually forced to pay the chargebacks, it won't directly impact your refund. You'll get your money back from the bank that issued your card, and they'll handle recouping the funds from the merchant or payment processor. Γενίκα δεν είναι δικό θέμα αν έχει ή δεν έχει χρήματα, από τη στιγμή που έγινε η πληρωμή με κάρτα για ένα προϊόν που δεν παραδόθηκε τα χρήματα πρέπει να επιστραφούν είναι ευθύνη του εκδότη της κάρτας και 100% υποχρέωση του.
  11. Απο τις 2/4 μέχρι τις 12/4 απλά περίμενες; Αφού ήξερες ότι ο καναπές είναι στην κούριερ και άρα αν δεν παραληφθεί θα πρέπει να γίνει επιστροφή. Η κούριερ όφειλε να κάνει παράδοση αλλά έπρεπε να πας από εκεί ή έστω να τους ενοχλήσεις ξανά τηλεφωνικά ή στο τοπικό κατάστημα.
  12. Α οκ κατάλαβα κάνει τρενιές
  13. Υπάρχει κάποια πιθανότητα να γίνει κάτι αν απευθυνθούμε στην https://www.cretaforce.gr/abuse/ για τα διάφορα site; Γενικά δεν είναι παράνομο αυτό που κάνει; Που ανήγει διάφορα site με το ίδιο μαγαζί ενώ του έβαλαν πρόστιμο για απάτη;
  14. Το να πληρώνεις 70€ και να μην παίρνεις ολόκληρο το παιχνίδι για εμένα είναι λόγος να μην το αγοράσω, θα περιμένω έτσι και αλλιώς αύγουστο δεν θα έχω χρόνο για video games, από χειμώνα να έρθουν τα patches με το καλό και να πέσουν οι τιμές
  15. Από το screenshot το μηνιαίο σου πάγιο φαίνεται να είναι 27,15 ίσως δεν έχουν περάσει κάποια έκπτωση πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους δεν θα βγει 18€ ούτε στον επόμενο 58.9061(πάγιο) - 39.007(εκπτώσεις) = 19.8991 + 1.98991(φόρος κινητής 10%) = 21.88901 + 5.2533624(φπα) = 27.15€ Δηλαδή ο λογαριασμός έπρεπε να βγει περίπου 23-24 αντί για 32€
  • Δημιουργία νέου...