Προς το περιεχόμενο

billdepo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    140
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  • Τοποθεσία
    Lost

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.384 προβολές προφίλ

billdepo's Achievements

  1. Συνεχίζει να είναι επίκαιρο αυτό. Αν έχει βρει κάποιος πληροφορίες/πηγές ώστε να διαβάσουμε και να μάθουμε περισσότερα, ας τις μοιραστεί!
  2. Σε σχέση με το DELL XPS 7390 πώς θα το βαθμολογούσατε; Σκεφτόμουν να πάρω το DELL αλλά βλέποντας την προσφορά το σκέφτομαι.
  3. Για κάποιον που ζει σε σπίτι με ενοίκιο και το ρολόι είναι του ιδιοκτήτη (δεν έχει γίνει μεταφορά στο όνομα του νοικάρη), έχει νοήμα να βάλει κάποιον εναλλακτικό πάροχο;
  4. Έχει κάποιος το ποδήλατο στην Αθήνα; Στείλτε μου ένα pm αν ενδιαφέρεται κάποιος να με βοηθήσει με troubleshooting (το δικό μου έπαψε να δουλεύει)
  5. billdepo

    Ψάχνω για...

    Και ένα δύσκολο: Ψάχνω για ανταλλακτικά για το σπαστό ηλεκτρικό ποδήλατο της Xiaomi, Qicycle. Πιο συγκεκριμένα, έχω χαλασμένο αισθητήρα Hall Sensor που βρίσκεται στην πίσω ρόδα και πέρα από ένα unavailable unit στο Aliexpress δεν μπορώ να βρω τίποτα άλλο. Κοινώς, έμεινα με ένα χαλασμένο ηλεκτρικό ποδήλατο στο χέρι αν δεν μπορέσω να βρω ανταλλακτικό.
  6. Καλό ακούγεται. Να την πάρουμε την άδεια θέλουμε να υπάρχει όσο είμαστε ΙΚΑ χωρίς να διπλοπληρώνουμε και σε ΤΣΜΕΔΕ, όχι τουλάχιστον πριν ξεκινήσουμε επαγγελματική δραστηριότητα ως μηχανικοί.
  7. Γνωρίζει κανείς πώς είναι συνδεδεμένα ΤΕΕ και ΤΣΜΕΔΕ; Αν έχω καταλάβει καλά μετά από μια εγκύκλιο του 2018 η εγγραφή στο ΤΕΕ δε συνεπάγεται και αυτόματη εγγραφή στο ΤΣΜΕΔΕ. Δουλεύω ως μισθωτός με ΙΚΑ χωρίς να έχω εγγραφεί στο ΤΕΕ αλλά μου φαίνεται ότι είναι καλή ιδέα να εγγραφώ τώρα καθώς καταλαβαίνω πως αν εγγραφώ στο ΤΕΕ τότε στο πρώην ΤΣΜΕΔΕ (ΕΦΚΑ) εγγράφεσαι μόνο αν κάνεις έναρξη άσκησης επαγγέλματος σε ΔΟΥ (δηλαδή μπλοκάκι;!). Επομένως δε θα πληρώνω διπλές εισφορές. Κάνω κάπου λάθος;
  8. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες 😃, νομίζω θα προτιμήσω frog για τους παρακάτω λόγους: - Χρήση δικτύου cosmote (Frog) αντί Wind (Q) - Μεγαλύτερη ευελιξία (μηνιαίο πακέτο) - Μικρή διαφορά στην τιμή (Frog: 8*4.44= 35.5 EUR, Q: 8+3*5=23 EUR αλλά επειδή σκοπεύω να χρησιμοποιώ διπλή sim παράλληλα με vodafone περιμένω να μη χρησιμοποιώ κάθε μήνα τα δεδομένα σε frog και άρα μικρότερο κόστος πχ vodafone μου δίνει 600mb δώρο κάθε μήνα)
  9. Καλησπέρα, Μόλις μου έκοψε το φοιτητικό η Vodafone και τα γενικά πακέτα για Mbs που έχει ειναι επιεικώς απαράδεκτα. Αυτή τη στιγμή κοιτώ να αλλάξω πάροχο κρατώντας το ίδιο νούμερο. Ενδιαφέρομαι μόνο για δεδομένα (Mbs) μιας κ χρησιμοποιώ μια VOIP υπηρεσία για SMS και κλήσεις. Μέχρι στιγμής η Frog μου φαίνεται πιο τίμια (ψάχνω για πακέτο μηνιαίο με τουλάχιστον 1GB). Frog 2GB (25 μέρες) - 4.44€ Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση; Επίσης, ένα άλλο θέμα είναι η κάλυψη του δικτύου, αν και νομίζω χρησιμοποιεί της cosmote το δίκτυο.
  10. billdepo

    Hawkers γυαλια

    Γρήγορη ερώτηση παίδες, Αγόρασα μια δυάδα γυαλιά (40€ τα γυαλιά + 5€ μεταφορικά) με PayPal και θέλω να τα επιστρέψω. Έχω καταλάβει το εξής: Αν τα στείλω εντός 14 ημερών παίρνω refund από Hawkers για όλο το ποσό των 45€ Tο PayPal μου επιστρέφει τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή (στέλνοντας τις ανάλογες αποδείξεις βεβαίως βεβαίως) Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τα παραπάνω; Επόσης, φαντάζομαι η επιστροφή γίνεται με όποια εταιρεία θέλω εγώ και όχι DHL απαραίτητα με την οποία ήρθαν.
  11. Για IP camera που θα δουλεύει 24/7 η netac κάνει;
  12. Σαμοθράκη αρχές Ιουλίου για 3-4 ημέρες. Αναρωτιέμαι ποια είναι μια καλή περιοχή για να μείνουμε ώστε να έχουμε πρόσβαση με τη συγκοινωνία στα περισσότερα μέρη. Την τελευταία μέρα σκεφτόμαστε να νοικιάσουμε αυτοκίνητο για να γυρίσουμε ό,τι δάση, καταρράκτες και βάθρες προλάβουμε. Καμιά ιδέα/πρόταση;
  13. Ευχαριστώ για τις υποδείξεις σχετικά με την ευθύνη του πωλητή. Απ' ό,τι φαίνεται έχετε δίκιο και θα μου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο όταν παραλάβω τη συσκευή πίσω χωρίς να έχει γίνει επισκευή μιας και ο Κωτσόβολος ρίχνει εξ ολοκλήρου την ευθύνη στην infoQuest. Ομολογώ ότι δεν ήξερα πως είναι υποχρεωμένος ο Κωτσόβολος να το επισκευάσει ανεξαρτήτως infoQuest.
  14. Μαζί σου αλλά να πω ότι στον Κωτσόβολο το customer support ήταν επιεικώς απαράδεκτο καθ'όλη τη διάρκεια της επιστροφής του προϊόντος, αρχής γενομένης από το γεγονός ότι αρνούνταν να παραλάβουν το προϊόν για επιστροφή λέγοντας ότι δήθεν πρέπει να το πάω απευθείας στον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο.
  15. billdepo

    Ψάχνω για...

    κατάλαβα, ευχαριστώ
  • Δημιουργία νέου...