Προς το περιεχόμενο

Burgos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    279
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.813 προβολές προφίλ

Burgos's Achievements

  1. Τι να σου πω. PHEV έχω και είχε ένα Type 2 και ένα για οικιακή πρίζα. Και δε νομίζω να παίρνεις Tesla, Audi, Merc ηλεκτρικό και να μη σου δίνουν καλώδια. Ασιατική τσιπιά μου κάνει η έλλειψη καλωδίου
  2. Τι φάση με τα καλώδια ρε παιδιά; Τα καλώδια που έχει το αυτοκίνητο είναι οκ για παντού. Ένα για οικιακή πρίζα που θέλει 30 ώρες να φορτίσει και ένα Type 2 που ταιριάζει σε όλους τους AC ταχυφορτιστές. Οι DC έχουν ΟΛΟΙ δικό τους καλώδιο. Γιατί τέτοιο μπέρδεμα;
  3. 34.000€. Σιγά τη διαφορά. Δες πόσο πωλείται η Μ850 στη Γερμανία και πόσο εδώ 😂
  4. Είναι τραγικό γιατί σαν τουρίστας μπορείς να ξεμείνεις στη μέση του πουθενά ή έστω να χάσεις χρόνο ψάχνοντας επειδή δεν μπορείς πχ να κατεβάσεις μια εφαρμογή ή να πληρώσεις χωρίς αυτήν. Θέλει πολύ καλό σχεδιασμό το ταξίδι με EV. Ειδικά αν είναι να περάσεις δρόμους τύπου Εγνατίας με ένα ΣΕΑ σε 670χλμ
  5. Με credit ή debit όχι. Πάλι θέλει εφαρμογή ή κάρτα της ΒΡ, Shell κλπ όπου και πάλι θέλει χρόνο για να βγει και θα πρέπει φαντάζομαι να έχεις διεύθυνση στην εκάστοτε χώρα για να εκδοθεί. Το Hyundai που γράφεις όσο τέρας και να είναι για 4,5 μέτρα αμάξι, δεν παύει να κοστίζει 73 χιλιάρικα. 73 χιλιάρικα για Hyundai!!! Αν φτάσεις σε τέτοια ποσά δεν κοιτάς Hyundai. Παίρνεις GLC ή Χ3
  6. Ένα plug in θα σου είναι τέλειο. Ειδικά αν πάρεις plug in diesel θα έχεις και οικονομία στα μεγάλα ταξίδια. Με EV το μεγαλύτερο πρόβλημα νομίζω είναι οι εφαρμογές των σταθμών φόρτισης σε κάθε χώρα. Στην Ολλανδία είχα πρόβλημα γιατί η BP και η Shell που έβρισκα σχεδόν παντού, ήταν Geolocked και δεν μπορούσα να τις κατεβάσω για να φορτίσω. Φαντάζομαι περνώντας από 5-6 χώρες θα το συναντήσεις κάπου αυτό. Εκτός φυσικά αν πάρεις Tesla και χρησιμοποιείς το δίκτυο της.
  7. Την είχα νοικιάσει για 2 μέρες αλλά δεν τη ζόρισα πολύ. Ήμουν στο εξωτερικό και δεν ήξερα από που θα μου έρθει η κλήση. Σε σχέση με τον όγκο και το βάρος της είχε γρήγορες αντιδράσεις. Πατούσε καλά στο δρόμο, ήταν άνετη και σε ένα μικρό roadtrip που έκανα. Ένα overall ευχάριστο αυτοκίνητο. Το χάρηκα περισσότερο από μια M850 που είχα πάλι για 2 μέρες. Ο Ecoboost απ'όσο ξέρω δεν έχει θέματα, η συντήρηση είναι φυσιολογική λογικά, αντίστοιχη ενός Focus ST. Απλά δεν έχει το βαρύ γουργούρισμα του V8 που περιμένεις από ένα τέτοιο αμάξι. Προσωπικά περιμένω την κρίση μέσης ηλικίας για να το πάρω γιατί προς το παρόν Mustang και παιδικό καθισματάκι δεν κολλάει.
  8. Πουλάς τη Ζ3, ανεβαίνει έτσι το μπάτζετ και χτυπάς μια Mustang. Οκ θα είναι η Ecoboost και όχι η 5.0 αλλά και πάλι παίρνεις πισωκούνα με 320 άλογα 😁
  9. Burgos

    Πινακίδες αυτοκινήτου

    Όταν ήμουν φαντάρος πάντως αυτή την πινακίδα είχε το αυτοκίνητο του ταξίαρχου εκτός στρατοπέδου όταν αυτός επέβαινε. Αντίστοιχα και ο στρατηγός είχε με 2 αστέρια. Όταν δεν ήταν μέσα ο ταξίαρχος είχε τις πινακίδες ΕΣ.
  10. Burgos

    Hybrid η Mild Hybrid

    Το Mild δεν είναι τίποτα. Ρίχνει τους ρύπους μόνο και δίνει μια μικρή ώθηση στον κινητήρα. Με το Arkana θα κινείσαι μόνο με τη μπαταρία μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες και θα φανεί η διαφορά στην κατανάλωση σε βάθος χρόνου.
  11. Burgos

    Καθισματακι αυτοκινητου

    Αυτά που γράφουν 0-36 είναι θεωρητικά. Δεν μπορεί το παιδί σε τέτοιο κάθισμα μετά τα τα 2,5 - 3. Ειδικά τα 360 (τα οποία είναι κατά τη γνώμη μου ότι καλύτερο για μωρά) έχουν τη βάση και το παιδί κάθεται άβολα όταν μεγαλώσει λίγο. Εγώ είχα το μωρό σε αυγό που κούμπωνε και στο καροτσάκι μέχρι τον 6ο μήνα και μετά πήρα ένα Inglesina Keplero το οποίο ήταν οκ αλλά δεν μπορούσες να το γυρίσεις με ένα χέρι ενώ κρατάς αγκαλιά το μωρό και ένα Cybex SIrona από το οποίο έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος. Όταν έφτασε στο 1 μέτρο ύψος περίπου τα άλλαξα και πήρα το Cybex Solution T και το Britax Romer kidfix III και είμαι ευχαριστημένος και από τα δυο. Εδώ κερδίζει στα σημεία το Britax γιατί έχει και προστατευτικό μαξιλαράκι για τη ζώνη ασφαλείας.
  12. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Λες είναι χαμηλόμισθη. Δάνειο θα μπορέσει να βγάλει για αυτοκίνητο; Μετά λες για απόσυρση. Τι θα δώσει; Το Corolla που τράκαρε; Όταν οι αντιπροσωπείες λένε απόσυρση εννοούν ότι σου παίρνουν το παλιό σου αυτοκίνητο που είναι λειτουργικό, όχι το τρακαρισμένο για σκραπ. Απάντηση που να σε βοηθήσει δε θα πάρεις εδώ. Αν δεν γυρίσει τις αντιπροσωπείες να συζητήσει τους όρους, τι προκαταβολή μπορεί να δώσει και τι δόση θα βγει το αυτοκίνητο, άκρη δε θα βγάλει. Για το αν αξίζει ή όχι με χαμηλό μισθό να πάρει καινούριο δεν είναι η θέση κανενός να το κρίνει εκτός από την ίδια. Έτσι κι αλλιώς μεταχειρισμένο με δόσεις δεν αξίζει γιατί θα πάει σε καταναλωτικό δάνειο με μίνιμουμ 14% επιτόκιο και θα το πληρώσει στο τέλος για καινούριο
  • Δημιουργία νέου...