Προς το περιεχόμενο

BTL

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    131
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.504 προβολές προφίλ

BTL's Achievements

  1. Στην Ελλάδα ΙΤ director με 10Κ καθαρά, δηλ 20Κ μεικτά; Για τι εταιρείες μιλάμε;
  2. @tsofras: Καταρχάς καλορίζικο το αυτοκίνητο!!! Εύχομαι καλές βόλτες και να το χαρείς με την οικογένεια σου. Πήρες αμαξάρα και οποιαδήποτε σύγκριση με Leon (που και αυτό ήταν πολύ καλο) ειναι ατυχής. Σίγουρα κόστισε παραπάνω αλλά αν σκεφτείς ότι ένα Corolla έχει 30Κ, έκανες μια πολύ καλή επιλογή (ιδιαίτερα αν βάλεις στην εξίσωση χώρους, ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, εντυπωσιακή εμφάνιση, μεταπώληση, κ.α.). Well done!
  3. Μπορεί να συμβεί εύκολα. Η απόδοση του χειροφρένου σχετίζεται (αναλόγως τον τύπο του αυτοκινήτου) με ρύθμιση μιας βίδας.
  4. Εξαιρετικά! Καλή αρχή στη νέα σου δουλειά εύχομαι!
  5. Οχι. Για το παράδειγμα του LEON που ανέφερα παραπάνω θεωρείται παροχή ετήσια της τάξης των 3000ευρώ*. Αυτά τα 3000 θα προσαυξήσουν το εισόδημα σου όποιο ειναι αυτό. Αν δηλαδή έχεις ετήσιο εισόδημα 100.000€, με την παροχή του αυτοκινήτου η εφορία θεωρεί ότι το εισόδημα σου ειναι 103.000€. Επειδή ο φορολογικός συντελεστής σε αυτό το κλιμάκιο ειναι 44% θα επιβαρυνθείς με 44%*3000€=1320€ Τώρα υπάρχουν και εξαιρέσεις (φοροαπαλογές σε ηλεκτρικά, υβριδικά κ.α) που δεν γνωρίζω. Αν είσαι μισθωτός σε επιχείρηση και έχεις το όχημα ως παροχή αυτό θα είναι και το max που θα πληρώσεις. Εκτός θέματος, αν έχεις παροχή εταιρικού αυτοκινήτου πούλησε το LEON σου. Σε περίπτωση που η θέση σου δεν δικαιολογεί αυτοκίνητο της αρεσκείας σου κάνε διαπραγμάτευση και ζήτησε συμβόλαιο με λιγότερα ετήσια χιλιόμετρα ή στη χειρότερη μικρή συμβολή απο τη μεριά σου στο μίσθωμα (πχ 50ευρώ το μήνα κάνουν μεγάλη διαφορά στο leasing). Τα χρήματα που θα πάρεις από την πώληση του LEON κράτησε τα για μελλοντική χρήση. *--- (1) 3000ευρώ= 4% * 14000 + 3.000*20% + 3000 *33% +2532*36% (2) 22532 αξία ΛΤΠΦ Leaon =14000+ 3000 + 3000 +2532
  6. Καλή αρχή στη νέα σου δουλειά! Για το φόρο: ενα Leon 1.5 eTSI 150hp FR DSG MHEV PLUS αξίας 30Κ έχει ΛΤΠΦ 22.532 Με βάση αυτή την τιμή υπολογίζεται ένα ποσό που θεωρείται παροχή και προσαυξάνει το ετήσιο εισόδημα σου. Οι συντελεστές που υπολογίζεται η τιμή ειναι οι εξής για ΛΤΠΦ 0- 14.000 ευρώ συντελεστής 4% της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα, για ΛΤΠΦ 14.001 -17.000 ευρώ: 20% της ΛΤΠΦ, για ΛΤΠΦ 17.001 - 20.000 ευρώ : 33% της ΛΤΠΦ, για ΛΤΠΦ 20.001 -25.000 ευρώ: 35% της ΛΤΠΦ Αυτό αθροίζεται σε μια ετήσια παροχή περίπου 3000ευρώ η οποία θα φορογηθεί ανάλογα με το εισόδημα σου πχ αν έχεις 30000 ευρώ μικτά και μπει η παροχή θα φορογηθεί με 36% οπότε θα πληρώσεις φόρο 1000ευρώ. Ο μέγιστος φόρος για αυτό το οχημα θα είναι 1300€.
  7. Αν θα θέλαμε πραγματικά να λύσουμε το πρόβλημα της στέγασης (και μαζί της υπογεννητικότητας) θα έπρεπε σε όσους έχουν κάτω απο ένα οικογενειακό εισόδημα (ρεαλιστικό όχι εισόδημα που ευνοεί αυτούς που φοροδιαφεύγουν) και θέλουν να αγοράσουν σπίτι να υπάρχει επιδότητηση επιτοκίων (ή ακόμη και άτοκα σε περίπτωση πολύτεκνων οικογενειών). να υπάρχει και περιορισμός στο μέγιστο ποσό που μπορεί να δώσει κάποιος για να αγοράσει ένα ακίνητο μέσω αυτού του προγράμματος. Αυτό θα πίεζε συνολικά και τις τιμές ακινήτων σε πιο λογικά πλαίσιο για όσους δεν είναι δικαιούχοι.
  8. Μπορεί να έτυχε... Σε Focus Diesel 1.6 115HP (3ης γενιάς) που έχουμε στην οικογένεια 0 βλάβες σε 100.000Km που έχει έως τώρα. Γενικά, σε κανένα αυτοκίνητο που έχουμε αγοράσει (Nissan, VW, ΤΟΥΟΤΑ, κ.α.) την τελευταία 10ετία δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ βλάβη. Αυτό που έχω δει ότι είναι ότι σε κάποιες μάρκες μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση πιο σύντομα κάποιων αναλωσίμων που φαντάζομαι εξαρτάται απο τους τοπικούς προμηθευτές και τη χώρα προέλευσης.
  9. Μόνο με το forum και το visibility που έχεις (χωρίς να σε έχω γνωρίσει από κοντά φαίνεται ξεκάθαρα ότι προσέχεις τα αυτοκίνητα σου όσον δεν πάει) το αυτοκίνητο σου είναι πολύ καλό και θα πωληθεί εύκολα. Θεωρώ όμως ότι ειναι καλό να περιμένεις. Κράτα τα χρήματα σου, πήγαινε τις βόλτες σου τώρα που φτιάχνει ο καιρός και απο Σεπτέμβρη το βλέπεις.
  10. Πριν από 2.5 χρόνια είχα επηρεαστεί από τη συζήτηση που είχες ξεκινήσει και αγόρασα ένα αυτοκίνητο (ευτυχώς, χρωστάω κέρασμα...:) ! ) . Επειδή κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα για εμένα το Νο.1 είναι η αξιοπιστία οπότε με αυτό το κριτήριο δεν θα άλλαζα αυτοκίνητο για να πάρω DSG (μετά απο ότι έχω διαβάσει απο τη δική σου εμπειρία και τα θέματα που είχες). Στη δική σου περίπτωση, το 2.0 είναι μεγάλο ρίσκο ανεξαρτήτως τί λένε αυτή τη στιγμή (το έχουμε ζήσει επανειλημμένα). Συγκεκριμένα, η μη είσοδος στο δακτύλιο και οι αυξημένοι ρύποι δεν ξέρεις τι μπορεί να σημαίνει μελλοντικά σε φορολογία και επιπλέον περιορισμούς χρήσης). ΑΝ και μόνο ΑΝ λόγω της μέσης σου, όπως έχεις αναφέρει, δυσκολεύεσαι τότε ναι κάνε την άλλαγή. ΑΝ όχι κατά την άποψη μου δεν αξίζει τον κόπο... Το αυτοκίνητο σου το πήρες καινούριο και ξέρεις ότι είναι ασφαλές για να μπει μέσα η οικογένεια σου. Οτιδήποτε άλλο βάζει ρίσκο και θέλει εκτεταμένο έλεγχο. Αξίζει τον κόπο;
  11. Καλημέρα, Αν το αυτοκίνητο είναι στην κατάσταση του δικού σου, δεν σε προβληματίζουν οι πιθανοί φόροι/τέλη, είσαι αποφασισμένος να το κρατήσεις για καιρό διότι γνωρίζεις ότι λόγω 2Lt engine δεν θα το δώσεις εύκολα και πουλήσεις το δικό σου σε λογικό ποσό τότε πας μια εκδομή και το παίρνεις. Οτιδήποτε άλλο δεν αξίζει και κράτα ότι έχεις διότι θα βγεις ζημιωμένος.
  12. Δηλ, εξετάζεις το σενάριο να πάρεις πρακτικά το ίδιο αυτοκίνητο με DSG και να δώσεις extra και 10Κ.... Νομίζω αυτή η επιλογή δεν πρέπει να μπαίνει καν στη συζήτηση.... Αν αποφασίσεις να δώσεις το δικό σου δεν έχει νόημα να αλλάξεις αυτοκίνητο δίνοντας πάνω από 2-3Κ...(πχ πάρε όταν βρεθεί ένα αντίστοιχου επιπέδου/κατάστασης με το δικό σου μεταχειρισμένο )
  13. Το θέμα μεταπώληση είναι σχετικό με τις σημερινές τιμές/συνθήκες. Γνωρίζει κανείς σε 3-4 χρόνια πως θα κυμανθούν οι τιμές στα νέα οχήματα (και γενικότερα); Νομίζω αυτή η περίοδος δεν είναι τόσο καλή για αγορά αυτοκινήτου και αν κάποιος δεν το έχει απόλυτη ανάγκη καλύτερα να περιμένει. Τα θερμικά δεν θα εγκαταληφθούν τόσο εύκολα. Εχουν πολύ μέλλον ακόμη. Μπορεί να γίνει στη Δυτική Ευρώπή και τη Βόρεια Αμερική αλλά μην ξεχνάμε και τα δις ανθρώπων που ζουν σε χώρες που αυτές οι τεχνολογίες θα υιοθετηθούν (αν υπάρχουν) μετά απο 50 χρόνια όταν χτιστούν και οι αντίστοιχες υποδομές. Πιθανότατα τα ηλεκτρικά ειναι μια ενδιάμεση λύση μέχρι να βρεθεί κάτι φιλικό στο περιβάλλον που θα έχει και την αντίστοιχη αυτονομία με τα θερμικά.
  14. Αυτό το άρθρο είδα: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Nees-times-gia-to-Peugeot-3008-Apo-27900-eyrw-me-130-aloga_244378.asp Δεν ξέρω αν ισχύει, μπορεί να έχουν κάνει και λάθος.
  • Δημιουργία νέου...