Προς το περιεχόμενο

Doom [2015 μάλλον]


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

id Software today announced that it has begun production on Doom 4, and is now in the process of expanding its internal team of developers to work on the shooter sequel.

 

 

"Doom is part of the id Software DNA and demands the greatest talent and brightest minds in the industry to bring the next installment of our flagship franchise to Earth," said id Software CEO Todd Hollenshead in a release.

 

"It's critical for id Software to have the best creative minds in-house to develop games that meet the standards synonymous with our titles."

 

The company is currently accepting applications to fill job openings covering roles such as producer, lead designer, and lead animator, among others.

 

Though no further details on the game were released, the studio will likely make use of its new id Tech 5 engine for the project.

 

id Software lead artist Kevin Cloud recently told Shacknews that one of the strengths of the company's new engine is its cross-platform performance.

 

"You don't even have to worry about how it's going to look on PS3 or 360. Right now we've got it running cross-platform running 60 hertz, and it looks really good," said Cloud. "In terms of what artists are available to achieve--it's something you have to see for yourself. I can say this, but you still won't get it until you see it."

 

id will be hosting the 13th annual QuakeCon convention on July 31.

http://www.shacknews.com/onearticle.x/52560

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 229
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά πανικός επικρατεί παντού με αυτή την είδηση (και ναι μου άρεσε το Doom3 σε αντίθεση με μερικούς που το βρήκαν μούφα :P). Για να δούμε :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά πανικός επικρατεί παντού με αυτή την είδηση (και ναι μου άρεσε το Doom3 σε αντίθεση με μερικούς που το βρήκαν μούφα :P). Για να δούμε :-)

 

 

Το ζητημα Johny μου ειναι να προσφερει η νεα engine κατι το πρωτοποριακο οπως προσεφεραν και οι προηγουμενες για την εποχη τους. Π.χ τα state of the art RT lighting FX και shadows που λανσαρε η D3 engine..

 

Κατι το οποιο το βλεπω πλεον λιγο δυσκολο με τις κατα καιρους δηλωσεις του Carmack και το παραλληλο πλεον dev για κονσολες..

 

Παρα ταυτα Doom ειναι αυτο.. Ελπιζω να μην μας απογοητευσει γενικοτερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζητημα Johny μου ειναι να προσφερει η νεα engine κατι το πρωτοποριακο οπως προσεφεραν και οι προηγουμενες για την εποχη τους. Π.χ τα state of the art RT lighting FX και shadows που λανσαρε η D3 engine..

 

Κατι το οποιο το βλεπω πλεον λιγο δυσκολο

 

εγω παλι το βλεπω ευκολο, γιατι ο carmack δεν ειναι ουτε κουταραγκι ουτε gates ουτε κανενας λακες αυτωνων.

 

ισως το q4 να ειναι και λογος να ξε-αραχνιασει το pc μου.. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παλι το βλεπω ευκολο, γιατι ο carmack δεν ειναι ουτε κουταραγκι ουτε gates ουτε κανενας λακες αυτωνων.

 

ισως το q4 να ειναι και λογος να ξε-αραχνιασει το pc μου.. :-)

 

Ολοι αυτο ευχομαστε ρε τρελλιαρη.. Το ζητημα ειναι κατα ποσο αυτο ειναι εφικτο απο τεχνικης πλευρας.. Ο ανθρωπος δεν χρειαζεται συστασεις συμφωνω αυτο το ξερουμε ολοι χρονια τωρα..

 

Οπως ειπα οταν σου παρουσιαζει την D3 engine με τετοια χαρακτηριστικα(και ποσο πισω στο χρονο ετσι;), δυσκολευομαι να βρω τι αλλο μπορει να προσθεσει στην D4 engine σε D3D9 environment για να μην χασουν τπτ σε IQ οι κονσολες απο τα PC..

G.I ? SS? Ολα αυτα τα εχουμε δει απο αλλα παιχνιδια παροτι ελειπαν απο την D3 engine και quite frankly δεν τα θεωρω "επαναστατικα"..

 

Ενας αλλος τομεας ειναι αυτος των textures που ειχε το Doom3.. Φυσικα για uncompressed textures ουτε λογος να γινεται (λεγε με μνημη) οποτε ας ελπισουμε οτι δεν θα κανει προχειροδουλειες και εκει...

 

Με λιγα λογια δεν τον κατηγορω για τπτ για να μην μακρηγορουμε.. Απλα λεω με βαση παντα την κοινη λογικη ,οτι οι κονσολες αποτελουν bottleneck για την αναπτυξη μιας engine ανταξιας του J.C και του Doom..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! To DOOM3 το εχω τερματισει παρα πολλες φορες και ειναι το αγαπημενο μου game!!!

 

To'χεις πει 15 φορές.

Μήπως είναι καιρός να το βάλεις στην υπογραφή σου..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
ισως το q4 να ειναι και λογος να ξε-αραχνιασει το pc μου.. :-)

 

Το Q4 κυκλοφορεί καιρό τώρα. :P :devil:

 

Σοβαρά τώρα: Για να δούμε τι θα γίνει με D4, γιατί το D3/Q4 δεν έκαναν πολλά σε mods κλπ... :/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε, ναι, you got what I meant.

 

και μην ανησυχειτε παλιοpcακηδες, ο carmack εχει δηλωσει προ πολλου οτι η εκδοση pc θα εχει καλυτερο i.q. -αναλογα βεβαια το "μοτερ"

 

εσω ετοιμος!

 

υ/γ

οι κονσολες αποτελουν bottleneck για την αναπτυξη μιας engine ανταξιας του J.C και του Doom..

το μυαλο σου αποτελει bottleneck, αφου εχεις κολλησει με την κονσολα να σου φταιει για ολα. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μυαλο σου αποτελει bottleneck, αφου εχεις κολλησει με την κονσολα να σου φταιει για ολα. :lol:

 

 

Το μυαλο σιγουρα αποτελει bottleneck γενικως και πρεπει να το βαζουμε κατω να δουλευει και λιγο.. :PΚαι προφανως με τις περιορισμενες γνωσεις μου βγαζω καποια λογικα συμπερασματα..

 

So practice my friend.. Practice!! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαινεται πρεπει να ξεκινησουμε να μαζευουμε χρηματα για αναβαθμιση! Πολυ πιθανο να μην το σηκωνουν τα pc μας! Οταν κυκλοφορησε το doom3 δεν υπηρχε κανενα pc που να μπορουσε να το παιξει με ολα φουλ χωρις να σερνεται!! Αν το DOOM4 εχει καλυτερα γραφικα και απο το Cryssis ε τοτε δεν τη γλιτωνουμε την αναβαθμιση!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...