Προς το περιεχόμενο

Doom [2015 μάλλον]


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 229
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν πιστεύω πως θα'ναι πιο βαρύ κι απ'το Crysis.

Doom σχετίζεται με κλειστά περιβάλλοντα,ενώ το Crysis,όπως και το Far Cry ήταν κατ'εξοχήν ανοιχτού περιβάλλοντος,το οποίο σημαίνει πιο πολύ δουλειά για την GPU..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Doom 4 : Hell On Earth με εξωτερικά περιβάλλοντα και ένα μάτσο εχθρούς. Άντε iD Software, φτιάξε μας λιγάκι και κάνε αυτό που θέλουμε όλοι :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως ειπα οταν σου παρουσιαζει την D3 engine με τετοια χαρακτηριστικα(και ποσο πισω στο χρονο ετσι;), δυσκολευομαι να βρω τι αλλο μπορει να προσθεσει στην D4 engine σε D3D9 environment για να μην χασουν τπτ σε IQ οι κονσολες απο τα PC..

G.I ? SS? Ολα αυτα τα εχουμε δει απο αλλα παιχνιδια παροτι ελειπαν απο την D3 engine και quite frankly δεν τα θεωρω "επαναστατικα"..

 

Ενας αλλος τομεας ειναι αυτος των textures που ειχε το Doom3.. Φυσικα για uncompressed textures ουτε λογος να γινεται (λεγε με μνημη) οποτε ας ελπισουμε οτι δεν θα κανει προχειροδουλειες και εκει...

 

Ποιο DX9, OpenGL είναι όλα τα engines της ID. Επίσης το D3 αν θυμάσαι είχε ρυθμιζόμενη συμπίεση για τα textures.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

open gl θα ειναι και αυτο, και το id tech5 demo που ειχαν δειξει περσι ηταν σε 8 core cpu (που δουλευε μονο το ενα core) και σε 512mb quadro 7000 καρτα.

και textures 128000x128000 :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα πάλι πέρα από graphs δεν μου άρεσε το doom...ούτε καν το τερμάτισα το 3...με κουράζει το non-stop moving backwards γιατί όλοι έρχονται κατά πάνω σου...anyways thats με...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο DX9, OpenGL είναι όλα τα engines της ID. Επίσης το D3 αν θυμάσαι είχε ρυθμιζόμενη συμπίεση για τα textures.

 

Σαφως και ειναι θα ειναι OpenGL η engine.. Μιλουσα σε αντιστοιχια με τα D3D9 χαρακτηριστικα ενος API και το τι παραπανω μπορει να προσφερει..

Και να φυσικα και ειναι διαβαθμισμενη η συμπιεση των textures αλλα το ζητημα ειναι οτι δεν θα μπορεσουμε πιθανοτατα να δουμε καλυτερης ποιοτητας textures λογω της περιορισμενης μνημης των κονσολων αυτο εννοουσα.

Μια τεχνικη σαν το block compression θα εκανε θαυματα αλλα δεν νομιζω αν δεν απατωμαι οτι μπορει να αναπαραχθει στο API των κονσολων..

More effective compression more capabilities σε αυτο το πνευμα μιλαω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εμενα πάλι πέρα από graphs δεν μου άρεσε το doom...ούτε καν το τερμάτισα το 3...με κουράζει το non-stop moving backwards γιατί όλοι έρχονται κατά πάνω σου...anyways thats με...

επίσης...

 

 

doom3.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Καλό το Doom 3, πολύ ωραία γραφικά, μερικά έως πολλά cheap scares, και κάπως βαριά μηχανή γραφικών.

Επίσης πολύ επαναλάμβανόμενο περιβάλλον και χωρίς mod, κατέληγα να βαράω τερατάκια με ένα φακό -παρ'ολο που δεν ήταν αυτό που ήθελα να κάνω.

 

It's really dark and you can't hold both your gun and your flashlight at the same time

quoted for truth.

 

Περιμένω ωστόσο το Doom 4, για να δω προς τα που θα κινηθούν και τι θα καταφέρουν.:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν εμπλουτιστει αρκετα το gameplay του δεν προκειται να ασχοληθω.

 

Καθως το Doom 3 ηταν λες και επαιζα ακομα το πρωτο Doom στο Jaguar.

 

Ε απο το 1994 (Doom) εως το 2004 (Doom 3) βαριεσαι οταν παιρνεις καποια πυρομαχικα να πεταγεται πισω απο το τειχο το τερατακι και μπουμ.

 

Αυτα για το gameplay, γιατι τα γραφικα ηταν σιγουρα κορυφαια. Οσο μπορουσες να τα δεις δηλαδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Ε απο το 1994 (Doom) εως το 2004 (Doom 3) βαριεσαι οταν παιρνεις καποια πυρομαχικα να πεταγεται πισω απο το τοιχο το τερατακι και μπουμ.

 

Έλα μωρέ, κάνεις λες και το D3 ήταν τίγκα στα monster closets... :P

/sarcasm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μένα μουφα μου χε φανεί το Doom 3. Στις 1-2 ώρες το είχα βαρεθεί, με το ζόρι το έπαιξα για 3-4, μετά Uninstall

 

To Half Life 2 εν αντιθέση που ήταν της ίδιας εποχής τα σπαγε. Απίστευτη μηχανή γραφικών και physics, φοβερό gameplay και story που κολλάς. Ακόμα δεν το έχω βαρεθεί. Α επίσης ακόμα και σε GMA950 έτρεχε νεράκι με πολύ αξιοπρεπή ποιότητα γραφικών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

αν έβαζαν όπλα με ενσωματωμένο φακό θα το έιχαν παρατήσει λιγότερα άτομα :P

αλλά φαίνεται στην ταινία είχαν πιο έξυπνα άτομα (ναι εκεί είχαν φακούς στα όπλα :P ) από ότι στην ID Software...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

επίσης...

doom3.jpg


 

Game maker id Software quietly confirmed it is working on Doom 4, almost four years after the release of the third installment of the series that made the first-person shooter a permanent fixture in the public conscience.

"Doom is part of the id Software DNA and demands the greatest talent and brightest minds in the industry to bring the next installment of our flagship franchise to Earth," id Software CEO Todd Hollenshead said in a statement published on the company's Web site. "It's critical for id Software to have the best creative minds in-house to develop games that meet the standards synonymous with our titles."

Id Software admitted it listened to gamers' complaints about Doom 3, and will likely make sure it does not replicate the same mistakes with Doom 4.

game engine will be used for Doom 4's development, with some rumors indicating id will use the Rage engine. It is highly unlikely id will use the Doom 3 engine, which is now more than four years old.

http://www.betanews.com/article/Id_Software_announces_the_coming_of_Doom_4/1210289440
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

PC Gamer: What I'd like to see in Doom 4

The intern's helpful suggestions for a better FPS

 

Doom 4 has been announced, and with it comes hope of chain-saw-wielding greatness. Here are some things I'd like to see from my favorite hell-spawn slaying shooter...

 

Dune Buggies!?- One of the major knocks on Doom 3 was its repetitive level design. The claustrophobic settings worked for a while, but some variety would be welcome. Taking a page from Quake Wars and employing MexaTexture techniques could create some spacious Martian environments. Imagine blasting down a Martian canyon on your Martian rover. Or fleeing to a shuttle across a broken bridge overrun with hell spawn. I don't know about you, but I always imagined Hell to be a pretty open environment.

 

Big-Boy-Toy Guns- Some of the guns in Doom 3 handled like something Mattel would make. In the sequel, let's hope they trade in the green plastic for something heavier with an alternative firing mode. The Doom franchise used to be synonymous with innovation. Instead of merely catching up to quality games like Half-Life 2 and Call of Duty 4, perhaps Doom can push the genre and its arsenal in new directions.

 

Decent AI- The Doom 3 enemy AI didn't have to be intelligent; if hell knights had been discussing Nietzsche when you lobbed a grenade at them, the game wouldn't have felt as scary. But the "run at you" tactic felt awfully dated compared to other shooters of the time, and downright laughable if there were crates in front of you. Aww, look at the little demon. Demon want to get out from behind crates?

 

Removal of the "flashlight-focused combat"- It made the game creepy, but it also served as a crutch the designers could use to prop up a game that suffered from poor level design, redundant combat, and sub-par story telling. You mean to tell me that in this science fiction setting, they've mastered teleportation but can't fix a flashlight onto a rifle?

 

An experienced development team- We should all hope that John Carmack will be involved with the project on some level. In addition to being one of the masterminds behind the Doom and Quake franchises, Carmack has pioneered many important computer graphic techniques, and his engines have been licensed to games like Half-Life, Call of Duty, and Medal of Honor. Recently he's been working on the Quake Live and Rage projects. Rumor has it that id Software is currently hiring, and if I had any technical skill, I'd gladly take a rocket to the chest to have an opportunity to work with this guy.

 

A time-traveling sword named "Daikatana."- Just kiddin

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...