Προς το περιεχόμενο

20 λεπτα με μια κοκκινη Κυρια !!!


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτα με την κοκκινη Κυρια !!!!

 

Πηγα το απογευμα στην πιστα καρτ της Ανθουσας που εχει την εδρα της και η ferraridrive.gr για μια απο κονατ συνατηση με την κοκκινη κυρια.

 

Εντυπωσεις φανταστικες...Η ενναλαγη με τις πεταλουδες απο το τιμονι απο 4η σε 3η και παλι 4η , απο 3η σε 2α και παλι 3η κλπ καθως και ο θυρυβος του κινητηρα ηταν μοναδικες !!!

Το συνιστω σε οποιον θελει να κανει ενα μικρο δωρο στον εαυτο του.Η συμπεριφορα του ιδοκτητη Κου Νικου Αντωνιου υποδειγματικη.

Οδηγησα 20 λεπτα αν και μου φανηκαν παραπανω σε κομματι της Λ.Ανθουσας και της Αττικης οδου .

Ο ιδιοκτητης μαλιστα μου εδωσε και ενα δωρεαν εισητηριο για τον γιο να τον παω εκει για 15 λεπτα συνοδηγο.

 

http://ferraridrive.gr/

 

 

Υ.Γ Μου ειπε οτι εχει μεση καταναλωση 32 λιτρα / 100 χλμ και καθε 1000 χλμ θελει ενα κιλο λαδι συμπληρωμα.

post-40980-0-24851400-1293133173_thumb.jpg

post-40980-0-57668900-1293133183_thumb.jpg

post-40980-0-20326700-1293133196_thumb.jpg

post-40980-0-97824600-1293133206_thumb.jpg

post-40980-0-38679900-1293133218_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Στην Θεσσαλονικη υπαρχει κατι αντιστοιχο?

Επισης για να σε αφησουν να το οδηγησεις πρεπει να εχεις απαραιτητα διπλωμα οδηγησης? :mellow:

(Ξερω χαζη ερωτηση αλλα δεν γνωριζω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Υ.Γ Μου ειπε οτι εχει μεση καταναλωση 32 λιτρα / 100 χλμ και καθε 1000 χλμ θελει ενα κιλο λαδι συμπληρωμα.

 

 

Για την κατανάλωση δεν μπορώ κάτι(παρά μόνο ότι μπορεί να πέσει αρκετά αν μιλάμε για συνθήκες βόλτας) αλλά αυτό με το λάδι ισχύει μόνο αν ο κινητήρας έχει σοβαρό πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ποστάρω βιντεάκι που την οδηγάω στο Μαρανέλλο, και φωτό; Μπα όχι δεν έχω φωτογένεια. :rolleyes: Αυτή που οδήγησα είχε και τα φώτα xenon. Έλεος ο άλλος έδωσε κοντά στα 180.000 ευρώ, τα 2κ που κάνουν τα xenon λυπήθηκε; :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την κατανάλωση δεν μπορώ κάτι(παρά μόνο ότι μπορεί να πέσει αρκετά αν μιλάμε για συνθήκες βόλτας) αλλά αυτό με το λάδι ισχύει μόνο αν ο κινητήρας έχει σοβαρό πρόβλημα.

 

μια χαρα ισχυει περι λαδιου.(αν και για νορμαλ οδηγηση το νουμερο ειναι λιγο τραβηγμενο).

 

Οπως και ο συμπλεκτης με μαθηματικη ακριβεια περιπου στα 12.000χλμ θελει αλλαγη.

Οπως επισης επι σειρα ετων ειχαν προβλημα στα ηλεκτρικα τους και τα τελευταια χρονια που το γυρισαν σε γιαπωνεζικα ηλεκτρικα δουλευουν ρολοι.

Μην νομιζεις επειδη κανουν 300.000 οτι δε παθαινουν τπτ.

 

Μη ξεχναμε οτι φτιαχτηκαν για ενα συγκεκριμμενο σκοπο κι οχι για βολτες στις...παραλιακες.

 

Παραλιγο θα χα τη τιμη να εχω στο γραφειο ενα τρυπιο πιστονι απο 430, αλλα δε προλαβα να το τσιμπησω απτο σπασμενο μοτερ στο συνεργειο μου.

 

Παντως κυρ γιαννη, ξεχωριστη εμπειρια οπως και να το κανουμε ετσι? εστω και για λιγο και χωρις να το πιεσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Παντως κυρ γιαννη, ξεχωριστη εμπειρια οπως και να το κανουμε ετσι? εστω και για λιγο και χωρις να το πιεσεις...

 

 

Χωρις καμμια αμφιβολια φιλε μου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δε βρει πάτωμα το πόδι σου μαζί με το πεντάλ του γκαζιού τι το ξεχωριστό μπορεί να έχει σαν εμπειρία; Αν δεν κολλήσει η σπλήνα σου στο κάθισμα τι θα καταλάβεις; :P

 

Αλλαγές από το τιμόνι σε 0.1 δευτερόλεπτα κάνεις και με ένα Ibiza DSG7.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μια χαρα ισχυει περι λαδιου.(αν και για νορμαλ οδηγηση το νουμερο ειναι λιγο τραβηγμενο).

 

 

Συνεχίζω να διαφωνώ. Κανονικό μοτέρ που καίει τόσο λάδι σε 1000χλμ έχει πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως σου ανεφερα, αν προκειται για υπερσυνετη οδηγηση δηλ 3000σαλ που για φεραρι ειναι σα ρελαντι, τοτε ναι συμφωνω μαζι σου.

Οταν προκειται για πολεμικη οδηγηση (ναι,καποιοι που εχουν φεραρι δεν την λυπουνται...) τοτε πιστευω πως το πινει το λιτρο της.

Δε μπορω να σου πω ακριβως τα χλμ,αλλα δεν ειναι μακρια απτη απο αυτο που αναφερθηκε.

Μη ξεχνάς οτι μιλάμε για ενα μοτερ που μπορει να λειτουργει απο 8000-9500σαλ διαρκως.Αυτο σημαινει πολεμικη οδηγηση.

Να γνωριζεις πως τετοιου ειδου μοτερ, πιεσμενα δηλ μεχρι το θεο, εχουν καταναλωσεις λαδιου υπερβολικες για τα νορμαλ μας γουστα αλλά νορμαλ για αυτο που ειναι.

 

Για παραδειγμα οταν το σαξο μου εκαιγε κανα λιτρο στις 7500 μου φαινοταν,καπως εν συγκρισει οταν ηταν εργοστασιακο που εκαιγε 200μλ στα 10.000

 

Υ.Γ. μη παμε και πολυ μακρια.Ολοι γνωριζουμε τις καταναλωσεις λαδιου των 1ων τσι μοτερ.Που η αντιπροσωπεια το θεωρει νορμαλ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατανάλωση αυτή είναι υπερβολική. Ακόμα και η VW που αναφέρεις σαν παράδειγμα γράφει στο manual ότι με κατανάλωση 1λ/1000χλμ το μοτέρ είναι ελλατωματικό.

 

Ακόμα και ένας wankel που λόγω σχεδιασμού καταναλώνει λάδι δύσκολα θα φτάσει σε τέτοιες καταναλώσεις.

 

Πιεσμένο γιατί; Το μοτέρ έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να μπορεί να φτάνει σε αυτούς τους ρυθμούς περιστροφής και μάλιστα η τιμή είναι τέτοια που δεν υπάρχουν εκπτώσεις στα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Να αναφέρω εδώ ότι το μοτέρ του S2000 έχει μεγαλύτερη ειδική απόδοση. Αυτό πόσο λάδι πρέπει να καίει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...