Προς το περιεχόμενο

Ανταποκριση καταστηματων στις online παραγγελιες


pc_admin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θελω να αναφερω το θεμα της ανταποκρισης των on line eshops στις παραγγελιες μεσω ιντερνετ ,ειδικα οταν δεν υπαρχει αμεση διαθεσιμοτητα .

Παραδειγμα : παραγγειλα μια οθονη lg 19" (82Ευρω) απο το eshop και βλεπω οτι στην συγκεκριμενη οθονη η διαθεσιμοτητα ειναι 1-2 ημερες.

1 εβδομαδα μετα παιρνω τηλ να μαθω σε ποια φαση βρισκεται η παραγγελια και μου λενε οτι θα την εχουν αυτοι τελος της επομενης εβδομαδας , 15 ημερες δηλ μετα την ημερα που εκανα την παραγγελια .

Και ρωτω δε επρεπε αυτοι να ενδιαφερθουν να στειλουν mail να μου πουν οτι δεν θα την εχω σε 1-2 εργασιμες που λενε στο site ,αλλα σε πανω απο 15 ?

επομενο παραδειγμα παραγγειλα ενα ανεμιστηρα απο eworld (11 ευρω) στις 30/3 και στο site λεει αμεση διαθεσιμοτητα.

Βλεπω οτι η παραγγελια εχει μεινει στην φαση ελεγχος διαθεσιμοτητας μεχρι σημερα (2/4 )και παλι καμια ενημερωση.

Εστειλα και mail και τους ρωταω τι γινεται αλλα δεν εχουν απαντησει ακομα

Ενω μια καρτα γραφικων 180 ευρω που ειχα παρει απο το συγκεκριμενο καταστημα σε 2 ημερες την ειχα στα χερια μου.

Μηπως αν ειχα παραγγειλει κατι ακριβο θα εδιναν μεγαλυτερη σημασια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή τυγχάνει να τα ξέρω εκ των έσω.. Δεν υπάρχει τίποτα στην αγορα. Οι προμηθευτές δεν στοκαρουν πλέον κ´ ζητάνε τα χρήματα απο τους μεταπωλητες σε μετρητά.

 

Πχ ESHOP: lg 19" -> παραγγελια απο εισαγωγεα ( δεν την εχει στοκ)-> την παραγγελνει απο εξωτερικό -> ο πελάτης περιμένει πάνω απο 10+ μέρες. Το ESHOP πλήρωνε με πίστωση (επιταγές) τον εισαγωγεα. Ο εισαγωγέας όμως δεν δέχεται πίστωση γιατι κ´ ο κατασκευαστής (lg) ζητάει μετρητά άπτον Έλληνα εισαγωγεα. Κ´ αυτο γιατι; Γιατι ζούμε την οικονομική κρίση των κυβερνήσεων των 2 μεγάλων κομμάτων κ´ όταν ακούν οι ξένοι να σταλούν οι παραγγελίες προς Ελλάδα με πίστωση τις κόβουν! Γιατι δεν ξέρουν αν ποτε πάρουν τα χρήματα τους. Έτσι μόνο με ρευστο. Ρευστο στην αγορα δεν υπάρχει για ανακύκλωση της αγοράς.. οπότε ο πελάτης θα περιμένει..

 

Προσοχή: το ESHOP ήταν ένα παράδειγμα κ το έθεσα επειδή στη προκειμένη περίπτωση έκανες παραγγελια απο εκει. 9 στα 10 μαγαζιά αντιμετωπίζουν προβλήματα διαθεσιμότητας λόγω μη χορήγησης προϊόντων με πίστωση.

 

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως τα ειπε ο greekparrot. Επειδη δεν υπαρχει ρευστό, κανεις δε στοκάρει.

 

Από την αλλη, αμα ο πωλητης σου πει οτι δεν το εχει διαθεσιμο και θα το παραγγειλει, εσυ σαν πελάτης ... εφυγες!

 

Συμπέρασμα: όπου βλέπεις αμεσα διαθεσιμο να εισαι επιφυλακτικός και οπου λεει διαθεσιμο σε 1-2 μερες, σου λεει εμμεσα οτι δεν το εχει σε στοκ. Εγώ οταν καιγομαι παιρνω τηλέφωνα "Το εχεις; Ναι; βαλε το στην ακρη, ερχομαι να το παρω"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντα πριν παραγγείλω από ένα eshop κοιτάζω διαθεσμότητα και εαν δεν το αναφέρει στο site τους τους παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω.

Εαν θέλω κάτι και το βιάζομαι, προτιμώ να το πάρω κάπου σε λίγο παραπάνω τιμή αλλά να το έχω άμεσα και εαν δεν το βιάζομαι κοιτάω που θα το βρω πιο φτηνά έστω και εαν αργήσει αρκετές μέρες (πχ εξωτερικό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με αυτα που λετε,αλλα το προβλημα μου δεν ειναι αν θα καθυστερησει η παραγγελια η οχι .

Το προβλημα μου ειναι οτι οταν προκειται να καθυστερησει για καποιο διαστημα μεγαλυτερο απο οτι γραφουν στο site ,θα επρεπε να εχουν την ευαισθησια ΑΥΤΟΙ να ενημερωνουν τον πελατη οτι θα καθυστερησει περισοτερο απο το προβλεπομενο ,και οχι ο πελατης να τους κυνηγαει να μαθει τι συμβαινει .

Και βεβαια στην 2η περιπτωση που γραφω , οταν αναφερεται "ετοιμοπαραδοτο" και εχουν περασει 4 ημερες απο την παραγγελια χωρις ενημερωση ,ακομα παραπανω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω παρηγγηλα ενα ποντικι απο e-shop καθως υπηρχε διαθεσιμοτητα.

Ε μετα απο 10 λεπτα που μπηκα να ελεγξω την παραγγελεια ελεγε πως δεν ειναι διαθεσιμο προς το παρον...και βεβαια εχει κολλησει η παραγγελεια σ'εκεινο το σημειο.

Βεβαια ειχα επιλεξει να ειδοποιηθω οταν θα ειναι και παλι διαθεσιμο και την επομενη μερα της παραγγελειας μου ηρθε σε e-mail οτι ειναι διαθεσιμο και παλι.Στο site ομως δεν υπαρχει.. :devil: και ακομη περιμενω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα μια Xonar DX στις 17 Μαρτίου. Διαθεσιμότητα έλεγε 1-2 εργάσιμες.

Στις 22 του μήνα πήρα μόνος μου τηλέφωνο μιας και η εξέλιξη παραγγελίας έλεγε ακόμα "Μη Ελεγμένο"...

Μου είπαν ότι δεν την είχαν διαθέσιμη γιατί είχαν πρόβλημα με τον προμηθευτή και ότι θα την είχαν στο κατάστημα στις 25 και θα την παραλάμβανα στις 29 (courier επαρχία).

Την επόμενη πήρα τηλέφωνο ξανά και ακύρωσα την παραγγελία.

 

 

Την κάρτα την παρήγγειλα τελικά από το visionstudio (Διαθεσιμότητα: 1 μέρα).

Ελπίζω να μην έχουν και αυτοί πρόβλημα με τον προμηθευτή... :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικα για το e-shop, δε μετραει αν λεει "διαθεσιμοτητα 1-2 μερες" αλλα στο διπλανο ακριβως λινκ να δεις αν οντως υπαρχει σε καποιο καταστημα, η αν λεει σε ολα "διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας 2-3 εργασιμες ημερες" που μπορουν να γινουν εβδομαδα. Ψιλοπουστια αλλα τι να κανεις, ολοι ξερουμε πλεον οτι κανεις δε στοκαρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://topetopeopapagalos.blogspot.com/2011/03/eshop-99.html

καπνός χωρίς φώτια....

 

Παντως το θεμα με το στοκαρισμα δε το εχει τωρα, ειναι πανω απο χρονο, και το εχουν ολοι.

Τωρα αν κλεισει η οχι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας πω κι εγώ τον πόνο μου λοιπόν!

Κυριακή 27/3 έκανα παραγγελία μια σύνθεση υπολογιστή και επέλεξα να μου το συναρμολογήσουν κιόλας.

Κοίταξα 3-4 φορές όλα τα πράγματα που επέλεξα να είναι διαθέσιμα και όχι κατόπιν παραγγελίας.

Δευτέρα 28/3 βλέπω πως η παραγγελία προχωράει κανονικά και είχε φτάσει στο στάδιο του ελέγχου διαθεσιμότητας.

Το κοιτάω την επόμενη μέρα, ακόμα στο ίδιο στάδιο.

Τη μεθεπόμενη, το ίδιο.

Παρασκευή 1/4 περνάω από το υποκατάστημα εδώ στην Πάτρα, ρωτάω τι γίνεται και μου λέει "Παραλαμβάνουμε τροφοδοτικό, μνήμες, σκληρό και επεξεργαστή αύριο ή τη Δευτέρα. Τετάρτη θα τον έχετε τον υπολογιστή."

Σκέφτομαι "παραλαμβάνουν στις 4/4 τα πράγματα, θέλουν και 3 μέρες για να τον συναρμολογήσουν, μ@@@@@@ς μου λέει"

Τώρα αν τους πάρω τηλ και τους κράξω θα φταίω;

Υπόψιν, η παραγγελία έγινε λόγω του ότι είχα ένα πιστωτικό κοντά στα 200€ το οποίο μου έδωσαν μετά την τρίτη αντικατάσταση ενός SSD μέσα σε διάστημα 35 ημερών, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 μήνες μετά...

Aπ το κακο στο χειροτερο το eshop.gr,Εκανα παραγγελια την Δευτερα και ακομα τιποτα ασχετα αν ελεγε διαθεσημοτητα 2-3 μερες.Τους εστειλα και mail για να με ενημερωσουν για την κατασταση αλλα με γραψαν στα @@ τους ενω καποτε δεν περνουσε μιση ωρα και με ειχαν ηδη απαντησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγειλα Samsung Galaxy S II που εδειχνε αμεσα διαθεσιμο ειδα οτι δεν προχωραει η κατασταση και πηρα τηλ. Δεν εχουν ιδεα ποτε θα εχουν διαθεσιμο αλλα ειναι χρεωμενο στην καρτα μου κ'ιολας. Καποτε ηταν καλη εταιρια.... Πολλες εταιριες εχουν προβλημα με παραγγελλιες απο εξωτερικο επειδη ειμαστε σε αναξιοπιστη χωρα, μας τα ζητανε απο μπροστα, αλλα ενημερωσε το πελατη ρε μαγκουφιδες!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικα για το e-shop, δε μετραει αν λεει "διαθεσιμοτητα 1-2 μερες" αλλα στο διπλανο ακριβως λινκ να δεις αν οντως υπαρχει σε καποιο καταστημα, η αν λεει σε ολα "διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας 2-3 εργασιμες ημερες" που μπορουν να γινουν εβδομαδα. Ψιλοπουστια αλλα τι να κανεις, ολοι ξερουμε πλεον οτι κανεις δε στοκαρει.

 

+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...