Προς το περιεχόμενο

Kal-El: τετραπύρηνος επεξεργαστής με 5 πυρήνες


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λίγους μήνες μετά την ανακοίνωση του τετραπύρηνου επεξεργαστή Kal-El για φορητές συσκευές, η Nvidia έδωσε σήμερα στο φως νέες λεπτομέρειες σχετικά με την επερχόμενη αυτή SoC σειρά μικρο - επεξεργαστών, η οποία ενσωματώνει ταυτόχρονα και κάρτα γραφικών.

 

Η Nvidia υπόσχεται υψηλές επιδόσεις, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας καθώς και καλύτερη απόδοση της φυσικής στο gaming. Τα περισσότερα από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι σχεδόν αυτονόητο να υπάρχουν όταν συνεργάζονται περισσότεροι πυρήνες. Η μεγάλη αποκάλυψη για τους Kal-El είναι ότι θα ενσωματώνουν και πέμπτο πυρήνα. Πέρα από τους τέσσερις κυρίως πυρήνες τύπου Cortex A9 , οι Kal-El θα διαθέτουν ακόμη έναν ίδιο συμπληρωματικό πυρήνα ειδικά σχεδιασμένο έτσι ώστε να διαχειρίζεται διεργασίες χαμηλότερων απαιτήσεων έτσι ώστε να μειώνεται η κατανάλωση ενέργειας.

 

kal4-20110920.jpg

 

Αυτό επιτυγχάνεται καθώς ο συμπληρωματικός πυρήνας είναι χρονισμένος στα 500MHz προσφέροντας έτσι μεγαλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη αποδοτικότητα ανά watt όταν εκτελούνται υποδιέστερες διεργασίες όπως ο συγχρονισμός του Facebook ή του Twitter, widgets, email ειδοποιήσεις, εφαρμογές στο παρασκήνιο και κινούμενα wallpapers. Έτσι μένουν ελεύθεροι οι υπόλοιποι τέσσερις πυρήνες έτοιμοι να εκτελέσουν βαριές εργασίες όπως παιχνίδια, επεξεργασία video/ήχου, 3D και web browsing. Έχει υπολογισθεί ότι με αυτόν τον τρόπο οι επιδόσεις αυξάνονται κατά 50% σε σύγκριση με τον Tegra 2.

 

Link.png Site: engadget.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραία μαγκιά, καμία πληροφορία όμως για το πόσο αυξάνεται η διάρκεια της μπαταρίας σε σχέση με το tegra 2 κάνοντας ίδια χρήση δε λέει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραία μαγκιά, καμία πληροφορία όμως για το πόσο αυξάνεται η διάρκεια της μπαταρίας σε σχέση με το tegra 2 κάνοντας ίδια χρήση δε λέει

 

powersavings.jpg

 

gaming.jpg

 

power2.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τετραπυρηνος με πεντε πυρηνες, σα να λεμε τετρατροχο με πεντε ροδες... B)

 

ειναι λιγο ακυρο αυτο. δεν παιζουν και οι 5 μαζι. 1 ή 4 ειναι αναλογως τη χρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά τη μεγαλοφυή ιδέα.. Καλα μας κοροϊδεύουν; Μα και τώρα, ητε έχεις 1πυρινο ητε 2πυρινο πάλι για εφαρμογές χαμηλών απαιτήσεων όπως οι παραπάνω, facebook κλπ, ο πυρινας πέφτει στα 500 και παρακάτω. Η διαφορα ποια είναι, δεν κατάλαβα..

Οι περισσότεροι φωνάζετε γιούπι σε ότι διαβάζετε χωρίς να καταλαβαίνετε τίποτα.. Αυτοί που πανηγυρίζουν ας μου πουνε πια είναι η διάφορα.

 

android.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοί οι πολλοί ή εξειδικευμένοι πυρήνες αρκεί και το λογισμικό να μπορεί να τους εκμεταλλευτεί, κάτι που δεν ισχύει στις πλειοψηφία των εφαρμογών. Επιπλέον ο χρήστης στα smartphones δεν έχει τόσο μεγάλη ανάγκη να δουλεύει ταυτόχρονα πολλές εφαρμογές όσο στους κοινούς υπολογιστές. Γενικά η χρήση πολλών πυρήνων σε υπολογιστές και κινητά είναι η εύκολη λύση. Είναι πιο εύκολο να σμικρύνεις τον επεξεργαστή και να προσθέσεις επιπλέον πυρήνες, από την αύξηση ταχύτητας που οδηγεί σε δύσκολα προβλήματα θερμότητας και κατανάλωσης. Στους επιτραπέζιους το θεωρητικό όριο ταχύτητας είναι 3,5 έως 4 GHz ενώ στα κινητά γύρω στο 1,5 GHz. Ευτυχώς το iOS 5 και τα Windows 8 θα έχουν εξαιρετική υποστήριξη πολλών επεξεργαστών σε αντίθεση με τις προηγούμενες εκδόσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

NVIDIA tells us that the sole point of the LP Cortex A9 is to provide lower power operation when your device is in active standby (e.g. screen is off but the device is actively downloading new emails, tweets, FB updates, etc... as they come in). The LP core runs at a lower voltage than the GP cores and can only clock at up to 500MHz. As long as the performance state requested by the OS/apps isn't higher than a predetermined threshold, the LP core will service those needs. Even with your display on it's possible for the LP core to be active, so long as the performance state requested by the OS/apps isn't too high.

 

cores.jpg

 

Once it crosses that threshold however, the LP core is power gated and state is moved over to the array of GP cores. As I mentioned earlier, both CPU islands can't be active at the same time - you only get one or the other. All five cores share the same 1MB L2 cache so memory coherency shouldn't be difficult to work out.

 

Android isn't aware of the fifth core, it only sees up to 4 at any given time. NVIDIA accomplishes this by hotplugging the cores into the scheduler. The core OS doesn't have to be modified or aware of NVIDIA's 4+1 arrangement (which it calls vSMP). NVIDIA's CPU governor code defines the specific conditions that trigger activating cores. For example, under a certain level of CPU demand the scheduler will be told there's only a single core available (the companion core). As the workload increases, the governor will sleep the companion core and enable the first GP core. If the workload continues to increase, subsequent cores will be made available to the scheduler. Similarly if the workload decreases, the cores will be removed from the scheduling pool one by one.

 

Ισχύουν ότι λέγαμε για τον undervoltaged/underclocked pentium στο σχετικό thread απλά εδώ δίνεται η δυνατότητα να ενεργοποιηθούν περισσότεροι και ισχυρότεροι πυρήνες όταν απαιτείται. :-)

 

Source.png Πηγή: anandtech

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βάλεις και τους 12 πυρήνες της gpu... τι dolby και σαχλαμάρες, DTS-HD MA 7.1 που είναι και συμβατό προς τα πίσω.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_Tegra#Tegra_3_.28Kal-El.29_series

 

Αν και το ενδιαφέρον είναι η υποστήριξη directx11+ (???) στον Wayne.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...