Προς το περιεχόμενο

Απορίες για Service HP Pavilion dv6-1310sv Espresso


miandge

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλο το forum.

 

Έχω σκοπό τις προσεχείς ημέρες(αύριο-μεθαύριο) να πάω για service 1 laptop hp που χω(αυτό που έγραψα και στον τίτλο) γιατί αντιμετωπίζω τα εξής θέματα:

 

1) Ασπρίλα έκτασης περίπου 0.5cm^2 πάνω δεξιά στην οθόνη(δεν είναι τετράγωνο το σχήμα αλλά περίπου τόση επιφάνεια καλύπτει) η οποία είναι όμως ορατή περισσότερο σε ανοιχτόχρωμο φόντο.

 

2) Σπασμένο πλήκτρο του "\" ή "|" έπειτα από δική μου πατατιά.

 

Αυτά λοιπόν που θα θελα να ρωτήσω είναι τα εξής:

 

1) Έχω εγγύηση αγοράς από το Πλαίσιο και είμαι εντός αυτής. Αν πάω σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο service της HP για να γλυτώσω τον χρόνο αναμονής (και)του Πλαισίου με την απόδειξη του Πλαισίου με δέχονται κανονικά, έτσι? Δεν χρειάζεται κάποια συνεννόηση του Πλαισίου με το εκάστοτε κατάστημα?

 

2) Ποιο service της HP θα μου προτείνατε από άποψη φιλικότητας-εξυπηρέτησης?

 

3) Πόσο χρόνο περίπου να υπολογίσω χωρίς το laptopάκι μου?

 

4) Είναι πιθανό να περαστούν και οι 2 βλάβες στην εγγύηση? Για την οθόνη δεν έχω αμφιβολίες αλλά για το πληκτρολόγιο τεράστιες... Αν δεν περαστεί το πληκτρολόγιο πόσα να περιμένω στο περίπου στην κεφάλα?

 

Νομίζω αυτά έχω που θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας!

Merci beaucoup!

 

In and out ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και την αποδειξη αγορας να μην ειχες, θα κοιταζαν μεσω του σηριακου αριθμου ποση εγγυηση εχεις ακομη μεσω αυτου

Link

Αλλα εσενα σε συμφερει που εχεις την αποδειξη γιατι ο σηριακος αριθμος δινει εγγυηση απο την στιγμη που το λαπτοπ βγηκε απο το εργοστασιο και οχι απο ποτε που αγοραστηκε.

Δεν χρειαζεται οποιαδηποτε συνεννοηση μεταξυ τριτων.

Για αλλαγη οθονης υπολογιζε καμια εβδομαδα με 10 μερες. Μεχρι να ερθει το ανταλλακτικο δηλαδη.

Για το αν θα περαστουν και οι 2 βλαβες στην εγγυηση.. Λιγο δυσκολο.

Αν θα σου αλλαξουν ολοκληρο το πληκτρολογιο θα κοστισει ενα ποσον..

Αν ειναι απλα ενα κουμπι, μπορει να στο φτιαξουν και τσαμπα.. Αν εχουν αποθεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά το πήγα σήμερα το μεσημέρι στην Login.

Όλα κομπλέ με την εγγύηση.

 

Τώρα αναμονή να δω τι θέμα παίζει με την οθόνη και αν θα μου περάσουν στην εγγύηση το πλήκτρο.

Για την οθόνη τον είδα πιο ζεστό τον υπάλληλο.

Για το πλήκτρο μου είπε πως είναι δύσκολο.

 

Τον ρώτησα λοιπόν αν μπορεί να βρεθεί και να αντικατασταθεί μόνο αυτό το πλήκτρο και μου πε πως δεν γίνεται κάτι τέτοιο(περίεργα πράγματα). Φεύγοντας τον ρώτησα σε περίπτωση που δεν το καλύψει η εγγύηση(για το πληκτρολόγιο πάντα) πόσο περίπου θα κοστίσει και μου είπε σίγουρα πάνω από 100.

 

Και ρωτώ λοιπόν εγώ.... Είμαστε σοβαροί? Τόσα λεφτά για αλλαγή ενός keyboard? Το 1/7 της αξίας του laptop πριν από 2 χρόνια σχεδόν, έλεος! Οπότε σε περίπτωση που δεν το περάσουν στην εγγύηση(το πιο πιθανό μάλλον) τί κάνω ρε παιδιά?

Τί εναλλακτικές έχω? Μπορώ να βρω το πλήκτρο από κάπου και να το κουμπώσω να τελειώνω? Ή θα πρέπει να παραγγείλω keyboard από εξωτερικό? Και αν παραγγείλω πώς το βάζουνε? Γιατί το μέρος που συνδέεται το keyboard με την motherboard είναι αρκετά ζόρικο και θέλει μεγάλη προσοχή μην σπάσει κάνα αφτάκι..

Τα φώτα σας please!

 

Τέλος μου πε πως ο χρόνος που θα χρειαστεί είναι περίπου 7-9 εργάσιμες. Για να δούμε... Θα τηρηθεί??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι!

Μόλις χθες(Τρίτη το πήγα, Τετάρτη μου ήρθε) πήρα το ακόλουθο μήνυμα από την HP:

 

"Για την κλήση ******* ολοκληρώθηκε η διάγνωση και έχουμε περάσει στο επόμενο στάδιο"

 

Μπήκα λοιπόν στο site της Login με τους κωδικούς που δίνει αν πας το laptop για service και στην εξέλιξη του service μου γράφει παραγγελία ανταλλακτικών και παραλαβή στις 17/12.

 

Από αυτά να συμπεράνω πως όλα θα πάνε μέσω εγγύησης για να μην με έχουν πάρει πριν την παραγγελία των ανταλλακτικών???

Γιατί ο υπάλληλος μου είχε πει πως αν υπάρχει χρέωση θα με πάρουν τηλέφωνο πρώτα έτσι ώστε να δώσω το ΟΚ για να προχωρήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι!

Μόλις χθες(Τρίτη το πήγα, Τετάρτη μου ήρθε) πήρα το ακόλουθο μήνυμα από την HP:

 

"Για την κλήση ******* ολοκληρώθηκε η διάγνωση και έχουμε περάσει στο επόμενο στάδιο"

 

Μπήκα λοιπόν στο site της Login με τους κωδικούς που δίνει αν πας το laptop για service και στην εξέλιξη του service μου γράφει παραγγελία ανταλλακτικών και παραλαβή στις 17/12.

 

Από αυτά να συμπεράνω πως όλα θα πάνε μέσω εγγύησης για να μην με έχουν πάρει πριν την παραγγελία των ανταλλακτικών???

Γιατί ο υπάλληλος μου είχε πει πως αν υπάρχει χρέωση θα με πάρουν τηλέφωνο πρώτα έτσι ώστε να δώσω το ΟΚ για να προχωρήσουν.

 

Αν υπηρχε χρεωση θα σε επαιρναν τηλεφωνο σιγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δεν τους καλεις για να εισαι 100% σιγουρος;

 

Αύριο θα το κάνω και αυτό και θα ενημερώσω εκ νέου.

Πάντως πολύ γρήγορα το κοίταξαν. Δεν το περίμενα τόσο άμεσα να πω την αλήθεια μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αύριο θα το κάνω και αυτό και θα ενημερώσω εκ νέου.

Πάντως πολύ γρήγορα το κοίταξαν. Δεν το περίμενα τόσο άμεσα να πω την αλήθεια μου.

 

Τωρα πλεον οταν σε εξυπηρετουν σωστα φαινεται περιεργο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Έχω εγγύηση αγοράς από το Πλαίσιο και είμαι εντός αυτής. Αν πάω σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο service της HP για να γλυτώσω τον χρόνο αναμονής (και)του Πλαισίου με την απόδειξη του Πλαισίου με δέχονται κανονικά, έτσι? Δεν χρειάζεται κάποια συνεννόηση του Πλαισίου με το εκάστοτε κατάστημα?

 

Δεν γλύτωσες χρόνο διότι το Πλαίσιο είναι και αυτό εξουσιοδοτημένο σερβις HP όπως και η Login.

 

 

Για αλλαγη οθονης υπολογιζε καμια εβδομαδα με 10 μερες. Μεχρι να ερθει το ανταλλακτικο δηλαδη.

 

Max 3 ημέρες κάνουν τα αντ/κα της HP να έρθουν Ελλάδα.

 

Αν ειναι απλα ενα κουμπι, μπορει να στο φτιαξουν και τσαμπα.. Αν εχουν αποθεμα.

 

Κανένας δεν έχει απόθεμα σε κουμπιά! Όλο το πληκτρολόγιο αλλάζει.

 

Τον ρώτησα λοιπόν αν μπορεί να βρεθεί και να αντικατασταθεί μόνο αυτό το πλήκτρο και μου πε πως δεν γίνεται κάτι τέτοιο(περίεργα πράγματα). Φεύγοντας τον ρώτησα σε περίπτωση που δεν το καλύψει η εγγύηση(για το πληκτρολόγιο πάντα) πόσο περίπου θα κοστίσει και μου είπε σίγουρα πάνω από 100.

 

Σωστά σου είπε, δεν αλλάζει απλώς ένα κουμπί. Δεν εμπορεύεται κανείς σκέτα κουμπιά. Πάει όλο το πληκτρολόγιο, αλλά σίγουρα το πάνω από 100 ευρώ είναι πολύ μεγάλο κόστος ακόμα και για ένα εξουσιοδοτημένο σέρβις.΄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι όμως πως και στο Πλαίσιο που χω κοντά μου να το πήγαινα θα έπρεπε να το πάνε στα κεντρικά τους στη Μεταμόρφωση για service. Σχεδόν το ίδιο θα ήταν αλλά ντάξει, δεν πειράζει.

 

Πήρα τελικά μόλις πριν από λίγο τηλ. και μου είπαν ότι έχουν παραγγελθεί 2 ανταλλακτικά(προφανώς οθόνη + πληκτρολόγιο) τα οποία ήταν να τα παραλάβουν σήμερα αλλά δεν τους έχουν πάει. Θα ξέρουν λέει νεότερα σίγουρα την Δευτέρα. Πιστεύω πως μέχρι την Δευτέρα θα τα έχουν(το καλό που τους θέλω :P ).

Επίσης μου είπε πως και τα 2 ανταλλακτικά καλύπτονται από την εγγύηση οπότε μάλλον το γλύτωσα το υπέρογκο ποσό για την αλλαγή του πληκτρολογίου.

 

Όταν έχω νεότερα θα ενημερώσω έτσι ώστε να υπάρχει καταχωρημένο και στο forum feedback από την συναλλαγή μου με το service της HP.

 

Μια τελευταία ερώτηση. Μιας και η εγγύησή μου 29/12 λήγει, θα ήταν καλή ιδέα να επεκτείνω την εγγύηση για ένα χρόνο ακόμα? Και αν ναι, περίπου πόσο κοστίζει η επέκταση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 100 ευρώ περίπου αγοράζεις την επέκταση εγγύησης απο HP που άπο ένα χρόνο εγγύησης στο κάνει σύνολο 3 χρόνια. Δηλαδή +2 χρόνια.

Αξίζει πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 100 ευρώ περίπου αγοράζεις την επέκταση εγγύησης απο HP που άπο ένα χρόνο εγγύησης στο κάνει σύνολο 3 χρόνια. Δηλαδή +2 χρόνια.

Αξίζει πάντως.

 

Εγώ έχω ήδη αγοράσει με την αγορά του laptop 1 χρόνο επέκτασης εγγύησης γι' αυτό και είχα 2 χρόνια συνολικά.

Έλεγα τώρα που λήγει ο 2ος χρόνος(πριν λήξει φυσικά) να δω αν μπορώ να την επεκτείνω κατά 1 χρόνο ακόμα. Κάπου είχε πάρει το μάτι μου πως κοστίζει κάνα 50άρι αλλά δεν μπορώ να το βρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω πως η ενεργοποιηση επρεπε να γινει στο πρωτο εξαμηνο αγορας του λαπτοπ,

οποτε δεν μπορεις να την επεκτεινεις πλεον.

 

Επεκταση εγγυησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενεργοποίηση στα HP κάνεις κανονικά μέχρι την τελευταία ημέρα της εργοστασιακής εγγύησης του φορητού. Αν κατάλαβα καλά όμως εσύ έχεις ήδη κάνει μία επέκταση εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις δικιο.

''Διάστημα ενεργοποίησης: Το πακέτο αυτό μπορεί να αγοραστεί μόνο μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την ημερομηνία αγοράς ενός φορητού υπολογιστή HP Pavilion ή Compaq Pressario.''

 

''H ενεργοποίηση της υπηρεσίας πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στον 1ο χρόνο από την αγορά του laptop!''

 

Απο: Link

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...