Προς το περιεχόμενο

Shadowrun Series - Shadowrun Returns/ DragonFall/ Hong Kong


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Shadowrun Returns είναι ένα single player, turn-based tactical RPG από την Harebrained Schemes, και από έναν από τους δημιουργούς του original Shadowrun (pen and paper tabletop RPG), τον Jordan Weisman.

Το παιχνίδι χρηματοδοτήθηκε κυρίως από το σχετικό kickstarter campaign, που διεξήχθη από τον Απρίλιο του 2012 και συγκέντρωσε $1,836,447 από τον αρχικό στόχο των $400,000.

 

 


The year is 2054. Magic has returned to the world, awakening powerful creatures of myth and legend. Technology merges with flesh and consciousness. Elves, trolls, orks and dwarves walk among us, while ruthless corporations bleed the world dry. You are a shadowrunner – a mercenary living on the fringes of society, in the shadows of massive corporate arcologies, surviving day-by-day on skill and instinct alone. When the powerful or the desperate need a job done, you get it done… by any means necessary.

 

 

Επίσημο site: http://harebrained-schemes.com/shadowrun/

 

Όσο και αν έψαξα δε βρήκα κάποιο θέμα αφιερωμένο στο παιχνίδι, οπότε ορίστε! Απ' ό,τι είδα υπάρχει αρκετός κόσμος που το ξεκίνησε οπότε μπορεί να γίνει καλή κουβέντα!

 

Τι χαρακτήρα φτιάξατε? Προσωπικά χάθηκα, πρόσεξα πως δεν υπάρχει ισορροπία στους starting points κάθε φυλής, αλλά μάλλον θα το πάω Human Decker σαν τιμή ένεκεν στο πρώτο Shadowrun του SNES.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλή φάση, ακριβώς για τον ίδιο λόγο ξεκίνησα και εγώ Human Decker (και παραλίγο να τον ονομάσω και Jake), αλλά παίζω κάπως πιο "υβριδικά", με ορισμένα points σε drones και handguns (τα μέν γιατί κάνουν φοβερή δουλειά, τα δε για τυχόν runs που χρειάζομαι περισσότερο firepower).

 

Πάντως αν κάνω 2ο playthrough, με βλέπω για κάτι μεταξύ Shaman/Rigger, για να δω αν είναι εφικτό ένα "καθαρά" summoner build.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι αρκετά μέσα στο game μπορεί και να το άφησα στο last battle (δε ξέρω κουράστηκα σήμερα αύριο πάλι ή αν δε προλάβω αύριο σε καμιά 10αριά μέρες γιατί θα φύγω στο νησί)

 

Εγώ έφτιαξα Human Rigger απλά και μόνο γιατί παίζω τέτοιον στο pen & paper campaign και επειδή είμαι new να αποκτήσω το feeling του Rigger.

 

Στην αρχή ήταν λίγο περίεργα αλλά πλέον είμαι με ένα S Class Hover Assault Drone και ένα A Class Ground Assault Drone. Σε κάθε γύρο έχω ένα AP να παίξω με τον χαρακτήρα μου και από 4 το πρώτο drone και 4 το δεύτερο. Δλδ μιλάμε για 9 attacks τον γύρο μόνο με τα abilities/resources του χαρακτήρα. Στην αρχή ήταν αρκετά slow αλλά πλέον έχει πάρει τα πάνω του. Εκτός από full investment στο Intelligence και όλα τα skills για drones έχω βάλει και ένα σεβαστό 5 decking (και ESP) και ένα 5 στο Ranged Combat + 4-5 Handgun.

 

Είμαι λίγο αλοιφή αλλά αυτό είναι το καλό με τον rigger μπορείς να αφήσεις τον χαρακτήρα στην αρχή του map να κάνει control τα drones από ασφαλές μέρος.

 

Θα ήθελα πολύ να είχε voice acting (το λατρεύω γενικά) αλλά δε πειράζει. Τα μάτια μου πάντως από το πολύ διάβασμα. καιρό είχα να διαβάσω τόσο πολύ σε τόσο λίγο χρόνο :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελείωσε λοιπόν. 17 ώρες έγραψε το κοντέρ, βγάλε καμια 5άρα που το είχα αφήσει afk πάνω κάτω καμια 11 με 12 ώρες. Ωραίο ήταν με όποια προβληματάκια. Ήρθε η ώρα να δοκιμάσω τα νέα content να δούμε τι λένε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Elf Shaman, αλλά είμαι πολύ στην αρχή ακόμη. Δύσκολος χαρακτήρας (ή απλά δεν τον έφτιαξα σωστά).

 

Ξέρει κανείς τι περιλάμβανε το update που ανέβηκε σήμερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έψαξα να βρω το update list αλλά δεν το βρήκα κάπου. Ήταν μπόλικο πάντως.

 

Γενικά το παιχνίδι μου έχει αφήσει πάρα πολύ καλές εντυπώσεις, κυρίως λόγω της ατμόσφαιρας και της πολλής δουλειάς που έχει πέσει στο art direction. Η απεικόνιση είναι καταπληκτική πραγματικά. Ανάλογη προσοχή έχει δοθεί και στο gameplay, καθώς και οι μάχες είναι πολύ καλά δουλεμένες φτάνοντας τα επίπεδα full price παραγωγής, το character building το ίδιο (αν και το tree θα μπορούσε να ήταν πιο συμμαζεμένο) και οι διάλογοι πολύ καλογραμμένοι.

 

Η απουσία voice overs δε με ενοχλεί, κυρίως λόγω των πολύ ωραίων κειμένων. Πάντως είναι περίεργο να μην έχουν βρει 10 μεροκάματα για ηθοποιούς και sound engineers και να βάλουν μερικές στάνταρ φράσεις όταν ξεκινάει ένας διάλογος, έστω και ένα "Hi how you doing?".

 

Αυτό που δε μου άρεσε ήταν πως όχι μόνο έκοψαν το hacking minigame αλλά δεν το αντικατέστησαν με τίποτε. Ήταν από τα πιο καινοτόμα κομμάτια του πρώτου Shadowrun, αποδείχτηκε και με το Uplink και με το Human Revolution πως είναι απόλυτα λειτουργικό έστω και με μετατροπές, και πιστεύω είναι το μόνο ουσιαστικό φάουλ του παιχνιδιού.

 

Κατά τα υπόλοιπα, ο Decker μου λέγεται Jake (και έφαγε στη μάπα το homage στην αρχή, ω ναι) και συνεχίζει ακάθεκτος αν και θα πρέπει να σταματήσει να βοηθάει όλη την ώρα κόσμο σα χαζοχαρούμενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Elf Shaman, αλλά είμαι πολύ στην αρχή ακόμη. Δύσκολος χαρακτήρας (ή απλά δεν τον έφτιαξα σωστά).

Απ'όσα έχω δει, είναι πολύ πιο RNG-dependent απο άλλα class, μια και μου έτυχε ουκ ολίγες φορές το summon να φύγει στη μέση της μάχης (ακόμα και με 10% chance) και να βρεθώ σε δύσκολη θέση ως αποτέλεσμα. Εκτός απο το να ανεβάσεις όσο γίνεται charisma/summoning, θα πρότεινα να αφιερώνεις και μερικά karma points σε κάποιο ranged όπλο (προσωπική προτίμηση handguns).

 

Επίσης οι shaman μπορούν σε ορισμένα runs να κάνουν summon spirits απο διάφορα environmental hotspots (στο tutorial νομίζω έχει ένα τέτοιο, που επιτρέπει summon ενός Force 3 Water Elemental αν δεν κάνω λάθος).

 

Edit: Βρήκα στα Steam forum κάποια patch notes (1.01, 10 hours ago), αλλά είναι κάπως... λίγα για να δικαιολογήσουν 250MB:

 

Patch 1.0.1

Fix for issue with final battle occasionally not advancing.

Fix for issue with AI occasionally not using self-buffs and IC Charge.

 

Version number is listed inside your PDA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρελη απογοητευση το παιχνιδι...εμφανισιακα ειναι πανεμορφο αλλα στο gameplay εχει τρομερα bugs ειδικα στο Matrix,απαραδεκτο save system,ηλιθιους διαλογους χωρις βαθος και με επιλογες που δεν αλλαζουν τιποτα στην ιστορια του παιχνιδιου και linear οσο δεν παει.

 

Αλλα τρομερα αρνητικα που βρηκα η παντελης ελλειψη χαρτη,τα πολυ μικρα fonts(σε αναλυση full hd που το παιζω πραγματικα μου βγαινουν τα ματια να διαβασω το κειμενο)  και οι απιστευτα μικρες μαχες.

 

Γενικα το παιχνιδι κανει μπαμ οτι ειναι προχειροδουλεια που απευθυνεται κυριως σε κατοχους ipad και οχι σε φανατικους crpg pc gamers που το περιμενανε πως και πως για να θυμηθουν τις παλιες καλες εποχες.

 

Κριμα γιατι ειχε τις προδιαγραφες να γινει κατι πολυ σπουδαιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ, δεν ξέρω. Δεν είμαι τόσο θερμός απέναντι στο παιχνίδι όσο όταν το ξεκίνησα, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα το χαρακτήριζα ούτε αρπαχτή ούτε πατάτα. Απεναντίας, μου φαίνεται τιμιότατη προσπάθεια, μερακλίδικη στα σημεία (πολλά cameos από Shadowrun SNES και από το pen and paper, που δεν το γνωρίζω πολύ καλά) και προφανώς περιορισμένη από πλευράς πόρων. Η γραμμικότητα αυτή καθεαυτή δε με ενοχλεί, αν και σε σχέση με τον προκάτοχό του χτυπάει άσχημα. Έχει δοθεί μεγάλο βάρος στην εμφάνιση και στη ροή των μαχών, το character building είναι καλό, έχει γίνει σοβαρό playtesting για θέματα ισορροπίας και δυσκολίας αλλά το χάνει σε RPG στοιχεία. Πχ το decking είναι άτσαλα υλοποιημένο γιατί είναι ένα κακέκτυπο της κανονικής μάχης και όχι mini - game, αλλά κυρίως είναι εντελώς δεδομένο το πού θα το χρησιμοποιήσεις. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί, ουσιαστικά δεν έχεις λόγο να έχεις decker στο party σου, δεν προσφέρει κάτι.  Για bugs κλπ έχει θέματα optimization και ένα πολύ σπαστικό πράμα που όταν μπεις σε μάχη κρατάει το turn-based μέχρι να τελειώσεις όλη την πίστα, οπότε βρίσκεσαι να κινείσαι με γύρους σε άδεια δωμάτια και τσουπ, να ανοίγεις μια πόρτα και να βρίσκεις εχθρούς. Το ίδιο είχα πάθει και στο Temple of Elemental Evil παλιά.

 

Πάντως το διασκεδάζω, με τραβάει, νιώθω δικαιωμένος που το υποστήριξα αλλά δεν είναι και αυτό ακριβώς που περίμενα. Αυτό που είχα κατά νου ήταν ένα παιχνίδι σαν το παλιό, και αυτό είναι εντελώς streamlined και ελαφρά κουτσουρεμένο στα σημεία (αλλά με πολύ καλύτερη μάχη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ πως, επειδή υπάρχει μια ασυμμετρία ανάμεσα στη διάθεση που έδειξαν στο να ενσωματώσουν και τα "πρέποντα" στοιχεία του Shadowrun universe και πολλά πράγματα από το προηγούμενο παιχνίδι (μιλάω και για μηχανισμούς και για lore και για εικαστικές λεπτομέρειες και classes κλπ κλπ) αλλά παρόλα αυτά πράγματα όπως η περιπλάνηση, το hacking (εκεί, κόλημμα) και, γιατί όχι, λιγότερη γραμμικότητα, δε βρήκαν το δρόμο τους. Με δεδομένη τη φιλοτιμία και την ικανότητά τους, η μόνη εξήγηση που βρίσκω είναι η έλλειψη πόρων, όσο περίεργο και αν ακούγεται με βάση το κεφάλαιο που μάζεψαν. Εικάζω πως αφιέρωσαν - και σωστά - πολύ χρόνο στο art design και το playtesting της μάχης, οπότε δε μπορούσαν να κάνουν παραπάνω πράγματα πριν τελειώσουν τα χρήματα.

 

Είναι περίεργο το να συγκρίνεις ένα σημερινό παιχνίδι με ένα τίτλο του SNES (1993, 20 χρόνια πίσω...) αλλά για την εποχή του το πρώτο Shadowrun ήταν full price παραγωγή. Σήμερα είναι indie. Υπάρχει διαφορά στην τάξη μεγέθους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Έρχεται και επιπλέον υλικό με το δεύτερο campaign που ετοιμάζουν.

 

Επίσης, ποντάρουν πολλά στις ιστορίες που θα φτιάξουν οι χρήστες (κάπου διάβαζα ότι ετοιμάζεται full remake του τίτλου από το SNES). Δεν τα αναφέρω αυτά ως δικαιολογίες για οτιδήποτε, άλλωστε λόγω φόρτου εργασίας έχω δει το παιχνίδι ελάχιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα θα δώσουν και επιπλέον campaigns δωρεάν;

 

Tobajara κάτι εκατομμύρια $ μάζεψαν δε τα λες και λίγα...Βέβαια εγώ δεν έπαιξα το παιχνίδι και δεν ξέρω το επίπεδο της παραγωγής,μόνο βιντεάκια έχω δει και για αυτό βάζω έναν αστερίσκο ως προς αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To studio θα ετοιμάσει άλλη μία ιστορία, ως "επίσημο" υλικό, τα υπόλοιπα θα είναι ιστορίες των χρηστών και ήταν ένα από τα βασικά selling points, ότι θα μπορούμε να φτιάχνουμε δικές μας ιστορίες κτλ.

 

Επαναλαμβάνω, έχω δει ελάχιστο το παιχνίδι, δεν ξέρω αν οι επιλογές απαντήσεων στη συνέχεια επηρεάζουν τις αντιδράσεις των NPCs, στο tutorial ουσιαστικά που είδα δε φάνηκε κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...