Προς το περιεχόμενο

Φιλοδώρημα. Ουστ...


Homo Masturbalis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπομπερ,  με βάση τις διακοπές σου

ότι λιγότερο απο 100δολαρο αφήνεις κάθε φορά που βγαίνεις για φαΐ

είναι τσιφουτιά :-)

 

Xαχαχαχα, αφηνω το προβλεπομενο που αναγραφεται στο λογαριασμο..... :-)

 

Μονο μια φορα ειχα δωσει γερο tip σε ενα restaurant λογω υπογραφης ενος καλου contract.... thats all. :-)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 445
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω αφηνω σπανια αν ειναι εξυπηρετικος, γρηγορος και σωστος.

Παραγωγικος που λεμε στα εργοστασια...

Τωρα εχει τυχει να ριξω και πιστολι απο σερβιτορα που δεν θα ηταν στα καλα της και μου εκανε σκηνικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί όμως κάποιοι μπαίνετε στην διαδικασία να τεκμηριώσετε τον λόγο που ΔΕΝ κάνετε κάτι; Γιατί αισθάνεστε την υποχρέωση να το εξηγήσετε (σε μας, στην παρέα σας, στην γκόμενα, στο διπλανό τραπέζι); Μήπως (λέω μήπως) κατά βάθος το αισθάνεστε "λάθος";

 

Πολύ απλά αν μπει κάποιος στην διαδικασία να με κατηγορήσει ή να με ρωτήσει γιατί δεν αφήνω τότε και εγώ θα μπώ στην διαδικασία να βρω δικαιολογία, έτσι αντιδράει ο άνθρωπος αυθόρμητα στο 95% των περιπτώσεων αν πας να κατηγορήσεις κάποιον ή να του ζητήσεις τον λόγο για κάτι. Τώρα αν δεν αναφέρεις τίποτα στον άλλον και ο άλλος αρχίζει να ψάχνει λόγους να πει γιατί δεν δίνει ε εκεί ας πούμε οτι δεν υπάρχει λόγος να αναφέρει ο καθένας τους λόγους που δεν κάνει κάτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον την κολοκυθιά θες να παίξουμε... την μια λες ότι δεν είσαι από αυτούς που δίνουν και την άλλη ότι δεν είσαι ούτε από αυτούς που δεν δίνουν. Τρίτη επιλογή δεν υπάρχει, οπότε άσε τις χαριτωμενιές ότι σου βάζω λόγια στο στόμα.

 

Και επειδή αντιφάσκεις, θα σου quotάρω τι είπες, το οποίο σαφέστατα δηλώνει ότι παίρνεις θέση υπέρ της μιας πλευράς:

"Εκείνο που με χαλάει δεν είναι το αν δίνει ή δεν δίνει κάποιος (δικαίωμά του) αλλά το να προσπαθεί να δικαιολογήσει το "δεν δίνω" με αμπελοφιλοσοφίες"

 

Στο bold είσαι 100% αντικειμενικός (δεν παίρνεις θέση υπέρ του ενός ή του άλλου), ενώ στο underlined σε πειράζουν ΜΟΝΟ οι δικαιολογίες αυτών που δεν δίνουν (δεν σε βλέπω να κατακρίνεις αυτούς που δικαιολογούν γιατί δίνουν).

Στο έκανα ταλιράκια τώρα ή θες κι άλλη επεξήγηση; :)

 

Το μοναδικό που «βαραίνει» την μια πλευρά είναι το «ουστ» στον τίτλο, το οποίο το θεωρώ εξίσου άκομψο με αυτά που λες για «αμπελοφιλοσοφίες» της μιας πλευράς μόνο (αλλά όχι της άλλης). Πείτε σε κάποιον mod να το σβήσει.
 

ΥΓ: Δεν κατάλαβα τι εννοείς με το ποιός ξεκινάει τα σχόλια για tips και που θες να καταλήξεις. Γίνε πιο συγκεκριμένος. Αν εννοείς ότι κάνει φιγούρα στα θηλυκά της παρέας, χαίρω πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλοδώρημα πάντα και ο βασικός λόγος είναι επειδή αυτοί οι άνθρωποι είναι σε μια θέση όπου είναι υποχρεωμένοι να ακούν τις παραξενιές του καθενός, δύσκολη δουλειά κατα τη γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλοδώρημα πάντα και ο βασικός λόγος είναι επειδή αυτοί οι άνθρωποι είναι σε μια θέση όπου είναι υποχρεωμένοι να ακούν τις παραξενιές του καθενός, δύσκολη δουλειά κατα τη γνώμη μου.

 

Προσωπικά δεν κάθομαι να λέω την ιστορία της ζωής μου στον σερβιτόρο (και δεν χρειάζεται και τσάμπα θα τον πρήξω), αλλά αν θες μπορώ να σου πω μερικές ακόμα δουλειές που έχουν και τον ρόλο του άτυπου «ψυχολόγου»: ταρίφες, περιπτεράδες/mini-market, πλανόδιοι πωλητές, πωλητές σε μαγαζιά, promotion μέσω τηλεφώνου, πλασιέ, γυναίκες σε οίκους ανοχής κλπ.

 

ΥΓ: Ένα «Καλημέρα/Καλησπέρα, τι κάνετε;» πριν παραγγείλεις πάντα βοηθάει (ίσως και περισσότερο από tip). Σε τέτοια πόστα όπου ο άνθρωπος νιώθει σαν ρομπότ/αυτόματος πωλητής (έτσι τον αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι), βοηθάει να τον κάνεις να νιώσει πάλι άνθρωπος και δεν κοστίζει και τίποτα... υποχρεωτικό δεν είναι, ούτε μιλάω για βεβιασμένο χαμόγελο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πες τι σκηνικά έκανε.

Καθομαστε που λες τρια ατομα σε ενα τραπεζι-παγκο. Μας φερνει τα νερα παραγγελνουμε, αλλα τις ειχαμε πει θα ερθουν και αλλα ατομα.

Ξαφνικα αδειαζει ενα τραπεζι 6 ατομων και πεταγομαστε να κατσουμε γιατι εμπαινε πολυς κοσμος στην καφετερια. Παιρνοντας τα πραματα κινητα τσιγαρα κτλπ ξεχναμε τα ποτηρια με το νερο. Καθομαστε στην καινουργια θεση και στην παλια θεση μας εκατσε ενα ζευγαρι και τα μαζεψε.

Περασε η ωρα, ηρθαν αλλα 4 ατομα φιλοι μας και αφου τους εφερε νερα τις λεμε: Μπορεις να μας φερεις τρια ποτηρακια νερο.

Γυρναει αυτη κοιταει την παλια μας θεση και μας λεει:

-Εκει δεν καθοσαστε πριν;

-Ναι λεμε.

-Επρεπε να τα παιρνατε μαζι σας τωρα τα μαζεψα. Και φευγει.

Παθαινουμε ενα σοκ και λεμε τι μας ειπε η κ...α δουλεια της ειναι... Ο πελατης εχει παντα δικαιο ακομα και αν καναμε μαλακια αλλα σιγα το σοβαρο.

Τελικα λεμε απο μια αλλη σερβιτορα να μας φερει ποτηρια με νερο και ας μην ηταν η "περιοχη" της.

Περνουσε η ωρα και οπως περνουσε μας κοιτουσε υποτημιτικα.

Με τα πολλα γυρναει μια κοπελα στην παρεα μας και τις λεει ευγενικα μπορει να μου αλλαξεις το ποτηρι γιατι ειναι ραγισμενο. Και οντως ηταν με ενα μικρο σπασηματακι σαν τριγωνακι.

Το πιανει το σηκωνει το κοιταει, κοιταει την κοπελα το ακουμπαει κατω στο τραπεζι, ριχνει ενα βλεμμα περιεργο και φευγει...

Τρελαινεται η τυπισσα απο την παρεα μας και λεει χρειαζεται πιστολι.

Σκεφτηκα να μιλησω στο αφεντικο αλλα ειδα οτι ηταν οικογενειακη επιχειρηση-ξαδερφια κτλπ οποτε θα με εγραφαν ξερετε που. Μπορει και να μου τσαμπουκαλευονταν κιολας. THUG LIFΕ.

Ειμασταν 7 ατομα απο 3,5 ευρω εκαστος, τα μαζεψαμε καλου κακου, τους ειπα φυγετε με τις μηχανες και θα κατσουμε εμεις οι 3 που ειχαμε πρωτοερθει. Φευγουν τα παιδια και περιμεναμε. Οπως περναει με δισκο και μπαινει μεσα με απλητα, σηκονωμαστε και βγαινουμε εξω σαν κυριοι χωρις τρεξιματα και αυτο ηταν.

Πιο πολυ το καναμε για εκδικηση γιατι με τα λογια και τους υπευθυνους δεν θα βγαζαμε ακρη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμασταν 7 ατομα απο 3,5 ευρω εκαστος, τα μαζεψαμε καλου κακου, τους ειπα φυγετε με τις μηχανες και θα κατσουμε εμεις οι 3 που ειχαμε πρωτοερθει. Φευγουν τα παιδια και περιμεναμε. Οπως περναει με δισκο και μπαινει μεσα με απλητα, σηκονωμαστε και βγαινουμε εξω σαν κυριοι χωρις τρεξιματα και αυτο ηταν.

Πιο πολυ το καναμε για εκδικηση γιατι με τα λογια και τους υπευθυνους δεν θα βγαζαμε ακρη.

 

Δικαιολογημένη η αντίδρασή σας, αλλά μην το δοκιμάσετε σε μαγαζιά που έχουν μπράβους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαιολογημένη η αντίδρασή σας, αλλά μην το δοκιμάσετε σε μαγαζιά που έχουν μπράβους...

Nαι, το ζυγισα με την λογικη και ηταν το δευτερο πιστολι στα 28 μου χρονια.

Αμα ημουν σε μαγαζι με μπραβους θα μιλουσα σε εναν απο αυτους, το κοριτσι θα του ελεγα δεν παει πουθενα κτλπ. Δεν θα βαρουσα πιστολι γιατι θα μας ειχαν "ακινητοποιήσει" στανταρ και με το δικιο τους. Αλλα αμα σηκωναν χερι hello lawsuit.

Και ποσο να σε δειρουν για 25 ευρω καφεδες; Rodney king φαση; :-P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποσο να σε δειρουν για 25 ευρω καφεδες; Rodney king φαση; :-P

 

Έναν χθες πάντως στη Μύκονο τον σακάτεψαν και για πιο χαζή αφορμή  :ph34r:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι δεν έχετε κάνει αυτή την δουλειά, έχετε υπ'όψη σας πως το πιστόλι το πληρώνει ο σερβιτόρος κάθε φορά.

Οκ, μπορεί να ήταν μαλάκας ή οτιδήποτε, μην ξαναπάτε.

 

Να του σηκώσετε 25 ευρώ από την τσέπη του πάντως, άδικο είναι, όπως και να το δεις.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α. όταν αλλάζεις τραπέζι δεν παίρνεις τίποτα μαζι σου εσυ , δεν ακουμπάς τίποτα  πέρα από τα προσωπικά σου αντικείμενα, ολα τα αλλα   (καφέδες ,νερα , τα πάντα) είναι υποχρεωμένος να στα φέρει όλα  ο σερβιτόρος !

Β.  σε όλα τα σοβαρά  μαγαζιά αυτές τις χασούρες τις χρεώνονται όλοι οι σερβιτόρου μαζί και όχι  μόνο αυτός που του έφυγε ο πελάτης ! βέβαια αν υπάρχει κάποιος σερβιτόρος  που του φεύγουν συνέχεια,  ε μια - δυο φεύγει και αυτός μετά παει σπιτι του.

 

υγ

μην το ξανακάνετε αυτό ρε παίδες

έλεος δηλαδή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ το παίρνεις στην πλάκα, αλλά δεν θα ήταν άσχημη ιδέα ένα οργανωμένο σωματείο με σοβαρό σκοπό (όχι να το καπελώσουν εργατοπατέρες).

 

Να ζητήσουν υψηλότερους μισθούς (για να μην έχουν ανάγκη τα tips), βαρέα και ανθυγιεινά, υποχρεωτική ασφάλιση και όχι αυτό το άναρχο χάος που έχουμε σήμερα.

 

Εφ' όσον είναι χιλιάδες και τα καφέ/σουβλατζίδικα μια χαρά κερδοφόρες επιχειρήσεις, να μαζευτούν οργανωμένα και να φτιάξουν κάτι που να τους εγγυάται ένα καλό επίπεδο ζωής.

 

Και σε άλλες χώρες υπάρχουν ντελιβεράδες και με χειρότερες καιρικές συνθήκες (χιόνι, κρύο, βροχή) από εδώ πέρα, με τα ανάλογα σωματεία (χωρίς εργατοπατέρες).

 

 

Και μετά ξυπνήσαμε... οργάνωση και καλύτερη μοίρα για τους εργαζομένους στην Ελλάδα; Μα τι ανέκδοτα λέω κι εγώ τώρα...

 

 

ενα σοβαρο σχολιο. thx.

Mήπως τα φιλοδωρήματα είναι μια καλή δικαιολογία για τους ιδιοκτήτες, ώστε να έχουν χαμηλόμισθους υπαλλήλους;

400Ε και μην ανησυχείς, θα βγάζεις και άλλα 1000 από φιλοδωρήματα.

Και επαναλαμβάνω, στις τιμές που πληρώνουμε συμπεριλαμβάνονται και οι μισθοί των υπαλλήλων.

Το φιλοδώρημα είναι φακελάκι επί τοις ουσίας, παρόλο που πληρώνεται ο άλλος για τη δουλειά του, του δίνεις κάτι παραπάνω για να σε προσέξει περισσότερο την επόμενη φορά ή για επιβράβευση για το ότι σου παρείχε καλή υπηρεσία...

 

Αυτο ακριβως ειναι. Ειναι η ψυχολογια που ενθαρρυνει την αδικια απο τους ιδιοκτητες

Οπως προανεφερα. Σε πολλες περιπτωσεις το φιλοδωριμα που και καλα ηταν για τον σερβιτορο με το χαμηλο μισθο δεν φτανουν καν σε αυτον οπως θα επρεπε. Και αυτο γιατι πολυ απλα για να περνεις τα πιο λιγα ειτε εισαι καινουριος ειτε σκυβεις το κεφαλι. Και οσο σκυβεις το κεφαλι τοσο σε πατανε και σε εκμεταλλευονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αν άλλαζα τραπέζι θα αισθανόμουν υποχρεωμένος να μεταφέρω οχι έχω επάνω στο άλλο τραπέζι, δεν φταίει ο σερβιτόρος αν έτσι μου καύλωσε εμένα και θέλω να μετακινούμαι από το ένα τραπέζι στο άλλο, τώρα αν ήμουν στην θέση του σερβιτόρου θα απέφευγα κατά 90% να πω σε πελάτη έπρεπε να τα πέρνατε μόνοι σας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...