Προς το περιεχόμενο

Dante80

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.263
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Dante80

  • Ημερομηνία γέννησης 03/10/1980

Πρόσφατες Επισκέψεις

7.035 προβολές προφίλ
  1. Dante80

    BYD ηλεκτρικά οχήματα

  2. Μπράβο τους!
  3. Dante80

    Career break

    Δεν καταλαβαίνω. Έγραψε ο άνθρωπος πως έχει μαζέψει κάποια χρήματα, νοιώθει κούραση περισσότερο ψυχολογική, και σκέφτεται να βγει εκτός αγοράς εργασίας για μερικούς μήνες να ισιώσει και να επιστρέψει δριμύτερος. Ως web developer εργάζεται, δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που μπορεί να βαρέσει μπιέλα, ειδικά αν πέρασε και περίοδο crunch. Πως γράφεις "τι θα τρώει";
  4. Είδα και το review που μπήκε πιο πάνω από τον Matt. Μου άρεσε πολύ να πω την αλήθεια ειδικά το μπροστά μέρος. Σε τι είναι μπροστά όμως, και από ποιους Κινέζους; Για παράδειγμα το αμάξι θα βγει ενισχυμένο στην Κίνα (με περισσότερη τεχνολογία από το Ευρωπαϊκό variant για να επιβιώσει στην αγορά) και στο segment του γίνεται πραγματικά σφαγή αυτή την στιγμή! Μπορείς λίγο να αναπτύξεις το σκεπτικό σου; Μήπως εννοείς πως είναι μπροστά από τα κινέζικα μοντέλα που έχουμε διαθέσιμα αυτή την στιγμή στην Ευρωπαϊκή αγορά; Αν ναι, σε τι;
  5. Εγώ τους έχω δοκιμάσει όλους. Αλλά ειλικρινά το ποιός θα σου αρέσει είναι καθαρά προσωπικό θέμα. Γιαυτό και υπάρχει ποικιλία φυσικά, ειδάλλως θα πούλαγε μόνο ένας και οι άλλοι θα πήγαιναν άκλαυτοι. Επίσης, είναι και με τις εποχές, τα κέφια ή τον τρόπο παρασκευής. Για παράδειγμα, πήρα Azera Intenso τελευταία και μου άρεσε πολύ. Πριν ένα χρόνο, τον είχα πετάξει σχεδόν. Μιλάμε για τον ίδιο καφέ.
  6. Dante80

    BYD ηλεκτρικά οχήματα

    Είναι DM-i (δλδ έχει και κινητήρα range extender) αλλά νομίζω ταιριάζει σε αυτό το thread. Οπαδός των SW προσωπικά (οδηγώ ένα C5 tourer 9 μήνες τον χρόνο), τα θεωρώ τόσο καλύτερα από τα SUV. Το συγκεκριμένο φαίνεται λουκούμι στα λεφτά/κατηγορία του.
  7. Δεν είναι και ιδιαίτερο το δίλημμα σου. Πας και οδηγάς τα δύο αμάξια, βλέπεις ποιο σου αρέσει περισσότερο, και βλέπεις και ποιο ταιριάζει καλύτερα στο προφίλ χρήσης που το προορίζεις να έχει. Σκοπός σου είναι να βρεις αυτό που είναι το καλύτερο για σένα. Αυτό πρέπει να καταλάβεις. Η επιλογή σου θα είναι καθαρά υποκειμενική, και λίγο θα έχει να κάνει με αντικειμενική σύγκριση των δύο αυτοκινήτων. 👍
  8. Πηγαίνω εδώ και καιρό στα yava Καλλιθέα (μαύρα χάλια σε υποδομές), αλλά 6:30 το πρωί. Στάνταρ κόσμος, μια χαρά προπόνηση χωρίς άγχος ή περίμενε. Νομίζω πως αν θες/μπορείς μόνο ώρες αιχμής, το να πας σε ολιγομελή με ραντεβού είναι μονόδρομος.
  9. Είναι το SBTM339. Ρίξτε μια ματιά εδώ:΅ https://www.sakurawatches.com/ https://www.shoppinginjapan.net/
  10. Καλή εβδομάδα, ας βάλουμε και μια πρωινή..
  11. Dante80

    BYD ηλεκτρικά οχήματα

    Νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας EV για την BYD, 472.41 km/h για το YW U9 TE. Φαίνεται να έχει και άλλο να δώσει.
  12. H εγγύηση χάνεται την στιγμή που δεν μπορείς να ακολουθήσεις τα συμφωνηθέντα. Δεν είναι θέμα δίκαιου ή αδίκου, δεν φταίει κανένας, ούτε εσύ ούτε αυτή. Απλά έπεσε η μετάθεσή σου δυστυχώς σε ακατάλληλη στιγμή.
  13. Τα δύο πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην Ελλάδα φέτος είναι το Yaris Cross και το Peugeot 2008. Και τα δύο είναι οχήματα που κοστίζουν 24-25 στις εκδόσεις που φεύγουν. Εννοείται πως πολύ κόσμος σήμερα δεν έχει τα λεφτά για καινούριο αυτοκίνητο. Απλά να έχουμε και ρεαλιστικές προσδοκίες για το που βρίσκεται και που θα κινηθεί η αγορά. Δεν αναμένεται να δούμε φθηνότερα μοντέλα σε κάθε segment στο μέλλον, αλλά περιμένουμε να δούμε καλύτερα μοντέλα, και κυρίως, μεγαλύτερη ποικιλία και δυνατότητα επιλογής. Το 2010 αγόρασα το Toyota Auris 1.3 στα 15,5 χιλιάρικα, δλδ στα 22 χιλιάρικα σήμερα με τον πληθωρισμό. Τότε όμως, ο μισθός μου και το κόστος ζωής ήταν συγκριτικά καταφανώς καλύτερα από ότι τώρα. Δεν ακρίβυναν τόσο τα αμάξια, εμείς έχουμε φτωχοποιηθεί.
  14. Το πρόβλημα ξαναγράφω, είναι πως για την άνοδο της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα αυτό που ψάχνει ο κόσμος είναι ένα yaris cross με πενηντάρα+ μπαταρία κάτω από τα 25 χιλιάρικα. Κάτι που δεν μπορεί να δώσει κανένας αυτή την στιγμή. Υπήρξε μια μικρή περίοδος με τις επιδοτήσεις που το Dolphin μπορούσε να το κάνει, και πούλησε καλά. Αλλά αφενός ήταν μόνο του οπότε δεν υπήρχε καν η δυνατότητα επιλογής μοντέλου (πόσω δε μάλλον μοντέλου από γνωστή στην αγορά εταιρία), αφετέρου αυτά τελείωσαν.
  15. Η στρατηγική τους είναι εντελώς διαφορετική, και ορθώς. Premium σήματα μπαίνουν σε μια καινούρια αγορά για να χτίσουν όνομα από τον "αφρό", δλδ τους early adopters. Δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να σπρώξουν volume ρίχνοντας ένα premium σήμα σε value κατηγορία. Ειδικά την στιγμή που δασμοί, μεταφορικά και λοιπά έξοδα τους μειώνουν σημαντικά τα margins ανά μονάδα. Με λίγα λόγια, δεν είναι αυτά αμάξια για το "μεγάλο μέρος του πληθυσμού". Αφού στήσουν το σήμα τους, το όνομά και το pedigree τους σε μια νέα αγορά, μπορεί να δούμε και μοντέλα φτιαγμένα και στοχοποιημένα για αυτή.
  • Δημιουργία νέου...