-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
582 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
batig0al's Achievements
-
@Sellout Η αλυσίδα εξαρτάται από τον αριθμό ταχυτήτων καθώς όσο πιο πολλές, μικραίνει το πλάτος. Οπότε αν π.χ. έχεις 10 ταχύτητες κοιτάς αυτές. Υπάρχουν και άλλες μεταβλητές όπως αν είναι e-bike ή σε ακριβά ποδήλατα ειδικές αλυσίδες (SRAM flattop). Αν έχεις μηχανικό που εμπιστεύεσαι, αυτό είναι ψωμοτύρι οπότε μπορείς να τηλεφωνήσεις και να ρωτήσεις αν την έχει στο μαγαζί, πόσο θα κοστίσει συνολικά και να πας να στη βάλει. Στην Αθήνα, εγώ πάω στον Γραμμάριο. Και μετά, με τη νέα αλυσίδα, ευκαιρία αν δεν το κάνεις ήδη, να τη συντηρείς σωστά. Δηλαδή, κάθε ~70χμ, ελαφρύ καθάρισμα με ένα πανί και λύπανση (εγώ προτιμώ το Squirt). Έτσι, δεν θα φθείρεται σχεδόν καθόλου όλο το drivetrain και το κόστος συντήρησης θα είναι μηδαμινό.
-
Τίμιες προσφορές για αξιοπρεπή mountain e-bikes. Και ένα ωραίο σύγχρονο full-suspension cross country.
-
Δεν νομίζω να πάρεις βοηθητική απάντηση. Βάσει ηλικίας και ύψους διαλέγεις το μέγεθος των τροχών που ταιριάζουν. Από εκεί και πέρα, δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερο νόημα η δοκιμή καθώς παιδί είναι, θα προσαρμοστεί και σε λίγα χρόνια δεν θα του κάνει. Και ακριβώς λόγω αυτού, εγώ θα κοιτούσα σε μεταχειρισμένα που συνήθως είναι φθηνά και σαν καινούρια από ελάχιστη χρήση.
-
Τώρα δεν έχει σημασία. Όσο περισσότερο ποδήλατο κάνεις εσύ και τα παιδιά σου, τόσο το καλύτερο. Σαν γενική συμβουλή όμως για όσους πάνε για minimum budget χωρίς γνώσεις, καλύτερα από Decathlon. Σε όλες τις δραστηριότητες, όχι μόνο ποδηλασία.
-
Συνήθως δεν δίνω μεγάλη σημασία αλλά είναι και καλή μάρκα η Giant. Αυτό με τα μεγέθη που έχει ενδιάμεσο ML μέγεθος μεταξύ M και L μου αρέσει πολύ καθώς πιστεύω πως υπάρχουν πολλοί σε αυτό το όριο. Στις πιο φτηνές σειρές, εκτιμώ πως η Shimano υπερτερεί της SRAM. Στις ακριβές, ηλεκτρονικές κτλ. είναι παρόμοια και στις πολύ ακριβές υπερτερεί η SRAM. Την έχω καταβρεί με το mydealz.de, αντί να ελέγχω πολλά sites τώρα κοιτάω μόνο αυτό για να κρατάω επαφή με την αγορά.
-
@Glikos https://www.sportokay.com/de_de/giant-revolt-1-28-2022-gravelbike.html Τίμιο low budget Gravel, 1100€ βγαίνει με τα μεταφορικά. (κουπόνι SUMMER15). Μέγεθος ML για 1.74-1.86. Συζήτηση με σχόλια κτλ. εδώ.
-
Τίμιο deal για e-bike στα 11.5 κιλά με 2x12 105 Di2 ηλεκτρονικές ταχύτητες. https://www.bike-discount.de/en/scott-addict-rc-eride-20
-
Αν έχεις καλή φυσική κατάσταση και δεν θες πολυτέλειες στα ταξίδια, το bikepacking είναι εύκολο. Απλά αγοράζεις δύο ποδηλατικές τσάντες (framebag, saddlebag), δενεις και κάποια έξτρα στο τιμόνι με straps, και με 150€ είσαι έτοιμος. Για το εξωτερικό, αν θες να πας με το ποδήλατο σου, ναι, έχει μανούρα (ειδική ποδηλατική τσάντα, τεχνικές ικανότητες να το λύνεις και να το δένεις κ.α.) αλλά δεν είναι απαραίτητο. Στα 2/3 ταξίδια, νοίκιασα ποδήλατο εκεί και δεν βγήκε ακριβότερα. Στην Αθήνα οι τυπικές βόλτες/προπονήσεις είναι 50% solo 50% με κάποιον φίλο. Τα ταξίδια είναι με φίλους, το τελευταίο που έκανα μια βδομάδα πριν στο Χελμό, πήγα με έναν φίλο μου μαζί με έναν σύλλογο Indians Sioux, είναι γνωστοί στο facebook.
-
Καλορίζικο. Αν και όταν φτάσει η στιγμή να μην σε καλύπτει κάτι, μπορείς να το αναβαθμίσεις. Π.χ. στο RCZ έχει καλές αναρτήσεις σε φθηνές τιμές (βγάζει και ακόμη καλύτερες προσφορές στο newsletter με κουπόνια).
-
Γενικά στα ελληνικά καταστήματα πάντως, είναι must να επικοινωνήσεις γιατί μπορεί αυτό που δείχνουν στο site να μην ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα. Άλλες φορές το έχουν στο μαγαζί, άλλες φορές στο φέρνουν σύντομα, άλλες φορές υπόσχονται να στο φέρουν αλλά αργεί και άλλες φορές δεν είναι καν διαθέσιμο. Oι δύο βίδες στο top tube, εντάξει, καλές είναι αλλά δεν είναι και κομβικές, υπάρχουν λύσεις και χωρίς βίδες. Tο x2 σασμάν εγγυάται μικρότερα steps μεταξύ ταχυτήτων, κάτι που συνήθως το ψάχνουν όσοι κάνουν πολύ άσφαλτο και θέλουν τα πόδια τους να γυρνάνε με συγκεκριμένο σταθερό ρυθμό. Δεν εγγυάται όμως μεγαλύτερο εύρος καθώς ανάλογα με τι συγκρίνεις, μπορεί να έχει καλύτερο εύρος, μπορεί και όχι. Αν δεν το έχεις μελετήσει για να τα ξέρεις απ'έξω ή να κάνεις τις διαιρέσεις γρήγορα, καλύτερα στο gear calculator όπου βάζεις τον αριθμό γραναζιών και συγκρίνεις. Γενικά, ο μονός δίσκος μπροστά έχει εξελιχθεί πολύ, ήδη έχουν αρχίσει να βγαίνουν και με 13 ταχύτητες. Κατ'εμέ, ο διπλός αξίζει μόνο για όσους σκοπεύουν να κάνουν πολύ άσφαλτο. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ο μονός είναι καλύτερος, άντε ισάξιος. Εγώ έχω ένα cross country hardtail Mondraker για το βουνό και πρόσφατα απέκτησα και ένα gravel/endurance Parapera Anemos για άσφαλτο. Κάνω πολύ ποδήλατο, χώμα, άσφαλτο, ταξίδια. Οι τυπικές βόλτες μου στην Αθήνα είναι Υμηττός οι cross country διαδρομές (όχι μονοπάτια), άσφαλτο είτε Κεραίες Υμηττό είτε παραλιακή έως Νηρηίδες Βουλιαγμένη για χειμερινό μπάνιο. Ταξίδια ηπειρωτική Ελλάδα με το mountain στα διάφορα βουνά μιξ cross-country-άσφαλτο και είτε ελεύθερο camping είτε διαμονή σε δωμάτιο. Το τελευταίο χρόνο ξεκίνησα και εξωτερικό, άσφαλτο μέχρι στιγμής, έχω πάει τρία, Παρίσι, Τυνησία, Κανάρια. Ξεκίνησα ποδηλασία συστηματικά λίγο πριν τον covid με ένα Ideal που είχα από το γυμνάσιο για commuting και σιγά σιγά εξελίχθηκα. Μου αρέσει πολύ, αν δεν συμβεί κάτι ακραίο (π.χ. σοβαρός τραυματισμός) με βλέπω να το συνεχίζω για πάντα.
-
Αυτό παρατήρησα και εγώ ως πιθανές αδυναμίες, ότι δεν αναγράφει τι GRX είναι, το βάρος του και τροχοί/περιφερειακά είναι όλα in-house Velomann. Συνήθως βρίσκω το μοντέλο σε ξένα site και τα εξακριβώνω αλλά στο συγκεκριμένο με μια γρήγορη έρευνα δεν τα κατάφερα. Προφανώς ο τίτλος που έχουν βάλει στο elevated είναι ό,τι να'ναι και υπάρχουν άπειρα Bianchi. Αν είναι GRX 8XX είναι τίμιο deal αλλά προσωπικά θα ανέμενα κάποιο λίγο καλύτερο deal από εξωτερικό. Στο budget των ~1500€ η αλήθεια είναι πως δύσκολα θα βρεις κάτι ουσιαστικά καλύτερο όπως επώνυμους τροχούς ή καλύτερη σειρά. Οι διαφορές θα είναι μικρές, π.χ. στο συνολικό βάρος, στο tire clearance, στα περιφερειακά, στο αν θα είναι με μονό ή διπλό δίσκο, μάρκα/χρώμα/ομορφιά. Aπό την άλλη, στα θετικά, μπορείς να τηλεφωνήσεις στο μαγαζί να ρωτήσεις για τα GRX και το βάρος, ή αν το έχουν να πας από κοντά να το δεις, συν το ότι θα σου παρέχουν κάποια υποστήριξη όπως δωρέαν service. Επίσης μια δική μου παρατήρηση έχοντας gravel 2x12 (sram rival AXS), στην Ελλάδα στα βουνά με τις μεγάλες ανηφόρες και τους ζόρικους χωματόδρομους, εκτιμώ πως τα ιδανικά γρανάζια είναι 1x12 αλλά πίσω με κασέτα mountain. Μullet drivetrain όπως το αποκαλούν και έχεις μπροστά δίσκο με 38 ή 40 γρανάζια, και πίσω η κασέτα φτάνει έως ~50 δόντια. Με μέτρια φυσική κατάσταση, άσφαλτο και χωρίς φόρτωμα, τα καταφέρνεις ό,τι και να έχεις. Αν όμως αλλάξει ένας από αυτούς τους παράγοντες, αρχίζει να δυσκολεύει και αν συνδυαστούν, ξεκινά να γίνεται πρόβλημα που μόνο το gearing στυλ mountain biking μπορεί να λύσει. Δηλαδή σε ταξιδιωτική ποδηλασία με μέρες σερί μπορεί η φυσική σου κατάσταση να είναι πλέον κάτω του μετρίου και να θες να ανέβεις χώμα με φορτωμένο ποδήλατο. Αν έχεις υπόψη τα παραπάνω, κομπλέ, αν όχι, κάνε μια σχετική έρευνα να δεις ανάλογες συζητήσεις (π.χ. εδώ).
-
To πρώτο είναι γνωστό ποδηλατάδικο στο Γαλάτσι. Προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ από Ελλάδα γιατί υπάρχουν καλύτερες τιμές και ποικιλία στο εξωτερικό. Το δεύτερο είναι στη Μαδρίτη και έχει καλές κριτικές στο google maps αλλά κακές στο trustpilot οπότε δεν είναι απάτη αλλά είναι αξιόπιστο περισσότερο για τους ντόπιους, όχι για παραγγελίες από εξωτερικό. To Orbea είναι καλύτερο γιατί έχει τουλάχιστον air ανάρτηση αντί για coil (μάπα). Γενικά όμως, με 1000€ αγοράζεις σημαντικά καλύτερα ποδήλατα από το εξωτερικό που κατ'εμέ υπερισχύει έναντι του να μην ανέβεις πάνω του. Έτσι και αλλιώς, πρέπει να είσαι γνώστης και να το κάνεις βόλτα για να εντοπίσεις τις μικροδιαφορές από μοντέλο σε μοντέλο. Εγώ σου προτείνω να τσεκάρεις στο https://www.mydealz.de/gruppe/biking-urban-sport για προσφορές σε κατηγορίες gravel (τα αναγνωρίζεις από το τιμόνι κούρσας και λάστιχα 35-50mm) και cross country hardtail mountain (τα αναγνωρίζεις από το τιμόνι mountain και μπροστινή ανάρτηση). Με 1000€ με υπομονή και τύχη, μπορείς να βρεις ~12κιλά καλό ποδήλατο χωρίς χτυπητές αδυναμίες. Για παράδειγμα, χωρίς προσφορά υπάρχει αυτό στο bike24 στα 1000€ με όλα καλύτερα και 12.8 κιλά με μόνη αδυναμία το μάπα ντεραγιέρ (Sram χρειάζεται τουλάχιστον GX και Shimano τουλάχιστον Deore για να μην είναι αδυναμία). Για να πάρεις μια ιδέα, πάλι χωρίς προσφορά υπάρχει στα 1500€ αυτό χωρίς αδυναμία, 11 κιλά. Η μόνη προσφορά που βρίσκω αυτή τη στιγμή είναι αυτό το ηλεκτρικό στα 750€. Εξαιρετικό deal, ιδανικό για πόλη και με καλύτερο λάστιχο μπορεί να πάει αργά και σε ομαλό χώμα. Αν αργότερα δεις ότι δεν σε καλύπτει για χώμα, μπορείς να το πουλήσεις ή να αγοράσεις δεύτερο ποδήλατο εξειδικευμένο για χώμα. ΥΓ: Επειδή η κίνηση στα ποδηλατικά threads είναι ελάχιστη, προτείνω να συζητάμε και για e-bikes εδώ παρά στο εξειδικευμένο thread. Tρέχει μια προσφορά για ποιοτικό ηλεκτρικό full suspension με μεγάλες αναρτήσεις, στα 2280€. Στο πράσινο χρώμα υπάρχει μόνο σε Large, στο καφέ υπάρχει σε Large, Medium, Small. Θέλει κωδικό κουπονιού για να αγοραστεί σε αυτή τη τιμή που υπάρχει εδώ (https://go.mail-coach.com/t/r-e-thhhutly-ndkujsltr-r/) αλλά επειδή είναι λίγο μπέρδεμα, μπορώ να καθοδηγήσω κάποιον αν ενδιαφέρεται. https://www.rczbikeshop.com/en_ue/wheeler-complete-bike-i-chaser-ltd-green-black-size-l-7613019526527.html https://www.rczbikeshop.com/en_ue/wheeler-complete-bike-i-riser-ltd-brown-black-size-m-7613019526619.html
-
@vaga1um3Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί, οπότε όχι. Είναι εξεζητημένες και ακριβές συσκευές, για ανθρώπους που είτε αποσκοπούν να κάνουν αγώνες είτε θα ακολουθήσουν πρόγραμμα με γυμναστή. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις, εκτιμώ πως είναι περιττές και η καταγραφή απλά με κινητό αρκεί. Σίγουρα στο εξωτερικό θα βρεις καλύτερη ποικιλία και τιμές. Αν είσαι αρχάριος, θα πρότεινα να σιγουρευτείς ότι τα χρειάζεσαι πρώτα και μετά να ασχοληθείς κάνοντας σχετική έρευνα. Ένα καλό site που ανεβαίνουν πραγματικές ποδηλατικές προσφορές είναι εδώ. Στα γρήγορα, βρήκα τα παρακάτω δύο: https://www.mydealz.de/deals/wahoo-elemnt-bolt-v2-10eur-newsletter-gutschein-2575754 https://www.mydealz.de/deals/favero-assioma-uno-powermeter-rennrad-pedale-2575711
-
Ανέβασα μια πολύ καλή προσφορά εδώ και θυμίζω μια πιο παλιά καλή πρόταση που συνεχίζει να υφίσταται εδώ. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει, μπορεί να ελέγξει και τις συζητήσεις στα σχόλια από κάτω για παραπάνω πληροφορίες.
-
Το ιδανικό, είναι να κάνεις test drive. Σε καλύτερες χώρες, μπορείς να κάνεις test ακόμη και mountain σε πίστα. Το δεύτερο καλύτερο, είναι να κάτσεις πάνω στο ποδήλατο. Σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και σε μεγάλες μάρκες, έχεις μια μέτρια πιθανότητα να βρεις αυτό που θες ή κάποιο με ίδια γεώμετρια, συνήθως ίδιο σκελετό σε άλλη έκδοση. Εναλλακτικά, μπορείς να συγκρίνεις τα νούμερα της γεωμετρίας ή να τα βάλεις σε ειδικά sites (π.χ. https://99spokes.com/en-EU ) που το κάνουν αυτόματα με διάγραμμα. Επειδή η τεράστια πλειονότητα των ποδηλάτων παράγεται σε ίδια εργόστασια και οι εταιρείες αντιγράφουν φουλ μεταξύ τους, με λίγη επιμονή πιθανό να βρεις παρόμοιας γεωμετρίας για δοκιμή. Το τρίτο καλύτερο είναι να πας βάσει του επίσημου μεγεθολογίου που δίνει η εταιρεία για το μοντέλο. Και να ψάξεις αν υπάρχουν σχετικά σχόλια από αγοραστές καθώς το ύψος από μόνο του είναι καλή ένδειξη αλλά όχι απόλυτη. Είναι και ο καβάλος/inseam πολύ σημαντικός (μερικές φορές συμπεριλαμβάνεται στο μεγεθολόγιο) αλλά και άλλα (πόσο μακριά χέρια έχεις, τι στάση σώματος έχεις, τι θα κάνεις με το ποδήλατο κτλ.). Παράλληλα, κομβικής σημασίας είναι οι γνώσεις του αγοραστή. Υπάρχουν ποδηλάτες που είτε μόνοι τους είτε με βοήθεια ειδικών, ξέρουν ακριβώς τι θέλουν οπότε κοιτώντας τα νούμερα, κρίνουν γρήγορα. Για τη τεράστια πλειονότητα των αγοραστών όμως, που δεν έχουν τέτοιες γνώσεις, ναι, το χειρότερο είναι να εμπιστευτείς τυχαία Έλληνες πωλητές καθώς οι περισσότεροι εκ αυτών είναι τσαρλατάνοι/άσχετοι και θα κάνουν τα πάντα να πουλήσουν αυτό που τους βολεύει. Τα παραπάνω είναι ακόμη πιο σημαντικά σε ποδήλατα €1000+ καθώς πλέον, όλο και πιο συχνά τιμόνι & λαιμός έχουν φουλ εσωτερική καλωδίωση που σημαίνει ότι είναι δύσκολο/ακριβό/αδύνατο να κάνεις απλές προσαρμογές στο τιμόνι (πάνω/κάτω & μπρος/πίσω). Ένας λόγος που επέλεξα το τελευταίο μου ποδήλατο πρόσφατα (Parapera Anemos), ήταν ακριβώς αυτό, ότι είχε κανονικό λαιμό/τιμόνι και αν χρειαστεί μπορεί να προσαρμοστεί. Αυτό βοηθάει και τη μεταπωλητική αξία. Από τη πλευρά των περισσότερων εταιρειών βέβαια ισχύει το αντίθετο καθώς προτεραιότητα τους είναι η πώληση νέων ποδηλάτων.