Προς το περιεχόμενο

cabdik

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    8.926
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αγια Χωματα

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    kapou

Πρόσφατες Επισκέψεις

15.058 προβολές προφίλ

cabdik's Achievements

  1. Σε ΠΙΣΙ που προβλεπεται να τρεξει WIN 11...., OXI εγκατασταση απο BACK UP. ΔΕΝ θα μπορεσει να κανει αναβαθμιση σε 11, ακομα κι αν το νεο συστημα εχει ολες τις προδιαγραφες. ο λογος ειναι οτι για να εγκατασταθουν τα 11 θα πρεπει εξ αρχης να εχεις ενεργοποιησει τις δικλειδες ασφαλειας που ζητανε τα 11αρια (TPM2.0). αν κανεις εγκατασταση χωρις αυτα, τοτε τα Windows θα "διαβαζουν" οτι το συστημα δεν ειναι ικανο για αναβαθμιση σε 11αρια....!!! ΑΡΑ...... ΠΡΙΝ αρχισεις τις εγκαταστασεις, θα διαβασεις καλα ειτε στο μανθαλ της μητρικης, ειτε ψαχνοντας στο φορουμ και στο διαδικτυο, πως ενεργοποιεις πρωτα τις δικλειδες ασφαλειας της μητρικης, για να κανεις εγκατασταση των WIN 10 που ηδη εχεις, με τα κλειδια που ηδη εχουν. αν ζητησει καινουριο, αναλογα το κλειδι που εχεις, ισως να μην χρειαστει αλλαγη, απλα θα κανεις εγκατασταση και μετα -αφου ενεργοποιηθουν τα 10αρια, καποια στιγμη αργοτερα, θα ζητησει αναβαθμιση σε 11.....!!!! αλλα προσεξε αυτες τις λεπτομερειες, γιατι την πατησα κι εγω, και καποια στιγμη πρεπει να τα κανω κι εγω ολα αυτα, για να παρει τα 11αρια.........!!
  2. με τοση διαφορα ? εννοειται 9600Χ.... εε δουλειες γραφειου κανει..... σιγα την διαφορα που θα εχουν.......! πιο πολυ οπως προειπα θα παιξει ρολο ενας καλος NVME......! εδω εγω..... εχω ακομα τον 3600 και δεν μπορω να τον γονατισω σε καθημερινες διεργασιες.........!!!
  3. Το G -αν θυμαμαι καλα- σημαινει Graphics, εε και απο την στιγμη που δεν θα βαλει εξωτερικη καρτα γραφικων, δεν πρεπει ο επεξεργαστης να εχει γραφικα...??? και μαλλον -εξ οσων διαβαζω- ο 8600G εχει [πολυ καλυτερα γραφικα απο τους "βασικους" 7600....!! εε κι αυτος που εβαλα ειναι 6/12 -υπεραρκετος για δουλειες γραφειου- με γραφικα ΚΑΙ ψυκτρα.....!! ετσι κ ιαλλιως περιπου στα ιδια χρηματα παιζουν οι 6πυρηνοι....!!
  4. για να βαλω 2 προτασεις κι εγω, θα ελεγα σαν βαση (μητρικη) με κρατημενο μπατζετ..... την https://www.skroutz.gr/s/58239640/Gigabyte-B850-GAMING-WIFI6-Motherboard-ATX-me-AMD-AM5-Socket.html#reviews με επεξεργαστη εναν https://www.skroutz.gr/s/50305835/AMD-Ryzen-5-8600G-4-3GHz-Epexergastis-6-Pyrinon-gia-Socket-AM5-se-Kouti-me-PSyktra.html Μνημες βασει QVL μητρικης. Τροφοδοτικο, αν βρεις σαν αυτο που εχω στην υπογραφη μου, στο ΜΑΙΝ συστημα, ειναι Gold με 7 χρονια εγγυηση.....!!
  5. Σωστο....! αλλα.... ακομα και για ψυχολογικους λογους -αν θελετε-, καλυτερα η μητρικη να εχει το τελευταιο Chipset. γιατι καποια στιγμη, στο μελλον...., παντα, τα παλιοτερα τσιπ κοβονται πρωτα απο το support.....!!
  6. δεν μπορω να σου προτεινω συγκεκριμενα κομματια, γιατι εχω ψιλοχασει επαφη με το ΑΜ5 και μετα...! ομως θα σου πω 2-3 πραγματακια να τα εχεις υποψιν σου. 1. οπως σου ειπαν ηδη, επειδη το πισι το θες για βαθος 10ετιας, παρε ποιοτικα περιφερειακα για να εχεις καλυτερη εγγυηση και πιο σταθερη αποδοση. αυτο που σε ενδιαφερει πρωτιστως ειναι η αξιοπιστια και οχι οι ΤΟΡ επιδοσεις. αρα τροφοδοτικο με μεγαλη εγγυηση και πανω απο BRONZE. δεν θες πολλα Watt για το συστημα που θες να στησεις. θεωρω μεχρι 500W εισαι πολυ οκ. αλλωστε τα συγχρονα συστηματα δεν εχουν μεγαλες καταναλωσεις και ειδικα αν δεν εχεις και εξωτερικη καρτα γραφικων..! συνηθως ειναι (αρκετα) κατω απο 100W η καταναλωση ενος τετοιου απλου συστηματος. 2. η μητρικη σου κοιτα να ΜΗΝ ειναι βασικο μοντελο. να εχει 4 RAM ports ωστε σε περιπτωση αναβαθμισης να μπορεις να προσθεσεις εξτρα μνημη. και αρκετες συνδεσεις να σε βολευουν. αν θες WiFi/BT Module ενσωματωμενο.., κλπ...! πιο πολυσε ενδιαφερει ο εξοπλισμος της μητρικης, να σου καλυπτει τις αναγκες.., τωρινες και μελλοντικες..!! 3. παρε ενα καλο-γρηγορο NVME, μην τσιγκουνευτεις εκει, γιατι απο εκει θα προερθει ολη η ταχυτητα και η σβελταδα του συστηματος σου..! ολα τα υπολοιπα κομματια ειναι πολυυυυυυ πιο γρηγορα απο τους δισκους, ετσι κι αλλιως....! εγω θα σου προτεινω να δεις και τον KINGSTON KC3000..! τον εχω, και εχει παραπλησιες ταχυτητες με SAMSUNG...!
  7. Ερωτηση : γιατι τοσο μικρη? υπαρχει θεμα χωρου....??? Εγω -γενικοτερα- δεν θα προτεινα κατι λιγοτερο απο 32" FHD.....
  8. θα ξεκινησω απο αυτο το σχολιο, για να σχολιασω κι εγω με την σειρα μου, οτι ειναι καιρος πια, να μαθει και ο πεζος να φερεται σωστα στον δρομο..! πρεπει να σταματησει η "καραμελα" οτι ο πεζος προηγειται.....παντου..! ΟΧΙ δεν προηγειται..., και θα παει να σκοτωθει μονος του, εαν δεν περναει απο διαβασεις πεζων, δεν προσεχει τα φαναρια επειδη χαζευει στο κινητο..., νομιζει οτι ΟΛΟΣ ο δρομος ειναι πεζοδρομος, κλπ...! εχω δει τα τελευταια χρονια στον δρομο, δεκαδες περιπτωσεις που ο πεζος ειναι παρανομος, φανταζομαι κι εσεις θα εχετε δει....! πρεπει να υπαρχει παιδεια και στους οδηγους, αλλα και στου ΠΕΖΟΥΣ, αλλα και στους ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ....! γιατι εχουμε γινει λιγο αχταρμας με τα δικαιωματα. ολοι εχουν δικαιωμα στο δρομο αλλα υπαρχουν και ορια. τωρα οσον αφορα τα αυτοκινητα, διαφωνω καθετα με ολους οσους λενε οτι τα σημερινα αυτοκινητα μπορουν να ειναι ασφαλεστερα (γενικα και ειδικα). επειδη μου αρεσαν απο πολυ μικρος τα αυτοκινητα και εχω/ειχα ξεκοκκαλισει απο το '90 και μετα, πολυ περιοδικο αυτοκινητου, και διαβαζα τους παλιους ειδικους δημοσιογραφους, απο Καββαθα, Στρατισσσινο, και Ιαβερη επειτα, σε 4Τ, Drive, Autο Moto κλπ, ολοι μα ολοι εστιαζαν σε 2 κομματια ασφαλειας. Την παθητικη αφ ενος που ειναι για οταν συμβει το ατυχημα, αλλα και την ενεργητικη, που σημαινει τι δυνατοτητες εχει το αυτοκινητο να ΑΠΟΦΥΓΕΙ το ατυχημα. ΟΜΩΣ.., σε αυτο το κομματι, την ενεργητικη ασφαλεια, μεγαλο μερος συμβολης εχει ο ιδιος ο οδηγος, με τον τροπο που οδηγει και συμπεριφερεται στον δρομο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, η αποψη μου για την πλειοψηφια των νεοτερων οδηγων ειναι οτι χειροτερευουν τα πραγματα. Δεν εχουν σωστη εκπαιδευση απο τις Σχολες Οδηγων (που για μενα κακως τις ονομαζουν ετσι, γιατι το μονο πραγμα που μαθαινουν ειναι ο ΚΟΚ, και βγαζουν το διπλωμα..., επομενως θα επρεπε να ονομαζονται Σχολες Αδειων Οδηγησης...) και βγαινουν οδηγοι στο δρομο χωρις ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ οδηγησης. και δεν μιλαω για.... "ραλιστες", μιλαω για οδηγους που να ξερουν να αντιδρασουν σε ενα σκασμενο λαστιχο. Οδηγους που πανε σε χιονοδρομικα κεντρα και δεν ξερουν πως να οδηγησουν σε παγωμενους δρομους, η ακομα και σε βρεγμενους δρομους. δεν ξερουν ποτε και πως πρεπει να γινει η προσπεραση, κλπ κλπ. μιλαμε για καθημερινη οδηγηση και οχι για ικανοτητες DRIFT..........!!!! να μην μιλησω για το Γ@μημενο το κινητο.............!!!!!!!! εγω λοιπον λεω οτι ΠΡΩΤΑ πρεπει να βγαζουμε σωστους οδηγους, και μετα να βλεπουμε τα αυτοκινητα. αν ειναι να χρειαζομαστε ολοι τα συστηματα ασφαλειας των συγχρονων αυτοκινητων, τοτε ευχομαι και ελπιζω να ερθει συντομα η μερα που ο οδηγος ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΕΙ, και θα ειναι απλα επιβατης (=πληρως αυτονομη οδηγηση οχηματων). γιατι μονο τοτε θα εχουμε ασφαλη οδηγηση....!!! Επισης κι ενα σχολιο για τα αυτοκινητα του 2025. η παγκοσμιοποιηση εχει βλαψει ανεπανορθωτα την κατασκευη των αυτοκινητων σημερα. πολλα κοινα μερη, πολλα ηλεκτρονικα συστηματα τα οποια αν συμβει βλαβη, σε αφηνει κουτσουρο στο δρομο. υπερβολικη δοση και προβολη (αχρηστων) συστηματων ασφαλειας, οπως αλλαγη ΛΕΑ, αισθητηρες βροχης, αισθητηρες φωτος, καμερες γυρω γυρω, κλπ διαφορα γκατζετακια, που αυξανουν -υποτιθεται- την ασφαλεια, αλλα ταυτοχρονα και τις τιμες των αυτοκινητων απο την μια και των ποσοστων βλαβων απο την αλλη....! ΔΛΔ ελεος καπου με αυτα τα ηλεκτρονικα....! ευτυχως καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες το πηραν ειδηση και αλλαζουν τακτικη παλι σε φυσικα κουμπια και λιγοτερη οθονη.........!!! ΥΓ και τελικα καταφερα στο ΥΓ να σχολιασω το θεμα της ειδησης.....!!! ειναι καιρος που η Ελλαδα κανει τα στραβα ματια στους Ευρ. κανονισμους, οσον αφορα τα τελη και την φορολογια των αυτοκινητων, και θελει μετα ο μεσος Ελληνας να αλλαζει συχνα αυτοκινητο και να ειναι μεσα στις "συγχρονες" προδιαγραφες, και μαλιστα με μισθολογια Ουγκαντας......???
  9. cabdik

    Ποιότητες ελαιολάδου

    1 .δεν ηξερα οτι εχουμε τοσους που ασχολουνται με το ελαιολαδο εδω, μπραβο μας...., και 2 που ειναι ο ΤΣ? εξαφανιστηκε..??? ΥΓ μην ανοιγετε την κουβεντα με τα ελαιολαδα, δεν θα βγαλετε ακρη, υπαρχουν δεκαδες ποικιλιες, αλλα ακομα και η ιδια ποικιλια σε διαφορετικα μερη (=μικροκλιματα) μπορει να δωσει διαφορετικα ελαιολαδα. ειναι πολλες οι παραμετροι που αλλαζουν την γευση, το αρωμα, ακομα και το χρωμα του ελαιολαδου. απο το εδαφος, την περιοχη, τον παραγωγο, το ελαιοτριβειο, την αποθηκευση, κλπ......!!! δεν σημαινει ομως οτι το διαφορετικο ειναι καλυτερο ή χειροτερο. ειναι απλα.... .διαφορετικο. κι οταν συνηθιζεις σε ενα λαδι, τα αλλα σου φαινονται χειροτερα........., ειναι θεμα συνηθειας.......!!!!!
  10. δλδ ...μετα απο 100 χρονια...ξαναγυριζουμε σε .............βουβο κινηματογραφο......................????????
  11. Ουτε εσενα σου ειπε καποιος με το ζορι να σχολιασεις το δικο μου ποστ. εσυ ασχοληθηκες πρωτος και παραφρασες λανθασμενα το τι ειπα.! αν δεν σου αρεσαν αυτα που εγραψα, γιατι ασχοληθηκες...? ο καθενας νομιζω, μπορει να γραψει την αποψη του, ελευθερα...., ακομη..........
  12. κοιτα.... αν μιλαμε αποκλειστικα για κινητηρες, θεωρητικα ο στοχος του 0 CO2/km ειναι εφικτος με τους ηλεκτροκινητηρες, η με οποιον αλλον κινητηρα παρουσιαστει στο μελλον (πχ υδρογονου???). εγω ομως..., αυτο που δεν γνωριζω και αναρωτιεμαι, ειναι συνολικα τι κοστος θα εχει η παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας και των μπαταριων, και ολων των μερων που χρειαζεται η ηλεκτροκινηση στα αυτοκινητα. μηπως τελικα το κοστος μεταβασης στην ηλεκτροκινηση θα ειναι μεγαλυτερο απο την παραμονη σε Diesel/βενζινη..??? εξ αλλου ακομα και τα συγχρονα καυσιμα δεν εχουν καμια σχεση με τα παλιοτερα. το Diesel πλεον δεν ειναι 100% πρωτογενες παραγωγο, εχει γινει Βιο Diesel......!!
  13. η βενζινη λογικα θα ειναι το τελευταιο καυσιμο που θα καταργηθει.........!! το ποτε ...ειναι ακομα πολυ ρευστο.....!!!
  14. οταν διαβαζετε ενα ποστ, καλο ειναι να κατανοειτε και τι διαβαζετε. δεν εκανα ΚΑΜΙΑ συγκριση Diesel me LPG. αντιθετα, λεω οτι στην ηλεκτρικη/υβριδικη εποχη, δεν εχει νοημα να συζηταμε για καυσιμα που τεινουν προς καταργηση. ΟΠΩΣ το DIESEL......!! Εαν η ηλεκτροκινηση και τα υβριδικα εξαπλωθουν, οπως φαινεται....., τοτε ουτε και το LPG θα εχει μελλον, και νοημα να συζηταμε................!!!!
  15. η συζητηση αυτη ειναι αεναη...! εδω και 3 δεκαετιες πλεον συζηταμε για το αεριο στο αυτοκινητο. Δυστυχως, δεν υπαρχει στανταρ απαντηση - λυση. ολα τα καυσιμα εχουν τα + και τα - . πριν 20 χρονια, ελεγα σε φιλους και γνωστους οτι η καλυτερη λυση, τοτε, ηταν τα πετρελαια. ειχαν πλεον βγει οι νεες τεχνολογιες ψεκασμου, οι οποιες σε συνδυασμο με μικρα τουρμπο εδιναν επιδοσεις αναλογες σχεδον με τα βενζινοκινητα. ηταν πολυ πιο δυνατα με φορτια, και πολυ πιο οικονομικα σε καυσιμο. παραλληλα, ειχε αρχισει και η εγκατασταση συστηματων υγραεριου στα αυτοκινητα, αλλα οπως συνηθως γινεται, οταν ξειναει μια νεα "μοδα", ολοι γινονται ειδημονες και γνωστες. πηγαινες στον μπαρμπα Μητσο της γειτονιας και εγκαθιστουσε υγραεριο χωρις να ξερει και χωρις να εχει τις απαραιτητες τεχνολογικες γνωσεις. και μετα αρχιζαν τα προβληματα...!! αρα για να βαλεις υγραεριο επρεπε να επιλεξεις και να αποτανθεις σε εξειδεικευμενο τεχνικο με εμπειρια. Απο την αλλη, συνυπολογιζοντας την ηλικια του στολου στην Ελλαδα, δεν εκανα ολα τα αυτοκινητα για εγκατασταση υγραεριου. θα επρεπε να εχουν υποδομες στον κινητηρα για να μπορεσουν να λειτουργησουν με υγραεριο..! δεν παμε ξαφνικα να βαλουμε υγραεριο σε ..SUNNY του 89 ( τυχαιο μοντελο). βαζουμε υγραεριο σε οσα μοντελα εδινε ο κατασκευαστης το ΟΚ... ΜΟΝΟ....!!! αλλιως, μετα απο μερικες 10 χλδες χλμ, παιρνεις τον κινητηρα στο χερι........!!! Σημερα, με τις επιλογες που δινουν οι κατασκευαστες, θα επρεπε να εχει απαγορευτει πλεον η αφτερμαρκετ Εγκατασταση υγραεριου. αν θες υγραεριο, παρτο εξ αρχης (LPG cars), αλλιως επελεξε ηλεκτρικο/υβριδικο/βενζινα/πετρελαιο (οσα εχουν μεινει)...! προσωπικα θεωρω οτι δεν εχει κανενα νοημα να μιλαμε για εγκατασταση υγραεριου το 2025...!!!! εδω καταργουνται τα Diesel..........!!!!!
  • Δημιουργία νέου...