Προς το περιεχόμενο

Papakaliati

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.749
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Papakaliati

  • Ημερομηνία γέννησης 13/04/1983

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

8.090 προβολές προφίλ

Papakaliati's Achievements

  1. Δεν έχει καμία σχέση με ελληναρα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Μια εταιρία προσφέρει ωφέλη στου εργαζόμενους της, για να αγοράζουν και να αλλάζουν αυτοκίνητο συχνά, με κέρδος και της εταιρίας και του εργαζομένου. Μα δεν είπε κάτι που δεν γίνεται, ουσιαστικά μπορεί να αλλάζει αλλαξιά συχνά πυκνά με ελάχιστο συνολικό κόστος!
  2. Δεν είναι άτοπη η σκέψη του, μια χαρά γίνεται. Απλά: 1) υπάρχουν περιορισμοί (πρέπει να κρατήσεις το αμάξι χ μήνες η και χρόνια) 2) Άμα πουλάς συχνά πυκνά αμάξια, θα σου βάλει χέρι η εφορία και θα σου πει ότι είσαι έμπορος. 3) Πρέπει να έχεις όλα τα λεφτά σε μετρητά, αλλιώς χάνεται σε τόκους η έκπτωση Αλλα φυσικά, άμα έχεις τα λεφτά , μπορείς να αγοράζεις καινούργιο κάθε 1-2 χρόνια (όσο επιτρέπεται) και να το πουλάς σε πολύ προνομιακή τιμή. Το ξέρω επειδή το κάνω / έχω κάνει (σε άλλη εταιρία).
  3. Ε κάτσε, γλιτώνεις και αυτά που θα πλήρωνες στο λιζιγκ. Άμα έχεις άγχος για το ακριβό, όπως λες αυτοκίνητο, δεν θα έπρεπε ενιγουει να κανείς τόσο ακριβό λεαζιγκ εξ αρχής. Επίσης εντύπωση μου κάνει η πολύ τιμή που πληρώνεις, 50% σε 4 χρόνια είναι αρκετά χαμηλή τιμή, συνήθως 60+% βλέπω τουλάχιστον στην Ελλάδα.
  4. Σιγά που είναι ταβάνι τα 3300 καθαρά σε μηχανικό στην Αγγλία. Παρόμοια με Γερμανία που μπορώ να μιλήσω με σιγουριά είναι, και τα 3000 είναι ένας οκ μισθός για Medior επίπεδο. Το σοφτ ταβάνι είναι αρκετά πιο πάνω , τουλάχιστον 100%, και αυτό φυσικά χωρίς να περιλαμβάνω (lower) management. Εκεί αναβαινεις παραπάνω.
  5. Εσυ μόνο ξέρεις άμα αξίζει το παραπάνω μήκος η όχι. Προσωπικά μένοντας σε επαρχία, δεν μου προσφέρει τίποτα ένα αμάξι 4.3 μέτρων, σε σχέση με ένα 4.8. Στην καθημερινότητα μου κυκλοφορώ με ποδήλατο η πόδια, και άμα πάω Θεσσαλονίκη η Αθήνα πάντα σε πάρκινγκ το βάζω. Αλλά ο χώρος αποσκευών είναι το άλφα και το ωμέγα. Σε μικρό αμάξι ούτε καν 2 παιδικά ποδηλατάκια δεν μπορείς να βάλεις, δεν αναφέρομαι καν σε ταξίδια που χρειάζεται πολλά πράγματα… Ο καθένας με τις ανάγκες του φυσικά, έχοντας αυτή τη στιγμή ένα αμάξι 4.6, άνετα θα πήγαινα σε μεγαλύτερο για ακόμη μεγαλύτερη άνεση!
  6. Έχω μερικές βαλίτσες σκληρές πάνω από 10 χρόνια με 4 ροδάκια, ποτέ σε καμία δεν μου έχει χαλάσει κανένα. Και κάνω πολλά ταξίδια κάθε χρόνο, αρκετά περισσότερα από 3.
  7. Ποτέ δεν κοιτάνε αύριο ο ταυτότητας η διαβατηρίου για ενδοκοινοτικές πτήσεις. Μόνο η Ryanair σου ζητάνε, αλλά προφανώς δεν το τσεκάρουνε ποτέ.
  8. Γιατί θέλετε να ξαναανακαλύψετε τον τροχό και δεν τα βάζετε απλά σε μια τραπεζική θυρίδα;
  9. Συμφωνώ και εγώ. Επίσης θέλω δέρμα η δερμάτινη στο ταμπλό και στην κονσόλα. Και αερανάρτηση , αλλά ακόμη και στα high end μοντέλα δεν την συναντάς τόσο συχνά, και περιορίζει τις επιλογές. επισης είμαι τεράστιος φαν του ανοιχτόχρωμου εσωτερικού, αλλά και παλι οι επιλογές είναι περιορισμένες.
  10. Καμία αντίρρηση. Βέβαια λόγο μειωμένου τέλος εκτελωνισμού στη Ελλάδα, συχνά είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή στους 250+ ίππους.
  11. Συχνά όμως κοιμάται το παιδί και δεν θέλεις να κανείς στάση για να μην ξυπνήσει… Δεν ξερω, όσο και να μου αρέσει σαν ιδέα το ηλεκτρικό, για Ελλάδα δεν είναι το ηλεκτρικό ακόμη. Ναι φυσικά μπορείς να τα βγάλεις πέρα σχεδιάζοντας κάθε διαδρομή, αλλά γιατί να θέλω να το κάνω αυτό; Και το 10 εφαρμογές και συνδρομές για να έχεις ηλεκτρικό είναι πραγματικά αισχρό… Προσωπικά, ο χρόνος είναι πιο σημαντικός από το οικονομικό κέρδος του ηλεκτρικού, και δεν έχω διάθεση να τον ξοδεύω σε στάσεις και σχεδιασμούς διαδρομής. Plug in hybrid και ξερό ψωμί. Φόρτιση σπίτι, με τα μερσεντές που γλυκοκοιταάω εμβέλεια για να μην χρειαστεί να χρησιμοποιείς βενζίνη για κοντινές εξορμήσεις (100 κμ), παρά μόνο σε ταξίδια, instant επιτάχυνση αθόρυβο σε πόλη.
  12. Ούτε καν. Όλα τα ιδιωτικά σε όλες τις χωρες είναι από τα χειρότερα, σε όλες τις κατάτάξεις. Ήθελες να πεις ότι τα καλύτερα είναι ιδιωτικά μη κερδοσκοπικά, που είναι τελείως διαφορετικό απο το ιδιωτικό. Harvard, Cambridge MIT ειναι α μη κερδοσκοπικά. Το ιδιωτικό έχει μοναδικό σκοπό το κέρδος, τίποτα άλλο. Το μη κερδοσκοπικό την συνεχή βελτίωση του ιδρύματος.
  13. Papakaliati

    Aegean πτήση

    Βάζεις μια μελλοντική ημερομηνία με 0 ευρώ διαφορά, και όταν αποφασίσεις ξανά να πετάξεις το αλλάζεις στην καταληκτική ημερομηνία. Αλλιώς ακύρωση φλεξ κοστίζει 45 ευρώ ανά πτηση νομίζω.
  14. Papakaliati

    Aegean πτήση

    Με ακύρωση παίρνεις ψυχούλα πίσω. Αλλά το Φλέξ μπορείς να το αλλάξεις όσες φορές θέλεις.
  • Δημιουργία νέου...