Όχι. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη. Εάν σου έρθει ελαττωματικό προϊόν, είναι υποχρεωμένος ο πωλητής (ούτε ο κατασκευαστής, ούτε ο αντιπρόσωπος, ούτε το επίσημο σέρβις) , να μεριμνήσει, ώστε χωρίς δικά σου έξτρα έξοδα, να παραλάβεις ένα λειτουργικό προϊόν. Μου έχει τύχει 2 φορές να έχω πρόβλημα, μια με οθόνη και μια με καρέκλα.. Δεν μου ζήτησαν ποτέ να πληρώσω μεταφορικά.
Επίσης πάμε άλλη μια φορά όλοι μαζί: ΟΙ ΌΡΟΙ ΧΡΉΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΆΝΩ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΊΑΣ.!! Εγώ που έχω eShop, μπορώ να βάλω στους όρους χρήσης, ότι από εδώ και πέρα "θα ψωνίζεις μόνο από εμένα". Εάν πάς και ψωνίσεις από αλλού, θα μπορώ να σε κυνηγήσω νομικά;;; Προφανώς και όχι.!!