Προς το περιεχόμενο

V.I.Smirnov

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.541
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Thessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    mathematics, programming, piano

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

V.I.Smirnov's Achievements

  1. Εγώ αν θέλω να στείλω κάτι σημαντικό κρυπτογραφημένα, θα το κρυπτογραφήσω ο ίδιος πριν το στείλω, και θα στείλω κρυπτογραφημένο περιεχόμενο ανεξάρτητα από την εφαρμογή επικοινωνίας. Δεν πα να υποκλέψουν το μήνυμα από την εφαρμογή....αλαμπουρνέζικα θα διαβάσουν....
  2. Γενικά παίζουν, εξαρτάται από τον player της ιστοσελίδας. Π.χ., με Nord, ελβετία. Στην τύχη, η πρώτη ταινία που βρήκα : Δεν παίζει με τον player 2 αλλά παίζει με τον 1. Στο forum τους υπάρχει σχετική συζήτηση και υποδείξεις ποιά vpn και ρυθμίσεις είναι καταλληλότερα.
  3. Ναι, και; τι σχέση έχουν όλα αυτά με ότι είπα εγώ; Όπως κάποιος που θέλει να αναπτύξει τους μυς του πρέπει να γυμνάζεται, έτσι και κάποιος που θέλει να αναπτύξει την οξυδέρκεια και τη μνήμη του πρέπει να μελετάει ενεργητικά. Αλλιώς οι ικανότητες είτε μένουν χαμηλές είτε ατροφούν. Τα υπόλοιπα που γράφεις δεν θα τα σχολιάσω - παρά μόνον ετούτο. Επιστήμονας δεν είναι όποιος έχει τελειώσει μια σχολή αλλά όποιος έχει μεταξύ άλλων μια κουλτούρα χρήσης, εκτίμησης και ανάπτυξης της γνώσης. Όπως μουσικός με την έννοια του καλλιτέχνη δεν ειναι όποιος απλώς παίζει πιάνο ή βιολί... Η ελλάδα δεν έχει επιστήμονες. Πτυχιούχους έχει - και μάλιστα πολύ κακούς...
  4. Διότι η μάθηση απαιτεί αυτενέργεια, ώστε να αναπτυχθούν και να σταθεροποιηθούν οι διανοητικές δεξιότητες. Τρέχεις μιακριά, κακό του κεφαλιού σου.....
  5. H διαφορά είναι ότι ο χαζός και ο τεμπέλης μπορεί - παροδικά τουλάχιστον - να συναγωνιστεί τον έξυπνο και να φανεί εξίσου έξυπνος και εργατικός ενώ δεν είναι....
  6. Βεβαίως και υπήρχαν. Παλαιά θέματα, παλαιές εργασίες που ανακυκλώνονταν, παλαιές σημειώσεις κ.α. Πέραν αυτών, πολλά διδακτικά συγγράμματα είχαν/έχουν λυσσάρια, τα οποία μέσω του διαδικτύου έγιναν προσβάσμα σε ευρύτερο φοιτητικό κοινό. Όλα αυτά πολύ πριν την έλευση της ΑΙ. Σε ότι αφορά τα θετικά μαθήματα, στα περισσότερα είναι εύκολο έως πολύ εύκολο να ελεγχθεί η μάθηση του φοιτητή από τις εργασίες. Π.χ., μπορεί να τίθεται μια μεγάλη εργασία που να αφορά το μεγαλύτερο μέρος της ύλης του μαθήματος. Η ΑΙ δεν μπορεί να βγάλει αυτόματα τέτοια δουλειά, άρα πρέπει να ασχοληθεί ο φοιτητής. Το καλύτερο που θα μπορεί να κάνει είναι να γράψει την εργασία με τη βοήθεια της ΑΙ τμηματικά. Η εργασία δεν θα πρέπει να παραδίδεται και τέλος, αλλά να εξετάζεται γραπτά, σε μια εξέταση όπου το διαγώνισμα θα είναι μια "μινιατούρα" της εργασίας αυτής, ελαφρώς παραλλαγμένη. Όποιος δεν την έχει μελετήσει και δεν την κατέχει, απλώς δεν μπορεί να γράψει, αποδεικνύοντας ότι έδωσε ξένη δουλειά που δεν γνωρίζει. Η μόνη δυσκολία θα είναι στον διδάσκοντα που θα πρέπει να βρει/φτιάξει συνδυαστικά θέματα μεγάλης κλίμακας. Αλλά μπορεί να γίνει, όχι τόσο δύσκολα. Τα δεδομένα για κάθε φοιτητή μπορούν να διαφοροποιούνται με κάποιον τρόπο, π.χ., με τον αριθμό μητρώου, την ημερομηνία γέννησης κλπ. Ήδη τέτοια μοντέλα εφαρμόζονται εδώ και πολλά χρόνια, πολύ πριν την έλευση της ΑΙ, αλλού περισσότερο αλλού λιγότερο - αλλά όχι εκτεταμένα και καθολικά, διότι αφενός οι διδάσκοντες βαριούνταν, αφετέρου τα συνήθη μέσα ελέγχου γενικά επαρκούσαν. Ε, τώρα οι διδάσκοντες πρέπει να δουλέψουν λίγο περισσότερο. Το πρόβλημα στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση δεν είναι τόσο μεγάλο όσο φαίνεται, απλώς απαιτεί καλύτερη διαχείριση και περισσότερη δουλειά από τους διδάσκοντες (στα θετικά μαθήματα). Επομένως λύσεις υπάρχουν, το ζήτημα είναι να υπάρχει και η διάθεση να εφαρμοστούν....
  7. Η ΑΙ απλώς θα κορυφώσει το πρόβλημα. Η κατρακύλα είναι βαθύτερη και έχει ξεκινήσει πολύ πιο πριν. Έχουν βγάλει ή υποβαθμίσει μαθήματα, κυρίως θετικών επιστημών, τα οποία αποτελούσαν εξαιρετικό χώρο για την ανάπτυξη της σκέψης των μαθητών, και έχουν εισάγει άλλα που πρακτικά δεν προσφέρουν τίποτα. Αν τα μαθήματα ήταν αυτά που έπρεπε, η επέλαση της ΑΙ θα δημιουργούσε πολύ μικρότερο πρόβλημα.
  8. Πρακτικά δεν γίνεται λόγω του πλήθους των μαθητών. Μόνον οι εξετάσεις είναι οι λύση.
  9. Δεν χρειάζεται να τους διδάξουν σχεδόν τίποτε, η σωστή χρήση της είναι σχεδόν προφανής - ειδικά στις χαμηλές βαθμίδες της εκπαίδευσης όπου γνωστικά μπορεί να ανταποκριθεί πολύ καλά. Το πρόβλημα είναι η φυγόπονη νοοτροπία των μαθητών, η οποία πλέον διευκολύνεται πάρα πολύ με αυτό το εργαλείο. Η μόνη λύση, απλούστατη και ανέξοδη, είναι οι πολλαπλές και δύσκολες εξετάσεις, ώστε να εξαναγκάζονται να μαθαίνουν. Όλα τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα, καταδικασμένα να αποτύχουν.
  10. Κάποιες γνωστικές δεξιότητες είναι διαχρονικές και αναντικατάστες, και ως τέτοιες δεν έχουν καμιά ανάγκη από την ΑΙ. Επομένως, η διαπίστωσή τους μπορεί να γίνεται με τον κλασσικό, "πεπαλαιωμένο" τρόπο, δηλαδή δύσκολες εξετάσεις. Αυτή είναι η λύση. Η αύξηση του πλήθους και της δυσκολίας των εξετάσεων, όπως ήταν τα παλαιά χρόνια. Αυτό θα αναγκάσει τους μαθητές να ασχοληθούν όσο και όπως πρέπει.
  11. Όσο πιο εύκολο είναι το κλέψιμο, τόσο πιο δελεαστικό είναι για κάποιον μαθητή να το κάνει, και τόσο περισσότεροι θα εκπέσουν σ' αυτό. Επιπλέον, ο διαχωρισμός των πραγματικά επιμελών και αυτών που ξέρουν, από τους άσχετους, αδιάφορους και τεμπέληδες καθίσταται πιο δύσκολος και φαίνεται σε πιο προχωρημένο εκπαιδευτικό στάδιο - με ότι αυτό συνεπάγεται για το εκπαιδευτικό περιβάλλον των μαθητών.
  12. Η μάθηση απαιτεί αυτενέργεια. Με την ΑΙ όπως υπάρχει σήμερα, η αυτενέργεια του μαθητή έχει μειωθεί σχεδόν στο μηδέν διότι αν θέλει μπορεί να κάνει όλη τη δουλειά χωρίς καμιά διανοητική προσπάθεια - και αυτό είναι που συνήθως κάνει. Ελάχιστοι μαθητές μπαίνουν στη διαδικασία να χρησιμοποιήσουν την ΑΙ για να καταλάβουν και να εμπεδώσουν (όπως θα ήταν και το ωφέλιμο), παρά μόνον για να φτιάξουν την εργασία/ασκήσεις στο γόνατο και να ξεμπερδέψουν γρήγορα. Αυτό με τα λυσσάρια μπορούσε να γίνει σε πολύ μικρότερο βαθμό, και άρα η ζημιά ήταν πολύ μικρότερη.
  13. Από παλαιότερη ανάρτηση : " Εγω ακολουθω την Seinfeld αντιμετωπιση (καπου εχει γινει και ποστ εδω σε βιντεο). Δηλαδη : -Ο κυριος Χ? -Μαλιστα σας ακουω. -Κα Ψ απο "Δενμεενδιαφερεικαιδενθελωναμαθω", να σας απασχολησω λιγο? -Λυπαμαι, ειμαι ηδη απασχολημενος, θελετε να μου δωσετε το τηλεφωνο του σπιτιου σας και να σας καλεσω αυριο το μεσημερι εγω? (ΠΑΥΣΗ) -Εεεεε δεν μπορω να το κανω αυτο. -Α καταλαβα, μαλλον δεν θελετε να σας καλουν αγνωστοι στο σπιτι σας μεσημεριατικα... Λοιπον, ουτε και εγω, γεια σας. Με περισση ευγενεια τα παραπανω βεβαια. Μπορείς να δοκιμάσεις άλλη φορά και τα παρακάτω (τροποποιώντας κατάλληλα τους διαλόγους για να ταιριάζουν στην δική σου εκδοχή) : ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - Τον κ. Παπαδόπουλο, παρακαλώ. - Ο ίδιος. - Αγκαθούρα από την Kleftobank. - Αριθμό ταυτότητας και πατρώνυμο, παρακαλώ; - Για ποιον λόγο; - Γιατί σκοπεύω να σας κάνω μήνυση, κυρία Αγκαθούρα. Για παρενόχληση. - Δεν είμαι υποχρεωμένη να σας δώσω τα στοιχεία μου. - Δεν είμαι υποχρεωμένος τότε να σας απαντήσω. (κλείσιμο) ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - Ο κ. Παπαδόπουλος; - Εξαρτάται. - Τι εννοείτε «εξαρτάται»; - Από το ποιος τον ζητεί. - Συγγνώμη, αυτό δεν είναι το τηλέφωνο του κ. Παπαδόπουλου; - Πιθανότατα. Ποιος τον ζητεί; - Αγκαθούρα. Από την Kleftobank. - Τότε δεν είμαι ο κ. Παπαδόπουλος. - Μπορώ να μιλήσω στον κ. Παπαδόπουλο; - Αμα θέτε, εγώ θα σας εμποδίσω; - Με συγχωρείτε, τι συμπεριφορά είναι αυτή; - Αν ξαναπάρεις, να δεις που θα την έχω χειροτερέψει. ΣΑΔΟΜΑΖΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - Τον κ. Παπαδόπουλο, παρακαλώ. - Ο ίδιος. - Από την Kleftobank τηλεφωνώ, κύριε Παπαδόπουλε, Αγκαθούρα. - Α, υπέροχα. - Σχετικά με το δάνειό σας.. - Ναι, τι έπαθε; - Εχετε καθυστερήσει 6 ημέρες την πληρωμή του. - Και μία σήμερα 7. - Πότε υπολογίζετε ότι θα μπορέσετε να καταθέσετε το ποσό; - Οταν το καταθέσω, θα το δείτε στον υπολογιστή σας. - Πρέπει να μου πείτε μια ημερομηνία. - Δεν θέλω να σας πω. Θα το δείτε κατατεθειμένο. - Με συγχωρείτε, αλλά δεν είναι αυτή συμπεριφορά. - Βρε, άντε μου στο διάολο, που θα μου μάθεις και συμπεριφορά, αλογομούρα. - Η συνομιλία μας, κύριε Παπαδόπουλε, καταγράφεται και θα μεταβιβαστεί στους υπεύθυνους. - Και τι θα τους πεις ακριβώς, κούκλα μου; «Με είπαν ******* στο τηλέφωνο επειδή κάνω το επάγγελμα μιας *******ς»; (κλείσιμο) ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - (Απαντάμε στο κινητό έχοντας δει το νούμερο τηλεφώνου) Ψησταριά το «Ωραίο Λιόπεσι», λέγετε ; - (Το κλείνει η Αγκαθούρα, σαστισμένη.) GAY ACTIVIST ANTIMETΩΠΙΣΗ - Τον κ. Παπαδόπουλο, παρακαλώ; - Ο ίδιος. - Αγκαθούρα από την Kleftobank. - Aχ, κυρία Αγκαθούρα μου, συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να σας μιλήσω τώρα γιατί πεοθηλάζω και είμαι μπουκωμένος. ΝΤΑΝΤΑΪΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - Ο κ. Παπαδόπουλος; - Ναι; - Ο κ. Παπαδόπουλος; - Ναι; - Με ακούτε, κύριε Παπαδόπουλε; - Οχι. ΚΑΨΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - Ο κ. Παπαδόπουλος; - Σας ακούω. - Αγκαθούρα από την Κleftobank. - Καλησπέρα, κυρία Αγκαθούρα, σας περίμενα. - Εγινε κάποια κατάθεση μήπως; - Α, δυστυχώς, δεν πρόλαβα. - Αύριο θα τα καταφέρετε; - Να σας πω, τι φοράτε αυτή τη στιγμή; - Συγγνώμη; - Θα ήθελα να πάρετε το ακουστικό και να το ακουμπήσετε πάνω σας και σιγά-σιγά να το κατεβάσετε προς τα κάτω και μετά, με μία κίνηση, αργή, αλλά σταθερή, με τρυφερότητα και δυναμισμό συνάμα, να το σπρώξετε μέσα σας. - Πώς μιλάτε έτσι, κύριε Παπαδόπουλε; - Δεν είμαι ο Παπαδόπουλος, αλλά σε άναψα πο****ίτσα, ε; Επίσης όλα είναι θέμα στιγμής και διάθεσης. Όταν είχα χρόνο, τους έκανα 1002 τεχνικές ερωτήσεις που προφανώς δεν ήξεραν να απαντήσουν και στο τέλος, αφού τους είχα καταστρέψει ολοκληρωτικά την ψυχολογία, αφού τελικά αυτή η δουλειά δεν είναι όσο απλή νόμιζαν, τους έλεγα ότι προφανώς δεν μπορώ να συσχετιστώ με μια εταιρία που με παίρνει να μου πουλήσει κάτι που δεν γνωρίζει. Υποθέτω ότι ο επόμενος που θα έπαιρναν, μετά το διάλειμμα για τσιγάρο, θα είχε την τύχη του topic-starter. Ναι ήμουν κακός και τι φταίει ο υπάλληλος, αλλά τι φταίω και εγώ όμως? Τώρα πλέον, επειδή βαριέμαι να μιλάω στο τηλέφωνο, τους το κόβω άμεσα. - Δεν ενδιαφέρομαι να με ενημερώσετε. Είμαι ενήμερος. Αντίο. - Μα μου του... - [Με πιο έντονο ύφος - βοηθάει η μπάσα φωνή, ειδικά σε γυναίκες] Συγνώμη, ακούσατε τι σας είπα; Κανένας δεν έχει συνεχίσει παρακάτω. Τι να κάνουμε, ζούγκλα, εκεί καταντήσαμε..."
  14. Υπάρχει ένα utility-διακόπτης που λέγεται Defender Control. Δεν χρειάζεται καν εγκατάσταση. Απλώς πατάς disable" στο κουμπί - τέλος. Και για να ενεργοποιηθεί ξανά, "enable". Tίποτε άλλο δεν χρειάζεται...
  • Δημιουργία νέου...