Προς το περιεχόμενο

V.I.Smirnov

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.547
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Thessaloniki
  • Ενδιαφέροντα
    mathematics, programming, piano

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

V.I.Smirnov's Achievements

  1. "[το δημιούργημα αυτό] δεν έχει εμπειρίες ζωής από τις οποίες θα μπορούσε να αντλήσει στοιχεία, κανένα συναίσθημα και, από όσα έχουμε δει, το κοινό δεν ενδιαφέρεται να παρακολουθεί περιεχόμενο που δημιουργείται από υπολογιστή χωρίς καμία σύνδεση με τα ανθρώπινα βιώματα." Ότι ακριβώς είχα πει πριν από καιρό σε παρόμοια συζήτηση εδώ μέσα (για ποιον λόγο το καλλιτεχνικό περιεχόμενο που παράγει η ΑΙ είναι εν γένει κατώτερο από αυτό που παράγει ένας αληθινός άνθρωπος και δεν θα έχει απήχηση ή διαχρονικότητα σε ανθρώπους)...
  2. Eτούτο εδώ είναι η λύση και δουλεύει πραγματικά. Δεν είναι θεωρητική ιδέα ή δοκιμαστικό πρωτότυπο. https://www.youtube.com/watch?v=v20PqMWe65s https://www.youtube.com/watch?v=cvQV7Mt02q4 Υπάρχουν κι άλλα τέτοια συστήματα, αλλά το συγκεκριμένο είναι ίσως το μόνο που κάνει πραγματική δουλειά λόγω της ισχύος του.
  3. Η λύση είναι το κάψιμο των drone με λέιζερ υψηλής ισχύος. Ήδη υπάρχουν αρκετά συστήματα. Οι ΗΠΑ έχουν αναπτύξει σύστημα που δουλεύει καλά στην πράξη, και το έχουν εγκαταστήσει σε μεγάλα πλοία. Σε δοκιμές με καλό καιρό έριχνε τα drones σαν μύγες. Το μειονέκτημα είναι ότι απαιτεί τεράστια ισχύ για τις δέσμες (120 KW αν θυμάμαι καλά), κι ως εκ τούτου δεν μπορεί να εγκατασταθεί ακόμη σε πλοία μικρής ισχύος.... -
  4. Commodore 64 Basic.....ίσως η χειρότερη Basic που βγήκε ποτέ. Δεν μπορούσες να κάνεις σχεδόν τίποτε. Όλα έπρεπε να ελέγχονται με ατέλειωτα pokes.
  5. Οι έξυπνοι θα το χρησιμοποιήσουν για να κατανοήσουν καλύτερα και θα γίνουν εξυπνότεροι. Οι χαζοί και οι τεμπέληδες θα το χρησιμοποιήσουν για να φυγοπονούν και θα βλακέψουν περισσότερο. Μια συνέπεια θα είναι ότι οι δεύτεροι θα συναγωνίζονται προσωρινά τους πρώτους, και το ξεκαθάρισμα μεταξύ τους θα είναι δυσκολότερο και θα γίνεται σε μεταγενέστερο στάδιο.
  6. Εγώ αν θέλω να στείλω κάτι σημαντικό κρυπτογραφημένα, θα το κρυπτογραφήσω ο ίδιος πριν το στείλω, και θα στείλω κρυπτογραφημένο περιεχόμενο ανεξάρτητα από την εφαρμογή επικοινωνίας. Δεν πα να υποκλέψουν το μήνυμα από την εφαρμογή....αλαμπουρνέζικα θα διαβάσουν....
  7. Γενικά παίζουν, εξαρτάται από τον player της ιστοσελίδας. Π.χ., με Nord, ελβετία. Στην τύχη, η πρώτη ταινία που βρήκα : Δεν παίζει με τον player 2 αλλά παίζει με τον 1. Στο forum τους υπάρχει σχετική συζήτηση και υποδείξεις ποιά vpn και ρυθμίσεις είναι καταλληλότερα.
  8. Ναι, και; τι σχέση έχουν όλα αυτά με ότι είπα εγώ; Όπως κάποιος που θέλει να αναπτύξει τους μυς του πρέπει να γυμνάζεται, έτσι και κάποιος που θέλει να αναπτύξει την οξυδέρκεια και τη μνήμη του πρέπει να μελετάει ενεργητικά. Αλλιώς οι ικανότητες είτε μένουν χαμηλές είτε ατροφούν. Τα υπόλοιπα που γράφεις δεν θα τα σχολιάσω - παρά μόνον ετούτο. Επιστήμονας δεν είναι όποιος έχει τελειώσει μια σχολή αλλά όποιος έχει μεταξύ άλλων μια κουλτούρα χρήσης, εκτίμησης και ανάπτυξης της γνώσης. Όπως μουσικός με την έννοια του καλλιτέχνη δεν ειναι όποιος απλώς παίζει πιάνο ή βιολί... Η ελλάδα δεν έχει επιστήμονες. Πτυχιούχους έχει - και μάλιστα πολύ κακούς...
  9. Διότι η μάθηση απαιτεί αυτενέργεια, ώστε να αναπτυχθούν και να σταθεροποιηθούν οι διανοητικές δεξιότητες. Τρέχεις μιακριά, κακό του κεφαλιού σου.....
  10. H διαφορά είναι ότι ο χαζός και ο τεμπέλης μπορεί - παροδικά τουλάχιστον - να συναγωνιστεί τον έξυπνο και να φανεί εξίσου έξυπνος και εργατικός ενώ δεν είναι....
  11. Βεβαίως και υπήρχαν. Παλαιά θέματα, παλαιές εργασίες που ανακυκλώνονταν, παλαιές σημειώσεις κ.α. Πέραν αυτών, πολλά διδακτικά συγγράμματα είχαν/έχουν λυσσάρια, τα οποία μέσω του διαδικτύου έγιναν προσβάσμα σε ευρύτερο φοιτητικό κοινό. Όλα αυτά πολύ πριν την έλευση της ΑΙ. Σε ότι αφορά τα θετικά μαθήματα, στα περισσότερα είναι εύκολο έως πολύ εύκολο να ελεγχθεί η μάθηση του φοιτητή από τις εργασίες. Π.χ., μπορεί να τίθεται μια μεγάλη εργασία που να αφορά το μεγαλύτερο μέρος της ύλης του μαθήματος. Η ΑΙ δεν μπορεί να βγάλει αυτόματα τέτοια δουλειά, άρα πρέπει να ασχοληθεί ο φοιτητής. Το καλύτερο που θα μπορεί να κάνει είναι να γράψει την εργασία με τη βοήθεια της ΑΙ τμηματικά. Η εργασία δεν θα πρέπει να παραδίδεται και τέλος, αλλά να εξετάζεται γραπτά, σε μια εξέταση όπου το διαγώνισμα θα είναι μια "μινιατούρα" της εργασίας αυτής, ελαφρώς παραλλαγμένη. Όποιος δεν την έχει μελετήσει και δεν την κατέχει, απλώς δεν μπορεί να γράψει, αποδεικνύοντας ότι έδωσε ξένη δουλειά που δεν γνωρίζει. Η μόνη δυσκολία θα είναι στον διδάσκοντα που θα πρέπει να βρει/φτιάξει συνδυαστικά θέματα μεγάλης κλίμακας. Αλλά μπορεί να γίνει, όχι τόσο δύσκολα. Τα δεδομένα για κάθε φοιτητή μπορούν να διαφοροποιούνται με κάποιον τρόπο, π.χ., με τον αριθμό μητρώου, την ημερομηνία γέννησης κλπ. Ήδη τέτοια μοντέλα εφαρμόζονται εδώ και πολλά χρόνια, πολύ πριν την έλευση της ΑΙ, αλλού περισσότερο αλλού λιγότερο - αλλά όχι εκτεταμένα και καθολικά, διότι αφενός οι διδάσκοντες βαριούνταν, αφετέρου τα συνήθη μέσα ελέγχου γενικά επαρκούσαν. Ε, τώρα οι διδάσκοντες πρέπει να δουλέψουν λίγο περισσότερο. Το πρόβλημα στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση δεν είναι τόσο μεγάλο όσο φαίνεται, απλώς απαιτεί καλύτερη διαχείριση και περισσότερη δουλειά από τους διδάσκοντες (στα θετικά μαθήματα). Επομένως λύσεις υπάρχουν, το ζήτημα είναι να υπάρχει και η διάθεση να εφαρμοστούν....
  12. Η ΑΙ απλώς θα κορυφώσει το πρόβλημα. Η κατρακύλα είναι βαθύτερη και έχει ξεκινήσει πολύ πιο πριν. Έχουν βγάλει ή υποβαθμίσει μαθήματα, κυρίως θετικών επιστημών, τα οποία αποτελούσαν εξαιρετικό χώρο για την ανάπτυξη της σκέψης των μαθητών, και έχουν εισάγει άλλα που πρακτικά δεν προσφέρουν τίποτα. Αν τα μαθήματα ήταν αυτά που έπρεπε, η επέλαση της ΑΙ θα δημιουργούσε πολύ μικρότερο πρόβλημα.
  13. Πρακτικά δεν γίνεται λόγω του πλήθους των μαθητών. Μόνον οι εξετάσεις είναι οι λύση.
  14. Δεν χρειάζεται να τους διδάξουν σχεδόν τίποτε, η σωστή χρήση της είναι σχεδόν προφανής - ειδικά στις χαμηλές βαθμίδες της εκπαίδευσης όπου γνωστικά μπορεί να ανταποκριθεί πολύ καλά. Το πρόβλημα είναι η φυγόπονη νοοτροπία των μαθητών, η οποία πλέον διευκολύνεται πάρα πολύ με αυτό το εργαλείο. Η μόνη λύση, απλούστατη και ανέξοδη, είναι οι πολλαπλές και δύσκολες εξετάσεις, ώστε να εξαναγκάζονται να μαθαίνουν. Όλα τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα, καταδικασμένα να αποτύχουν.
  • Δημιουργία νέου...