-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
7.355 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
3
D.Luffy είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 30 Αυγούστου 2019
D.Luffy είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Σχετικά με D.Luffy
- Ημερομηνία γέννησης 03/12/1984
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
D.Luffy's Achievements
-
@dekulinkgr Γι αυτό η Team Cherry έχει προνοήσει και δεν θα το βγάλει ούτε φέτος!
-
Πραγματικά εύχομαι να έχεις δίκιο αλλά δεν νομίζω να κάνει τέτοια κίνηση. Το MP4 είναι ένα καινούργιο game και φαντάζομαι ότι θα θέλουν να σπρώξουν αυτό πρώτα και μετά ο,τι άλλο. Είναι σαν να λέμε ότι σε 3 μήνες θα βγει το BotW αλλά πριν από αυτό περιμένουμε τα Wind Waker και Twilight Princess σε remastered… Και από θέμα συνέχειας του στορυ να το πάρεις, την N δεν τη νοιάζει. Βγήκε πρώτα το Dread που είναι τελευταίο σε σειρά γεγονότων και αργότερα ήρθε το MP remastered. Βεβαια ποτέ δεν ξέρεις. Nintendo είναι αυτή. Ζήσαμε και ένα shadow drop ενός θρυλικού παιχνιδιού.
-
Δοκίμασα λίγο το Cyberpunk και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την ποιότητα εικόνας σε handheld mode. Δεν το περίμενα. Το DLSS κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά και το παιχνίδι φαίνεται καθαρό ακόμα και σε performance mode 40fps με την χαμηλή internal resolution. Το οποίο 40fps είναι επίσης αρκετά smooth και ελπίζω περισσότεροι devs να το καθιερώσουν γιατί πραγματικά έχει μεγάλη διαφορά στην απόκριση χειρισμού από τα 30fps. Δεν γνωρίζω αν κατάφεραν να λυθούν τα προβλήματα με το VRR αλλά το παιχνίδι είναι απόλαυση σε handheld mode και σε κάνει να αναρωτιέσαι τι θα δεις παρακάτω αν οι devs αξιοποιήσουν έτσι το hw του Switch 2. Ειδικά η ίδια η Nintendo πρέπει να ξεκολλήσει από τις παλιές μηχανές γραφικών του WiiU και να εκμεταλλευτεί τα εργαλεία που είναι διαθέσιμα. Το DK Bananza είναι προφανώς αριστούργημα σαν παιχνίδι αλλά από τεχνικής σκοπιάς όταν κοιτάς το Cyberpunk στην κονσόλα, σου φαίνεται όχι μια αλλά 3 γενιές μπροστά.
-
Δεν σημαίνει ότι επειδή μια μηχανή είναι παλιά είναι και ελαφριά... Καμιά φορά και το αντίθετο μιας και οι παλιές είναι συνήθως single-threaded και απαιτούν brute-force με υψηλά clocks για να αποδόσουν. Αντίθετα μια μοντέρνα μηχανή εκμεταλλεύεται καλύτερα το πιο σύγχρονο hardware και είναι πιο αποδοτική ταυτόχρονα με καλύτερα visuals. Δες πχ το Elden Ring. Ένα παιχνίδι με μηχανή γραφικών 20ετίας γωνατίζει σημερινά παντοδύναμα PC's (και κονσόλες) ενώ ταυτόχρονα φαίνεται σαν παιχνίδι... PS3.
-
Το ιδανικό για VRR στην TV θα ήταν κανονική θύρα με HDMI out επάνω στο Switch αλλά που να χωρέσει αυτό σε φορητή κονσολίτσα
-
Επίσης το κακό με την Nintendo είναι ότι γενικά αν είναι να βγει πχ κάποιο optimization patch ή θα βγει λίγο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού ή καθόλου. Δεν πρόκειται να κάτσουν να ασχοληθούν για μήνες να βελτιώσουν κάτι όπως συνήθως κάνουν οι υπόλοιποι. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά δεν νομίζω ότι θα δούμε μεταγενέστερες βελτιώσεις στο DK ούτε καν triple-buffer Vsync... Ο director είπε πρόσφατα ότι γνωρίζουν για τις πτώσεις στην απόδοση και συνειδητά προτίμησαν frame drops από το να θυσιάσουν άλλα πράγματα. Σαν να μας λέει δηλαδή ότι δεν πρόκειται να ασχοληθούν άλλο με το framerate.
-
Iσχύει γιατί αναφέρθηκε και στο DF. Το πρόβλημα δεν είναι ακριβώς το Switch καθώς και σε άλλες συσκευές με usb-c to hdmi δεν λειτουργεί σωστά το VRR.
-
Οτιδήποτε είναι στην παλιά custom Nintendo μηχανή από το Switch 1 (από το WiiU πιο συγκεκριμένα) είτε δεν έχει καθόλου AA είτε χρησιμοποιεί κάτι πολύ παρωχημένο με κακό image quality όπως FXAA/FSR 1... Τα ίδια χάλια και στα BotW/TotK, Odyssey, MKW, 3D World, Splatoon, Welcome Tour. Τίγκα στα jaggies. Δυστυχώς το DK βασίζεται και αυτό στην παλιά μηχανή γραφικών (καθώς πρόκειται για τίτλο που ξεκίνησε ανάπτυξη για Switch 1) άρα υιοθετεί και τα παλιά προβλήματα. Εξαιρούνται διάφοροι 1st party τίτλοι με UE4 όπου εκεί το image quality είναι σε πολύ καλύτερα επίπεδα μάλλον λόγω του τυπικού TAA της UE. Ελπίζω από δω και μπρος να δούμε σε εφαρμογή τις τεχνολογίες που διαφήμισαν οι ίδιοι εν τέλει και στα 1st parties και να μη μείνουν κολλημένοι για να μειώσουν το κόστος ανάπτυξης. DLSS και 120Hz VRR βελτιώνουν πολύ σημαντικά την εμπειρία και είναι κρίμα να είναι εκεί και να μένουν ανεκμετάλλευτα λόγω laziness ή αμπαλοσύνης...
-
Δεν ξέρω αν είναι τα ανανεωμένα αλλά προς το παρόν παίζοντας λίγο δεν φαίνονται έτοιμα να φύγουν.
-
Ήρθε και το Killswitch 2 από dbrand. Αν και έχω βάλει μόνο τα grips και όχι ολόκληρο το προστατευτικό περίβλημα. Η αίσθηση στο χέρι είναι άψογη και νομίζω ότι προτιμώ τα grips της dbrand από την Neo Grip που χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα. Ευτυχώς χωράει και μέσα στην λεπτή Savage Raven θήκη που έχω.
-
Νομίζω ότι ποντάρουν πολύ στο Bananza και θέλουν όλη η προσοχή να είναι στραμμένη εκεί μέχρι να βγει. Θα φανεί την επόμενη βδομάδα το θέμα των ανακοινώσεων, patches κλπ.
-
Δηλαδή εσύ @Saloufas είχες σκοπό να αγοράσεις Switch 2 αλλά σε σταμάτησε η lcd οθόνη?
-
Δεν νομίζω να χρειάζεται να φτιαχτεί κάτι εξαρχής για το Switch 2 μιας και το Pokemon Violet/Scarlet πήρε κανονικά υλοποίηση DLSS και μάλιστα πολύ καλή.. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι προς το παρόν τουλάχιστον, κανένα παιχνίδι συγκεκριμένα με την in-house μηχανή γραφικών της Ν δεν έχει πάρει DLSS αλλά και καμίας μορφής anti-aliasing το οποίο είναι λίγο χαζό ή lazy κατά τη γνώμη μου μιας και η κονσόλα μπορεί πολύ άνετα να αποδώσει το κάτι παραπάνω σε αυτά τα παινχίδια. Αναμένουμε το Bananza να δούμε τι image quality θα έχει..
-
Καταρχήν έχει dynamic resolution που πέφτει αρκετά συχνά και φαίνεται καθώς είναι αρκετά θολό σε χωριά με npc's σε σχέση με τις πιο ανοιχτές περιοχές που είναι πιο καθαρές. Το DLSS εκτός από ανάλυση προφέρει εξαιρετικό antialiasing καθαρίζοντας την εικόνα από jaggies και pixel crawl. Όλα αυτά σε handheld mode. Σε docked ίσως είναι καλύτερα τα πράγματα (δεν έχω δοκιμάσει) λόγο της αυξημένης internal resolution. Τα updated textures δεν έχουν σχέση με αυτό που συζητάμε και δεν παίζουν κανένα ρόλο στο αν θα χρησιμοποιηθεί DLSS, TAA κλπ...
-
Παίζοντας αυτό τον καιρό ένα παιχνίδι αυτής της εταιρίας που πουλάει "φύκια με μεταξωτές κορδέλες", το TotK, στην "κάκιστη οθόνη σκουπίδι" (για να χρησιμοποιήσω και τους σωστούς όρους που μάθαμε πρόσφατα σε αυτό το νήμα), μου κάνει εντύπωση που η Ν δεν άρπαξε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει DLSS. Συγκρίνοντας το με το Pokemon Violet που επίσης παίζω, η διαφορά στην ποιότητα εικόνας είναι πολύ μεγάλη με το TotK να είναι τίγκα στα jaggies από την έλλειψη antialiasing και με τις συνεχείς πτώσεις του dynamic resolution να είναι ιδιαίτερα εμφανείς. Τα BotW και TotK έχουν άψογο art που αδικείται από το image quality. Βέβαια το DLSS σίγουρα θα ήταν πιο βαρύ και ίσως το locked 60fps που έχουμε τώρα να μην ήταν εφικτό. Από την άλλη το VRR σε handheld mode θα μπορούσε να εξομαλύνει τις πτώσεις. Το boost στα 60 βεβαίως είναι πιο σημαντικό για εμένα εν τέλει αλλά αν συνδυαζόταν και με DLSS θα μιλούσαμε για τέλειο αποτέλεσμα.