Προς το περιεχόμενο

ErrorWebIS

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    53
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με ErrorWebIS

  • Ημερομηνία γέννησης 26/04/1983

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    http://www.errorweb.gr

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Γυναίκα
  • Τοποθεσία
    Athens
  • Ενδιαφέροντα
    Internet, Poker, Drifting, Mathematics

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Athens
  • Ενδιαφέροντα
    Internet, Mathematics, Poker, Roadtrips
  • Απασχόληση
    Internet Services

ErrorWebIS's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Καλημέρα σε όλους. Λυπάμαι που δεν απάντησα τόσο καιρό, αλλά υπήρχαν εξελίξεις που δεν το επέτρεπαν. Σχετικά με τα deals, υπήρχαν εμπορικές συμφωνίες για μαζικές αγορές στις χαμηλές τιμές που τελικώς ακυρώθηκαν. Προσπαθήσαμε για συμφωνίες με νέους προμηθευτές αλλά η μη τήρηση κάποιων συμφωνιών με τρίτους, δε μας επέτρεψε να προχωρήσουμε. Μέχρι τελευταία στιγμή είμασταν σε διαρκή αγώνα για να ολοκληρωθεί το θέμα χωρίς προβλήματα. Δε μου επιτρέπεται να γράψω περισσότερα πάνω σε αυτό. Σημασία έχει πως έχουμε ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων σε όσους δεν παρέλαβαν. Πέρα από αυτό, παραγγελίες που έγιναν απευθείας σ' εμάς, εκτελούνται χωρίς προβλήματα αλλά με καθυστερήσεις λόγω των προβλημάτων που έχουν προκύψει. Προσπαθούμε να μην ασχολούμαστε με δημοσιεύματα και να επικεντρωθούμε στη δουλειά μας για να ολοκληρωθούν οι εκκρεμότητες. Σαφώς όποιος έχει κάνει αγορά από εμάς, μπορεί να μας ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Όποιοι έχουν πληρώσει τη διαφορά για μεγαλύτερη τηλεόραση, μας ενημερώνουν είτε για να γίνει πίστωση του χρηματικού τους ποσού, είτε να αποστείλουμε το προϊόν με αντικαταβολή. Αρκετοί άνθρωποι μας επισκέφθηκαν εχθές και λύσαμε τις απορίες τους. Είμαστε ανοιχτοί σε μία συνάντηση για να λυθούν όλων οι απορίες και αυτό το έχω ξανα αναφέρει στο παρελθόν. Δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, κατανοούμε απόλυτα την αγωνία όσων έχουν πληρώσει, αλλά δεν μπορούμε να αναφέρουμε λεπτομέρειες για τις εμπορικές συμφωνίες. Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή των προϊόντων στο CrazyDeals, θα έχετε όλοι πάρει μία απάντηση. Μέχρι τότε, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο. Σχετικά με τα σχόλια και τις αναφορές στο πρόσωπό μου, από τη στιγμή που βγήκα δημόσια να μιλήσω και δεν κρυφτήκα, τα δέχομαι και αυτά. Δε θα δεχτώ σχόλια που αφορούν πελάτες μου όμως με τους οποίους έχουμε συνεργασία ετών, όπως το CrazyDeals και το Car-Gadgets. Οι δύο επιχειρηματίες δέχονται πλέον τα πυρά ανταγωνιστών κυρίως, οι οποίοι βρήκαν αφορμή από αυτό. Αυτά παρακαλώ να πάψουν καθώς βλάπτουν και τους δύο. Σχετικά με όποιον δεν έχει λάβει απόδειξη, να μας αποστείλει ένα email για να ενημερώσουμε τους προμηθευτές. Εμείς εκδίδουμε τα νόμιμα τιμολόγια προς τους προμηθευτές. Όποιες άλλες απορίες - ερωτήσεις, μπορείτε να τις συγκεντρώσετε και θα λάβετε απάντηση. Είμαι ανοιχτή σε συνάντηση σε όποιον το επιθυμεί. Ευχαριστώ.
  2. Η προσφορά αναφέρει: ..σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων θα γίνει νέα παραλαβή σε 10 - 15 μέρες(όχι εργάσιμες) (σε περίπτωση νέας παραγγελίας οι παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν εντός 20 εργάσιμων ημερών). Για διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε και με τη GoldenDeals.
  3. Χαίρεται. Επειδή υπήρξε ξανά μία σύγχυση σχετικά με το πρόβλημα μας με το ACS Connect, να το διευκρινήσω. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από λάθος δικό μας και όχι της ACS, με την οποία έχουμε μία μόνιμη και εξαιρετική συνεργασία. Η μαζική καταχώρηση κουπονιών στο σύστημα (που βρίσκεται εγκατεστημένο σε υπολογιστή μας), και η εκτύπωση λιστών παραλαβής πριν την επιτρεπόμενη από το σύστημα ημερομηνία, δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα καθώς οι λίστες παραλαβής πρέπει να εκτυπώνονται μόνο την ημερομηνία παραλαβής. Σε αλλαγές - τροποποιήσεις διπλο-αποστολών ή διευθύνσεων δεν μπορούσαμε να επέμβουμε και δημιουργήθηκε πρόβλημα στο σύστημα της ACS. Προσπαθήσαμε για επίλυσή του, αλλά ο πιο σωστός τρόπος ήταν να δημιουργηθούν οι ετικέτες εξ' αρχής και να διαγραφούν οι καταχωρήσεις από το σύστημα. Επίσης, μετά την εκτύπωση των λιστών παραλαβής, δημιουργήθηκε πρόβλημα στα τοπικά καταστήματα από πελάτες οι οποίοι δεν είναι εξοικιωμένοι με το σύστημα αποστολής - παραλαβής, και θεωρούσαν την ημερομηνία που έλαβαν, ως ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και όχι αποστολής του, παρ' όλο που το αναφέραμε. Το πρόβλημα μας αναφέρθηκε από την ACS στις 14/02 και προσπαθούσαμε να βρούμε μία άλλη λύση από να ξανα καταχωρήσουμε όλες τις παραγγελίες από την αρχή, αλλά τελικώς δεν ήταν εφικτό. Με βοήθεια εκπροσώπου της GoldenDeals σήμερα υπολογίσαμε τις ακριβείς ημερομηνίες βάση των όρων χρήσης της κάθε προσφοράς, για την παράδοση των προϊόντων στους πελάτες. Τα πρώτα διαθέσιμα τεμάχια ήδη έχουν αποσταλεί & παραληφθεί, επομένως οι επίσημες ημερομηνίες βάση των όρων της προσφοράς είναι οι παρακάτω: 1. Samsung 3D 32'' -> 01/03/2012 2. Keep Cup -> 02/03/12 3. Βλεφαρίδες αυτοκινήτου: -> 27/02/12 4. Civeti Coffee: -> 05/03/12 5. Panasonic Lumix: -> 25/02/12 6. Brownie Maker: -> 05/03/12 7. Nookii: ->08/03/12 Όσοι δεν παραλάβουν το προϊόν τους στο προκαθορισμένο και επίσημο χρονοδιάγραμμα ή κάνουν την παραγγελία τους αργότερα, παρακαλούμε να μας ενημερώσουν. Να σημειωθεί πως υπάρχει ένας μεγάλος όγκος παραγγελιών με λανθασμένο κωδικό κουπονιού. Η παραγγελία θεωρείται επιβεβαιωμένη από εμάς και προχωράει για τη λίστα αποστολών μόνο εφ' όσον έχουμε τα πλήρη στοιχεία παραλήπτη. Επίσης πολλές παραγγελίες γίνονται σε διαφορετικό όνομα από αυτό του εμφανιζόμενου κατόχου του κουπονιού. Αυτά οφείλουμε να τα επιβεβαιώνουμε προς αποστολή και ενδέχεται να καθυστερήσουν περισσότερο. Δε θα γνωστοποιηθούν οι νέοι κωδικοί της ACS στους πελάτες, καθώς οι παραγγελίες είναι πολλές για να προλάβουμε να ενημερώσουμε το σύστημα μέχρι τη Δευτέρα που θα αποσταλεί ο μεγαλύτερος όγκος των προϊόντων. Μπορείτε να ενημερώνεστε και από τη GoldenDeals για τις καταληκτικές ημερομηνίες παράδοσης και να σας τις επιβεβαιώνουν. Ελπίζουμε & θέλουμε να κυλήσουν όλα ομαλά και να μην έχουμε καμία καθυστέρηση στις αποστολές. Εξυπηρετούμε όσο καλύτερα μπορούμε όλες τις παραγγελίες. Οποιοδήποτε σχόλιο θετικό ή αρνητικό μας βοηθάει για να εξελισσόμαστε και περιμένουμε να το λάβουμε στο [email protected]. Άλλες ανακοινώσεις θα μπορείτε να διαβάζετε μόνο στη σελίδα μας, καθώς μετά τη διαρκή διαστρέβλωση των όσων ανακοινώνουμε, αναγκαζόμαστε να μη διαβάσουμε και να μη σχολιάσουμε ξανά το οτιδήποτε εδώ. Το τηλεφωνικό μας κέντρο επίσης καθημερινά 8πμ με 9μμ σας ενημερώνει για οποιαδήποτε απορία σας. Ευχαριστούμε. Μ. Πρεβεζάνου Να συμπληρώσουμε πως σχετικά με τις αγορές Panasonic Lumix από το Crazydeals, λόγω καθυστέρησης λήξης της προσφοράς, η τελική ημερομηνία είναι περίπου 01-05/03, αλλά θα το διευκρινήσουμε με τη βοήθεια του Crazydeals.
  4. Καλησπέρα σε όλους. Δημιουργήθηκε ένα σοβαρό πρόβλημα τις τελευταίες ημέρες με το μηχανογραφικό μας σύστημα του ACS Connect. Ο λόγος που βλέπετε ακυρωμένους τους κωδικούς της ACS, είναι επειδή αναγκαζόμαστε λόγω του προβλήματος, να επανεκδόσουμε νέους διότι οι παλιοί έπρεπε να διαγραφούν από το σύστημα. Όσοι είχαν λάβει κωδικό αποστολής της παραγγελίας για 15,16,17 & 18 /02, θα λάβουν τα προϊόντα τους μέχρι και την Τετάρτη. Αν μέχρι και την Τετάρτη, δεν έχει παραδώσει η ACS στο χώρο σας ή δεν έχει αφήσει σημείωμα μη εύρεσης παραλήπτη για την παραλαβή του δέματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να το αποστείλουμε με αυθημερόν παράδοση εντός λεκανοπεδίου. Μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία αυτή. Με εκτίμηση, Μ. Πρεβεζάνου Επειδή υπήρξε ξανά μία σύγχυση σχετικά με το πρόβλημα μας με το ACS Connect, να το διευκρινήσω. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από λάθος δικό μας και όχι της ACS, με την οποία έχουμε μία μόνιμη και εξαιρετική συνεργασία. Η μαζική καταχώρηση κουπονιών στο σύστημα (που βρίσκεται εγκατεστημένο σε υπολογιστή μας), και η εκτύπωση λιστών παραλαβής πριν την επιτρεπόμενη από το σύστημα ημερομηνία, δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα καθώς οι λίστες παραλαβής πρέπει να εκτυπώνονται μόνο την ημερομηνία παραλαβής. Σε αλλαγές - τροποποιήσεις διπλο-αποστολών ή διευθύνσεων δεν μπορούσαμε να επέμβουμε και δημιουργήθηκε πρόβλημα στο σύστημα της ACS. Προσπαθήσαμε για επίλυσή του, αλλά ο πιο σωστός τρόπος ήταν να δημιουργηθούν οι ετικέτες εξ' αρχής και να διαγραφούν οι καταχωρήσεις από το σύστημα. Επίσης, μετά την εκτύπωση των λιστών παραλαβής, δημιουργήθηκε πρόβλημα στα τοπικά καταστήματα από πελάτες οι οποίοι δεν είναι εξοικιωμένοι με το σύστημα αποστολής - παραλαβής, και θεωρούσαν την ημερομηνία που έλαβαν, ως ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και όχι αποστολής του, παρ' όλο που το αναφέραμε. Το πρόβλημα μας αναφέρθηκε από την ACS στις 14/02 και προσπαθούσαμε να βρούμε μία άλλη λύση από να ξανα καταχωρήσουμε όλες τις παραγγελίες από την αρχή, αλλά τελικώς δεν ήταν εφικτό.
  5. Ταλαιπωρία υπάρχει ναι όταν ζητάμε επιβεβαιώσεις με emails. Έχουν δίκιο όσοι λένε πως τρώμε πολύτιμο χρόνο από το πρόγραμμά τους. Καθυστερήσεις ελπίζω να μην υπάρξουν και δεν εξαρτάται από εμάς αυτό πλέον, πίστεψέ με. Ξεκινάμε μία νέα καλύτερη συνεργασία με το Deals365, με όρους που θα διευκολύνουν κατά πολύ τον αγοραστή (διότι θα υπάρχει και η δυνατότητα άτοκων δόσεων). Ο προμηθευτής μας, μας έχει ήδη δώσει τιμές για μαζικές αγορές οι οποίες θα κάνουν τα 399€ της Samsung να μοιάζουν "μικρή" προσφορά απέναντι σ' αυτό που θα βγει σύντομα. Σα δείγμα λέω πως θα βγει ένα 3D Set 40'' τηλεόρασης [smart tv φυσικά], με αντίστοιχο 3D Home Cinema, με 3D γυαλιά και επαγγελματική μηχανή Pop Corn σε τιμή απίστευτα ανταγωνιστική, με δυνατότητα πληρωμής έως περίπου 3-4 άτοκων δόσεων. Θα δώσουμε μόνο 100 τεμάχια, τα οποία ήδη έχουν δεσμευτεί και μας περιμένουν. Επίσης όλοι οι αγοραστές της Samsung 32'', θα έχουν τη δυνατότητα για αγορά (μόνο μέσα από το website μας) αντίστοιχου 3D Home Cinema σε επίσης τρελλή τιμή με εκπτωτικό κουπόνι που θα τους αποσταλεί. Όποιος καταφέρει να μαντέψει την τιμή της προσφοράς που θα βγει, θα την πάρει απλά δώρο! Παρεπιπτόντως η αρχική τιμή είναι περίπου 1.800€ με 2.000€ σύμφωνα με την ελληνική αγορά αυτή τη στιγμή. Thank you, M.
  6. Εσένα προσωπικά σε κάλεσα από κοντά για να σου λύσω όλες τις απορίες και να δώσω τέλος στα σενάριά σου (αφού τόσο νοιάζεσαι για μία προσφορά που δεν αγόρασες) και το αγνόησες επιδεικτικά λέγοντας "ό,τι είχα να πω το είπα". Απορώ πώς μετά από αυτό συνεχίζεις και γράφεις ενώ έχεις αρνηθεί να λάβεις απαντήσεις με αποδείξεις από εμένα σε προσωπική συνάντηση. Πλέον θεωρείσαι άτοπος. Εσύ σαν πολύ λογικός μου φαίνεσαι και έχω αρχίσει ν' ανησυχώ!!!
  7. Αγαπητέ, τις αποστολές τις προγραμματίζουμε. Η ACS παίρνει έως 20 τεμάχια τη μέρα από εμάς, εκτός από τις μαζικές που εκεί κάνουν τη διαλογή εκείνοι. Καθημερινά το αυτοκίνητό τους έρχεται κατά τις 5 με 7 και τότε ενημερώνεται η παραγγελία στο σύστημα. Επομένως κατά τις 7 θα βλέπεις πως το προϊόν σου είναι σε άφιξη στην ACS και μετά θα δεις το δρομολόγιό του. Το πρόγραμμα τηρείται, no worries.
  8. Μου φαίνονται αστεία αυτά βρε Salvation81. Ειδικά το ότι εξηγείς για το αν είσαι "βαλτός" ή όχι, ενώ έγραψα ξεκάθαρα τι θα μπορούσα να σκεφτώ εγώ, αν κινούμουν στην ίδια γραμμή με τη δική σου. Προφανώς δεν κινούμαι. Το background μου δεν το γνωρίζεις και θα πρότεινα να μην υποθέτεις πράγματα. Είσαι απίστευτα αρνητικός απέναντι σε κάτι που απ ό,τι έχω καταλάβει δε σε αφορά και καθόλου, καθώς δε νομίζω να έχεις αγοράσει καν αυτή την τηλεόραση. Ψάχνεις, μιλάς αόριστα, λες λες. Τι λες τελικά και για ποιόν τα λες; Εαν σ' ενδιαφέρει τόσο πολύ και πραγματικά το τι συμβαίνει με αυτό το deal (έχεις αρκετά post για να σου περνάει αδιάφορο), σου προτείνω να πιούμε έναν καφέ και ν' απαντήσω σε όλα σου τα ερωτήματα. Όχι μόνο με εσένα αλλά με όλους στο forum. Thank you, Μαίρη Όσο γι' αυτό που λες με τα διαθέσιμα τεμάχια, να γνωρίζεις πως δεν είναι επιλογή του καταστήματος πάντα, αλλά του deal site. Όλων των deal sites δηλαδή και είναι θέμα marketing. Μπορεί το κατάστημα να τους πει "σε 20-30 εργάσιμες θα μπορώ παραδώσω", αλλά εκείνοι μη θέλοντας να χάσουν αγορές και φανούν "αδύναμοι" μπροστά στον ανταγωνισμό, να ζητήσουν (πιέζοντας φυσικά) κάποια τεμάχια άμεσα διαθέσιμα και τα υπόλοιπα ακόμη και σε 20 εργάσιμες. Στον αγοραστή μένει στο μυαλό η πρώτη ημερομηνία 4-5 εργάσιμες (ή 7-10 ακόμη) και μετά από εκεί αρχίζει το πανηγύρι. Είναι πολιτική και κακό marketing των περισσότερων deal sites που καταλήγει σε "επίθεση" του καταναλωτή απέναντι σε οποιοδήποτε κατάστημα. Φυσικά το deal site τη βγάζει καθαρή και το κατάστημα ακούει τα διάφορα. Ένα μεγάλο deal site ενδιαφέρεται απλά να βγάλει λεφτά και αδιαφορεί για τη σχέση καταστήματος - καταναλωτή. Θέλει σαφώς καλά ονόματα, αλλά και στραβή να συμβεί, έχοντας το όνομά του ψηλά μπορεί εύκολα να "πείσει" τον καταναλωτή για ό,τι θέλει! Μόλις περάσουν οι 14 εργάσιμες, δεν ενδιαφέρεται το deal site για το πότε εσύ θα πάρεις τα προϊόντα σου. Ενδιαφέρεται απλά να τα πάρεις σίγουρα, ακόμη και μετά από 40 ημέρες. Δε σου τα γράφω ως InTheBox αυτά και σε καμία περίπτωση να μη θεωρηθεί πως αναφέρομαι στις συνεργασίες του InTheBox. Μιλάω καθαρά για το τι υπάρχει πίσω απ το marketing των deal sites (και όχι μόνο φυσικά!). Να σου δώσω ένα παράδειγμα και να μου πεις ποιόν θα πίστευες. Κάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα νέο στο χώρο, μία προσφορά για ένα x προϊόν με ένα μεγάλο deal site. Μετά από 10 ημέρες, βγαίνουν 2 ανακοινώσεις. Το νέο στο χώρο eshop υποστηρίζει πως "δεν πληρώθηκε" βάση συμφωνητικού και ζητάει ακύρωση της προσφοράς και το δε "μεγάλο" deal site ανακοινώνει πως το eshop δεν μπόρεσε ν' ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις. Θα πιστέψεις το "μεγάλο" deal site και θα ρίξεις ένα τεράστιο Χ στο νέο eshop, έτσι δεν είναι; Το ίδιο θα συμβεί και στην αντίθετη περίπτωση. Αν δηλαδή ένα νέο στο χώρο deal site, καταφέρει και βγάλει έναν μεγάλο προμηθευτή και κάτι δεν κυλήσει καλά. Θέλω να καταλήξω, πως το marketing σε πουλάει και σε αγοράζει στο λεπτό και τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται φίλε μου. Δεν είναι τυχαίο πως στην Αμερική όταν είχαν ξεκινήσει τα deal sites, πολλές επιχειρήσεις "έκλεισαν" εν μία νυκτί.
  9. Δεν κουράζεσαι να σκέφτεσαι συνέχεια "συνομωσίες"; Αρχικά, δόξα τω Θεώ το iq μου επαρκεί ώστε να μη χρησιμοποιήσω μεθόδους "νέων χρηστών" κατά παραγγελία, ώστε να λάβω plus. Είναι από τα πρώτα πράγματα που λέω στους πελάτες μου να μην κάνουν, καθώς μόνο καταστροφικό μπορεί να είναι. Μπορώ και μόνη μου να μιλήσω κι ας έχω απέναντί μου εκατοντάδες. Το topic αυτό είναι (νομίζω δηλαδή), το μόνο ενεργό αυτή τη στιγμή σχετικά με την προσφορά αυτή και υποθέτω πως αρκετοί αγοραστές εγγράφονται για να πουν την άποψή τους. Μην ξεχνάμε πως στο 1ο μου post, κάποιοι είπαν πως "κάνω φάρσα" και πως δεν είμαι καν αυτή που λέω. Επομένως βάση αυτού, ό,τι και να ακούσω πια το περιμένω. Πέρα από εκεί και σχετικά με τα του προμηθευτή, και πάλι σου λέω πως προφανώς δεν έχουμε έναν μόνο προμηθευτή και πως σ' ένα τέτοιο μεγάλο deal, δε θα ρισκάραμε την οποιαδήποτε εξάντληση αποθεμάτων. Σχετικά με τις συμπτώσεις για τις οποίες μιλάς, θα μπορούσα κι εγώ ανάλογα να θεωρήσω πως είσα "βαλτός", αλλά να 'ξερες πόσο αδιάφορο μου περνάει αυτό Είμαι εδώ ν' απαντήσω σε οποιοδήποτε σενάριο μπορεί το μυαλό σου να δημιουργήσει..!!! Φιλικά πάντα, Μαίρη Αυτή έχω βάλει στο μάτι είναι η αλήθεια: http://www.samsung.com/gr/consumer/tv-audio-video/television/3d/UE55D8000YSXXH?pid=gr_3dsubtype_keyvisual1_ue55d8000ysxxh_20111203 Είναι τόσο μα τόσο όμορφη!
  10. Είπα δε θα ξαναγράψω, αλλά σε λίγο θα βγάλουμε μέχρι και εκπρόσωπο της Courier να μιλήσει. Οι ομαδικές αποστολές παραλαμβάνονται και διαχωρίζονται από την Courier την ίδια. Σε μικρό αριθμό αποστολών, προετοιμάζουμε εμείς την αποστολή. Σε μαζικό αριθμό, λαμβάνουμε έναν κωδικό μαζικής αποστολής και το διαχωρισμό - προετοιμασία τα αναλαμβάνει η Courier. Ανιχνεύσιμα αυτά είναι αφού καταχωρηθούν στο σύστημα και συνήθως γίνεται μία ημέρα πριν την αποστολή τους. Επειδή κάποιος τόνισε τις 375 τηλεοράσεις (και γεια στο στόμα του με όσα είπε), να ενημερώσω πως ήταν 400 οι διαθέσιμες τηλεοράσεις. 375 στην προσφορά της Αθήνας και 25 στην προσφορά της Θεσσαλονίκης. Προσκυνώ φυσικά makfill με όλη την online οργάνωση παραγγελιών μέσω Insomnia. (Γελάω απίστευτα και απορώ που βρίσκεις το κουράγιο!) Κάποιος μίλησε για κατεβασμένα τηλέφωνα και είναι μάλλον απίθανο. Έχουμε 10 γραμμές από τις 8μμ έως τις 5μμ και 3 γραμμές από τις 5μμ έως και τις 9μμ. Θα έχουμε σύντομα και LiveChat 24/7 για καλύτερη εξυπηρέτηση. Σχετικά με τις παραγγελίες και τη σειρά προτεραιότητας, έχω ξαναπεί πως προσπαθήσαμε να κάνουμε μία "μίξη" χρόνου παραγγελίας από το Goldendeals με παραγγελία στο InTheBox και τήρηση της έναρξης της προσφοράς, κι αυτό επειδή είχαμε παράπονα. Κάποιοι έχουν αδικηθεί από τη σειρά ίσως, αλλά κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Εξυπηρετούνται κατ' εξαίρεση περιπτώσεις μετακόμισης, απουσίας για μεγάλο διάστημα, χαλασμένης τηλεόρασης, ηλικιωμένοι που χρειάζονται την τηλεόραση κα. Για όσους μίλησαν για το χρόνο παράδοσης και πως καθυστερεί αφού νέα μοντέλα βγαίνουν κάθε μέρα, με τη λογική αυτή δε θα πρέπει ποτέ ν' αγοράσουν τηλεόραση αφού θα περιμένουν μόνιμα το νέο μοντέλο. Πέρα από εκεί, οφείλουμε να παραδώσουμε όλες τις τηλεοράσεις μέχρι και τις 24/02/2012 όπως αναφέρει ξεκάθαρα η προσφορά. Ακόμη κι αν όλες (400 τεμάχια) τις αποστέλαμε 23/02 με παραλαβή 24/02 θα είμασταν εντός προσθεσμίας χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση. Πώς μιλάτε στα περισσότερα posts για καθυστέρηση, δεν έχουμε καταλάβει ακόμη. Για όσους μιλούν με τα χειρότερα λόγια για εμάς, ευτυχώς έχουμε το διπλάσιο αριθμό ατόμων που μας υποστηρίζουν, που έχουν "πιάσει" τη φιλοσοφία μας για χαμηλές τιμές και γι' αυτούς θα συνεχίσουμε θα δουλεύουμε. Και τελικά έχω αρχίσει να πιστεύω πως όσοι ξεκίνησαν όλο αυτό το κύμα κατηγοριών, μάλλον λειτούργησαν υπέρ μας και θα πρέπει να τους στείλουμε κάτι σα δώρο. Ήμουν πάντα fun του επιθετικού marketing, αλλά όχι μέσω της δυσφήμισης. Έχω αρχίσει ν' αναθεωρώ ΥΓ: Δεχόμαστε τρελλά hits καθημερινά απ το Insomnia! Στο google adwords να το παίζαμε, θα είχαμε ξοδέψει κάμποσα ευρώ μέχρι τώρα! ΥΓ2: Κι επειδή μας αρέσει λίγο η τρέλλα, "πετάξαμε" τυχαία μερικές Samsung 6500 37'' και 40'' ανάμεσα στις παραγγελίες. Όποιος τύχει και λάβει, ας μας το πει και αν δεν τη θέλει "ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση & άμεσα αποστέλλουμε την 32''". Thank you! M.
  11. Νομίζω έχω απαντήσει σε όλα τα κύρια ερωτήματα & πλέον έχει εξαντληθεί το θέμα. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή και τις απόψεις σας. Φιλικά, Μαίρη
  12. Την τιμή τη μειώσαμε από την αρχική στα 549 ευρώ, γιατί ήταν πολλοί εκείνοι που δεν πρόλαβαν την προσφορά και δεν μπορούσαμε να διαθέσουμε άλλα τεμάχια στην τιμή των 399€. Τη μειώσαμε όσο μπορούσαμε για να εξυπηρετηθούν και εκείνοι. Νομίζω μπορούμε όλοι μέσα από τις μηχανές σύγκρισης τιμών αλλά και από τις μεγάλες αλυσίδες, να δούμε το μέσο όρο τιμής πώλησης ενός προϊόντος και να αποφασίσουμε αν όντως έχει έκπτωση ή αυτή είναι πλασματική. Πέρα από αυτό, έχουμε προχωρήσει σε αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου (πλέον καθημερινά από 8πμ έως 9μμ με 10 γραμμές). Αυτό ήταν ένα "μαύρο" σημείο όντως που δημιούργησε δικαιολογημένη ανησυχία στους πελάτες. Μας έπιασε απροετοίμαστους. Αποφασίσαμε επίσης σύντομα ν' ανοίξουμε και το 1ο φυσικό μας κατάστημα. Δεν πιστεύαμε πως θα απαιτηθεί τόσο άμεσα, αλλά πλέον χρειάζεται. Ελπίζουμε μέχρι τις 15/03 να ειναι και αυτό σε λειτουργία κάπου στα νότια προάστια για να μπορεί κάποιος να δει προϊόντα τα οποία θα φέρουμε (και ήδη φέρνουμε) σε 1η κυκλοφορία στην Ελλάδα, αλλά και να μπορεί να εξυπηρετηθεί με παραλαβή από το κατάστημα. Για τη σειρά προτεραιότητας έχω ξανα εξηγήσει πως προσπαθήσαμε να κάνουμε έναν συνδυασμό χρόνου παραγγελίας από το Goldendeals και από το InTheBox. Τελικώς καταλήγουμε πως ό,τι και να επιλέξουμε κάποιος θα είναι δυσαρεστημένος. Θα προχωρήσουμε με τη σειρά που έχουμε θέσει για την αποστολή - παραλαβή των προϊόντων. Όσοι δεν έχουν ακόμη λάβει κωδικό ACS, θα τον λάβουν σήμερα και θα εξυπηρετούμε κατ' εξαίρεσην κάποιες περιπτώσεις οι οποίες επείγουν (όπως μετακόμιση στην επαρχία - εξωτερικό, απουσία για μεγάλο διάστημα ή άλλες). Στη λήξη των παραδόσεων των προϊόντων, θα καλέσουμε όλους τους αγοραστές να μας αξιολογήσουν, ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε όλα τα μελανά σημεία. Η καταληκτική ημερομηνία παράδοσης όλων των τηλεοράσεων βάση των όρων της προσφοράς είναι 24/02/2012. Μπορείτε την 25η Φεβρουαρίου να μας κατηγορήσετε για καθυστερήσεις, καθώς θα έχετε απόλυτο δίκιο. Ευχαριστώ, Μαίρη
  13. Σέβομαι την άποψή σου, αλλά σε μια καλοστημένη διαφήμιση δε θα μιλούσα εγώ σε forums. Έχω δημιουργήσει και κινήσει τέτοιες διαφημίσεις στο εξωτερικό (μιας κι εγώ έξω σπούδασα) και δεν είναι αυτή η λογική τους. Το γιατί δόθηκαν αυτές οι τιμές το εξηγώ εδώ: http://inthebox.gr/index.php/megales-ekptwseis και αυτή είναι η μόνη διαφήμιση. Σ' ευχαριστώ, Μαίρη
  14. Αν είχες δημοσιογράφους να σου χτυπάνε την πόρτα για να βγάλουν το θέμα, ή αν όλο το προσωπικό απασχολούταν με το να εξηγεί πως είναι marketing η κίνηση της χαμηλής τιμής και πως ναι θα παραδοθούν όλα, τότε καταλαβαίνεις πως ο λιγοστός χρόνος που απομένει για παραγωγή στη δουλειά δεν επαρκεί για να βγει ο όγκος δουλειάς. Δε μας απασχολεί η καχυποψία ή η δυσπιστία, αυτά ήταν αναμενόμενα εξ' άλλου. Το μη αναμενόμενο είναι οι καταγγελίες περί απάτης που για πάρα πολλές ημέρες μας απασχόλησαν (και συνεχίζουν να μας απασχολούν αλλά πλέον σε μικρότερο βαθμό). Υπήρξαν κάποιοι οι οποία με μαζικά μηνύματα και emails "προστάτευαν" τον κόσμο απέναντι στο InTheBox. Αν ήσουν λήπτης ενός τέτοιου μαζικού email, τότε θα καταλάβαινες το μέγεθος που προβλήματος. Δε μιλάμε για απλά posts σ' ένα forum ή για "φωνές" στο Facebook. Η πλειοψηφία των αγοραστών μας είπε "Δεν είχα πρόβλημα, αλλά με αυτά που διάβασα ανησύχησα". Αν εσύ αυτό δεν το θεωρείς αναστάτωση, τότε τι είναι; Επομένως κλάψε από τα γέλια, γιατί κι εμείς πραγματικά για κάπου εκεί πηγαίνουμε..!
  15. Αγαπητέ makfil, Είχαμε πολλά παράπονα από πελάτες που μας έλεγαν πως παρήγγειλαν πρώτοι στη Goldendeals, αλλά καθυστερημένα στο InTheBox. Προσπαθούμε τη σειρά να την τηρούμε βάση και των 2, και πίστεψέ με είναι αρκετά δύσκολο. Δε χρησιμοποιώ επικοινωνιακά τρικς, μόνο ειλικρινή "ευχαριστώ". Thank you:) M.
  • Δημιουργία νέου...