Προς το περιεχόμενο

cpttony

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    5.915
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με cpttony

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Ενδιαφέροντα
    Programming/Gaming

Πρόσφατες Επισκέψεις

13.227 προβολές προφίλ

cpttony's Achievements

  1. cpttony

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

  2. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    400 million? Έχει ξεφύγει το πράγμα (γενικά) https://reddit.com/r/BattlefieldV/comments/9lnzxo/mg42_overheating_barrel_change_gif/
  3. cpttony

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

    https://eci.ec.europa.eu/045/public/#/screen/home Απ΄ότι φαίνεται το initiative δε θα πιάσει (δυστυχώς) τον στόχο. Το ξαναβάζω μιας και σε ~1 μήνα λήγει.
  4. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

  5. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    Όποιος πήρε πρόσβαση στο server performance test, δεν μπαίνει αυτόματα σε επόμενα (βάσει του παρακάτω), απεναντίας με τον @Πέτρος που είναι στο "BF Workshop". Γιατί υπάρχει και το BF Labs και το BF Workshop, άλλη ιστορία...
  6. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    Υπάρχει απο το BF 2042 👀
  7. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    Back to roots... back to old bugs/features
  8. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

  9. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    Battlefield 6 Leaked Gameplay Has 'Bad Company 2 Vibes' According to Former Dev
  10. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

  11. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    Πρέπει να περιμένουμε "μεγάλους" (ότι πάει να πει αυτό) χάρτες πια? Όταν παίζεις 24/7 Metro/Locker και CoD, όλα φαίνονται "μεγάλα". Τα launch maps του 2042 στο CQ έχουν πλέον (ούτε?) το μισό μέγεθος, και παίζουν χειρότερα (και λόγω balance). Όπως είπα σε παλιότερο μήνυμα, κυνηγάνε την ιδέα (specialists/heroes/operators) αλλά στις κλάσεις... Έτσι όπως τα λες vehicle mains πιθανότατα θα φωνάζουν που δε θα μπορούν να σκοτώνουν το infantry όπως στο BF2042, και θα αλλαξουν 🙃. Από το BF4 μέχρι το BF2042, η επιλογή για browser μίκραινε/την έκρυβαν τόσο που εξαφανίστηκε, δε θα γυρίσει πιστεύω, για το ping συμφωνώ. Παίζει ρόλο από που παίρνει feedback, άλλη κατεύθυνση θα πάρει αν ρωτήσει streamers, άλλη το "community" και άλλη τον casual. Μπορεί να μην ακούσει και κανένα η DICE στο τέλος 😀 .
  12. cpttony

    PC Gaming (Συζήτηση) v2

  13. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    Δύο primary (ίσως να παίρνει θέση gadget? - αλλά και πάλι), κάπου είδα no explosive damage για λίγα δεύτερα, δε φέρνουν στα field upgrades του BF3/4. Τελικά "back to roots" (και ότι φεύγουν οι specialists/heroes/operators) αφορά μόνο το art direction? Μέχρι τώρα φαίνεται ότι κυνηγάνε ακόμη την ιδέα (specialists/heroes/operators) αλλά χωρίς ονοματοεπώνυμο, κάτι σαν "ναι μεν (θα) υπάρχουν κλάσεις, αλλά με specializations/abilities", την ίδια στιγμή που το "community" χαίρεται για "return to BF's roots" 🙃.
  14. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    Μιλούσα για τους randoms, με stack/παρέα είναι διαφορετικά. (Θα) είναι είναι πιο αποδοτικό το να σύρεις + revive όταν smoke + revive είναι πιο γρήγορο? Ευχαριστώ για τη πρόταση, αν και παρακολουθώ το HLL χρόνια, δε μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον να το παίξω, θα το έχω κατα νου
  15. cpttony

    Battlefield Labs [PC/2026]

    Αυτό/παρόμοιο mechanic, απ'όσο ξέρω, δεν υπάρχει ούτε στα MilSim, πως θα βοηθήσει στο arcade BF δε βλέπω, εδώ καλά καλά δε σε κάνουν καν revive, πόσο μάλλον να σε σύρουν "σε πιο ασφαλές σημείο".
  • Δημιουργία νέου...