Τελος και τα 3 Acts μετα απο 3 εβδομαδες συνεχομενου καψιματος στο μετρο του δυνατου.
Οι ανθρωποι μεγαλουργησαν με το sequel, 7-8 χρονια δουλειας φανηκαν και με το παραπανω.
Το παιχνιδι παιρνει 11/10 και το κορυφαιο ποιο ειναι ? Οτι παρα το γενικοτερο hype , δεν εβαλαν νερο στο κρασι τους για να δελεασουν την μαζα.
Αντιθετως εφτιαξαν ενα απιθανο sequel που στοχευε ξεκαθαρα στους φανατικους fans του πρωτου. Θεωρω μαλιστα πως το παιχνιδι φτιαχτηκε με την υποθεση οτι εχουμε παιξει το πρωτο και εχουμε κανει master τα mechanics και ερχεται να μας δοκιμασει με το επομενο επιπεδο προκλησης.
Διοτι παροτι μεγαλος fan του πρωτου,υπηρχαν σημεια οπου το παιχνιδι με δοκιμασε ποιοτικα σαν παικτη.
Καταλαβαινω πως ανθρωποι που απλα ειδαν φως και μπηκαν λογω hype, δεν μπορουσαν να φανταστουν τι τους περιμενε στο θεμα της προκλησης και το παρατησαν και εριξαν κραξιμο. Αλλα εδω εχουμε ακομα μια περιπτωση σαν τα Souls games οπου πολυδιαφημιστικαν και μολις μπηκε ενας average gamer στο κολπο τρακαρε σε τοιχο. Οποτε ειτε τον προσπερασε και ειδε ο φως το αληθινο η τα παρατησε και εφυγε ξενερωμενος
Τωρα στο διαταυτα, τι να πουμε. Φανταστικο level design με τρομερη διασυνδεσιμοτητα μεταξυ των διαφορων περιοχων,απολαυστικο exploration , κορυφαιο art design,soundtrack top tier, κορυφαια 2d mechanics με ποικιλια σε οπλα και tools, τεραστια ποσοτητα content και συνεχομενο test των ικανοτητων μας.
Και οι τυπαδες ζητησαν ενα 20αρικο μονο, οπου αλλοι θα ζητουσαν 40αρι για πλακα.
Αξιζε η αναμονη λοιπον , επομενη σταση τα εξπανσιονς στο αμεσο (?) μελλον