
sndev
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
4.503 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
sndev είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 3 Ιανουαρίου 2022
sndev είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Νεα σμυρνη, Αθηνα
Πρόσφατες Επισκέψεις
12.460 προβολές προφίλ
sndev's Achievements
-
Παντως κ εγω απο Δεκεμβρίο του 23 εως σήμερα που πηρα σοβαρή μηχανη κ μύλο απο εξω καφε να χω παρει 10 15 φορές κ πολλες μπορει να λεω. Το περίεργο είναι οτι πλεον δε μου αρεσει κ κανενας καφες πλέον απέξω γευστικά. Βασικα δε πίνονται. Εχει φτασει ( κ περασει πολυ ) και ο καιρός που έπρεπε να τη κανω σέρβιρε κ δε τη παω γτ σκέφτομαι το μαρτύριο 1 βδομαδα να παιρνω χάλια καφέδες Ναι οκ κάνεις απόσβεση κάποια στιγμή δε λεω αλλα δε νομίζω το κύριο μέλημα να είναι αυτό. Επίσης αν μπλέξεις με δοκιμες κ ιστοριες οκ υπάρχουν πανάκριβοι καφέδες που ξεπερνάνε το κόστος του καφέ απο έξω.
-
Naterial ,leroy, διαχυτες θερμότητας Και όχι δεν είναι καλές. Είναι πολυ τίμιες για αυτο που προσφέρουν
-
οχι κρατα τα 199 σου ευρω κ παρε αξεσουαρ της ναπολεον για οταν την βαλεις
-
Απο τιμες πως ηταν ?
-
Μην απογοήτευσε, εγώ στο δευτερο χρόνο καταφερα να κανω μία που μοιάζει με του Σαγόνια. Ειμαι στο 4ο χρόνο και αυτήν την επιτυχία της μιας που ειχα καταφέρει την θυμάμαι σαν γλυκιά ανάμνηση. Καλα αυτές του ζενορ ουτε στη 10ετια δε θα πετύχω εστω κ τυχαία. Ακομα αποτυχίες βγάζω απλα σταματησαν να χυνονται μεσα. Η θα νε σα λαστιχο η καμένο ζυμάρι η αψητο ζυμαρι με καμένα σημεία. Μαγικες στιγμές Γινομαστε πολλοι σιγα σιγά Σαγόνια ψήνεις να μας μαζέψεις σπιτι σου για master class με το αζημίωτο?
-
Ο sndev ξεκίνησε να ακολουθεί τον Η Tesla αλλάζει επιτέλους τον ορισμό του "Full Self-Driving" εγκαταλείποντας την υπόσχεση αυτόνομης οδήγησης
-
Μπαταρια κατω απο 75 % για τετοια χρήση που λες εχω διαβασει ειναι επικίνδυνη για μπαμ μπουμ τζιζ κ γιαυτο κ τις αλλάζουν οταν πλησιάζουν αυτά τα νούμερα. Οποτε μαλλον , οχι δεν εξετάζω ουτε ψαχνω να βρω τι θα γινει σε 10 χρονια. Δε ξερω αν θα ζω καν αυριο που λεει ο λογος. καταγραφω την πραγματικοτητα με νουμερα , προσπαθώ δλδ. Για εμενα αυτη η καταγραφη ηταν κ ειναι χρήσιμη γτ πολυ απλα στο επομενο ηλεκτρικο μου θα πω ΜΕΓΑΛΗ μου σκασιλα η φορτιση σκασιλα μου το DC δεν ασχολουμε καν. ειναι καλο για ολους μας να καταλαβουμε το τροπο λειτουργιας ωστε να γινεται η ζωη μας πιο ευκολη. ακομα βλεπεις και μετρανε degratation με km ακομα υπαρχουν ανθρωποι που τους πιανει εμονη νε φορτιζουν στα 60% πολλοι ακομα με ηλεκτρικα φοβουντε το dc γτ κανενας δε τουε εχει εξηγησει οτι οι DC 60arides τι εχουμε ειναι ΧΑΔΙ στον ελεφαντα σε πρακτικο αποτελεσμα. τεσπα ξεφυγα παλι κ παει αλλου η κουβεντα
-
ποσο χρονων εισαι?
-
δεν εξηγείτε, εγω τουλαχιστον δε ξερω να το εξηγήσω ειχα φαει φρικη να σου πω εκείνη τη περιοδο κ μετα λεω δε γαμιεται.. 8 χρονια εγγυηση ειναι καλυτερα να χαλασει τωρα. καμια αλλαγη δεν ειχα κανει κιολας ιδια δρομολογια ιδια φορτιση σε ac σπιτι ιδιο μοτιβο 40-60 % στα 11Ampere ε μετα απο αυτο σταθεροποιηθηκε γιαυτο λεω .. ουτε χιλιόμετρα μετρανε ουτε τροπος φορτισης τελικα. που οκ αν δεχτω οτι μετρανε ειναι μολις ενα 0.5-1% επιπτωση.. ο χρονος ειναι που παιζει το συμαντικο ρολο στα υλικα της μπαταριας. δε γινεται οτι στατιστικα εχω απο τεσλα ( κ εχω αρκετα κ διαφορετικα με το μονο κοινο αγορασμενα ολα απο αρχες 2021 μεχρι αρχες 22 ) να εχουν παρομοιο degratation. σε επομενη φαση να ζηταω νουμερα απο γνωστους μου με id3 του 21 κ22 κ να ειναι κ αυτοι κοντα στο 8 % .. αν το δουμε ανα ετος ειναι ακομα πιο μαχαίρι στη κάρδια μιλαμε σχεδόν 2,5Kwh 10/11/23 - 11/24
-
NMC ειναι οχι Lfp αν κ εσυ γραφεις για Lfp θα το αναλύσω πίστεψε με εχεi αρκετα καλή ακρίβεια. Σου ειπα καταγράφονται τα πάντα. Αν απο 60 σε 80% επερνε 10Kwh στην αρχη παιρνει τωρα 9.2 kwh ( ειναι τυχαια νουμερα για να σου δειξω οτι δε κοιταω απλα οτι μου σερβιρει αποτελεσμα) εχοντας αφαιρεσει κ την απωλεια απο τη θερμότητα (ναι υπολογιζει κ αυτή) κ μετα αυτα επιβεβαιώνεται κ από μετρητή στο πίνακα. ναι παιζει ρολο κ η θερμοκρασια αλλα στην θερμικη απώλεια προς τη μπαταρια ( μπορω να στο αναλυσω περεταίρω αλλα δεν εχει νοημα γτ θα καταλέξουμε στο περιπου το ιδιο συμπερασμα το οποιο ομως παλι δε παιζει ρολο σαν ανάλυση γτ εχω ασφαλέστατο συμπερασμα για το δικο μου οχημα οπως θα καταλαβεις λογο σταθεροποιησης του degratation. δες το γραφιμα. εχω τη τύχη εμένα να εχει σταθεροποιηθεί το degratation - κλίνω 4 ετη σε 3 μηνες. 19/09/24 μεχρι σημερα σεπ25 περασε κρυο βροχη κ ζεστη κ ειναι σταθερο το νουμερο του degradation , οποτε ναι στο θεμα συμπεράσματος το αν εχει αλλη θερμοκρασια δεν παιζει κανενα απολυτος ρολο στους μεσους ορους... επιπλέον στη μεθοδο αυτη ειναι η πιο λογικη καθως οπως ανέφερα βγαζει μεσο ορο στις τελευταίες 10 φορτίσεις κ το αφαιρεί μετα απο το μάξιμουμ. Γιατί ναι οντος μπορεί προχθές να φορτησε με 30 βαθμούς εξωτερική κ σημερα με 5 βαθμούς εξωτερικη. αλλα ελα ομως που εγω τα εχω σε βαθος 4ετιας οποτε δε μπορει να βγει λαθος συμπερασμα κ στο φινάλε σε τοσα στατιστικα δε παίζει κ μεγαλο ρολο αν ειναι 8 η 7,5% η 8,5%. λες απλα ειμαι 8% και σιγουρα δε θα νε 5% να πεφτει τόσο εξω
-
το 94% το λεει το battery health test της tesla. το αλλο (teslamate) μετράει σχεδον απο day one καθε φορτιση μου. ειναι συνδεμένο με το Api της τεσλα κ κανει καταγραφή τα παντα. οσον αφορα τη μπαταρια το μαξ που επιασε ήταν 78,4 kwh τοτε. το buffer ειναι εκτός. πιανει τις τελευτες 10 μετρήσεις βγάζει μεσο ορο κ αφαιρεί απο το αρχικο 78,4 ωστε να βγει ένα estimated value εγώ ειμαι καχύποπτος πολυ με αυτα κ θεωρω οτι δινουν εσφαλμένα στατιστικά ολες οι εταιρίες οσον αφορά το degratation. επισης πιστευω οτι το bms δε σταματάει να παιρνει ρευμα τοσο ευκολα ακόμα κ το buffer να φας θέλει ελάχιστο θυμάμαι σε ενα update του τεσλα (εχει παρει 84 μεχρι τωρα) εδειχνε αυτονομια που αποκλειτε να ισχυε κ μετα απο κανα 2 μερες ηρθε αλλο update κ έστρωσε . ποιος μας λεει οτι δεν πειραζονται κ τα νουμερα της μπαταρίας επισης.. ειναι χημεια.. πως γίνεται μια μπαταρία 2 ετη μετα να ειναι στο 100% health? με απλη λογικη το παω εδω. και να μην την χρησιμοποιείς τη μπαταρια κλειστο σε γκαραζ να μη το βλεπει φως του ηλιου πρεπει να χασει ποσοστό στη πρωτη φορτηση αρα γιατι να πιστευω το καθε obd που διαβαζει οτι του δινει το αμαξι?
-
Ωραία ιδιο οχημα και χρονολογία το μοιράζομαι στη φωτο απο κατω να εχεις κ εσυ συγκριση με κατι ιδιο οk πασο! δεν εχω καθόλου στατιστικά απο hyuntai μακαρι να ειναι ετσι ωστε στην επομενη αγορα να την εχω στα υποψην σε τεσλα -και σε Lfp ισχυει- κ σε vw το degratation είναι παρόμοιο πάντως στη 4ετια + , στα 7-9% κ ολα μεταξυ 30000 εως 125 000
-
Δεν ειναι ελάχιστη συνοπτικά και ασχετος πως φορτίζεις είτε έχεις 10 000 είτε 50 000 στη 4ετια 5 ετια θα φας ενα 8%. ειναι η χημεια της μπαταριας. εξου κ η ερώτηση που εκανα σε οσους μετράνε να το συγκρίνω με αλλά στατιστικά που εχω. θα σε στεναχωρήσω αλλά το obd λεει οτι διαβάζει ο "εγκέφαλος". αν ειναι προγραμματισμενος να τα μετραει οπως θελει αυτα θα σου λεει το obd. Και εμενα η τεσλα μου λεει 94% υγεία απo το bms αλλά εχω χάσει 8% στα δικα μου δεδομένα εισαι οχημα? τη μετρηση πως την εκανες?