...κι εσύ και ο γρύλος σου!
Τέλος, κοντά 250 ωρες, με τις 50 να είναι χαμένες σε λάθος βόλτες (άνοιγμα του χάρτη και εξερεύνηση οποιουδήποτε βράχου) και άλλες 50 χαμένες σε λάθος αποφάσεις/μάχες.
Γλυκόπικρη γεύση, ειδικά από τη στιγμή που το έπιασα τόσο καιρό μετά από την κυκλοφορία του, με πόσα patches και διορθώσεις/βελτιώσεις υποτίθεται.
Ανάκατα, όπως πάντα:
Bugs, ατελείωτα bugs.
Δεν μου χάλασε/κόλλησε το παιγνίδι κάποιο, αν και κάποια τριτοτέταρτα quests δεν ξεκίνησαν/προχώρησαν ποτέ. Σε αρκετές μάχες, βέβαια, άλλα αντί άλλων. Ξόρκια που βάραγαν αλλού γι' αλλού σε σχέση με τα επισημασμένα στην οθόνη, επιθέσεις που δεν γίνονταν ποτέ (στη σαύρα στο τέλος έφυγαν 5 επιθέσεις του main μου, στον ίδιο γύρο, άκλαυτες, γιατί απλά δεν έκανε τίποτα και η επίθεση χανόταν), επιθέσεις κάθε είδους που δεν μπορούσαν να γίνουν γιατί ο εχθρός ήταν κρυμμένος από άλλους (ξεκόλλησε η δυνατότητα να τις κάνω στο εικονίδιό του με το τελευταίο patch), επιθέσεις τύπου XCOM (98%...χαμένη), επιθέσεις που τις αναιρούσε το παιγνίδι (σπρώχνω καλαμάρι σε chasm, πέφτει κανονικά, και το βλέπω να ξαναφυτρώνει μπροστά μου!) γιατί έτσι γούσταρε και πόσα πολλά ακόμα (δεν πιάνω visual και λοιπά τεχνικά).
Κακό γράψιμο.
Από τη μία epic high fantasy, με πομπώδεις λόγους για ιδανικά κλπ, από την άλλη "Hey good looking" και συμπεριφορές από τσογλανάκια, για τσογλανάκια. Γκρίνια έπεσε στο DA για όλα τα "κουτάκια", αλλά εδώ κουβέντα...που η 1η αντίδραση του κάθε χαρακτήρα αν δεν ήσουν εντελώς κανίβαλος απέναντί του/της, ήταν να καβαληθείτε. Βιασμός του οποιουδήποτε lore. Οκ...elaborate scheme ο Emperor, αλλά όλα τα υπόλοιπα τα απαυτώσαμε τελείως, έλεος. Tentacle rape, για να συνδυάσουμε το βιασμό του lore με τα "κουτάκια" και το σάπιο γράψιμο. Είπαμε ελευθερία επιλογών, αλλά να βγει το μωρό της Ρόζμαρι κάποια στιγμή ή να έχουμε καταστάσεις dual class Paladin/Warlock!?! Απαράδεκτο πλέξιμο ιστοριών, αλληλεπίδραση χαρακτήρων από τα lidl (απαγάγει η άλλη βασικό χαρακτήρα και δεν τρέχει κάστανο...δεν αναφέρεται ποτέ και πουθενά εκτός του ημερολογίου).
Σάπια cinematics. Απλά. Κακή κίνηση, κακά γραφικά (σε οτιδήποτε πέρα από τους χαρακτήρες), πολύ κακές εκφράσεις προσώπου και ούτε η ελάχιστη προσπάθεια για συγχρονισμό ομιλίας/στόματος.
Το ευχαριστήθηκα? Ναι, σαφώς. Δεν θα είχα κάτσει τόσες ώρες, αλλιώς. Το 2 κεφάλαιο, σαφώς το καλύτερο από όλα. Το 3ο το χειρότερο, το πιο προχειροφτιαγμένο. Κάποιοι πολύ ωραίοι συνδυασμοί που άλλαζαν εντελώς τη δυναμική σε μάχες ή σε εξερεύνηση, κάποιες ωραίες ιδέες για το πώς προσεγγίζεις αντίστοιχα, θεωρώ πως πάνω από το 70% δεν πήγα σε ότι είχα να ανακαλύψω/κάνω, αφού κάποιες επιλογές μου ξεκάθαρα απέκλειαν κάποια "μονοπάτια". Δεν νομίζω, όμως, ότι θα ρίξω 2ο playthrough, ούτε καν σε normal δυσκολία που γνωρίζοντας τώρα κάποια πράγματα θα φάω με το ζόρι 100 ώρες. Ο κάθε χαρακτήρας θα μπορούσε να έχει κι ένα dlc, μετά το τέλος, νομίζω το ήθελαν αλλά τελικά δεν το άντεξαν να το υποστηρίξουν σε λογικό χρόνο.
Ένα τίμιο 7.5. Θα μπορούσε και 8, αλλά χαλάστηκα πολύ με πολλά στο τελευταίο μέρος και μένω εκεί. Αν θυμηθώ ότι σου δίνει τη δυνατότητα για save κατά τη διάρκεια (!!!) των μαχών (το οποίο το ανακάλυψα πριν λίγες μέρες, τυχαία...τόσο αδιανόητο το θεωρούσα, που δεν είχα ποτέ δοκιμάσει τόσο καιρό), θα χάσει κι άλλο.