Προς το περιεχόμενο

cmaniac

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.111
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Road safety statistics in the EU - Statistics Explained - Eurostat
  2. Αυτό ισχύει για τα Diamond. Στα premium είναι στους 22 βαθμούς η προστασία, αλλά δεν κατεβαίνουν τόσο χαμηλά (180-200W δίνουν τα specsheets), οπότε χάνεται το πραγματικό πλεονέκτημα. Ασε που το Diamond 12ρι με wifi, δεν σου βγαίνει κάτω απο 1400. Το είχα ξεχάσει το Miracle οτι κατεβαίνει τόσο καλά. Υπάρχει καπου αραγε το μοντέλο συμπιεστή;
  3. Με τις τιμές αγοράς μετά το μίσθωμα, και με ένα, "χαλαρό", -20% κάτω από την τιμή λιανικής για την εταιρεία μίσθωσης, μετά την μεταπώληση είχα κάνει έναν υπολογισμό ότι βγάζανε σχεδόν ένα αυτοκίνητο πάνω στην 4ετία. Σόρυ, αλλά αισχροκέρδεια σαν ιδιώτης δεν χρηματοδοτώ. Σαν εταιρεία, είναι win-win και για τις δύο πλευρές, γιατί έχει πολλές φοροαπαλλαγές ειδικά αν είναι PHEV/BEV και ανάλογα τον ΚΑΔ, μπορείς να βάλεις μέρος ή και όλα τα καύσιμα στα έξοδα. Το έχουμε ξαναπει στα προηγούμενα επεισόδια.
  4. Για εξετάστε και το κέρδος των εταιρειών leasing, μετά την απόσυρση από τον στόλο (είτε option αγοράς από τον μισθωτή, είτε πώληση σε τρίτους), να δω κάτι.
  5. Ποιό; Δεν είναι ολα ίδια. Και απο 12ρια - 9ρια απο το grafana μονο το δικο μου και το perfera πέφτουν κάτω απο 100W (στην ψύξη). Το KMTE πχ σαν 18ρι βάζει τα γυαλιά σε 12ρια.
  6. Πάντως ο 1300ρης 4κύλινδρος παππούς έμμεσου ψεκασμού καίει 0.67-0.74l/h ρελαντί (παίζουν ρόλο οι κλιματολογικές συνθήκες). Eπαρχιακό Αυτοκινητόδρομο και στα 120 (πραγματικά, όχι κοντερίσια) πάμε 6.5-7l/100. Μικτή 6-6.5l/100 ανάλογα τα κέφια. Άμα κουβαλάω αβγά, πάει και 5.5l/100. Έχω βάλει ένα arduino και τα μετράω όλα realtime.
  7. Κάποιοι αγωνίζονται πάντως για το right to repair. Αυτό με τα σκουπίδια έχει εκπυρσοκροτήσει αρκετά. Home - Right to Repair Europe
  8. Ξεκαθαρίζω: όχι δεν ήρθε σε μένα.
  9. Αυτό θέλει να πει. Αν είχαν το ίδιο βάρος το νέο προφανώς θα έκαιγε σημαντικά λιγότερο. Αλλά δεν έχει. Γιατί safety.
  10. Με μπερδεύεις με κάποιον άλλον μάλλον. Τα προβλήματα που δημιουργείτε μεταξύ σας είναι δικά σας και κρατήστε τα για τους εαυτούς σας. Η ΕΛΣΤΑΤ στις αναφορές της περιγράφει την άνοδο των κυκλοφορούντων οχημάτων απο το 1985 μέχρι σήμερα. Μίλησα για έργα ή μέτρα υποδομής και μεταφορών που έχουν γινει διαχρονικά και δρουν συγκεντρωτικά. Τα Euro 2 λεωφορεία κυκλοφόρησαν το 1999-2000. Μπορείς να τα βγάλεις αν θέλεις και να κρατήσεις τα Euro 1, που κυκλοφόρησαν περίπου το 1994. Κι ο δακτύλιος εφαρμόστηκε την δεκαετία του 1980. Φαίνεται απο τις περιβαλλοντικές εκθέσεις που έβαλα πάντως, οτι ουσιαστικά η αλλαγή έγινε σταδιακά. Ειδικά το γράφημα CO που είναι συνεχές δείχνει την εξέλιξη καλύτερα (και περιλαμβάνει και την μετακίνηση - κλείσιμο ή εκσυγχρονισμό βιομηχανιών που δρούσαν μέσα στον αστικό ιστό, βλέπε εργοστάσια στου Ρέντη και επί της Κηφισού κλπ.) Edit: Και για να καταλάβετε για τι είδους πρόβλημα συζητάμε, βρήκα ενα άρθρο των 4Τ απο τον Αύγουστο του 1994
  11. Κι άλλο ένα πολύ ωραίο που γελάνε οι πέτρες μαζί μας Athens Air Quality Index (AQI) and Greece Air Pollution | IQAir
  12. Υπάρχει μια αυξανόμενη τάση πάντως
  13. Α πήγαν να την βγάλουν στα μουλωχτά με ηλίθιες δικαιολογίες λοιπόν. Τους έρχεται: Have a complaint? Let us know! | Toyota Europe
  14. Η Toyota έχει ολοκληρώσει την ανάπτυξη τριών νέων 4κυλινδρων κινητήριων συνόλων. 1500 NA/Turbo και 2000 Turbo σε αντικατάσταση των τρικυλινδρων που δεν την άφηναν να δώσουν αεροδυναμικά σχήματα στα οχήματα της λόγω αναγκών ύψους. Τα 1500ρια θα πανε και για υβρίδια, το δίλιτρο για celica/mr2, γύρω στα 400 άλογα. Εκτός απο την επένδυση που κάνει διαρκώς στο υδρογόνο, παράλληλα έχει αγοράσει και μετονομάσει ενα εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών σε Toyota Battery, στην Ιαπωνία. Μάλιστα πήγε ο ίδιος ο Toyoda πέρσι για να κάνει εγκαίνια για να τονίσει ότι η εταιρεία είναι πιστή στις αξίες για ανάπτυξη και στον τόπο της. Εδώ και μια 20ετια όλος ο δυτικός ειρηνικός έχει θέμα με την "επεκτατική πολιτική" των Κινέζων. Τώρα και στην Ευρώπη, θα τους καταλάβουμε καλά.
  • Δημιουργία νέου...