Προς το περιεχόμενο

doctorkostis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    943
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    all-around player
  • Απασχόληση
    MD

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

doctorkostis's Achievements

  1. Σε αυτό περίπου το budget (υπολογίζω τα 38600€ της μεσαίας έκδοσης του Puma gen E) και με 60αρα τουλάχιστον μπαταρία παίζουν Tesla model 3 SR, BYD ATTO 3 και dolphin, το νέο Geely EX5, Lynk&Co 2 (66kwh), leapmotor C10, Kia ev3 (58kWh και στα 40Κ 81kwh), οριακά το VW ID3 (58kWh). Αν βγαίνεις εκτός προϋπολογισμού για το EV3 με τη μεγάλη μπαταρία, το Lynk and Co και το Tesla είναι σαφώς πιο χρηστικά από το puma, ακολουθούν τα BYD και Geely. Εκτός αν το Puma προορίζεται για 2ο όχημα και εκτός νομού θα βγαίνεις με θερμικό όχημα, τότε οκ, δε σε πειράζει.
  2. Το ελάττωμα είναι ότι λανσάρεται με 43kWh μπαταρία, περιορίζεται σε αστική/περιαστική μετακίνηση.
  3. Στην Ελλάδα "ευάλωτα νοικοκυριά" που όμως μπορούν να πληρώσουν μηνιαίο μίσθωμα για λίζινγκ και να φορτίσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο = δεύτερο/τρίτο όχημα ελεύθερων επαγγελματιών (εργολάβοι, αρχιτέκτονες, τεχνιτες, γιατροί, δικηγόροι) που πληρώνονται με μαύρα και δηλώνουν ψίχουλα.
  4. Οικογενειακό θέλει, όχι σουπερμίνι. Με ένα ηλεκτρικό (πχ Tesla model 3) που φορτίζει σπίτι τα 10Κ χιλιόμετρα το χρόνο κοστίζουν 300-400€, χωρίς φωτοβολταϊκά. Επειδή πρόκειται για νησί με μικρές διαδρομές κατά κανόνα, βολεύει και ένα αντίστοιχο μοντέλο με 60kWh μπαταρία. Μπορεί να έχει μικρότερο range αλλά έχει μπαταρία φωσφορικού σιδήρου που είναι τεχνολογία με καλύτερα δεδομένα μακροζωίας. Ένα θερμικό βενζίνης με κατανάλωση 7,5λτ/100χλμ θέλει 1350€ με τη βενζίνη στο 1,80€. Η διαφορά είναι στο χιλιάρικο/έτος.
  5. Αν υπαρχει δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι, το ηλεκτρικο ειναι η πιο οικονομικη λυση σε βαθος χρονου. Αν υπαρχει δυνατοτητα και για φωτοβολταικα, το κοστος κινησης πεφτει ακομα περισσοτερο. Αν οι κρατικες επιδοτησεις πεσουν στο ποσο που ακουγεται (3000€), προσωπικα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο Tesla model 3 LR RWD διετιας απο Γερμανια, εξαιρετικη αυτονομια σε καλη τιμη.
  6. Συμπαθητικό. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι είναι αντιγραφή (όχι 100% αλλά με αρκετά κοινά στοιχεία) από το https://m.imdb.com/title/tt2438644/?ref_=nv_sr_srsg_2_tt_6_nm_1_in_0_q_department%20
  7. TDi και πόλη δεν ειναι καλος συνδυασμος. Λιγα επισης τα 10Κ χιλιομετρα/ετος για να δεις οικονομικη διαφορα με το ντιζελ.
  8. Δεν ειναι κρυμμενος ο κλιματισμος στο app σε καποιο υπομενου. Απο την αρχικη οθονη του app τον ενεργοποιεις αφου σου ζητησει PIN. Και η θερμοκρασια καμπινας ειναι εμφανης στην αρχικη οθονη. Ετσι ειναι στο ΑΤΤΟ 3 τουλαχιστον, δε νομιζω οτι εχει διαφορα στο δελφινι.
  9. Δεν κάνει για τη χρήση που κάνεις. Αν θες να πηγαίνεις αεροπορία 150+ συνέχεια το ηλεκτρικό θα βγάλει τη μισή από την ονομαστική αυτονομία και πολλά λέω. Για αυτή τη χρήση (Εθνική οδός πάνω από τα όρια ταχύτητας) ενδείκνυται δίλιτρο τουρμποντίζελ.
  10. Σε αυτά τα χρήματα δεν έχει αντίπαλο για όποιον θέλει SUV PHEV. Απλά να ξέρεις ότι ήδη έχει βγει το facelift για αυτό και υπάρχει αυτή η τιμή για όσα οχήματα έχουν απομείνει.
  11. Η αντικαταβολή δεν έχει καμία προστασία ως μέθοδος αγοράς. Μόνο αν ελέγξεις και δεν παραλάβεις, δεν ξέρω όμως ποιος ταλαίπωρος κούριερ θα σε αφήσει να ανοίξεις συσκευασία.
  12. Τα στατιστικά μπασταρδεύονται με τα mild hybrid που κανονικά θα έπρεπε να κατατάσσονται μαζί με τα αμιγώς θερμικά.
  13. Κοιτα, αν οι προσδοκιες σου ειναι οτι θα υπαρξει ενα universal φαρμακο για τον καρκινο που θα κανει καλα τους παντες ανεξαρτητως σταδιου, ιστολογικου τυπου, performance status και μεταστασεων, ναι ειναι λογικο να μη βλεπεις ουσιαστικη προοδο. Η αληθεια ομως ειναι οτι η ανοσοθεραπεια και οι targeted molecular θεραπειες εχουν αλλαξει τις ζωες των καρκινοπαθων, οι ασθενεις ζουν περισσοτερο και καποιοι καρκινοι πλεον ανταποκρινονται παραμενοντας σε υφεση για πολλα χρονια (πχ μελανωμα), πραγμα ανηκουστο 10-15 χρονια πριν. Το επομενο μεγαλο στοιχημα ειναι να βρεθει ο τροπος ωστε ολο και περισσοτεροι τυποι καρκινου να ανταποκρινονται στην ανοσοθεραπεια, πολλες ερευνες στοχευουν σε αυτο πλεον.
  14. doctorkostis

    Αγορά αυτοκινήτου

    Έγραψα +200-300€, εννοώντας επιπλέον της απλής ασφαλείας. Συμφωνούμε
  15. doctorkostis

    Αγορά αυτοκινήτου

    Περίπου όσο πάει και σε ένα θερμικό ίδιας αξίας. Ή μήπως θα πάρει κάποιος θερμικό 35+ χιλιάδων ευρώ και θα τσιγκουνευτεί τα +200-300€ το χρόνο της μικτής ασφάλειας;
  • Δημιουργία νέου...