Προς το περιεχόμενο

Sadako

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.671
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Sadako

  • Ημερομηνία γέννησης 16/07/1978

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Sadako's Achievements

  1. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Είσαι δυνατός.
  2. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Εξοικονομώ 2021, πρέπει να'σπασα κάποιο ρεκόρ. Μετά από 11 (!!!) μήνες και 5 (!!!) απορριπτικές ξεκόλλησα από το 8α και έγινε η τελική εκταμίευση σε προμηθευτές/μηχανικούς. Έχω πάει στο 10. Εκταμιευμένη αίτηση - επιτυχής ολοκλήρωση, αλλά από το ποσό που μου έβαλαν στην τράπεζα δεσμευμένο και μετά την πληρωμή των υπολοίπων "περισσεύει" ένα ποσό 1900€. Από αυτά που μπόρεσα να καταλάβω εγώ (και μου είπε ο μηχανικός) ένα χιλιάρικο και κάτι είναι δικό μου από τα 2 ΠΕΑ και την ΗΤΚ, αλλά δεν ξέρω πότε θα αποδεσμευτεί, έχουν ήδη περάσει 10 μέρες. Ενώ μένει και ένα ποσό κοντα στα 900€ που δεν μπορώ να καταλάβω τι αφορά, αν θα το πάρω, θα το πάρουν πίσω κλπ. Έχει τύχει και σε κάποιο άλλο κάτι παρόμοιο;
  3. Επειδή έκανα τελικά κι εγώ νέα εγγραφή από νέο κινητό, να απαντήσω κατ'αρχάς σε αυτό που είχα ρωτήσει εγώ, μπας και ενδιαφέρει κάποιον άλλον. Με νέα εγγραφή (πήρα και προσωπικό κωδικό από άλλο λογαριασμό πάλι δικό μου) πήρα στο νέο διάφορα κουπόνια, όπως και παλιά, τα 2 (3 βασικά, απλά τα 2 είναι ίδια έκπτωση ποσοστιαία, αλλάζει το μέγιστο ποσό) που αξίζουν περισσότερο είναι: 1. Για παραγγελία 50€ σου κόβει 25€ 2. Για παραγγελία 100€ σου κόβει 30€, ή για 80€ σου κόβει 24€. Δηλαδή είναι 30% έκπτωση σε μια ή 2 παραγγελίες. Για τις επόμενες νομίζω ήταν 15€ πίσω για αγορές 100€ οπότε δεν πολυλέει. Όλα αυτά τα κουπόνια βέβαια εξακολουθούν να ισχύουν για 24 ώρες μετά την εγγραφή, οπότε πρέπει να έχεις έτοιμο το καλάθι σου αλλού και να το κάνεις share στον νέο σου λογαριασμό. Τώρα για τα υπόλοιπα που σου βγάζει κάθε μέρα, ή ξέρω γω 5 προϊόντα δωρεάν αλλά με το που το ενεργοποιήσεις και επιλέξεις τα προϊόντα μετά σου βγάζει ότι πρέπει να κάνεις ξέρω γω αγορές 70€ για να τα πάρεις, είναι λίγο φλου και δεν έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα. Κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις για επιπλέον κέρδος, μπαίνοντας στο affiliate program και στέλνοντας πρόσκληση σε άλλο κινητό (πάλι δικό σου) για άνοιγμα νέου λογαριασμού, σε ό,τι αγορές κάνεις από τον νέο λογαριασμό μέσα στον πρώτο μήνα παίρνεις ένα cashback στον πρώτο από τον οποίο έστειλες την πρόσκληση, από 10% μέχρι 30%, αν κατάλαβα καλά παίζει ρόλο το ποσό της αγοράς. Αυτό το ποσό μαζεύεται και -αν θυμάμαι καλά- μπορείς να το σηκώσεις σε paypal λογαριασμό. Γενικά πάντως παίζουν πολλές μαϊμουνιές με τις τιμές, το'χουν εξελίξει αρκετά το θέμα για να σε ψήσουν να ψωνίσεις. Μάζεψε φίλος κάποια πράγματα στο καλάθι του, μου το κάνει share και μου δείχνει ότι του τα βγάζει 110€, ενώ όταν το πρόσθεσα εγώ στο καλάθι μου, σε εμένα τα έβγαζε 97€. Τέλος για αυτό που ρώτησε ο φίλος, εγώ δήλωσα κανονικά Box Now σε 3 παραγγελίες που έκανα μέσα στις τελευταίες 20 μέρες, απλά μου τις έστειλε και τις 3 σε διαφορετική θυρίδα από αυτήν που δήλωσα, αλλά αυτό δεν ξέρω σε τι βαθμό είναι θέμα του Temu ή του Box Now.
  4. Αυτό το είχα απορία κι εγώ τότε που ακόμα ακουγόταν ότι δούλευε (δεν το έχω δοκιμάσει πρόσφατα). Δηλαδή άντε και το έχεις σβήσει από το κινητό εδώ και καιρό. Μετά έκανες εγγραφή με τα ίδια στοιχεία (email, αριθμό κινητού, διεύθυνση αποστολής κλπ); Ή έπρεπε πχ να κάνεις ένα νέο email. Ο ίδιος αριθμός κινητού δεν έμενε σε κάποια βάση δεδομένων τους για να σε αναγνωρίσει ως "παλιό" χρήστη;
  5. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Αν εννοείς πόσες παρατηρήσεις, 2. Η μία αφορούσε μια σφραγίδα προμηθευτή που δεν φαινόταν καθαρά το ΑΦΜ (που προφανώς δεν θεωρήθηκε απαραίτητο να το αναφέρουν σε προηγούμενη απορριπτική) και η άλλη ότι ο λογαριασμός ρεύματος που είχαμε καταθέσει είχε διαφορετική ημερομηνία (για λίγους μήνες) από την ημερομηνία στην ΥΔ μελλοντικής χρήσης του ακινήτου (που κι αυτό προφανώς δεν πείραζε τον προηγούμενο ελεγκτή). Ό,τι να ναι...
  6. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Το πιάσαμε το highscore, 4η απορριπτική, ολόφρεσκες παρατηρήσεις...
  7. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω. Μετά από ΑΚΟΜΑ 2 μήνες αναμονή μου έρχεται και ΤΕΤΑΡΤΗ φορά αρνητικά αποτελέσματα, που δεν είχαν εμφανιστεί ούτε μία φορά στα προηγούμενα ΤΡΙΑ αρνητικά αποτελέσματα. Τι μπ#$!#@λο είναι αυτό ρε; Αυτοί ελέγχονται από κάποιον; Μπορώ να κάνω κάποια καταγγελία κάτι κάπου;
  8. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Εμένα 3 αρνητικές, 2 μήνες απόσταση ανάμεσα σε κάθε επανέλεγχο (την μία φορά με ίδιες εκκρεμότητες μέσα, την τελευταία με άσχετες που δεν υπήρχαν στις 2 πρώτες αρνητικές). Περιμένω εδώ και κάνα μήνα για την απάντηση στον τέταρτο έλεγχο. Ψιλοrandom μου φαίνεται από αυτά που διαβάζω εδώ μέσα.
  9. Επειδή έχω καιρό να παραγγείλω, ποια είναι η τωρινή κατάσταση με τα κουπόνια για τις νέες εγγραφές;
  10. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Με ένα γκουγκλάρισμα μου έβγαλε πάνω-πάνω αυτό: Οπότε ένα καλό guess ότι είναι κάποια επιδότηση επιτοκίου (αν πήρες δάνειο για το εξοικονομώ).
  11. Να ρωτήσω, βγάζοντας από την μέση ταινίες σειρές (που εμπεριέχουν όλο το concept της βιβλιοθήκης, με εξώφυλλα, metadata, οργάνωση με βάση τους ηθοποιούς κλπ), όσον αφορά προσωπικά βίντεο βολεύει κάποιο από αυτά για θέαση εκτός τοπικού δικτύου με on-the-fly HW transcoding; Περισσότερο λόγω χαμηλού upload, ή για να μην καταβροχθίζει δεδομένα όταν δεν είμαστε σε WiFi. Αναφέρομαι σε κάτι που να μπορεί να εγκατασταθεί σε ένα Synology.
  12. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Μια από τα ίδια. 3 φορά αρνητικά αποτελέσματα, με απόσταση 2 μηνών ανάμεσα σε κάθε επανεξέταση, κάθε φορά και διαφορετικά, άσχετα μεταξύ τους. Κι αν στις 2 πρώτες ήθελαν απλά να ΞΑΝΑστείλω το Ε1 του 2022 και μια υπεύθυνη δήλωση χρήσης (που το είχαμε βάλει από την αρχή), στην τρίτη έβγαλαν ξαφνικά θέματα με κάτι τιμολόγια και υπεύθυνες δηλώσεις, που δεν είχαν βάλει καν στις 2 πρώτες αξιολογήσεις. Παράνοια. Το μόνο που βγάζει νόημα είναι αυτό που είχε πει ένας φίλος εδώ, ότι κάθε φορά πάει σε διαφορετικό μηχανικό ο φάκελος. Που είναι από το μόνο του λίγο "χαζό", να πρέπει να ελέγξει κάθε φορά και τα 50+ ξέρω γω πόσα είναι έγγραφα, αντί να ελέγξει μόνο αυτά που (υποτίθεται ότι) λείπουν ή έχουν θέμα. Κι ο δικός μου μηχανικός πάντως το ίδιο ισχυρίζεται, ότι εφευρίσκουν μ@λ@κίες για να καθυστερήσουν τις πληρωμές.
  13. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Εμένα 18/11 ήρθε αυτό: Εννοείται ότι και ΥΔ είχαμε ανεβάσει κανονικά γιατί την βρήκα και έστειλα μάλιστα την ίδια, (μαζί με το Ε1 που ΞΑΝΑέστειλα αφού το είχαμε ήδη ανεβάσει αρχικά), οπότε μετά στις 16/1 ήρθε αυτό: Αν είναι δυνατόν. Έστειλα πάλι το Ε1, και σε άλλη μορφή, αυτό με την σύνοψη που λέει. Το μόνο που δεν έχω στείλει είναι η αρχική δήλωση (όχι η σύνοψη, αυτό που έχει από επάνω). Κάνε πλάκα να μου στείλουν πάλι εκκρεμότητες.
  14. Sadako

    Εξοικονομώ κατ' οίκον

    Καλησπέρα ρε παιδιά, σχετικά με το πολύπαθο (να μην πω καταραμένο) Εξοικονομώ 21, τελικά έχει κλείσει σε κανέναν. Εμένα ήρθε τον Νοέμβριο μια απορριπτική απόφαση ότι έλειπε και καλά η ΥΔ χρήσης και το Ε1 του 2022, τα ξανανεβάζουμε (έστελνα το "Ψηφιακό Αρχείο Πράξης Προσδιορισμού Φόρου"), ενώ τα είχαμε ανεβάσει από την αρχή εννοείται, ξαναέρχεται απορριπτική τον Ιανουάριο, μόνο για το Ε1 του 2022 αυτήν την φορά (αλλά χωρίς παραπάνω διευκρινίσεις), ανεβάσαμε εκτός από το "Ψηφιακό Αρχείο Πράξης Προσδιορισμού Φόρου" και την "Σύνοψη Ε1" και περιμένουμε πάλι, αλλά ανησυχώ για νέα απορριπτική. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;
  15. Και σε εμένα ήρθε ειδοποιήση για το cashback. Βέβαια σε Revolut δεν μπόρεσα να κάνω ανάληψη, μου είπε ότι θέλει επιπλέον στοιχεία λογαριασμού (ή χρήστη, δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοεί η μετάφραση). Οπότε μπήκα και έβαλα τα στοιχεία του ελληνικού μου λογαριασμού Πειραιώς, τώρα λέει ότι μπλοκάρονται οι αναλήψεις για κανά 2 μέρες. Ας είναι.
  • Δημιουργία νέου...