Προς το περιεχόμενο

dith

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    455
  • ΜΕΛΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.402 προβολές προφίλ

dith's Achievements

  1. dith

    σκούπα με νερό

    Ναι, πάντα ψέκασμα τρίψιμο στο χέρι και η σκούπα να έχει μόνο καθαρό νερό - το διαβάζω παντού σαν σωστότερη χρήση. Άρα προτείνεις Pol Star που είναι πιο ήπιο και με ουδέτερο pH, που λέει η κατασκευάστρια οτι ειναι οκ μέχρι και για alcantara (αυτό εμένα μου φωνάζει οτι παραείναι ήπιο). Και όχι MZR με pH 12,5 που το δίνει για σπασιμο ρύπων δρόμου (αυτοκίνητο), νικοτίνης, λιπαρών λεκέδων, και λοιπά που παραπέμπουν σε ισχυρό καθαριστικό το οποίο μπορείς να αραιώνεις περισσότερο για χαλαρή χρήση. Καρφί για MZR πήγαινα μέχρι που μου κοψε τη φόρα το θέμα με τον παραπάνω αφρισμό. Βέβαια φαντάζομαι οτι με λίγη προσοχή ή με κάποια πατέντα για σπιτικά αντιαφριστικά (διαβάζω πχ για λίγο αλάτι ή μαλλακτικό ρούχων στο δοχείο βρώμικου) θα είμαι οκ
  2. dith

    σκούπα με νερό

    Ψάχνω να γλιτώσω κανα φράγκο απο τα αναλώσιμα οπότε δύσκολα θα πήγαινα σε τέτοια λύση Βλέπω όντως κριτικές που λενε τα καλύτερα. Κι ακομα πιο καλά σχόλια στο MZR που νομίζω οτι θα ηταν καταλληλότερο για χρήση σε στρώμα ύπνου που δε με απασχολεί οποιουδηποτε τύπου βλάβη σε χρωματα κτλ. Με προβλημάτισε μια αναφορά σε detailing forum του εξωτερικού που ειδικά για το MZR έλεγε οτι εκαψε την σκούπα του απο τον πολύ αφρισμό... Το Pol Star το δούλεψες με τετοια σκούπα ή με ψεκασμα/τριψιμο/καθαρισμα με νωπό πανί;
  3. dith

    σκούπα με νερό

    Για την Bissel είναι αρκετοί που λένε οτι τους έμεινε ο σωλήνας στο χέρι και οτι έχει υψηλή ευαισθησία. Την είχα κι εγώ στο μάτι αλλά τελικά χτύπησα αυτή απο τα lidl που ειναι μισή τιμή και για τους χαζοκαθαρισμούς μία στο τόσο θα αρκεί. Αν είσαι σαν κι εμένα έχει κι αλλες εναλλακτικές για πιο λαητ χρήση. Για σοβαρές δουλειές έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες για πιο επαγγελματικό μοντέλο Κάνω μια παρένθεση στο νήμα, η οποία φαντάζομαι οτι θα ειναι χρήσιμη και στον συντάκτη. Είμαι σε αναζήτηση υγρών καθαρισμού και σκεφτόμουν το https://www.skroutz.gr/s/22417521/Bissell-Wash-Protect-Professional-1-5lt.html για αρχή Αλλά έχω δεί και τις εντυπωσιακές κριτικές στα 2 της Koch Chemie (οι περιγραφές του Skroutz είναι για κλάματα, και οι τιμές είναι γύρω στα 10€/λίτρο σε νορμάλ περιόδους) - Το σκληρό MZR (που θεωρητικά αφρίζει και δε κάνει για σκουπα αναρόφησης) https://www.skroutz.gr/s/27357769/Koch-Chemie-Ygro-Katharismou-Katharistiko-Kathismaton-Yfasmaton-gia-Tapetsaria-Mehrzweckreiniger-1lt-86001.html - και το πιο λαητ Pol Star με αντιαφριστικά https://www.skroutz.gr/s/26296085/Koch-Chemie-Aloifi-Gyalisma-Katharisma-Katharistiko-Kathismaton-Derma-Yfasma-gia-Dermatina-Meri-1lt-92001.html Έχεις κάνει καποιο κύκλο με δοκιμές και κατέληξες στα 2 που παρέθεσες; Είναι συμπληρωματικά το ένα στο άλλο και χρησιμοποιείς και τα 2;
  4. dith

    Πώς να το ξεκολλήσω;

    Διάβασε το σχόλιο μου προ 4ετιας. Δοκίμασε το είναι ακίνδυνο και εύκολο
  5. dith

    Διήθηση και νέος Κ.Ο.Κ.

    Δε μου αρεσε το σχόλιο περι ανοησίας επι προσωπικού. Οδηγώ και τους 2 τύπους οχημάτων, και αντικειμενικά δεν είμαι "μηχανάκιας". Το δίκυκλο το έχω σαν εργαλείο αναψυχής και σιχαίνομαι να κινούμαι στην πόλη με αυτό, αλλά το κάνω λόγω της προφανούς ανάγκης που για ένα περίεργο λόγο αντιλαμβάνομαι οτι κατηγορείς και σε ενοχλεί. Η - κατα την αποψή σου - ανοησία μου, πέρα απο θέμα γεωμετρίας (μήκη μοτοσυκλετων σε ζευγη που είναι σαν 1 αμάξι) έχει και επιπλοκές στο πως θα γίνονται οι κινήσεις σε συνθήκες συμφόρησης. Σκέψου πχ τον ιδανικό νομοταγή δικυκλιστή, που κινείται πίσω απο αμαξι, πλάι σε αλλο νομοταγή δικυκλιστή, ενώ κινούνται ολα τα οχηματα. Και πίσω τους αλλοι 2, παλι υποδειγματα σεβασμού στο νόμο. Κάθε 30 δευτερολεπτα ως συνήθως η κίνηση των οχημάτων παγώνει και επιτρέπεται να βγουνε μπροστα και οι 4, κινούμενοι ανάμεσα. Και μετά παλι να βρουνε χώρο να μπουν πίσω απο προπορευόμενο οχημα όταν η κινηση σταματήσει. Και αυτό το μπες-βγες, να γινεται σαν συντονισμένο χορευτικό χωρίς να υπάρχει ο κίνδυνος να γρατσουνιστεί το αμαξι που ξεκινάει και σταματάει με 4 δισκόφρενα και λαστιχάρες. Γιατί για τις γρατσουνιές και τους καθρέφτες μιλάμε τόσες μέρες ...οχι για το κυκλοφοριακό που θα ωφεληθει απο τον νόμο, οχι για την βελτίωση της ασφάλειας των δίτροχων που αν πεσουν εχουν θέμα. Πες μου εσύ τώρα, εγώ έγραψα ανοησία ή ανόητος είναι ο νομοθέτης; Θες αλήθεια να εφαρμοστεί ο νόμος απο όλους τους "μηχανάκηδες" έτσι όπως το περιέγραψα πρακτικά ή μηπως φαντάζεσαι κάποιον άλλον τρόπο που λειτουργεί καλυτερα - χωρίς να κινδυνέψει ο καθρέφτης σου - και μου διαφέυγει; Γιατί το μόνο "καλύτερο" που υπάρχει, ειναι να παρουν όλοι αυτοκίνητο για να κυκλοφορουν και να καταργήσουμε τα δίκυκλα Μάχεστε να αντιλέξετε, αγνοώντας το περιβάλλον που ειναι απερίγραπτα κακό, λες και σας φταίει ο ανθρωπος που προσπαθεί να πάει στη δουλειά του. Ενώ αυτός που πραγματικά σας φταίει ειναι ο καραγκιόζης που οδηγεί επικίνδυνα, είτε σε 2 ή σε 4 ρόδες.
  6. dith

    Διήθηση και νέος Κ.Ο.Κ.

    Ο επαγγελματίας παραβάτης μοτοσυκλετιστής (αυτός που δε λογαριάζει ουτε το ακράνωτο κεφάλι του, και αλλάζει λωρίδες σαν βιντεογκεημ) θα συνεχίσει να είναι παράνομος. Τους υπολοιπους που περνούσαν χαλαρά στα κενά των μεγάλων λεωφόρων και θέλουν να είναι νόμιμοι, σκεφτείτε διπλά αν τους θέλετε σε σειρά τον έναν πισω απο τον άλλον να καταλαμβάνουν χώρο σαν αμάξι.
  7. Οκ έχω συνειδητοποιήσει οτι αναγκαστικά θα καταπιώ τη συμμετοχή για το φτερό με τα βαθουλώματα. Αναμένω κι εγώ να δω τι θα βγει απο την κλήρωση για τα υπόλοιπα, ειδικά για μπροστα προφυλακτήρα που είπε θα περάσει (και εχει φάει καλό ξύσιμο) και φανάρι (που το κανε σκιπ σα να μην υπάρχει). Τα πίσω χαιδεματα τα χω σβήσει απο το μυαλό μου ήδη
  8. Για τα περι έλλειψης σαφήνειας, να πω οτι ξεκίνησα το θέμα ρωτώντας αν θα σπαγε κάτι να μεταβιβάσω το αμάξι τωρα άμεσα. Νομίζω οτι δεν έχει κάποιος εμπειρία να μοιραστεί, οπότε αυτό λύθηκε με την ελληνοπρεπή μέθοδο της αναβολής (μαζί με ανανέωση αντίστοιχη της ιδιας ασφάλιστικής) Τώρα το θέμα έχει πάει στην έρευνα επιλογών για την επισκευή του με ότι θα δώσει η ασφάλεια Το πλεονέκτημα που ανέφερες περι δικού μου φαναρτζή με ενδιαφέρει άμεσα ως προς το τι μπορώ να επιδιώξω, γιατί εγώ σκεφτόμουν μήπως κάποιος συμβεβλημένος συνεργάτης τους ήταν καλύτερη επιλογή.... Ρώτησα πριν λίγο φανοποιό επαρχίας μέσω γνωστού και μου είπε το κλασσικό "φερτο εσύ και θα τα φτιάξουμε όλα, τι σε νοιάζει". Μου περιέγραψε πολύ πρόχειρα οτι θα εγκριθούν συγκεκριμένες επισκευές, και συγκεκριμένο ποσό γι αυτές - οπότε με αυτό το ποσό θα παίξει μπάλα με τις χαμηλότερες τιμές που μπορεί να κάνει ειδικά σε εμένα. Όντως οι τιμές καμία σχέση με Αθήνα (συμπαρασύροντας και την τελειότητα φυσικά) αλλά δε ξέρω αν είναι λογικό να αναμένω μηδενικό κόστος μεσω αυτού του μαγειρέματος ΥΓ Ο άνθρωπος αφησε τα στοιχεία του, και εκανε τη δηλωση εστω και με καθυστέρηση. Φαντάζομαι εκει δε θα έχω άλλο πρόβλημα
  9. Δεν έχω καμία Ferrari. Περιέγραψα ακριβώς πιο πάνω το αυτοκίνητο, την κατάστασή του και το περιβάλλον που ζει. Μου κανε περαστικό αμάξι (δεν εχω δει το δικο του χτύπημα οπότε δε ξέρω πως): - ξυσιμο απο τον πίσω προφυλακτήρα (εκει προεξέχει και έγινε καλό). - μικρα σημαδια στις 2 πλαινές πορτες, - στην μπροστά άκρη πόρτας οδηγού ξεκινάει μια πιο βαθιά που γάζωσε και λίγο μέταλλο (εκει δε ξέρω αν σηκώνει PDR ή απλά στόκο) - στο μπροστα φτερο εχει μαζέψει το χτύπημα, καθώς φαίνεται σα να πήγε να στριψει προς το μέρος μου και το χει στραβώσει σε κάποια σημεία πέρα απο το συρσιμο πάνω του - και έχει παρει επίσης γεμάτα την μπροστα γωνιά προφυλακτήρα μαζί με ξυσιμο στο πλαστικό φανάρι Δεν είδα σπασμένες βάσεις μπροστα προφυλακτήρα, ουτε θέμα στο κλείσιμο μπροστά πόρτας, οπότε δεν έγινε ζημια πιο βαθιά. Είναι ολα στις λαμαρίνες Ο πραγματογνώμονας επικαλούμενος γρατσουνιές και χτυπήματα που προυπήρχαν, αρχισε να μου λεει "εδω συμμετοχή, εκει συμμετοχή". Ρωτήσα για τι ποσοστό μιλάμε στον φαναρτζή και μου λεει 50% σε υλικά και εργασίες, κι εκεί αρρώστησα λίγο και αρχισα να καταριέμαι. Ενδεικτικά στο μπροστα φτερο που σε εμένα ειναι αφαιρούμενο τμήμα και παιζει στα μεταχειρισμένα 40-60€, μου ανέφερε 100€ για ιμιτασιόν φτερό+ οσο πάρει για εργασία. Δηλαδή 150+ μόνο εκεί... επειδή είχε 2 βαθουλώματα απο πριν, κι ας ειναι πλέον χτυπημένο απο το περιστατικό. Αφού απο τη σύγχυση ξεκίνησα να τους λεω σουρεαλιστικά τύπου "ωραια ρε φίλε, πάρε ενα φτερο, βαψτο οπως ηταν και καντου πάλι 2 βαθουλώματα για να νιώθεις οτι δεν εχασε η εταιρεία σου" Πίσω προφυλακτήρα δε θα τον καλύψει λεει (μου τον εχουν κάνει τριαντάφυλλο οι ατζαμήδες), μπροστα μου ειπε χαριστικά μπορει να τον περάσει μουλωχτα, για το φανάρι και την πίσω πίσω πόρτα δεν θυμαμαι να ειπε κάτι και προβλέπω να τα βγαλει εκτος επειδή δεν έχουν σπασιματα και χοντραδια Κτλ κτλ κτλ... Ισως δηλαδη στην τελική να μου φτιάξουν δωρεαν τη βαθιά γρατσουνιά στη μπροστά πόρτα. Μια διαδικασία 10λεπτη σε ρυθμό εγκεφαλικού βιασμού, χωρίς να ξέρω και το τελικό αποτέλεσμα Αν το αυτοκίνητο ήταν σε ένα νορμάλ περιβάλλον κι οχι στο -δέλο στο κέντρο της Αθήνας, θα έδινα με την καρδιά μου οτι χρήματα απαιτούνταν για να γίνει σωστό. Αλλά τώρα γνωρίζοντας οτι μέσα σε 1-2 μήνες θα με κεντήσουν οι ίδιοι, η ψυχολογία ειναι ανάποδη και θέλω απλα να δω τι θα μου βγάλουν σαν πόρισμα, κι αν μπορώ να φτιάξω σε κάποιον πιο φτηνο/τίμιο επιλεκτικά τα βασικά με οσο δυνατόν λιγότερα απο την τσέπη μου. Αν γίνεται κιόλας κάτι τέτοιο...
  10. Καταρχήν ευχαριστώ για την εις βάθος τεχνική ανάλυση. Απο τον ασφαλιστή μου περίμενα κάποιου τέτοιου τύπου συμβουλή, αλλά.... Θα πιαστώ απο την τελευταία σου φράση για να επισημάνω οτι (ευτυχως) δεν ξέρω, και δε μπορώ να δείξω οτι ξέρω απο αποζημιώσεις 😅. Δεν έχω τακτική εμπειρία ατυχημάτων λόγω κίνησης κυρίως στην επαρχία. Σε 2-3 λαητ είχα νορμάλ αντιμετωπιση, και φτιάχτηκε δωρεάν ασχετα με την τελική ποιότητα. Τώρα είναι Αθήνα καμια δεκαετία με λαητ χρήση λόγω δικύκλου, όπου και χρειάστηκα πρώτη φορά μπλεξιμο με ασφάλεια (μου το χουν κεντήσει απειρες φορές παρκαρισμένο, αλλά ανώνυμα) Το αυτοκίνητο ακόμα κι αν γίνει καινούριο, δυστυχως θα συνεχίσει να παρκάρει έξω και δε θα διατηρηθεί έτσι. Οπότε, το πραγματικό μου πρόβλημα δεν είναι τόσο η αρτιότητα επισκευής που περιγράφεις, αλλά το πλασματικό κόστος που αναμένω να μου επιβάλλουν να πληρώσω με διάφορες συμμετοχές/απαλλαγές. Είναι δηλαδή η συνθήκη τέτοια στην συγκεκριμένη περίπτωση (αμαξι κάποιας ηλικιας, κυκλοφορία Αθήνα, παρκάρισμα στο δρόμο) που πρακτικά μετράει κυρίως το κόστος. Εκτιμώ πολύ όμως την ανάλυση γιατί θα χρειαστεί σίγουρα αλλού Δε ξέρω αν μπορώ να πιέσω με κάποια ανάλογη διαδικασία την ασφαλιστική μου να με αποζημιώσει πλήρως (αυτό θα ανέμενα απο την στιγμή που βρήκα το αμαξι χτυπημένο και ένας άνθρωπος αναλαμβάνει την ευθύνη). Αλλά σίγουρα θα ήθελα να προσπαθήσω να βρω άλλο φανοποιείο ώστε να μειώσω τη χρηματική μου συμμετοχή στο ελάχιστο δυνατό με νορμάλ δουλειά. Δυστυχώς δε ξέρω που μπορώ να πιέσω και ποιες ειναι οι ευελιξίες που έχω στη διαδικασία επισκευης (πχ να φτιάξω μόνο όσα τμήματα αξίζουν ή μόνο όσα δεν έχουν κάποια απαλλαγή/συμμετοχή). Τουλάχιστον ειναι επιφανειακά ολα και κυκλοφορώ κανονικά ψαχνωντας
  11. Σπάω: Χαρτάκι βρήκα, και μετά απο συνεννόηση με τον υπογράφοντα προχώρησα σε δήλωση εγώ, και ακόμα περιμένω την ξεχωριστή δική του. Προφανώς το "φιλικη δηλωση" είναι άλλη διαδικασία απο αυτή που περιέγραψα Άσχετα ποια ασφαλιστική θα βάλει το χέρι στην τσέπη, θεωρώ οτι για το σχεδόν +30% που δίνω κάθε χρόνο δε πήρα απο τη δική μου ούτε την σωστή καθοδήγηση, ούτε καμια λιγότερο αρπακτική συμπεριφορά, ούτε λιγότερα ψιλά γράμματα. Δεν αξίζει να πληρώνω overhead για μια διαδικασία που ειναι κοινή σε όλους. Δικο μου λάθος και θέλω να το διορθώσω, ταυτόχρονα με την μεταβιβαση που συνεχώς αναβάλλω Και εδώ ειναι και η ερώτηση ξανασπασμένη: αν αλλάξει άμεσα τώρα ιδιοκτήτη το αμάξι, δημιουργείται κάποιο πρόβλημα στην διαδικασία αποζημιωσης, επισκευής κτλ κτλ Έψαξα τους όρους των συμβολαίων, δε βρήκα κάποια σχετική πρόβλεψη και είπα να ρωτήσω μήπως υπάρχει η εμπειρία στην κοινότητα
  12. Θα ήθελα τα φώτα σας για ενα ζήτημα ασφαλιστικού τύπου. Επιβατικό αυτοκίνητο στο όνομα του πατέρα μου έχει υποστεί φαναρτζοζημια χωρίς υπαιτιότητα, και έχω ξεκινήσει την τυπική διαδικασία μετά απο φιλικη δήλωση του υπαίτιου. Στην πραγματογνωμοσύνη, ξεκινησαν τα περι συμμετοχών πρίμο-σεκόντο με τον φαναρτζή, και προφορικά μου περιγράψανε ένα κόστος που δε τρώγεται - ειδικά οταν απλά βρίσκεις το αμάξι σου χτυπημένο με ένα χαρτάκι στο παρμπρίζ. Εχω σκυλομετανιώσει που χρυσοπληρώνω ασφαλιστική-όνομα για μια 10ετία και παίρνω τα αποτέτοια μου με την πρωτη ευκαιρία, οπότε ιδανικά θα θελα να τους διαολοστείλω σε 4 μέρες που λήγει το ετήσιο συμβόλαιο και να πάω σε μια φτηνή εγχώρια (αποτι βλέπω τουλάχιστον 80-100 ευρω λιγοτερο ετήσια). - Μιας και το αμάξι το χρησιμοποιώ εγώ, η άμεση σκέψη μου ηταν να μου το μεταβιβάσω και να αλλάξω ασφάλεια, χωρίς να περιμένω να μου ανακοινώσουν και επίσημα οτι θα μου δώσουν ψίχουλα. Κι ας μη φτιαχτεί ποτέ - Η δευτερη σκέψη είναι να ρίξω τον εγωισμό, και να κάνω μια 3μηνη ανανέωση με μινιμουμ καλύψεις περιμένωντας να δω μπας και τελικά βρω πιο τίμιο φαναρτζή που θα φτιάξω περισσότερα με το ποσό που θα εγκρίνουν. Να τα κάνω δηλαδή ένα ένα τα βήματα, με μεταβίβαση+αλλαγή ασφαλιστικής πιο μετα Δικαίως σκαλώνω ή είναι άσχετες αυτές οι ενέργειες μεταξύ τους;
  13. Μόλις τώρα τσέκαρα πως λειτουργεί το topcashback μηπως προχωρήσω κι εγώ σε αγορά και ειδα τους όρους. Cahsback + coupon πιθανόν να είναι ασύμβατα μεταξύ τους
  14. Εγώ κανα πλυστικό υψηλής πίεσης θα δοκίμαζα. Αλλά αν δε καθαρίζει, βάψε το χώρο σου με τσιμεντόχρωμα και ξεκίνα να κατηγορείς τους υπόλοιπους οτι το δικό τους άβαφο μειώνει την αισθητική της πυλωτής
  15. Σε αμάξι 15ετίας το ανέβαλα διαρκώς για ολα τα αρνητικά που γράφτηκαν, μέχρι που το μετέτρεψα σε διπλού καυσίμου περσι γιατί συνειδητοποίησα οτι σκεφτόμουν πολλές φορές το κόστος και περιόριζα μετακινήσεις αναψυχής. Δεν είμαι fanboy, έψαχνα να βρω αρνητικά καθώς η συγκεκριμένη μετατροπή θα ήταν "οδηγός" για το αν αξίζει για τα άλλα αμάξια του κύκλου μου. Στις 15.000χλμ που έχω κάνει, με μέσο όρο τιμής αερίου τα 0,84 (βάζω απο ακριβά αποτι φαίνεται) και μέσο όρο τιμής βενζίνης 1,87 (στατιστικά βγαλμένα την ίδια περίοδο απο τακτικό ανεφοδιασμό μοτοσυκλέτας), τα υπολογισμένα κέρδη είναι στα περίπου 850€. Έχω αποσβέσει την εγκατάσταση πρακτικά Οι καταναλώσεις όπως οδηγώ το συγκεκριμένο αμάξι, και όπως ρυθμίστηκε, ειναι 7,2λτ/100 αέριο + 0,85λτ/100 βενζίνη. Λίγο πάνω απο 7 κατανάλωνε και σε βενζίνη - δεν γίνεται να αυξηθεί η έγχυση αερίου κατά 30% για καλύτερη απόδοση, όπως έχει αναφερθεί, γιατί κάτι τέτοιο προϋποθέτει επεμβάσεις (π.χ. μεταβλητή προπορεία σπινθήρα) που δεν παίζουν σε απλές μετατροπές με στόχο την οικονομία. Σε μετριοπαθή προβολή βάθους 5ετίας, με 15.000χλμ ετήσια, υπολογίζοντας μέσα το κόστος εγκατάστασης, το κέρδος είναι σχεδόν 3500€ (μαζί με σερβις, αναλώσιμα, ποσοστό αναπλήρωσης κόστους αλλαγής δεξαμενής, και ό,τι άλλη λεπτομέρεια δε μπορεί να φανταστεί ο πιο φανατικός επικριτής). Ακόμα κι αν στο διάστημα της 5ετίας καταστραφεί ο κινητήρας μου, δίνω το 1/4 αυτού του κέρδους να τον κάνω καινούριο και να πάω πολλαπλάσια των 5 (αν δε λιώσουν τα πλαστικά του πρώτα). Αν κάποιος μπορεί να ζήσει με μερικά αβολα αρνητικά που αναφέρθηκαν (πχ ρεζερβα, πλοια, υπογεια), και φροντίσει να πάει σε σωστό επαγγελματία, εγώ λέω ναι και κακώς δε το έκανα νωρίτερα. Το κυριότερο κίνητρο για εμένα δεν είναι μόνο το τι μένει σε χρήματα, αλλά κυρίως το πόσο % παραπάνω μπορώ πλέον να εκμεταλλευτώ ένα asset μου χωρίς μιζέρια Είναι καλή λύση το LPG στο ελλάντα, και μακροπρόθεσμα, μιας και δυστυχώς δεν έχουμε όλοι γκαράζ για φόρτιση ηλεκτρικου - ακόμα κι αν κάποιος μας δώριζε τα 30 χιλιάρικα για την αγορά του
  • Δημιουργία νέου...