Προς το περιεχόμενο

ΠΛΑΙΣΙΟ Vs. Μultirama


benZi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από μένα το ελληνικό κατάστημα που αγοράζω μόνο είναι το Πλαίσιο και κανένα μα κανένα άλλο ( εκτός κι αν δεν έχει το προϊόν που θέλω). Γιατί ; Γιατί καταρχάς έχει την καλύτερη εγγύηση που υπάρχει. Δηλαδή, χάλασε κάτι ; Το πας και στο αλλάζουν μπάμ-μπάμ. Αν ξέρεις τι σου γίνεται, μπορείς να καταφέρεις οποιονδήποτε πωλητή. Οπότε έχω το κεφάλι μου σίγουρο και με έχουν αποζημειώσει πάρα μα πάρα πολλες φορές τα παιδιά εκεί.

 

Το Multirama, κάθε φορά που περνάω απο έξω το φτύνω. Τρεις φορές πήγα, και τρεις ήταν ό,τι να ναι οι υπάλληλοι. Πήγα το PC για service, το πήρα μετά από 3 μήνες, χωρίς να γίνει Service, ούτε μου είπαν τι φταίει, και ήθελαν και 30 Ευρώ. Μία άλλη φορά, σχολάω από την σχολή και πηγαίνω να πάρω μια μητρική που δεν είχε το Πλαίσιο. Μπαίνω μέσα, και μου ζητάνε να αφήσω την τσάντα της σχολής στο ταμείο γιατί φοβούνται μην κλέψω. Ήμαρτον, σε ποιο μαγαζί που σέβεται τον εαυτό του δεν εμπιστεύεται και προσβάλει έτσι τους πελάτες ; Λέω στον υπάλληλο socket 775, Gigabyte UD3R, και αυτός αντό να χρησιμοποείσει τα φίλτρα, ψάχνει με βάση την ομαδοποιηση τιμής. . . και με ρωτάει: "Ξέρετε πόσο κάνει περίπου ;" . Ασχολίαστο. Επίσης έχει πολύ πλάκα να δείτε τις τιμές που βάζουν. Φορητοί υπολογιστές με τιμή 800 Ευρώ ο ένας, και ο διπλανός που έχει πιο γρήγορο CPU έχει 800,01 . Ρεεεεε είναι δυνατόν :D Δηλαδή 10 ώρες εκει μέσα, 5 laptops έχεις, δεν το βλέπεις να το διορθώσεις ; Μπουζούκια τελείως.

 

1. Σε εξυπηρετηση Πλαίσιο

2. Πολιτικη Αντικαταστασης προιοντων (Ειτε ελλατοματικων, ειτε επειδη δεν μας αρεσε ή δεν μας εκανε κατι) - Πλαίσιο

3. Ποιοτητα προιοντων, Μάλλον Multirama γιατί στο πλαίσιο έχω δει κανα δυο πραγματακια που δεν μου άρεσαν.

4. Ποικιλια - Πλαίσιο

5. Γνωσεις Υπαλληλων. - Neutral. Και στα δύο οι υπάλληλοι σου λένε "Ναι, εχθες το δοκίμασα στο PC μου, αξίζει". Στο Πλαίσιο έχουν περισσότερη εξειδίκευση στους πωλητές οπότε το προτιμώ.

 

Ανάφερομαι στα Multirama του Κέντρου (Τσιμισκί).

και στο Πλαίσιο Κέντρου, Καλαμαριάς και Ευκαρπίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Man τα έχουμε πει τόσες φορές..

 

Μπαμ-μπαμ αλλαγές στο Πλαίσιο, αλλά όταν τοποθετούν το προϊόν που τους επιστρέφεις στο ράφι και πάω μετά εγώ και μου το πουλάνε για καινούριο είναι καλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Man τα έχουμε πει τόσες φορές..

 

Μπαμ-μπαμ αλλαγές στο Πλαίσιο, αλλά όταν τοποθετούν το προϊόν που τους επιστρέφεις στο ράφι και πάω μετά εγώ και μου το πουλάνε για καινούριο είναι καλά;

 

Μου το έχουν κάνει. Και το ξανα επιστρέφω και ζητάω να μου δώσουν σφραγισμένο προϊόν. Με ένα τηλέφωνο στα κεντρικά της Αθήνας συμμορφώνονται όλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν έχω προτίμηση. Από συνήθεια Πλαίσιο γιατί στο multirama είναι γελοίοι αλλά ξέρω τι θέλω να πάρω όταν πηγαίνω ( είτε στο ένα είτε στο άλλο ) οπότε δεν τους μιλάω καν.

Μία άλλη φορά, σχολάω από την σχολή και πηγαίνω να πάρω μια μητρική που δεν είχε το Πλαίσιο. Μπαίνω μέσα, και μου ζητάνε να αφήσω την τσάντα της σχολής στο ταμείο γιατί φοβούνται μην κλέψω. Ήμαρτον, σε ποιο μαγαζί που σέβεται τον εαυτό του δεν εμπιστεύεται και προσβάλει έτσι τους πελάτες ;

 

Μιας και το ανέφερες, στο Πλαίσιο Ηρακλείου αυτό γίνεται τα τελευταία 5 περίπου χρόνια. Δεν με έχει πειράξει και πολύ καλά το κάνουν. Απλά το ανέφερα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και εγώ θυμάμαι 2 περιστατικά από multirama στουρναρη.

Το ένα ήταν οτί ο υπάλληλος μου έδινε λάθος στοιχεία για μια προσφορά dsl λέγοντας οτι δε με συμφερει να την πάρω. Επειδή ημουν καλα διαβασμένος του ανέλυσα οτι εχει άδικο και τον έβαλα να το παραδεχτεί και μεγαλόφωνα γιατι πηγε να με βγάλει τρελό....Τέλικα πηγε να το φέρει αλλα συμπτωματικά είχαν τελειώσει τα πακέτα προσφοράς !!!

Το 2ο σε έρευνα αγοράς για laptop ο υπάλληλος με διαβεβαίωνε οτι καποιο συγκεκριμένο το είχε και ο ίδιος στο σπίτι τού και ήταν πολυ καλό. Λιγο μετά τον άκουγα να λέει το ίδιο για άλλο laptop σε αλλο πελατη. Τώρα να είχε τόσα laptops σπιτι του ...τι να πώ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και εγώ θυμάμαι 2 περιστατικά από multirama στουρναρη.

Το ένα ήταν οτί ο υπάλληλος μου έδινε λάθος στοιχεία για μια προσφορά dsl λέγοντας οτι δε με συμφερει να την πάρω. Επειδή ημουν καλα διαβασμένος του ανέλυσα οτι εχει άδικο και τον έβαλα να το παραδεχτεί και μεγαλόφωνα γιατι πηγε να με βγάλει τρελό....Τέλικα πηγε να το φέρει αλλα συμπτωματικά είχαν τελειώσει τα πακέτα προσφοράς !!!

Το 2ο σε έρευνα αγοράς για laptop ο υπάλληλος με διαβεβαίωνε οτι καποιο συγκεκριμένο το είχε και ο ίδιος στο σπίτι τού και ήταν πολυ καλό. Λιγο μετά τον άκουγα να λέει το ίδιο για άλλο laptop σε αλλο πελατη. Τώρα να είχε τόσα laptops σπιτι του ...τι να πώ?

 

Αντι να βαλουν νεα παιδια με ορεξη για δουλεια επειδη γουσταρουν αυτο που θα κανουν βαζουν ασχετους ανθρωπους δασκαλεμενους να λενε αυτα που τους λενε,αισχος απλα:X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...