privateer Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ρόλων που παίζουν οι χρήστες μέσω διαδικτύου είναι πολύ πιο εθιστικά από όλα τα άλλα ηλεκτρονικά παιχνίδια που δεν έχουν διαδικτυακό σκέλος. Τα MMORPG μπορούν να αλλάξουν τη ζωή των χρηστών επιδρώντας στον ύπνο τους ενώ αυξάνουν κατά πολύ το χρόνο που οι χρήστες μένουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Τα multiplayer διαδικτυακά παιχνίδια έχουν αναχθεί σε ένα πρωτοφανές φαινόμενο στο χώρο του διαδικτύου τα τελευταία 5 χρόνια. Η κοινότητα του World of Warcraft έχει 9 εκατομμύρια διαδικτυακούς παίκτες και σήμερα είναι η μεγαλύτερη online κοινότητα. Σύμφωνα με έρευνα του Joshua Smyth, καθηγητή ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Syracuse, ένας λόγος για την μεγάλη επιτυχία των παιχνιδιών είναι επειδή εισβάλλουν και μεταλλάσσουν τη ζωή του παίκτη. Έρευνα για μέτρηση επιδράσεων των MMORPG Ο Smyth χώρισε 100 εθελοντές φοιτητές τυχαία σε 4 ομάδες. Μία ομάδα πήρε μάρκες για να παίξει arcade παιχνίδια, σε μια δεύτερη ομάδα δόθηκε το παιχνίδι περιπέτειας «Gauntlet: Dark Legacy» σε Playstation 2 και στην τρίτη ομάδα το παιχνίδι ρόλων «Diablo II» χωρίς πρόσβαση στο διαδίκτυο. Ο καθηγητής έδωσε στην τέταρτη ομάδα το MMORPG «Dark Age of Camelot» με δυνατότητα να παίζουν διαδικτυακά. Ένα μήνα μετά η ομάδα που είχε το MMORPG ανέφερε ότι έπαιζε κατά μέσο όρο 14,4 ώρες την εβδομάδα, ποσό που είναι υπερδιπλάσιο από τις ώρες που έπαιξε η δεύτερη ομάδα, αυτή που έπαιζε «Diablo II». Η ομάδα του «Dark Age of Camelot» ανέφερε ότι είχε χειρότερη υγεία από τους υπόλοιπους ενώ είχαν κοιμηθεί λιγότερες ώρες ενώ το παιχνίδι άλλαξε τον τρόπο που αντιμετώπιζαν τις σπουδές τους και την κοινωνική τους ζωή. Ωστόσο από την άλλη πλευρά η ομάδα του MMORPG δήλωσε ότι διασκέδασαν περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα ενώ έκαναν και φίλους μέσω διαδικτύου. Η έρευνα δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Cyberpsychology & Behavior». Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Super Moderators Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 ta eukolws ennooumena paraleipontai...den xreiazomastan ereuna gia na ma8oume oti ta mmorpgs einai kapsimo/liwsimo/sapila Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vlcc Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 τρελη ανακαλυψη ακομη μια φορα.τι ποντιακες ερευνες ειναι αυτες ρε παιδι μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aristeidis Δημοσ. 8 Μαρτίου 2008 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2008 Η ομάδα του «Dark Age of Camelot» ανέφερε ότι είχε χειρότερη υγεία από τους υπόλοιπους ενώ είχαν κοιμηθεί λιγότερες ώρες ενώ το παιχνίδι άλλαξε τον τρόπο που αντιμετώπιζαν τις σπουδές τους και την κοινωνική τους ζωή. Ωστόσο από την άλλη πλευρά η ομάδα του MMORPG δήλωσε ότι διασκέδασαν περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα ενώ έκαναν και φίλους μέσω διαδικτύου. Μα το MMORPG παιχνίδι που τους δώσανε δεν ήταν το «Dark Age of Camelot»; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lemuria Δημοσ. 8 Μαρτίου 2008 Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2008 τωρα συγγνωμη κιολας αλλα χαζη συγκριση κανουνε...ειναι δυνατον το 2008 να συγκρινουν ενα mmorpg με τα γραφικα του age... με το diablo II οταν ολοι ενυπωσιαζομαστε απο τα ωραια γραφικα??? Δεν θεωρω αξιοπιστη την ερευνα... Να μου πεις οτι θα συγκρινουν το mmorpg lord of the rings με το fps doomIII ή με ενα strategy να το καταλαβω.... Δεν εχει να κανει μονο με το νετ το αποτελεσμα της ερευνας αλλα και με τα γραφικα σε μεγαλο βαθμο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skatoprama Δημοσ. 21 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2009 Πρωσοπικά θεωρώ το Diablo II αρκετά πιο εθιστικό από πολλά άλλα mmo της αγοράς...Και όχι απαραίτητα παιζοντάς το ονλαιν... ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:27 ---------- Πρωσοπικά θεωρώ το Diablo II αρκετά πιο εθιστικό από πολλά άλλα mmo της αγοράς...Και όχι απαραίτητα παιζοντάς το ονλαιν... οκ, γρικ ορθογραφι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos147 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2009 Και αυτή τη στιγμή, με συγκίνηση και δάκρυα, περιμένουμε τον Thresh να παραδώσει το Χρυσό Φτυάρι στον Skatoprama. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Ιουλίου 2009 Super Moderators Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2009 είναι topic του 2008, είναι σκέτο φτυάρι ούτε καν bronze Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos147 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2009 είναι topic του 2008, είναι σκέτο φτυάρι ούτε καν bronze Έστω . (μικρό μήνυμα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Yodan Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Παιδια γτ και εγω εχω βαρεθει τα MMORPGs αυτου του τυπου θα ηθελα να μου πειτα καπιο καλο παιχνιδι που να μη χριαζεται να λιωνω για lvl up. Εχω ακουσει καλα λογια για το Dota αλλα δεν χερω τι ακριβως ειναι χερει κανεις σας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Παιδια γτ και εγω εχω βαρεθει τα MMORPGs αυτου του τυπου θα ηθελα να μου πειτα καπιο καλο παιχνιδι που να μη χριαζεται να λιωνω για lvl up.Εχω ακουσει καλα λογια για το Dota αλλα δεν χερω τι ακριβως ειναι χερει κανεις σας; Μια λύση είναι να παίζεις π.χ WoW σε Private servers όπου βγαίνεις κατευθείαν 80 level αλλα πρέπει να έχεις και την αναλογή εμπειρία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mikelamar Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Πραγματικα μενεις μ@λ@κ@ς με κατι τετοιες ερευνες... Ποιος θα μου δωσει λεφτα να κανω μια ερευνα να δω ποιοι ειναι πιο καμμενοι, αυτοι που παιζουν wow ή l2... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Τα mmo πιστέυω είναι μια τρεντιά για τους games η οποία περνάεί σιγά-σιγά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Yodan Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 οκ ευχαριστώ βασιλη για την απαντηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Yperaspisths Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2009 Τα mmo πιστέυω είναι μια τρεντιά για τους games η οποία περνάεί σιγά-σιγά... Μπα κανεις τεραστιο λαθος. Βρισκομαστε στην εποχη των υπολογιστων και της τεχνολογιας. Υπαρχουν παρα πολλα ατομα που προτιμουν να καθονται στο σπιτι απο το να βγουν εξω. Οταν παιζεις ΜΜΟ και εχεις φτιαξει ενα ''ηρωα'' ταυτιζεσαι μαζι του και νιωθεις σημαντικος. Στον πραγματικο κοσμο πιθανοτατα να εισαι ενα τιποτα και να μην εχεις καμια αναγνωριση. Περα απο αυτο, ΜΜΟ μπορει να παιζεις για να παιρνας ευχαριστα καποιες ωρες με φιλους ή αγνωστους. Εχει πολυ περισσοτερο ενδιαφερον οταν εισαι αντιμετωπος με ενα αλλο ανθρωπο απ'οτι να εισαι αντιμετωπος με το computer. Ειμαι 100% βεβαιος οτι σε μερικα χρονια θα εξαφανιστουν τα single player games και αργοτερα τα απλα multiplayer games. Το μελλον ειναι το massive multiplayer online game. Στα ΜΜΟ οι εταιριες εχουν εγγυημενα εσοδα αφου πρεπει να αγορασεις αυθεντικο το παιχνιδι και να πληρωνεις συνδρομη (οι private servers που ειναι τσαμπα ειναι κακιστοι και με bugs) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα