Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα με τιμόνι στο φιατ πουντο


lerni

Προτεινόμενες αναρτήσεις

έχω ένα θέμα με το τιμόνι στο φιατ πουντο μοντ 2003 πριν καμιά βδομάδα μου άναψε το κόκκινο λαμπάκι του τιμονιού επακόλουθο το τιμόνι γυρνούσε με πολύ δυσκολία,εντωμεταξύ είχα για τουλάχιστον 1500χλμ ανοιχτό το city συνέχεια, όταν το αγόρασα ήταν αναμμένο και δεν ήξερα οτι το χρησιμοποιείς σε ειδικές περιπτώσεις και όχι συνέχεια, τ πάντων μετά που το έσβησα το city και την μηχανή επανείλθε το τιμόνι και όλα μια χαρά τώρα έχω κάνει από τότε 150 χλμ και όλα οκ τι λέτε να συμβαίνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οτι το ηλεκτρικο μοτερ υποβοηθησης του τιμονιου τα παιζει και σχετικα συντομα θα σε αφησει.

Κλασικο προβλημα των Punto MK2, εχω διαβασει οτι η αλλαγη του παει κανα 400ρικο και οχι αν δε το αλλαξεις δεν υπαρχει καποια επιπτωση στο αμαξι εκτος απο τη προφανη, οτι δε θα εχεις καμια υποβοηθηση στο τιμονι.

Επεξ/σία από GeorgeMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ στο Puntaκι μου του 1999, δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Που ακριβώς θα το χρησιμοποιούσες αυτό; Για να παρκάρεις ή αν έχει πολλές στροφές ο δρόμος;

 

Πάντως είναι γνωστό ότι τα Punto έχουν προβλήματα ηλεκτρολογικά, εμένα χωρίς προφανή λόγο, μια το τόσο θα ανάψει το φως για τα λαμπάκια όταν πατάω φρένο αλλά δεν έχω καμμένο λαμπάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν χαλασει τελειως το μοτερακι το τιμονι θα γυρναει ετσι οπως ειναι τωρα απλα δεν θα λειτουργει το city?η θα γυρναει με πολυ δυσκολια, δλδ θελω να πω μην με πιασει σε καμια στροφη και φαω τα μουτρα μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απ οτι καταλαβα το τιμονι σου θα ναι καπως βαρύ σαν να ειναι "μηχανικο" δλδ δεν θα εχει καποια υποβοηθηση για να γυρναει ευκολοτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το βαρυ τιμονι το καταλαβαινεις οταν κινεισαι με πολυ μικρη ταχυτητα. Σε ταχυτητα μεγαλυτερη των 50-60 km/h αντε να καταλαβεις μια μικρη διαφορα.

 

Οταν χαλασει δε θα εχεις καθολου υποβοηθηση. Δηλαδη οπως οταν βαλεις το κλειδι για να ξεκλειδωσει το τιμονι και προσπαθησεις να το γυρισεις πριν αναψεις τη μηχανη. Η διαφορα με ταχυτητα 0 ειναι τεραστια, αλλα ξαναλεω οτι οσο αυξανεται η ταχυτητα τοσο μικραινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι μόνο το μοτέρ είναι πολύ φθηνό.

Τα πολλά λεφτά είναι αν χαλάσει ολόκληρη η κολώνα του τιμονιού.

 

Το city δεν είναι για ειδικές περιπτώσεις. Κανονικά μπορείς να το έχεις αναμμένο συνέχεια. Άλλωστε κλείνει μόνο του από κάποια ταχύτητα και πάνω.

Πήγαινε να το δεις τώρα που είναι νωρίς γιατί αν είναι μόνο το μοτέρ και το αφήσεις θα χαλάσει και το υπόλοιπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το μοτερ βρισκεται μπροστα μας, στο πισω πλαστικο, πισω απο το τιμονι. Δεν χαλαει ολοκληρη η κολωνα, δεν απαιτειται να υπαρχει ηλεκτρικη υποβοηθηση για να στριψεις. Απλα θελει λυσιμο ολη για να ξαναπεραστει αλλο μοτερ, το οποιο ως ειδικο ανταλλακτικο ειναι επισης ακριβουτσικο.

 

Το city απλα δυναμωνει την ηλεκτρικη υποβοηθηση για καποια km/h, και ναι μπορει να ειναι αναμμενο συνεχεια, αλλα πρακτικα ειχαν που ειχαν προβλημα τα μοτερ αυτα, με το city τα ζοριζες ακομα περισσοτερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

400€ η αλλαγή του μοτερακίου μαζί με εργασία πριν από ακριβώς ένα χρόνο σε Punto του 2000 και το city όλα αυτά τα χρόνια άντε να έχει χρησιμοποιηθεί 3-4 φορές σε παρκαρίσματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες, αν χαλάσει το μοτερ της υποβοήθησεις για το city, το αυτοκίνητο έχει ακόμα το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού, ή καω λάθος; Δηλαδή, δε θα γυρνάει σαν να ήταν παρκαρισμένο το αμάξι. Απλά δε θα δουλεύει το city.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το κουμπι city απλα αλλαζει τη χαρτογραφηση της υποβοηθησης, δεν εχει ξεχωριστο μοτερ νομιζω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ 6-7 χρόνια με το stilo, δεν έχω σβήσει ποτέ το city. Σβήνει μόνο του από τα 70χλμ/ωρα και πάνω, αν θυμάμαι καλά.

2 φορές μου έκανε το κόλπο αυτό που λέει ο t.s. Και τις 2 φορές έφταιγε η μπαταρία, ήταν στα τελευταία της (μου την μαμούσε ο ρημαδοσυναγερμός που έδινε δώρο η ΦΙΑΤ τότε, τον πέταξα και ησύχασα). Το είχε επιβεβαιώσει και ο ηλεκτρολόγος της φιατ, λέγοντας ότι η ηλεκτρική υποβοήθηση τραβάει απίστευτα πολύ ρεύμα (η ασφάλειά της είναι 75Α (!!) αν θυμάμαι καλά), και είναι το πρώτο που βγαίνει οφ όταν η μπαταρία δεν μπορεί. Τάδε έφη τεχνικός φιατάκιας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δλδ δεν φταίει το city αν χαλάσει το μοτεράκι απλά έχουν ελάττωμα?η μπορεί να φταίει κ η μπαταρία? πάντως από τότε π έκλεισα το city δεν μου το χει ξαναεμφανήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες, αν χαλάσει το μοτερ της υποβοήθησεις για το city, το αυτοκίνητο έχει ακόμα το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού, ή καω λάθος; Δηλαδή, δε θα γυρνάει σαν να ήταν παρκαρισμένο το αμάξι. Απλά δε θα δουλεύει το city.

 

Δεν έχει υδραυλικό σύστημα στο τιμόνι. Άμα χαλάσει το μοτεράκι απλά δεν έχεις την υποβοήθηση και είσαι σα σε μηχανικό τιμόνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...