Προς το περιεχόμενο

Seagate Barracuda 7200.12 750GB 48,14 € ΑΚΥΡΟ ΛΟΓΩ 'ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΛΑΘΟΥΣ'' Ενημερωση!


Sotosgl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

και εγω κάποτε ειχα κανει μια καταγγελία στην ΓΓΚ και στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων, κατά της εθνικής τράπεζας.

 

Το αποτέλεσμα ηταν να μου στείλουν ενα πρωτοκολλημένο έγγραφο που ενημέρωνε για την καταγγελία μου την ΕΤΕ και ηταν ανακοινώσιμο σε μενα. Το θέμα έληξε εκει και αυτο ηταν ολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελικά όλο λόγια ήσασταν και καλά σας κάνουν και σας κοροιδευουν τα μαγαζάκια στην Ελλάδα.

 

Για την συγκεκριμένη περίπτωση 3 άτομα μόνο έκαναν καταγγελία και άλλος ένας ανώνυμος.

Ο ανώνυμος Δ είμαι εγώ.... Βέβαια χρονολογικά ήμουν ο δεύτερος που την έκανα (19/04). Μετάνιωσα που δεν την έκανα επώνυμα. Πρώτη μου καταγγελία....θα μάθω.... Είχα ξεχασμένη την υπόθεση μέχρι που σήμερα το πρωί (10:12) πήρα το email από την κυρία Δώρα Τζοβαρίδη. Πραγματικά έμεινα έκπληκτος, δεν περίμενα να γίνει κάτι. Κακή εντύπωση μου έκανε επίσης ότι το κατάστημα δεν απάντησε καθόλου.

υ.γ. Σωτήρη τώρα ξέρω και το επίθετο σου χα χα χα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει οι εταιρείες να υποχρεώνονται να καταβάλουν άμεσα τα πρόστιμα που τους επιβάλονται.

Αν δεν γίνει αυτό και οι υποθέσεις αφήνονται με διάφορες δικαιολογίες να τραβάνε χρόνια μέχρι να τελεσιδικίσουν, δεν πρόκειται να αλλάξει αυτή η νοοτροπία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μπήκα να αναφέρω και πως εγω έλαβα το εν λόγω mail για την καταγγελία. Μου έκανε εντύπωση που είμασταν 4 μονάχα.

 

 

Κάποιος ρώτησεαν μπορεί να κάνει ηλεκτρονικά την καταγγελία. Τουλάχιστον στη περίπτωση μου πήρα τηλέφωνο μίλησα με μια κυρία και μου έδωσε ενα mail να τα στείλω ακριβώς όπως της τα είπα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Να ενημερώσω ότι σήμερα δέχτηκα email από τη Γ.Γ. Καναταλωτή

 

 

Σας γνωρίζουμε ότι με τη Ζ2-2666/31-01-2013
απόφαση του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, αντίγραφο της οποίας σας
επισυνάπτουμε, επιβλήθηκε πρόστιμο στην εταιρεία Retail Shopping AEBE,
αναφορικά με παραπλανητική πρακτική για τιμή-διαθεσιμότητα εσωτερικού
σκληρού δίσκου καθώς και μη αποστολή απάντησης στην Υπηρεσία μας για
καταγγελίες καταναλωτών.

 

Δ. Τζοβαρίδη

Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή

Τηλ. 210 38 03 904

 

 

Aπό το κείμενο που ήρθε συνημμένο το πρόστιμο είναι 12.000 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωπα! Έπεσε πρόστιμο στο μαγαζί με τα 'λάβαρα' της καλύτερης εξυπηρέτησης;;;;

 

Υγ. Πολλά μπράβο σε όσους ασχολήθηκαν, ελπιζω με κάτι τέτοια να βάζουν μυαλό σιγα-σιγα και ειδικα για μια τόσο γελοία περιπτωση (πραγματικα η τιμή δεν ηταν καθόλου μα καθόλου εξωπραγματική) να μην κανουν τέτοιες χοντράδες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορουν να το πανε στα Δικαστηρια και να μην πληρωσουν τπτ στο τελος ? Παντα υπαρχουν παραθυρακια.

 

Κατά της ανωτέρω απόφασης

χωρεί η υποβολή αίτησης θεραπείας στην Υπηρεσία μας, καθώς και η εντός 60

ημερών από την κοινοποίησή της άσκηση ενδίκων βοηθημάτων (αίτηση αναστολής

εκτέλεσης και προσφυγή ουσίας) ενώπιον των Διοικητικών Δικαστηρίων.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...