Προς το περιεχόμενο

Seagate Barracuda 7200.12 750GB 48,14 € ΑΚΥΡΟ ΛΟΓΩ 'ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΛΑΘΟΥΣ'' Ενημερωση!


Sotosgl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελικά όλο λόγια ήσασταν και καλά σας κάνουν και σας κοροιδευουν τα μαγαζάκια στην Ελλάδα.

 

Για την συγκεκριμένη περίπτωση 3 άτομα μόνο έκαναν καταγγελία και άλλος ένας ανώνυμος.

 

Παραθέτω το email της ΓΓΚ και τους σχετικούς νόμους που αφορούν παρόμοιες περιπτώσεις

 

 

 

 

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,

ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΜΕ ΕΠΙΔΟΣΗ

Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Αθήνα, 11/09/2012

ΤΜΗΜΑ Α’ Αρ. πρωτ: Ζ2-15326

 

Προς

DIGITAL SHOPPING A.E.

23ο χλμ Ε.Ο. Αθηνών- Λαμίας

145 65 ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Κοιν/ση

1.

2.

3.

4.

 

Ταχ. Δ/νση: Πλ. Κάνιγγος

101 81 Αθήνα

Πληροφορίες: Δ. Τζοβαρίδη

Τηλέφωνο: 210 3803904

Fax: 210 3843549

 

 

 

 

Θέμα: Υποβολή υπομνήματος αναφορικά με παράβαση των διατάξεων του Ν. 2251/94 (Φ.Ε.Κ.191/16-11-94) «Προστασία των καταναλωτών», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

 

Καλείστε σύμφωνα με το άρθρο 6 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν.2690, Φ.Ε.Κ. Α’45/09-03-1999) και εντός προθεσμίας
οκτώ
(8) ημερών
από την ημερομηνία επίδοσης της παρούσας, να υποβάλετε στην Υπηρεσία μας υπόμνημα με τις απόψεις σας σχετικά με την παράβαση την οποία κατηγορείσθε ότι διαπράξατε και συγκεκριμένα:

 

1. Ιστορικό

 

Α.
Την 02-05-2012 παρελήφθη από την Υπηρεσία μας η από 30-04-2012 καταγγελία του καταναλωτή χχχχχχχ κατά της εταιρείας σας. Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, ο καταναλωτής προέβη στις 14-04-2012 σε παραγγελία εσωτερικού σκληρού δίσκου Seagate Barracuda 750GB μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός σας, στην τιμή των 48,14 ευρώ, πληρώνοντας το αντίτιμο μέσω της πιστωτικής του κάρτας. Στις 23-04-2012, ο καταναλωτής διαπίστωσε ότι είχε ακυρωθεί η παραγγελία του, ενώ είχαν εκτελεστεί οι παραγγελίες άλλων καταναλωτών. Επικοινώνησε με την εταιρεία σας και ενημερώθηκε αρχικά ότι το προϊόν είχε εξαντληθεί και έπειτα ότι έγινε λάθος στην τιμή, ενώ το ποσό που είχε δεσμευτεί μέσω της πιστωτικής του κάρτας δεν είχε αποδεσμευτεί μέχρι τις 26-04-2012. Η Υπηρεσία μας, με το Ζ2-7712/14-05-2012 έγγραφό της, ζήτησε τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή, εφιστώντας την προσοχή σας στις διατάξεις του άρθρου 9δ «Παραπλανητικές πράξεις» και του άρθρου 9στ «Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών» του Ν.2251/94, όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

Επί του ανωτέρω εγγράφου μας δεν έχουμε λάβει μέχρι σήμερα απάντηση της εταιρείας σας.

Β.
Την 19-04-2012 παρελήφθη από την Υπηρεσία μας η από 18-04-2012 καταγγελία του καταναλωτή χχχχ κατά της εταιρείας σας. Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, ο καταναλωτής προέβη στις 12-04-2012 σε παραγγελία εσωτερικού σκληρού δίσκου Seagate Barracuda 750GB μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός σας, στην τιμή των 48,14 ευρώ, πληρώνοντας το αντίτιμο την ίδια ημέρα μέσω ebanking. Η εταιρεία σας τον διαβεβαίωσε τηλεφωνικά ότι έλαβε το ποσό και ότι θα προχωρήσει στην εκτέλεση της παραγγελίας. Στις 17-04-2012, ο καταναλωτής ενημερώθηκε από την εταιρεία σας ότι είχε ακυρωθεί η παραγγελία του, επειδή στο συγκεκριμένο κωδικό προϊόντος σημειώθηκε εσφαλμένη τιμή και ότι η επιστροφή του ποσού θα γίνει εντός δέκα εργασίμων ημερών.

Η Υπηρεσία μας, με το Ζ2-6984/03-05-2012 έγγραφό της, ζήτησε τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή, εφιστώντας την προσοχή σας στις διατάξεις του άρθρου 9δ «Παραπλανητικές πράξεις» και του άρθρου 9στ «Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών» του Ν.2251/94, όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

Επί του ανωτέρω εγγράφου μας δεν έχουμε λάβει μέχρι σήμερα απάντηση της εταιρείας σας.

Γ.
Την 24-04-2012 παρελήφθη από την Υπηρεσία μας η από 23-04-2012 καταγγελία του καταναλωτή χχχχ κατά της εταιρείας σας. Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, ο καταναλωτής προέβη στις 13-04-2012 σε παραγγελία δύο εσωτερικών σκληρών δίσκων Seagate Barracuda 750GB μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός σας, στην τιμή των 48,14 ευρώ έκαστος. Στις 17-04-2012, ο καταναλωτής ενημερώθηκε μέσω email από την εταιρεία σας ότι είχε ακυρωθεί η παραγγελία του, επειδή στο συγκεκριμένο κωδικό προϊόντος σημειώθηκε εσφαλμένη τιμή. Αναφέρει επίσης ότι οι παραγγελίες άλλων καταναλωτών είχαν εκτελεστεί κανονικά.

Η Υπηρεσία μας, με το Ζ2-7286/03-05-2012 έγγραφό της, ζήτησε τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή, εφιστώντας την προσοχή σας στις διατάξεις του άρθρου 9δ «Παραπλανητικές πράξεις» και του άρθρου 9στ «Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών» του Ν.2251/94, όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

Επί του ανωτέρω εγγράφου μας δεν έχουμε λάβει μέχρι σήμερα απάντηση της εταιρείας σας.

Δ.
Την 19-04-2012 υποβλήθηκε στην Υπηρεσία μας καταγγελία καταναλωτή κατά της εταιρείας σας. Σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα, ο καταναλωτής προέβη σε παραγγελία εσωτερικού σκληρού δίσκου Seagate Barracuda 750GB μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός σας, στην τιμή των 48,14 ευρώ. Στις 17-04-2012, ο καταναλωτής ενημερώθηκε μέσω email από την εταιρεία σας ότι είχε ακυρωθεί η παραγγελία του, επειδή στο συγκεκριμένο κωδικό προϊόντος σημειώθηκε εσφαλμένη (ασυνήθιστα χαμηλή) τιμή. Ο καταναλωτής αναφέρει ότι τα λάθη στις τιμές των προϊόντων σας είναι επαναλαμβανόμενα και ότι η τιμή δεν είναι ασυνήθιστα χαμηλή. Αναφέρει επίσης ότι οι παραγγελίες άλλων καταναλωτών είχαν εκτελεστεί κανονικά στην τιμή των 48,14 ευρώ.

Η Υπηρεσία μας, με το Ζ2-7006/24-04-2012 έγγραφό της, ζήτησε τις απόψεις σας επί του θέματος, εφιστώντας την προσοχή σας στις διατάξεις του άρθρου 9δ «Παραπλανητικές πράξεις» του Ν.2251/94, όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

Επί του ανωτέρω εγγράφου μας δεν έχουμε λάβει μέχρι σήμερα απάντηση της εταιρείας σας.

 

Ε.
Στη συνέχεια η Υπηρεσία μας, με το Ζ2-9434/28-05-2012 υπομνηστικό έγγραφό της, ζήτησε από την επιχείρησή σας απάντηση επί των ανωτέρω τεσσάρων εγγράφων μας
εντός πέντε (5) ημερών από τη λήψη του
Ζ2-9434/28-05-2012
εγγράφου.
Στο Ζ2-9434/28-05-2012 έγγραφο, έγινε μνεία στις διατάξεις του άρθρου 13α του ν.2251/1994, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, σύμφωνα με τις οποίες η απάντηση των προμηθευτών επί των καταγγελιών που τους διαβιβάζονται από την Υπηρεσία μας είναι υποχρεωτική με την απειλή της επιβολής διοικητικών κυρώσεων σε περίπτωση που δεν ανταποκριθούν στην υποχρέωση αυτή.

Εν τούτοις, παρόλο που το υπ’ αρ. πρωτ. Ζ2-9434/28-05-2012 έγγραφό μας παραδόθηκε την 18-06-2012 στην επιχείρησή σας, σύμφωνα με το σχετικό αποδεικτικό βεβαιωμένης επίδοσης των ΕΛ.ΤΑ.,
η Υπηρεσία μας δεν έχει λάβει απάντησή σας στο ανωτέρω έγγραφο μέχρι σήμερα.

 

2. Ισχύον νομοθετικό πλαίσιο : Ν.2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

 

Άρθρο 9γ -
Απαγόρευση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών

 

Παρ.1 :
Απαγορεύονται οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές
που υιοθετούνται πριν, κατά τη διάρκεια και ύστερα από εμπορική συναλλαγή που σχετίζεται με συγκεκριμένο προϊόν…

 

Παρ 4. Ε
μπορικές
πρακτικές είναι αθέμιτες, ιδίως όταν είναι παραπλανητικές
ή επιθετικές,
όπως αυτές καθορίζονται στα άρθρα 9δ,
9ε,
9στ
και στα άρθρα 9ζ και 9η, αντίστοιχα.

 

Άρθρο 9δ- Παραπλανητικές πράξεις

 

Παρ.1 :
Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι,
συνεπώς,
αναληθής
ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές
όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε
. Τα στοιχεία αυτά είναι: … β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως
η διαθεσιμότητα,
… η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, … η καταλληλότητα, η χρήση,… οι προδιαγραφές
,…
δ) η τιμή
ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής, ε)…

 

Άρθρο 9στ – Περιπτώσεις παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών

 

Απαγορεύονται, σε κάθε περίπτωση, ως παραπλανητικές, εμπορικές πρακτικές, που συνίστανται ιδίως σε: … ε) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε μια καθορισμένη τιμή, χωρίς να γίνεται γνωστή η ύπαρξη των οποιωνδήποτε εύλογων λόγων που μπορεί να έχει ο προμηθευτής για τους οποίους πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει να προμηθεύσει ή να αναθέσει σε άλλο προμηθευτή να προμηθεύσει τα προϊόντα αυτά ή ισοδύναμά τους στην τιμή αυτή μέσα σε εύλογο διάστημα και σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’ όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται (διαφήμιση «δόλωμα»)
στ) πρόσκληση για αγορά προϊόντων σε καθορισμένη τιμή και στη συνέχεια:
ββ) άρνηση λήψης παραγγελιών για το προϊόν ή παράδοσής του σε εύλογο χρόνο

 

 

Άρθρο 13α - Κυρώσεις

Παρ.1 :
Οι καταγγελίες των καταναλωτών εναντίον προμηθευτή, κατά την έννοια των επιμέρους διατάξεων του παρόντος νόμου, υποβάλλονται στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, από την οποία διαβιβάζονται στον προμηθευτή, με πρόσκληση για απάντηση, με κάθε πρόσφορο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης και της επίδοσης δια του ταχυδρομείου.
Ο προμηθευτής υποχρεούται να απαντά, εγγράφως, επί των καταγγελιών εντός της προθεσμίας που τάσσεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η οποία αρχίζει από την κοινοποίηση της σχετικής πρόσκλησης.

 

Παρ.2
:
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα, του Αγορανομικού Κώδικα και διατάξεων άλλων ειδικών νομοθετημάτων,
σε βάρος των προμηθευτών που παραβαίνουν τις διατάξεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, πρόστιμο από χίλια πεντακόσια (1.500) έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ.
Σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου, το ανώτατο όριο προστίμου διπλασιάζεται και ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να διατάξει την προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης ή τμήματός της για χρονικό διάστημα από τρεις (3) μήνες έως ένα (1) έτος.

Παρ.3 : Σε βάρος του προμηθευτή που δεν απαντά σε καταγγελίες καταναλωτών σύμφωνα με την παράγραφο 1, ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να προβεί σε: α) σύσταση για συμμόρφωση, εντός οριζόμενης προθεσμίας, με προειδοποίηση επιβολής προστίμου, β) επιβολή προστίμου από πεντακόσια (500) ευρώ έως πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ,
γ) επιβολή προστίμου από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ έως πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ, σε περίπτωση υποτροπής.

 

3.
Η θέση της Υπηρεσίας μας

 

Από τα αναφερόμενα στο ιστορικό της υπόθεσης, ως άνω, προκύπτει ότι :

 

Α) Η εταιρεία σας διέθετε προς πώληση μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος (
) κατά τις ημερομηνίες 12-14/04/2012 το προϊόν «εσωτερικός σκληρός δίσκος Seagate Barracuda 750GB» στην τιμή των 48,14 ευρώ. Στις αναφερόμενες στο ιστορικό τέσσερις περιπτώσεις, οι καταναλωτές παρήγγειλαν το προϊόν κατά το ανωτέρω διάστημα και σε κάποιες περιπτώσεις πλήρωσαν το αντίτιμο ή δέσμευσαν το ποσό μέσω της πιστωτικής τους κάρτας. Την 17-04-2012 η εταιρεία σας αρνήθηκε να παραδώσει τα εν λόγω προϊόντα και προέβη μονομερώς σε ακύρωση των παραγγελιών δηλώνοντας ότι είχε αναρτηθεί στο ηλεκτρονικό της κατάστημα αναληθής πληροφορία ως προς την τιμή του εν λόγω προϊόντος.

 

Β) Μέχρι σήμερα δεν έχει υποβληθεί στην Υπηρεσία μας απάντηση της εταιρείας σας ούτε στα Ζ2-7712/14-05-2012, Ζ2-6984/03-05-2012, Ζ2-7286/03-05-2012 και Ζ2-7006/24-04-2012 έγγραφα της Υπηρεσίας μας, ούτε στο Ζ2-9434/28-05-2012 υπομνηστικό έγγραφό μας, παρόλο που το υπ’ αρ. πρωτ. Ζ2-9434/28-05-2012 έγγραφό μας παραδόθηκε την 18-06-2012 στην επιχείρησή σας, σύμφωνα με το σχετικό αποδεικτικό βεβαιωμένης επίδοσης των ΕΛ.ΤΑ.

 

Το υπόμνημα αυτό θα ληφθεί υπόψη, κατά την εξέταση της υπόθεσής σας για την επιβολή ή μη διοικητικών κυρώσεων, με βάση:
  1. τις διατάξεις των άρθρων 9γ,9δ και 9στ του Ν. 2251/94 , όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει,
     
  2. τις διατάξεις του άρθρου 13α παρ. 1,2,3 του Ν. 2251/94 , όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει.

Ο Διευθυντής

 

Βασίλειος Καρόπουλος

Διεύθυνση μας (1)
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το θέμα ειναι οτι η διαδικασία δεν παίρνει πάνω απο 2 λεπτα και τα οφέλη για όλους μας ειναι τεράστια!

 

Ο τζαμπας (στην περίπτωση μας τζάμπα διαφήμιση-αυξηση της επισκεψημότητας /εγγεγραμμένων μελών) πέθανε!

 

Θυμάστε με τον Γερμανό που στείλαμε 20 άτομα τα ίδια τι έγινε;

 

Το θέμα ειχε κλειδωθεί άρον άρον για να δούμε πόσο θα κρατήσει αυτο.

 

Mods ενα sticky τουλάχιστον για να είμαστε προστατευμένοι με τις νομοθεσίες που αφορουν τις αγορες πιστεύω οτι αξίζει και ασε τον αλλο να λεει αποδεχτηκες τους όρους μου αρα σκασμός.

 

Παρεδωσε σαν νομικός έχεις να προσθέσεις κατι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο ερωτήσεις :

 

1) Ποιες είναι τελικά οι κυρώσεις ?

 

 

Παρ.2
:
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα, του Αγορανομικού Κώδικα και διατάξεων άλλων ειδικών νομοθετημάτων,
σε βάρος των προμηθευτών που παραβαίνουν τις διατάξεις του παρόντος νόμου επιβάλλεται, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, πρόστιμο από χίλια πεντακόσια (1.500) έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ.
Σε περίπτωση που εκδοθούν σε βάρος του ίδιου προμηθευτή περισσότερες από τρεις (3) αποφάσεις επιβολής προστίμου, το ανώτατο όριο προστίμου διπλασιάζεται και ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να διατάξει την προσωρινή διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης ή τμήματός της για χρονικό διάστημα από τρεις (3) μήνες έως ένα (1) έτος.

Παρ.3 : Σε βάρος του προμηθευτή που δεν απαντά σε καταγγελίες καταναλωτών σύμφωνα με την παράγραφο 1, ο Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορεί να προβεί σε: α) σύσταση για συμμόρφωση, εντός οριζόμενης προθεσμίας, με προειδοποίηση επιβολής προστίμου, β) επιβολή προστίμου από πεντακόσια (500) ευρώ έως πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ,
γ) επιβολή προστίμου από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ έως πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ, σε περίπτωση υποτροπής.

 

 

2) Γίνεται να κάνεις ηλεκτρονικά καταγγελία στην ΓΓΚ ?

Υπαρχει online φορμα υποβολης καταγγελιων (Ανωνυμα και Επωνυμα) στο Link.png Site: ΓΓΚ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα που το κρατος (λεμε τωρα...) ψαχνει λεφτα πιστευω οτι κατι τετοια "λαθη" θα τα κυνηγανε οσο δεν παει...

 

Το κράτος χρωστάει σε ιδιώτες γύρω στα 7 δισ. Αν και δεν είμαι σύμφωνος με αυτή την μπακαλίστικη λογική, αν χρωστάς σε κάποιον κάνεις τα στραβά μάτια σε τέτοια "ψιλά θέματα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Θυμάστε με τον Γερμανό που στείλαμε 20 άτομα τα ίδια τι έγινε;

 

 

Με τον Παπασωτηριου που στειλαμε 50-60 ατομα τι εγινε;

 

Γιατι την πληρωσε μονο ο ενας; (που σιγα μην πληρωσε κανενα προστιμο και αυτος). Επιλεγουν;

Ο "Γερμανος" μαλιστα μπροστα στον Παπασωτηριου ηταν "αθωος", ηταν διαφορετικες ιστοριες πολυ βαρυτερη κατα την αποψη μου ο Παπασωτηριου αφου εκανε κατα τη διαρκεια παρατυπιες για να βαλω την ελαφρυτερη λεξη, οπως εκτελεση επιλεκτικα παραγγελιων χωρις τηρηση προτεραιοτητας.

 

Δεν λεω οτι πρεπει να αδρανουμε, απλα υπαρχουν μεγαλυτερες ευθυνες ενος πολιτη. Αφου δεν ειναι ικανος για εκεινες μην περιμενουμε να ειναι σωστος στα λιγοτερο σημαντικα οπως το να κανει μια καταγγελια για ενα μαγαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να πω ρε matrixxx δεν υπηρχε πιεση ή ο Παπασωτηριου εχει καλους κουμπαρους ή δεν ειδατε την ανακοινωση με τα προστιμα ;(και του Γερμανου χωμενα ηταν αναμεσα σε κατι μαγαζακια και σουπερ μαρκετ με μουχλιασμενα αλλαντικα)

 

Ξερεις οτι οι αγορες μας απο Ελλαδα εχουν μειωθει κατα 98% ας ειναι καλα το Amazon και αντε το eBay,αλλα τον εμπεγμο δεν τον ανεχομαι πλεον.

 

Απλα comments style "ελαααααα μωρε κανενας δεν τα πληρωνει",." σιγα μη μπω στην διαδικασια", "δεν περιμενα να το παρω αλλωστε" και αλλες που εχουν ακουστει κατα καιρους ειναι γελοια κατεμε και ο ωχαδερφισμος πρεπει καποτε να σταματησει.

 

Μακαρι να δουλευε η ΓΓΚ σαν τον ΕΕΤΤ που τον τρεμουν ολοι και με παρακαλουσαν οι εταιριες να αποσυρω μηνυσεις αλλα...

 

Κατι ακομα δεν ειμαι κανενας περιεργος αργοσχολος που ριχνω καταγγελιες αριστερα και δεξια για χομπυ,ουτε αριστερος επαναστατης του πληκτρολογιου καταναλωτης με δικαιωματα ειμαι (οχι hardcore INKAΣ να μπουκαρω με τις θειτσες και να αρχιζουμε τις φωνες)

 

Τεσπα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε τετοια θεματα διαθεσιμοτητας και παραπλανητικης διαφημισης δεν μπορεις να κανεις και πολλα.Στην τελικη επικαλειται σφαλμα συστηματος και προβλημα με την βαση και τελειωνει το θεμα.

Αν δεν εχει πληρωσει ή αν εχεις πληρωσει και παρεις πισω τα χρηματα σου εισαι οκ.

 

Σε θεματα ομως που αφορα εγγυηση και καθυστεριση προιοντος κτλ που εκει εισαι στον αερα και ουτε λεφτα περνεις ουτε το προιον σου τοτε πας μετα απο την ΓΓΚ στον συνηγορο του πολιτη οπλισμενος με πολυ υπομονη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαστε καλα την καταγγελια,αναφερει και η ΓΓΚ οτι το εχουν κανει κατα εξακολουθηση και οτι δεν μπηκαν στον κοπο καν να απαντησουν στις καταγγελιες που αυτο απο μονο του φερει κυρωσεις.

 

Αν σε καθε ταρζανια που εκαναν,εκαναν τουλαχιστον 2 ατομα απο μια καταγγελια θα ειχαν ενα Φακελο GetItNow με 300 καταγγελιες και θα καθοταν σουζα,αλλα ξεχναμε πολυ ευκολα και μαλλον μερικοι θυμουνται μονο τα τσουρεκια τις μπαλες μπασκετ και τις δωροεπιταγες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον να σας πω και εγω την εμπειρια μου με τις ανεξάρτητες αρχές. το καλοκαιρι εστειλα καταγγελια στο EΣΡ γιατι το mega το ειχε μαμησει και ενω ελεγε βασιλιάδες ωρα εναρξης 9 . το προγραμμα αρχιζε στις 9:45 με 45 λεπτα διαφημησεις (και στο τελος σταματησανε την σειρα και αφησαν απλήρωτη την παραγωγή). το EΣΡ εστειλε εμαιλ στο mega και τους ζητησε να απαντήσουν σε αυτο. ε το mega δεν απάντησε ποτε.

 

μηπως η περικοπές δημοσιων ηπαλλήλων να αρχισούν απο κατι τετοιους αχρηστούς οργανισμους μηπως και οι επόμενοι θελουν να κάνουν την δουλειά για την οποία πληρώνονται.

 

εκτος της καταγγελιας παντως η απάντηση ειναι απλη. την αλλη φορά δεν ξαναγοράζεις απο αυτό το κατάστημα ακομα και οταν βγάλει παλι προσφρορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Soto η ΕΕΤΤ ριχνει προστιμα αβερτα αλλα κι εκει υπαρχουν θεματα... 1ον δεν εισπραττει προστιμα προς αποζημιωση/αμοιβη των εξαπατημενων πελατων, 2ον απο τα προστιμα που επιβαλλει κατοπιν δικαστηριων και εφεσεων εισπραττει πολυ λιγοτερα και 3ον δεχεται να διαιωνιζεται η κατασταση οι παραβατες παροτι μπορει να πληρωνουν προστιμα να μας εχουν ολους (εμας και την ΕΕΤΤ) γραμμενους στα παπουτσια τους και να συνεχιζουν τις παρανομιες που προφανως τους αποφερουν πολυ μεγαλυτερο κερδος απο τα προστιμα που τελικα πληρωνουν. Για τα παραπανω, εγω δεν ειμαι ικανοποιημενος ουτε απο την ΕΕΤΤ, και φυσικα ουτε απο την ΓΓΚ, ΙΝΚΑ, επιτροπη εμποριου κλπ. Η μονη ανεξαρτητη αρχη που εχει με βαση τις εμπειριες μου μια πιο "βαρια" φανελα ειναι ο συνηγορος του Καταναλωτη και τωρα δοκιμαζω και τον τραπεζικο διαμεσολαβητη γιατι σε αυτον τον χώρο γινεται ΤΟ παρτι....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...