Προς το περιεχόμενο

Σχετικα με το ατυχημα στην πετρου ραλλη με το σμαρτ


kabouras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν θυμάμαι, πάνε καμιά δεκαριά χρόνια που πήρα δίπλωμα. Φαντάζομαι για να τα λες αυτά θα ήταν. Ποιό τεστ πιστεύεις ότι θα πρέπει να κρίνει το αν κάποιου η όραση είναι αρκετά καλή ώστε να μπορεί να οδηγεί;

Δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησα...

Όσο για το τι πιστεύω εγώ, δεν γνωρίζω καν τι τεστ υπάρχουν για την όραση και ποια από αυτά πραγματικά δείχνουν αν έχεις ικανότητα οδήγησης, πάντως οι ίδιοι οι οφθαλμίατροι λένε πως είναι απαρχαιωμένη η εξέταση που γίνεται τώρα. Και το χειρότερο είναι πως αυτή η εξέταση μπορεί να πάρει ακόμα και 45+ χρόνια για να επαναληφθεί, πχ κάποιος που βγάζει στα 18 πρώτη φορά δίπλωμα αυτοκινήτου θα περάσει ξανά από οφθαλμίατρο στα 65.

 

Δεν βρίσκω με ποιόν τρόπο οι εξεταστές μπορούν να γίνουν υπερβολικά αυστηροί σε κάτι τόσο γελοιοδώς εύκολο όπως οι εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης. Αν θες ανέλυσέ το.

 

Εάν και εφόσον δεν έχουν αλλάξει τα δεδομένα από τότε που είχα δώσει (αν δηλαδή οι εξετάσεις περιλαμβάνουν πορεία με 30 χλμ/ώρα, παρκάρισμα και οπισθοπορία με γωνία, πράγματα που τα έχεις κάνει περίπου 300 φορές με το δάσκαλο πριν δώσεις και που τα έχεις μάθει τουλάχιστον παπαγαλία στο αυτοκίνητό του) τότε είναι πολύ δύσκολο να σε κόψουν, εάν και εφόσον ακολουθείς τις εντολές των εξεταστών. Προφανώς, άμα ακουμπήσεις πεζοδρόμιο ή αν σου πουν στρίψε δεξιά και εσύ στρίψεις αριστερά θα σε κόψουν. Για αυστηρότητα σε τέτοιες χοντράδες μιλάμε, όμως;

Όταν λέω πως μερικές φορές είναι υπερβολικά αυστηροί, σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι σε κόβουν για χοντράδες. Εννοώ να σε κόψουν επειδή(και καλά) πήρες ανοικτά ή κλειστά τη στροφή, επειδή δεν έλεγξες οπτικά το αυτοκίνητο γύρω γύρω πριν ξεκινήσει η εξέταση, επειδή δεν είδαν κίνηση του κεφαλιού σου να να ελέγξεις τον καθρέφτη παρόλο που εσύ τον κοίταξες, και χιλιάδες παρόμοια.

 

Εγώ προσωπικά έδωσα εξετάσεις οδήγησης για 3 διαφορετικά διπλώματα, και τις 3 φορές με έκοψαν την πρώτη φορά χωρίς ουσιαστικό λόγο! Στην εξέταση για αυτοκίνητο προσπέρασα κανονικά με φλας παρκαρισμένο φορτηγό πατώντας πάνω στη διπλή γραμμή(δεν υπήρχε άλλος τρόπος), και με έκοψαν λέγοντας "αυτό που έκανες ήταν επικίνδυνο, αν ερχόταν κανένας φουριόζος από την άλλη μεριά θα τρακάρατε". Υπόψιν οι εξεταστές ήταν ένας άντρας και μια γυναίκα, η γυναίκα με έκοψε. Ο άντρας είπε ότι δεν έκανα κάτι λάθος, αλλά τότε πετάχτηκε αυτή και είπε ότι έπρεπε να κόψω περισσότερο για να ελέγξω καλύτερα.

Όταν είχα δώσει για μοτοποδήλατο, με έκοψαν επειδή και καλά δεν κοίταξα πίσω πριν στρίψω. Ενώ είχα κοιτάξει.

Όταν είχα δώσει για μοτοσυκλέτα, έπρεπε ενώ είχα συνοδηγό να επιταχύνω γρήγορα και να σταματήσω πάλι γρήγορα σε ένα συγκεκριμένο σημάδι. Ε στην επιβράδυνση μπέρδεψα τα σημάδια και πήγα να σταματήσω στο προηγούμενο από αυτό που έπρεπε, αλλά ο δάσκαλος με σκούντησε λέγοντας μου "στο άλλο", και πριν σταματήσω άφησα τα φρένα και τα ξαναπάτησα σταματώντας στο σωστό. Αμέσως μετά με ρώτησαν γιατί το έκανα αυτό, τους είπα ότι προς στιγμήν μπέρδεψα τα σημάδια, αλλά με έκοψαν. Σίγουρα δεν ήμουν άψογος, αλλά πιστεύω πως ήταν υπερβολικό που με έκοψαν, ειδικά αφού είχαν δει πως πέρασα με άνεση όλες τις υπόλοιπες δοκιμασίες.

 

Θα μάθει να παίρνει τις εξετάσεις στα σοβαρά, αν έχει ένα κάποιο κόστος σε περίπτωση που κοπεί. Ενώ τώρα απλά δίνει καπάκια όσες φορές γουστάρει χωρίς καμιά συνέπεια (πλέον της οικονομικής).

Άρα το βλέπεις σαν τιμωρία. Ok.

 

Τέτοια τιμωρία πάντως υπάρχει, ενώ εξετάσεις οδήγησης γίνονται ανά βδομάδα, αν κοπείς έχεις δικαίωμα να ξαναδώσεις σε 15 ημέρες. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι είναι λίγο. Επίσης δεν θεωρώ δεδομένο πως όποιος κόβεται φταίει το ότι δεν πήρε τις εξετάσεις στα σοβαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

μολις γυρισα απο τη βραδυνη μου εξοδο και πριν κοιμηθω να σας πω καποια πραγματακια.

 

Δεν ηπια γιατι οδηγουσα. Και στα τετοια μου αν μου κανανε αλκοτεστ. Απολαμβανεις την επιστροφη. Εχεις την ηρεμια σου. Δε ψαχνεις στενα να χωθεις ουτε βλεπεις κεντρικο και κανεις το σταυρο σου να μη σε σταματησουν. Και το σημαντικοτερο. Δεν κινδυνεψε κανεις συνανθρωπος μου απο μενα. Και αν σας λενε στη παρεα μα πιες μη μας τη σπας να απαντατε οτι εσεις θα σπαστειτε περισσοτερο αν φυγετε μετα και χτυπησετε ή κανετε κακο σε καποιον αλλο. Ναι θα γινετε ο ξενερωτος της παρεας αλλα αυτο ξεπερνιεται πιστεψτε με. Ενα βραδυ ειναι. Και εγω οταν καποιο βραδυ γουσταρω να χεστω, παω με λεωφορειο και γυριζω με ταξακι. Τοσο απλο

 

Το αν θα παρεις το διπλωμα με τη 1η ή τη 2η ή την 3η λιγη σημασια εχει. Σημασια εχει οταν πλεον θα βγεις με ενα αυτοκινητο στο δρομο, να ξερεις καθε στιγμη οτι εσυ οδηγεις το αυτοκινητο και οχι αυτο εσενα. 

Αυτα καλο βραδυ και συγνωμη για το κηρυγμα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν απάντησες σε αυτό που ρώτησα...

 

Δεν υπέκφυγα, εάν αυτό νόμισες. Αν τα οφθαλμικά τεστ είναι αυτά που λες, τότε κατά την άποψή μου δεν αρκούν.

 

Επίσης, κατά την άποψή μου, οι εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης είναι γελοιοδώς εύκολες και πρέπει να δυσκολέψουν κατά πολύ. Φυσικά, θα πρέπει με κάποιον τρόπο να εξαφανιστούν τα λαδώματα.

 

Τέλος, πάλι κατά την άποψή μου, θα πρέπει όλοι οι οδηγοί να δίνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα (ας πούμε κάθε ένα-δυο χρόνια) εξετάσεις άνευ χρέωσης για δίπλωμα ώστε να εξακριβώνεται η ικανότητά τους να οδηγούν. Σε περίπτωση που κοπεί κάποιος να του αφαιρείται το δίπλωμα μέχρι την επόμενη φορά που θα εξεταστεί.

 

Ξέρω, πολύ αυστηρό, αλλά πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος να περιοριστούν οι εν δυνάμει δολοφόνοι. Τρανό παράδειγμα η ιστορία με το σμαρτάκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Ξέρω, πολύ αυστηρό, αλλά πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος να περιοριστούν οι εν δυνάμει δολοφόνοι. Τρανό παράδειγμα η ιστορία με το σμαρτάκι.

το οτι οτι ο άλλος ξέρει να οδηγεί καλά και οτι περνάει δύσκολα τεστ δεν τον κάνει κατάλληλο για το δρόμο . Για να περιοριστούν οι εν δυνάμει δολοφόνοι οπως λες θα πρέπει να ξεριζωθούν κάποια πράγματα απο το μυαλό του Ελληνα 

 

Ο δρόμος 

1) μου ανήκει

2) ειναι πίστα need for speed

3) ειναι ο τρόπος να ξεδώσει επειδή τν έχει μικρή

 

Γνωρίζω οδηγούς που αν και ξέρουν άψογη οδήγηση κάνουν μαλακίες χωρίς λόγο θέτοντας τους υπολοίπους σε κίνδυνο

οδήγηση δεν σημαίνει περνάω τα τεστ με τους εξεταστές σαν παρθενωπή κ μετά βγαίνω στους δρόμους να γαμ...

Ενα βασικό κομμάτι του καλού οδηγού ίσως και παραπάνω έχει να κάνει με την αντίληψη του.

 

πάντως για να γίνουν αυτά που λες θα πρέπει πρώτα να αφαιρέσουν τα διπλώματα απο γέρους κ άλλα άτομα που ειναι επικίνδυνα by default όπως θα ηταν και ενα νήπιο στο τιμόνι .όσο για αυτό που ειπες να εξαλειφθεί το λάδωμα ποιο πιθανό ειναι να εφευρεθεί τρόπος να τηλεμεταφερόμαστε και να μη χρειαζόμαστε ποια τα αμάξια παρά αυτό, 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαστε τοσο τραγικοι σε αυτον τον τομεα που θα μπορουσε η κυβερνηση αντι να μας κλεβει μεσω φορων να μας τα παιρνει ΔΙΚΑΙΑ μεσω κλησεων για παραβασεις.

 

ανευθυνα ζωα, νηφαλια ή πιωμενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...