Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με εγγυηση και eshop


free05

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα, θα ηθελα να σας αναφερω το προβλημα μου και οποιος μπορει και γνωριζει να με βοηθησει μηπως και καταφερω να βγαλω ακρη.

Λοιπον αγορασα ενα λαπτοπ απο το eshop πριν 3μηνες, μετα απο 15 ημερες ανακαλυπτω ενα προβλημα που φυσικα υπηρχε απο την αρχη, απλα τοτε το διαπιστωσα.

Μολις ομως ειχε ληξει η περιοδος για αντικατασταση οποτε μετα απο επικοινωνια με την lenovo, το στελνω στο σερβις για επισκευη.

Αλλαζουν το πληκτρολογιο και μου το στελνουν πισω.

Διαπιστωνω αμεσως οτι το λαπτοπ συνεχιζει να εχει το ιδιο προβλημα. Μετα απο νεα επικοινωνια με την lenovo το ξαναστελνω για επισκευη.

Εκει διαπιστωνουν οτι ειναι ασυμφορο να επισκευαστει και μου το στελνουν πισω μαζι με ενα εντυπο για αντικατασταση του υπολογιστη απο το καταστημα που το αγορασα.

Πηγαινω στο eshop ζηταω να γινει η αντικατασταση αλλα μου λενε οτι επρεπε να το ειχα παει σε αυτους για να το κοιταξουν και οχι στην lenovo!!!!!

Αρνουνται να προβουν σε αντικατασταση και μου λενε να το στειλω στα κεντρικα να το εξετασει τεχνικος και ΑΝ κρινει αυτος θα γινει αντικατασταση!!!!

Επειδη το eshop το εχει κανει παραεισαγωγη απο πολωνια και οχι απο την ελληνικη αντιπροσωπεια, η αντιπροσωπεια δεν μπορει να μου κανει την αντικαστασταση αλλα μονο το καταστημα αγορας!!!!

Επειδη οπως καταλαβαινεται εχω μπλεξει ασχημα και εχω αγορασει ενα λαπτοπ το οποιο εδω και 3 μηνες κανει βολτες στα σερβις, μπορει να μου πει καποιος αν εχει παρομοια εμπειρια τι μπορω να κανω?

Μπορω να προβω σε καποια καταγγελια για να προστατευσω τα συμφεροντα μου? Που πρεπει να απευθυνθω??

Σας ευχαριστω και συγνωμη για την ελλειψη τονισμου αλλα γραφω απο tablet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πήγες στο eshop να το δει τεχνικός τους; Ποιος σου είπε ότι θα αρνηθούν να στο αλλάξουν αν το δουν; Επίσης δεν αναφέρεις το πρόβλημα λες και θέλεις να το κρύψεις. (ενώ λες για αλλαγή πληκτρολογίου) Δε θέλω να σε κατηγορήσω αλλά μου φαίνεται λίγο περίεργο το όλο σκηνικό και από πλευράς σου.

Επίσης να τονίσω ότι θεωρώ απαράδεκτο από την μεριά της lenovo να μην το αλλάζει διότι έστω ότι δεν είναι ελληνικό, είναι τουλάχιστον από Ευρώπη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε δεν υπάρχει περίπτωση να μην στο αλλάξουν το laptop εφόσον έχει διαπιστωθεί και έγγραφη βλάβη από την μαμά εταιρία άπλα πρέπει να κάνει και  το σέρβις τούς τον απαιτούμενο έλεγχο για να διαπιστώσει την  βλάβη και αν δεν επισκευάζεται να προχωρήσουν σε   αντικατάσταση  απλά θέλει υπομονή και επιμονή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το πήγες στο eshop να το δει τεχνικός τους; Ποιος σου είπε ότι θα αρνηθούν να στο αλλάξουν αν το δουν; Επίσης δεν αναφέρεις το πρόβλημα λες και θέλεις να το κρύψεις. (ενώ λες για αλλαγή πληκτρολογίου) Δε θέλω να σε κατηγορήσω αλλά μου φαίνεται λίγο περίεργο το όλο σκηνικό και από πλευράς σου.

Επίσης να τονίσω ότι θεωρώ απαράδεκτο από την μεριά της lenovo να μην το αλλάζει διότι έστω ότι δεν είναι ελληνικό, είναι τουλάχιστον από Ευρώπη...

Για ποιο λογο σου φαινεται περιεργος ο ρολος μου? Φυσικα και δεν το πηγα στο eshop, δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να ελεγξει το λαπτοπ το eshop οτα η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ εχει εγκρινει την αντικατασταση. Αν η μερσεντες πχ εγκρινει μια αντικατασταση ενος ελλατωματικου αυτοκινητου, εσυ θα το πηγαινες στον μαστορα της γειτονιας να σου πει αν εχει προβλημα το αυτοκινητο σου?

Εκτος αυτου, οταν ρωτησα ποσο διαστημα θα χρειαστει ολη αυτη η διαδικασια, απο το eshop μου απαντησαν 15 ημερες!!! Καταλαβαινεις οτι κατι τετοιο ενω εχω το χαρτι για την αντικατασταση το θεωρω απλα απαραδεκτο

Το προβλημα ηταν οτι οταν πληκτρολογουσα κατι στο πληκτρολογιο εμφανιζονταν ασχετοι επιπλεον χαρακτηρες.

Με την αντικατασταση του με νεο, οπως εγραψα, το προβλημα συνεχιζε να υφισταται. Την δευτερη φορα , η διαγνωση ηταν αντικατασταση πληκτρολογιου, δισκου και μητρικης!!! Καταλαβαινεις λοιπον γιατι εγκριθηκε η αντικατασταση.

Φίλε δεν υπάρχει περίπτωση να μην στο αλλάξουν το laptop εφόσον έχει διαπιστωθεί και έγγραφη βλάβη από την μαμά εταιρία άπλα πρέπει να κάνει και το σέρβις τούς τον απαιτούμενο έλεγχο για να διαπιστώσει την βλάβη και αν δεν επισκευάζεται να προχωρήσουν σε αντικατάσταση απλά θέλει υπομονή και επιμονή

 

Δεν αντιλεγω, απλα το θεωρω περιττη ταλαιπωρια και επισης ο τροπος τους ειναι απλα απαραδεκτος. Εκτος αυτου δεν μπορω να ξερω αν αυτοι εχουν καποια συγκεκριμενη συμφωνια με τον εκαστοτε προμηθευτη τους για να παγωνουν τις αντικαταστασεις.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οφειλεις να το πας (μαζι με φωτοτυπια του εγγραφου της λενοβο) να το ελεγξουν και αυτοί γιατι ΑΥΤΟΙ θα στο αντικαταστήσουν με δικα τους οποιαδήποτε εξοδα (λόγω παραεισαγωγής).

 

αν δε το πας χανεις ήδη το δικιο σου!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οφειλεις να το πας (μαζι με φωτοτυπια του εγγραφου της λενοβο) να το ελεγξουν και αυτοί γιατι ΑΥΤΟΙ θα στο αντικαταστήσουν με δικα τους οποιαδήποτε εξοδα (λόγω παραεισαγωγής).

 

αν δε το πας χανεις ήδη το δικιο σου!

Και ποιος μου λεει οτι αυτοι προκειμενου να γλιτωσουν τα εξοδα της αντικαταστασης δεν θα κανουν τους κινεζους? Η οτι δεν θα προσπαθησουν να το επισκευασουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το eshop θέλει να επιβεβαιώσει και αυτό τη βλάβη προτού προβεί σε αντικατάσταση/επισκευή γιατί το eshop είναι που θα κάνει την εκ νέου εισαγωγή απο τον προμηθευτή του. Και πως μπορεί το eshop να είναι σίγουρο για την επικοινωνία που είχες εσύ με την Lenovo?

Και δεν έχει έξοδα εισαγωγής γιατί το λαπτοπ υπόκειται σε εγγύηση απο την Lenovo. Μόνο που για την Lenovo o πελάτης είναι το eshop και όχι εσύ.

Δε καταλαβαίνω γιατί τσατίζεσαι και χαλιέσαι για κάτι που θα μπορούσες να το λύσεις με το να παραδώσεις το μηχάνημα στο eshop.

Αν το μηχάνημα σου φτιαχτεί τι σε νοιάζει με ποιόν τρόπο θα γίνει?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το eshop θέλει να επιβεβαιώσει και αυτό τη βλάβη προτού προβεί σε αντικατάσταση/επισκευή γιατί το eshop είναι που θα κάνει την εκ νέου εισαγωγή απο τον προμηθευτή του. Και πως μπορεί το eshop να είναι σίγουρο για την επικοινωνία που είχες εσύ με την Lenovo?

Και δεν έχει έξοδα εισαγωγής γιατί το λαπτοπ υπόκειται σε εγγύηση απο την Lenovo. Μόνο που για την Lenovo o πελάτης είναι το eshop και όχι εσύ.

Δε καταλαβαίνω γιατί τσατίζεσαι και χαλιέσαι για κάτι που θα μπορούσες να το λύσεις με το να παραδώσεις το μηχάνημα στο eshop.

Αν το μηχάνημα σου φτιαχτεί τι σε νοιάζει με ποιόν τρόπο θα γίνει?

Το eshop μπορει να ειναι απολυτα σιγουρο απο την φορμα αντικαταστασης της lenovo με υπογραφες και σφραγιδες.

Χαλιεμαι γιατι μετα απο 3 μηνες επιμενουν να με ταλαιπωρουν. Το ελαχιστο που θα μπορουσαν να κανουν ειναι να δωσουν προτεραιοτητα στην υποθεση και οχι να μου πουν οτι θα παρει αλλες 15 μερες.

Επισης αν εσυ ειχες παρει ενα καινουργιο υπολογιστη και καποιος τεχνιτης σε καποιο εργαστηριο σου αλλαζε σκληρο, πληκτρολογιο και μητρικη δεν θα ειχες προβλημα δηλαδη?? Θα ελεγες, ε αφου δουλευει ολα καλα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιος μου λεει οτι αυτοι προκειμενου να γλιτωσουν τα εξοδα της αντικαταστασης δεν θα κανουν τους κινεζους? Η οτι δεν θα προσπαθησουν να το επισκευασουν?

Εάν κάνουν τους κινέζους τους σκίζεις... Αυτή είναι και η απάντηση μου στα 9/10 σχετικά θέματα και είμαι απόλυτος σε αυτό. Όταν έχουμε δίκιο κατευθείαν καταγγελία!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί εσένα σου αλλάξαν ανταλλακτικά απο το λαπτοπ?

Δε θα ήταν πολύ λιγότερη η ταλαιπωρία σου αν από τη πρώτη στιγμή το έδινες στο eshop?

Και άντε σου λέω εγώ πως δέχονται με τη μία το χαρτί αντικατάστασης της Lenovo, νομίζεις πως η διαδικασία θα κρατούσε λιγότερο απο 15 μέρες?

Και εξακολουθώ να μή καταλαβαίνω γιατί δε θέλεις να το ελέγξει το eshop, προφανώς και η δικιά τους διάγνωση θα είναι αντικατάσταση και θα γίνει η δουλειά σου.

Και μάλλον δε σε ταλαιπωρεί το eshop 3 μήνες αφού τώρα τους το πήγες. Εκτός αν κατάλαβα λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντομεταξύ μήπως η λενοβο λέει ολίγον λαλακίες; Σκληρό δίσκο θα αλλάξουν επειδή πατώντας πλήκτρα γράφει άλλα γράμματα; Το ακούσαμε κι αυτό από επίσημο σέρβις :P

 

Βασικά να σου πω την αλήθεια κι εγώ θα είχα πρόβλημα σε καινούριο μηχάνημα να μου αλλάζουν τέτοια πράγματα, αλλά δεν παύει να είναι αυτός ο όρος που έχεις συμφωνήσει για να το αγοράσεις. Το ότι δηλαδή μετά από 14 μέρες δεν υπάρχει DOA αλλά επισκευή. Εγώ κάποτε είχα πάει χτυπημένο δίσκο μετά από 1 χρόνο και μου φέρανε από την Seagate ανακατασκευασμένο... Τι έπρεπε να κάνω δηλαδή; Φασαρία στο eshop που δεν έφταιγε κιόλας; Δυστυχώς δε μπορείς να απαιτήσεις νέο λάπτοπ. Αν το κατάστημα κρίνει ποιο συμφέρον να σου δώσει νέο λάπτοπ τότε μόνο θα το κάνει. 

Βέβαια αν γράφει το eshop και το οποιοδήποτε κατάστημα κάτι διαφορετικό όταν σου το πουλάει (πχ άμεση αντικατάσταση με νέο κλπ) τότε θα το απαιτήσεις γιατί θεωρείτε παραπλανητικό

 

Μπορείς λοιπόν όμορφα κι ωραία να πας με ένα αντίγραφο από το επίσημο σέρβις και να τους πεις να κάνουν ο,τι μπορούν για ποιο άμεσα εφόσον και το επίσημο σέρβις έχει διαγνώσει βλάβη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί εσένα σου αλλάξαν ανταλλακτικά απο το λαπτοπ?

Δε θα ήταν πολύ λιγότερη η ταλαιπωρία σου αν από τη πρώτη στιγμή το έδινες στο eshop?

Και άντε σου λέω εγώ πως δέχονται με τη μία το χαρτί αντικατάστασης της Lenovo, νομίζεις πως η διαδικασία θα κρατούσε λιγότερο απο 15 μέρες?

Και εξακολουθώ να μή καταλαβαίνω γιατί δε θέλεις να το ελέγξει το eshop, προφανώς και η δικιά τους διάγνωση θα είναι αντικατάσταση και θα γίνει η δουλειά σου.

Και μάλλον δε σε ταλαιπωρεί το eshop 3 μήνες αφού τώρα τους το πήγες. Εκτός αν κατάλαβα λάθος.

Αλλαξαν πληκτρολογιο και ηθελαν να αλλαξουν και αυτα που εγραψα πιο πανω.

Αν το ηξερα οτι επρεπε να το παω εκει θα το εκανα, απλα οταν βγηκε το προβλημα βρηκα το νουμερο της λενοβο και ετσι εξελιχτηκε η υποθεση.

Οχι,δεν με ταλαιπωρει το eshop 3 μηνες, αλλα δεν καταλαβαινω την συμπεριφορα τους,απο τη στιγμη που εχουν το χαρτι, αυτοι θα παρουν αλλο λαπτοπ,ποιο το προβλημα και πρεπει να εξεταστει και απο αλλον?

Αυτο που με πειραξε πιο πολυ ειναι οτι κανουν τους κινεζους. Με στελνουν απο το τηλ. Κεντρο στο καταστημα και εκει μου λενε να μιλησω με τα κεντρικα! Λενε οτι δεν τους εχει ξανατυχει τετοια περιπτωση και αλλα τετοια. Εκανα αιτημα να με καλεσει καποιος υπευθυνος και παρα τις διαβεβαιωσεις με γραψαν κανονικα και δεν με πηρε κανεις.

Εντομεταξύ μήπως η λενοβο λέει ολίγον λαλακίες; Σκληρό δίσκο θα αλλάξουν επειδή πατώντας πλήκτρα γράφει άλλα γράμματα; Το ακούσαμε κι αυτό από επίσημο σέρβις :P

 

Βασικά να σου πω την αλήθεια κι εγώ θα είχα πρόβλημα σε καινούριο μηχάνημα να μου αλλάζουν τέτοια πράγματα, αλλά δεν παύει να είναι αυτός ο όρος που έχεις συμφωνήσει για να το αγοράσεις. Το ότι δηλαδή μετά από 14 μέρες δεν υπάρχει DOA αλλά επισκευή. Εγώ κάποτε είχα πάει χτυπημένο δίσκο μετά από 1 χρόνο και μου φέρανε από την Seagate ανακατασκευασμένο... Τι έπρεπε να κάνω δηλαδή; Φασαρία στο eshop που δεν έφταιγε κιόλας; Δυστυχώς δε μπορείς να απαιτήσεις νέο λάπτοπ. Αν το κατάστημα κρίνει ποιο συμφέρον να σου δώσει νέο λάπτοπ τότε μόνο θα το κάνει. 

Βέβαια αν γράφει το eshop και το οποιοδήποτε κατάστημα κάτι διαφορετικό όταν σου το πουλάει (πχ άμεση αντικατάσταση με νέο κλπ) τότε θα το απαιτήσεις γιατί θεωρείτε παραπλανητικό

 

Μπορείς λοιπόν όμορφα κι ωραία να πας με ένα αντίγραφο από το επίσημο σέρβις και να τους πεις να κάνουν ο,τι μπορούν για ποιο άμεσα εφόσον και το επίσημο σέρβις έχει διαγνώσει βλάβη.

Για τον δισκο εχω και γω τη ιδια απορια.

Καταλαβαινω αυτο που γραφεις,απλα καταλαβαινεις και συ οτι δεν ειναι συγκρισιμες περιπτωσεις. Εσενα χαλασε ενα εξαρτημα μετα απο ενα χρονο χρηση. Εμενα ο υπολογιστης ηταν ελαττωματικος απο την αρχη, απλα οταν το διαπιστωσα εγω ειχαν περασει 16 μερες και οχι 14 και ετσι πηγαμε για επισκευη.

Επισης αλλο να σου αλλαξουν κατι που ειναι αφαιρουμενο,δισκο, μνημη, dvd κτλ και αλλο την μητρικη που σημαινει ξηλωμα ολων των εξαρτηματων και συναρμολογηση απο την αρχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, ταλαιπωρείσαι άδικα και χωρίς λόγο.

Η σκέψη σου να επικοινωνήσεις με την αντιπροσωπία απευθείας για σέρβις/αντικατάσταση είναι σωστή όταν η αγορά σου έχει γίνει απο κάποιο μεγάλο κατάστημα (κωτσόβολος, public,mediamarkt, prakikter κτλ) που είναι γνωστό πως έχουν άθλιο σέρβις γιατί ασχολούνται απο μπιμπερό μέχρι σόμπες. Άρα για να μη μπλέξεις πας απευθείας αντιπροσωπεία.

Και στη περίπτωση που η αγορά σου έχει γίνει απο  Έλληνα εισαγωγέα.

Στη περίπτωση σου το κατάστημα ειδικεύεται στα τεχνολογικά προϊόντα και η εισαγωγή είναι απο Πολωνία. Άρα τι κάνεις? Το επιστρέφεις για σέρβις/αντικατάσταση απο εκεί που το πήρες και άστους αυτούς να τα βρούνε με τον εισαγωγέα τους.

 

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το δώσεις στο eshop με την απόδειξη αγοράς για σέρβις και τους ενημερώνεις πως υπάρχει και χαρτί αντικατάστασης απο την εταιρία. Αυτοί θα το δώσουν στο τμήμα σέρβις, μόλις δούν πως υπάρχει χαρτί αντικατάστασης σιγά μην ασχοληθούν να το φτιάξουν, έχουν άλλα 500 να ασχοληθούν. Θα προωθήσουν το αίτημα αντικατάστασης και τελειώσες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 Αυτοί θα το δώσουν στο τμήμα σέρβις, μόλις δούν πως υπάρχει χαρτί αντικατάστασης σιγά μην ασχοληθούν να το φτιάξουν, έχουν άλλα 500 να ασχοληθούν. Θα προωθήσουν το αίτημα αντικατάστασης και τελειώσες.

Ουτως ή αλλως δεν ξερω κατα ποσο τα επισκευαζουν αυτοι καθε αυτοι.

Ειχα μιλησει με την Αλμαν (service acer) και με ρωτησε ο τυπος στο τηλ. κεντρο απο που εχει αγοραστει. Με το που του ειπα 'εσοπ' μου ειπε 'α! σε εμας τα φερνουν συνηθως'.

Λογικα γυρω γυρω ολοι παει το λαπτοπ για σερβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...