Προς το περιεχόμενο

Ακόμα πιο λεπτές και ασφαλείς οι μπαταρίες με τεχνολογία Kevlar


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι οθόνες των φορητών συσκευών ολοένα και μεγαλώνουν αλλά τι γίνεται με τις μπαταρίες που τα τροφοδοτούν; Αρκεί να έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής ή τελικά παίζει ρόλο η ασφάλεια και το μέγεθός τους; Φαίνεται πως και τα τρία είναι σημαντικά.Ερευνητές του Πανεπιστημίου Michigan στις Η.Π.Α φαίνεται πως βρήκαν το τρόπο να κατασκευάσουν μπαταρίες ιόντων λιθίου που είναι ταυτόχρονα ασφαλείς και λεπτές σε μέγεθος. Η ομάδα ανέπτυξε νανομεμβράνες βασισμένες στο Kevlar οι οποίες απομονώνουν τα ηλεκτρόδια σε μια μπαταρία επιτρέποντας όμως στα ιόντα λιθίου να το διαπεράσουν και να δημιουργήσουν κύκλωμα. Αυτά τα επιπλέον στρώματα όχι μόνο περιορίζουν τις πιθανότητες να δημιουργηθεί βραχυκύκλωμα αλλά έχουν και μεγαλύτερη χωρητικότητα.

 

Εν αντίθεση με άλλα γνωστά πειράματα για μπαταρίες, αυτός ο τρόπος θα δει σύντομα το δρόμο προς την εμπορική αξιοποίηση. Οι ερευνητές ανέπτυξαν τη δική τους εταιρεία με την ονομασία Elegus Technologies και η παραγωγή τέτοιων μπαταριών αναμένεται να πραγματοποιηθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2016. Ωστόσο, ίσως χρειαστεί περισσότερος καιρός μέχρι η συγκεκριμένη τεχνολογία εμφανιστεί σε φορητές συσκευές καθώς η Elegus βρίσκεται ακόμα σε συζητήσεις με διάφορες εταιρείες.

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτή η τεράστια καθυστέρηση της ανάπτυξης τεχνολογίας μπαταριών έχει ευνοήσει την ανάπτυξη υποσυστημάτων με χαμηλή κατανάλωση απο την μία αλλά έχει καταντήσει αιδία πια τόσα χρόνια ίδια τεχνολογία χωρίς βελτίωση...... απλά γιατί υπάρχουν κάποια συμφέροντα.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτή η τεράστια καθυστέρηση της ανάπτυξης τεχνολογίας μπαταριών έχει ευνοήσει την ανάπτυξη υποσυστημάτων με χαμηλή κατανάλωση απο την μία αλλά έχει καταντήσει αιδία πια τόσα χρόνια ίδια τεχνολογία χωρίς βελτίωση...... απλά γιατί υπάρχουν κάποια συμφέροντα.

Τι συμφεροντα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι συμφεροντα;

γιατί ακόμα πουλάνε τέτοιες μπαταρίες και δεν τους συμφέρει να βγάλουν άλλη τεχνολογία που δεν θα τους αποδίδει τέτοια έσοδα.

γιατί άλλες τεχνολογίες είναι πιο ακριβές και δεν θα έχουν το ίδιο κέρδος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι αρκετα χρονια τωρα που νεες τεχνολογιες υποσχονται μεγαλυτερες χωρητικοτητες αλλα στην πραξη;στην εμπορικη αξιοποιηση;απο τα απλα τηλεφωνα που κρατουσαν 3-5 μερες φτασαμε στα εξυπνα να χρειαζονται φορτιση ανα 24 ωρο και λογικο με τετοιες απαιτησεις.ειναι κακο να εστιαζουν σε επεξεργαστες τοσο ισχυρους και οχι στο βασικοτερο θεμα της μπαταριας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ στο ότι είναι τα συμφέροντα που κρατάνε πίσω την εξέλιξη. Σκέψου τι λεφτά θα εχει να βγάλει ο πρώτος που θα παρουσιάσει smartphone με διάρκεια μπαταρίας μια βδομάδα... Ξεφεύγει του συναγωνισμου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως ενω τα κινητα εχουν εξελιχθει απιστευτα μεσα σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα οι μπαταριες εχουν μεινει αιωνες πισω αντι να βρουνε νεες τεχνολογιες και τροπους για μπαταριες να κρατανε πολυ περισσοτερο.

 

Τι να πω δεν ξερω για ποιο λογο εχουν παρατήσει οι εταιριες και δεν ριχνουν χρημα στο να κατασκευασουν καλυτερες μπαταριες ειδικα τωρα που ολο και περισσοτερα προιοντα χρειαζονται περισσοτερη ενεργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ στο ότι είναι τα συμφέροντα που κρατάνε πίσω την εξέλιξη. Σκέψου τι λεφτά θα εχει να βγάλει ο πρώτος που θα παρουσιάσει smartphone με διάρκεια μπαταρίας μια βδομάδα... Ξεφεύγει του συναγωνισμου

αν το βγάλει ένας θα αναγκαστούν και οι υπόλοιποι να το κάνουν ,έτσι όλοι μαζί δεν το βγάζουν για το κοινό συμφέρον τους γιατί η τεχνολογία αυτή τους επιφέρει πολύ περισσότερα κέρδη απο άλλες τεχνολογίες αν πουλάγανε.

και αυτό που λέω δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας αλλά πραγματικότητα και γίνεται ακόμα και στα supermarket,που τα πράγματα τα έχουν σε μια στάνταρ τιμή όλοι μαζί και δεν κάνει κάνει κανείς την εξαίρεση.

όλα είναι συμφέροντα και οικονομίες.

γιατί πιστεύετε οι τεχνολογίες που υπάρχουν είδη για επεξεργαστές και για τα πάντα είναι τα μέγιστα που μπορούν να κάνουν ? όχι αλλά πουλάνε αυτά που είδη έχουν και κρατάνε τις επόμενες τεχνολογίες για μετά για εξτρα κερδος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μας τα'παν κι άλλοι, παρόλαυτα τα κινητά θέλουν φόρτιση κάθε μέρα. 

πάω για τρίτη μέρα αύριο χωρίς φόρτηση, με 4G ανοιχτό σε Galaxy S3 LTE. Απλά έχω βάλει 7000mAh μπαταρία χωρίς να με ενοχλεί ο αυξημένος όγκος και το βάρος. 

 

Πάνω στο θέμα, πολύ καλά νέα και αυτά, ελπίζω να μην ξεχαστεί μέχρι το τέλος του '16 και όλα να πάνε καλά και να έχουμε αρκετή ενέργεια για τις συσκευές μας. Δεν μας λέει τίποτα για το χρόνο φόρτισης βέβαια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πονεσανε τα ματια μου με τις συνομοσιολογιες σας. Επικρατει σκοταδισμος στην Ελλας του 2015, ή μου φενεται?

Ο εγκεφαλος μας εχει σταματησει τελειως.

 

Εγω θα ελεγα να ειμαστε λιγο επιφυλακτικοι με την ειδηση. Να εχουμε λιγο κριτικη σκεψη. Να μην πιστευουμε οτι διαβαζουμε, αβιαστα.

 Γιατι καλιστα θα μπορουσαν να ανακοινωνουν ανακαλυψαν οτι γουσταρουν, ΑΛΛΑ το μονο που επιδιωκουν ειναι ειτε να πουλησουν πατεντες, ειτε να εξαγοραστουν απο κατι κοροϊδα, με μυαλα σαν τα δικα μας.

 

Οταν διαβαζω ειδηση για ανακαλυψη, που περιεχει τις υπερφυσικες λεξεις "νανοτεχνολογια", "κβαντικο-α-ο" κ.α. καπως νιωθω. Ειμαι επιφυλακτικος. Μιας και το πιθανοτερο ειναι να διαβαζω μαμακιες. Αλλα μπορει να αληθευει κι ολας. Δεν προεξοφλω. Φυλαγομαι ομως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ στο ότι είναι τα συμφέροντα που κρατάνε πίσω την εξέλιξη. Σκέψου τι λεφτά θα εχει να βγάλει ο πρώτος που θα παρουσιάσει smartphone με διάρκεια μπαταρίας μια βδομάδα... Ξεφεύγει του συναγωνισμου

σκέψου αυτοκρατορίες και κοσμοκρατορίες και ολόκληρες οικονομίες που θα καταρρεύσουν αν βγει πχ μια μπαταρία  σε στο ίδιο μέγεθος αλλά....... 5 φορές μεγαλύτερης χωρητικότητας.........

αυτή την στιγμή το μόνο πράγμα που περιορίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (και όχι μόνο) είναι η μπαταριά (max 400 μίλια στα υπάρχοντα αυτοκίνητα ) σκέψου τα 400 να γίνουν 2000 τι θα γίνει? κατάρρευση του petrolworld... και περισσότερες μεγάλες οικονομίες (και κοσμοκρατορίες) βασίζονται στο ελέγχου πετραιλεου ..... so....... συμφέροντα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερα απο οτι νομίζεται γιατί μεγάλη μπαταρία στο ίδιο μέγεθος δεν είναι μόνο για κινιτα  (εκεί απλός φαίνεται άμεσα )

 

και ολο αυτό δεν είναι ούτε συνωμοσία ούτε κάτι άλλο, είναι απλή λογική

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που λεει ο απο πανω... οταν θα τελειώσει το πετρελαιο... τοτε θα δειτε θα βγουν μπαταριες που οι χωριτικοτητες θα σας φαινονται οτι ναναι... υπαρχουν απλα δεν βγαίνουν... γτ υπαρχουν συμφεροντα... υπαρχουν πολλααα ακομα περα απο τις μπαταρίες που θα εβγαιναν αλλα δεν βγαινουν γτ υπαρχουν συμφεροντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια.. Δεν υπαρχει θεμα με συνομοσιες και συμφεροντα.

 

Οπως ειπαν και οι πιο πανω, το προβλημα ηταν η εκπληκτικα γρηγορη αναπτυξη των υπολοιπων συστηματων με αποτελεσμα να μεινει πισω η τεχνολογια των μπαταριων.

 

Το προβλημα βασικα ειναι στο οτι δεν βρισκεται καπια αλλη τεχνολογια να αντικαταστηση την lio-pol με την ασφαλια που παρεχει.

Τεχνολογιες πολλες. Ομως στην καθημερινη ζωη θα ειχαμε μινι-βομβες.

 

Και σε αντιθεση με τους cpu etc οι παταριες δεν μπορουν να αναπτηχθουν αλλο. Πρεπει να βρεθει αλλη τεχνολογια εντελως. Δλδ δεν μπορεις να χτησεις σε μια βαση  και να προχωρας. Ητε θα ειναι καλητερη ητε οχι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...