Προς το περιεχόμενο

Ακόμα πιο λεπτές και ασφαλείς οι μπαταρίες με τεχνολογία Kevlar


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπα.Δύο είναι οι λόγοι που δε βγαίνουν καλύτερες μπαταρίες:Πρώτων γιατί οι καλύτερες μπαταρίες είναι ασταθές το οποίο σημαίνει ότι σκάνε σε περιβάλλον που δεν είναι ιδανικό,δηλαδή εκτός εργαστηρίου ή δεν έχουν αρκετούς κύκλους φόρτισης.

Δεύτερον το πρόβλημα είναι τα λεφτά που θέλουν να βγάλουν.Αν και όντως υπάρχουν τέτοιες πατέντες ,προσπαθούν να το πωλήσουν στον highest bidder.Όποιος έχει έστω και 30% παραπάνω μπαταρία σε σχέση με τις ήδη υπάρχουσες μπαταρίες θα αποκτήσει σχεδόν μωνοπώλειο στην αγορά.

Έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον με βάση αυτά που έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2017 ειναι σχετικα γρηγορα για τοσο καινουρια τεχνολογια. Καλα νεα, αντε γιατι το θεμα με τις μπαταριες αρχισε να γινεται ενοχλητικοτατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοση αμπαλοσυνη μαζεμενη, μονο στα θεματα που αφορουν μπαταριες κινητων βλεπεις.

 

Ρε παλικαρια, θελετε 5-5.5" οθονες, λεπτα τηλεφωνα, και να κανετε απο το κινητο οτι κανετε και στον υπολογιστη και παραπανω.

 

Και συγκρινετε τη διαρκεια μπαταριας, με καποια dumphones που ειχατε καποτε, που δεν ειχαν ιντερνετ, που ηταν μονο για κλησεις και sms και ειχαν οθονουλες 2 ιντσων.

 

----------

 

 

 

Σαν να λετε σε θεμα για τη Φεραρι, γιατι δεν εχει την καταναλωση που εχει το fiat panda.

 

Τα άλλα που γραφετε για συμφεροντα, λες και ειναι πετρελαιο, απλα γελαω που τα διαβαζω.

 

 

Κανονικα, επρεπε να σας κοψουν το ιντερνετ σε μερικους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτή η τεράστια καθυστέρηση της ανάπτυξης τεχνολογίας μπαταριών έχει ευνοήσει την ανάπτυξη υποσυστημάτων με χαμηλή κατανάλωση απο την μία αλλά έχει καταντήσει αιδία πια τόσα χρόνια ίδια τεχνολογία χωρίς βελτίωση...... απλά γιατί υπάρχουν κάποια συμφέροντα.

σκέψου αυτοκρατορίες και κοσμοκρατορίες και ολόκληρες οικονομίες που θα καταρρεύσουν αν βγει πχ μια μπαταρία σε στο ίδιο μέγεθος αλλά....... 5 φορές μεγαλύτερης χωρητικότητας.........αυτή την στιγμή το μόνο πράγμα που περιορίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (και όχι μόνο) είναι η μπαταριά (max 400 μίλια στα υπάρχοντα αυτοκίνητα ) σκέψου τα 400 να γίνουν 2000 τι θα γίνει? κατάρρευση του petrolworld... και περισσότερες μεγάλες οικονομίες (και κοσμοκρατορίες) βασίζονται στο ελέγχου πετραιλεου ..... so....... συμφέροντα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερα απο οτι νομίζεται γιατί μεγάλη μπαταρία στο ίδιο μέγεθος δεν είναι μόνο για κινιτα (εκεί απλός φαίνεται άμεσα ) και ολο αυτό δεν είναι ούτε συνωμοσία ούτε κάτι άλλο, είναι απλή λογική

Ωραια....οι εταιρειες που χρησιμοποιουν και βγαζουν τις μπαταριες εχουν συνωμοτησει.Ποιος εμποδιζει τον εκαστοτε επιχειρηματια να ανοιξει μια μοναδα παραγωγης μπαταριων νεας τεχνολογιας?Οι εταιρειες συνωμοτουν, εσας ποιος σας απαγορευει να τοποθετησετε μια αλλη μπαταρια στο κινητο σας?Για να πετυχει μια μοναδα κατασκευης μπαταριων δε χρειαζεται να ερχεται πακετο με κινητο η αλλη συσκευη, πωλουνται και χωριστα οπως τοσες και τοσες αλλες aftermarket μπαταριες.Γιατι συνωμοτουν και οι Κινεζοι?Δε θα τους βολευε αφανταστα να καθιερωθουν ακομα περισσοτερο στην αγορα?Ακομα και αν το κοστος μιας super μπαταριας ειναι διπλασιο ειναι μικρο μερος του συνολικου κοστους ενος κινητου, δεν διπλασιαζεται η τιμη της συσκευης.Ειδικα στη high end κατηγορια ποιος θα αρνηθει να δωσει 30 ε επιπλεον οταν θα εχει πολλαπλα ωφελη στη χωρητικοτητα, στο μεγεθος της συσκευης, και στην αποδοση της μπαταριας σε σχεση με το χρονο.Ερωτηματα...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Σαν να λετε σε θεμα για τη Φεραρι, γιατι δεν εχει την καταναλωση που εχει το fiat panda.

 

η ferrari όμως έχει και ένα ρεζερβουάρ 110 lt(enzo) και όχι 40 περίπου που έχει το starlet μου 

 

Ωραια....οι εταιρειες που χρησιμοποιουν και βγαζουν τις μπαταριες εχουν συνωμοτησει.Ποιος εμποδιζει τον εκαστοτε επιχειρηματια να ανοιξει μια μοναδα παραγωγης μπαταριων νεας τεχνολογιας?Οι εταιρειες συνωμοτουν, εσας ποιος σας απαγορευει να τοποθετησετε μια αλλη μπαταρια στο κινητο σας?Για να πετυχει μια μοναδα κατασκευης μπαταριων δε χρειαζεται να ερχεται πακετο με κινητο η αλλη συσκευη, πωλουνται και χωριστα οπως τοσες και τοσες αλλες aftermarket μπαταριες.Γιατι συνωμοτουν και οι Κινεζοι?Δε θα τους βολευε αφανταστα να καθιερωθουν ακομα περισσοτερο στην αγορα?Ακομα και αν το κοστος μιας super μπαταριας ειναι διπλασιο ειναι μικρο μερος του συνολικου κοστους ενος κινητου, δεν διπλασιαζεται η τιμη της συσκευης.Ειδικα στη high end κατηγορια ποιος θα αρνηθει να δωσει 30 ε επιπλεον οταν θα εχει πολλαπλα ωφελη στη χωρητικοτητα, στο μεγεθος της συσκευης, και στην αποδοση της μπαταριας σε σχεση με το χρονο.Ερωτηματα...

θα σου πω το πιο απλό παράδειγμα,ξέρεις τι πόλεμο τρώνε προιόντα σε σουπερμακρετ που έχουν χαμηλές τιμές και πάνε να πάρουν μερίδιο  ? γιατί τα σουπερμαρκετ δεν τους δίνουν θέση σε ράφια κλπ,γιατί μπαίνει η επιτροπή ανταγωνισμού και τους π@δ@ε@ και αυτά που λέω τα ξέρω γιατί ένας φίλος μου είναι σε σουπερμακρετ σε τμήμα πωλήσεων και τα βλέπει καθημερινά.

άν πας να βγεις έτσι να τους φας την πελατεία ακόμα και τομάτες να πουλάς σε φάγανε.......όχι μπαταριες σε τέτοια κλίμακα αγοράς που έχει άλλα συμφέροντα.

 

δεν ζούμε ούτε σε ιδανικό ούτε σε ενάρετο κόσμο αλλά μέσα σε λαμόγια και άπληστους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

η ferrari όμως έχει και ένα ρεζερβουάρ 110 lt(enzo) και όχι 40 περίπου που έχει το starlet μου 

 

θα σου πω το πιο απλό παράδειγμα,ξέρεις τι πόλεμο τρώνε προιόντα σε σουπερμακρετ που έχουν χαμηλές τιμές και πάνε να πάρουν μερίδιο  ? γιατί τα σουπερμαρκετ δεν τους δίνουν θέση σε ράφια κλπ,γιατί μπαίνει η επιτροπή ανταγωνισμού και τους π@δ@ε@ και αυτά που λέω τα ξέρω γιατί ένας φίλος μου είναι σε σουπερμακρετ σε τμήμα πωλήσεων και τα βλέπει καθημερινά.

άν πας να βγεις έτσι να τους φας την πελατεία ακόμα και τομάτες να πουλάς σε φάγανε.......όχι μπαταριες σε τέτοια κλίμακα αγοράς που έχει άλλα συμφέροντα.

 

δεν ζούμε ούτε σε ιδανικό ούτε σε ενάρετο κόσμο αλλά μέσα σε λαμόγια και άπληστους.

 

 

 

Τα ξερω γιατι εχω φιλους που δουλευουν και σε market και σε εταιρεια που πουλαει σε market, αν και δε χρειαζεται να εχεις για να γνωριζεις οτι υπαρχουν καρτελ.

Το οτι υπαρχουν δε σημαινει οτι υπαρχουν παντου.Γι'αυτο μπορεις και αγοραζεις φτηνα κινητα στη μιση τιμη με το ιδιο ακριβως hardware για παραδειγμα.Σε μια διεθνη αγορα με πολλους παικτες δε μπορει να γινει ευκολα κλικα.Επισης ποιος ο λογος να μην υιοθετησουν ολοι αυτοι την καινουρια τεχνολογια?Παλι μονοπωλιο θα εχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο μεγάλες μπαταρίες και να εφευρεθούν για τα κινητά πάντα το μάρκετινγ και οι καταναλωτές θα βρίσκουν τρόπους να τις ξελιγώνουν με τα ανούσια spec wars. Τα 10Κ και οι 60 πυρήνες πουλάνε καλύτερα από κάποιες αόριστες μέρες παραπάνω διάρκεια, που είχαν και τα απλά κινητά πριν 10 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην κρίνεται από τον μικρόκοσμο της φαιδρής χώρας μας...

έξω να δεις τι φουστιές κάνουν :P απλά εκεί τις κάνουν καλοστημένα και τις κάνουν λίγοι,όχι και ο περιπτεράς.

Τα ξερω γιατι εχω φιλους που δουλευουν και σε market και σε εταιρεια που πουλαει σε market, αν και δε χρειαζεται να εχεις για να γνωριζεις οτι υπαρχουν καρτελ.

Το οτι υπαρχουν δε σημαινει οτι υπαρχουν παντου.Γι'αυτο μπορεις και αγοραζεις φτηνα κινητα στη μιση τιμη με το ιδιο ακριβως hardware για παραδειγμα.Σε μια διεθνη αγορα με πολλους παικτες δε μπορει να γινει ευκολα κλικα.Επισης ποιος ο λογος να μην υιοθετησουν ολοι αυτοι την καινουρια τεχνολογια?Παλι μονοπωλιο θα εχουν.

Καταρχάς οι εταιρίες που φτιάχνουν μπαταρίες είναι μετρημένες,δεν μπορεί/δεν έχει την τεχνογνωσία ο καθένας να φτιάξει αξιόπιστες-αποδοτικές μπαταρίες.αν είναι 10 εταιρείες που έχουν την δυνατότητα αυτή(χωρίς τα rebrand γιατί άμα το πάμε έτσι και οι turbo-x θεωρούνται μάρκα και μιλάμε για κατασκευαστές) ειναι εύκολο να κάνουν κλίκα.

στα smartphones απλά βάζεις ένα έτοιμο soc απο μια εταιρία,σχεδιάζεις ένα σασί,πετάς μια μπαταρία απο sony,lg,sanyo κλπ ,βάζεις δυο προγραμματιστές να σου μοντάρουν μια rom απο το ετοιμο android και βουαλα ένα κινητό,η παραγωγή μιας μπαταρίας δεν είναι το ίδιο όμως όπως και των επεξεργαστών κλπ που είναι μονοπώλιο. 

η κλίκα στήνεται εύκολα αν υπάρχει κέρδος και η τεχνολογία δύσκολο να φτιαχτεί.

γιατί στους επεξεργαστές/καρτες γραφικών και γενικά στο hardware των υπολογιστών η εξέλιξη καθοριζόταν απο τις κονσόλες? γιατί υπήρχε συμφέρον.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

έξω να δεις τι φουστιές κάνουν :P απλά εκεί τις κάνουν καλοστημένα και τις κάνουν λίγοι,όχι και ο περιπτεράς.

Καταρχάς οι εταιρίες που φτιάχνουν μπαταρίες είναι μετρημένες,δεν μπορεί/δεν έχει την τεχνογνωσία ο καθένας να φτιάξει αξιόπιστες-αποδοτικές μπαταρίες.αν είναι 10 εταιρείες που έχουν την δυνατότητα αυτή(χωρίς τα rebrand γιατί άμα το πάμε έτσι και οι turbo-x θεωρούνται μάρκα και μιλάμε για κατασκευαστές) ειναι εύκολο να κάνουν κλίκα.

στα smartphones απλά βάζεις ένα έτοιμο soc απο μια εταιρία,σχεδιάζεις ένα σασί,πετάς μια μπαταρία απο sony,lg,sanyo κλπ ,βάζεις δυο προγραμματιστές να σου μοντάρουν μια rom απο το ετοιμο android και βουαλα ένα κινητό,η παραγωγή μιας μπαταρίας δεν είναι το ίδιο όμως όπως και των επεξεργαστών κλπ που είναι μονοπώλιο. 

η κλίκα στήνεται εύκολα αν υπάρχει κέρδος και η τεχνολογία δύσκολο να φτιαχτεί.

γιατί στους επεξεργαστές/καρτες γραφικών και γενικά στο hardware των υπολογιστών η εξέλιξη καθοριζόταν απο τις κονσόλες? γιατί υπήρχε συμφέρον.......

 

 

Η τεχνογνωσια υπαρχει για ολους δεν ειναι καμια μυστικη συνταγη, οποιος θελει να κανει κατι στον τομεα βρισκει τα καταλληλα ατομα και κανει.Το θεμα αξιοπιστια η οχι ειναι θεμα επιλογης οχι αγνοιας και εχει σχεση με το κοστος.Οι αξιοπιστες εταιρειες ειναι πολυ περισσοτερες οχι οτι ειναι λιγες δεκα ενα γκουγκλαρισμα θα σε πεισει (mugen,anker, hyperion, mpj, seidio, zerolemon μερικες εκτος απο τις γνωστες...)

Με το παραδειγμα που ειπες μολις ακυρωνεις αυτο που λες, η αγορα των επεξεργαστων ειναι μονοπωλιο δυο εταιρειων στην ουσια οχι δεκα που λες παρολα αυτα οι τιμες ειναι η μερα με τη νυχτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σκέψου αυτοκρατορίες και κοσμοκρατορίες και ολόκληρες οικονομίες που θα καταρρεύσουν αν βγει πχ μια μπαταρία  σε στο ίδιο μέγεθος αλλά....... 5 φορές μεγαλύτερης χωρητικότητας.........

αυτή την στιγμή το μόνο πράγμα που περιορίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (και όχι μόνο) είναι η μπαταριά (max 400 μίλια στα υπάρχοντα αυτοκίνητα ) σκέψου τα 400 να γίνουν 2000 τι θα γίνει? κατάρρευση του petrolworld... και περισσότερες μεγάλες οικονομίες (και κοσμοκρατορίες) βασίζονται στο ελέγχου πετραιλεου ..... so....... συμφέροντα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερα απο οτι νομίζεται γιατί μεγάλη μπαταρία στο ίδιο μέγεθος δεν είναι μόνο για κινιτα  (εκεί απλός φαίνεται άμεσα )

 

και ολο αυτό δεν είναι ούτε συνωμοσία ούτε κάτι άλλο, είναι απλή λογική

 

 

Οχι, δεν ειναι η μπαταρια, αλλα η φορτιση της. Η ενεργεια που θα καταναλαωσεις για να φορτισεις την οποιαδηποτε μπαταρια, δεν ερχεται απο το πουθενα, αλλα απο τα εργοστασια που καινε πετρελαιο, καρβουνο κλπ.

Για να φτασεις λοιπον στο σημειο να μιλησεις για συμφεροντα, πρεπει πρωτα να εχεις ενα δικτυο ηλεκτρισμου (με καταναλωση ενεργειας περαν του πετρελαιου), που να σου καλυψει 50-100 εκατομμυρια αυτοκινητα που θα φορτιζονται καθημερινως. Μεχρι τοτε, το ηλεκτρικο αυτοκινητο θα παραμενει μια απλη καινοτομια χωρις πρακτικη χρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...