Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατάλαβα.

Πάντως εντάξει, δεν έκανες συναλλαγές για 4 μήνες, μπορείς φαντάζομαι να περιμένεις ακόμη μια βδομάδα.

Ήμουνα μπαρκαρισμένος για τέσσερις μήνες......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλημέρα!
Εχω μια απορία αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει. Χρησιμοποιώ σχεδόν ένα χρόνο την revolut και με ειδοποίησαν ότι έχω σχεδόν φτάσει το όριο των 1000 ευρώ.

Εκανα verification of identity, αλλά τωρα μου ζητάει να κάνω verification source of funds.

Τι κανω ακριβώς;; είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, δεν έχω από κάποιον εργοδότη μόνιμο μισθό.

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα!

Εχω μια απορία αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει. Χρησιμοποιώ σχεδόν ένα χρόνο την revolut και με ειδοποίησαν ότι έχω σχεδόν φτάσει το όριο των 1000 ευρώ.

Εκανα verification of identity, αλλά τωρα μου ζητάει να κάνω verification source of funds.

Τι κανω ακριβώς;; είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, δεν έχω από κάποιον εργοδότη μόνιμο μισθό.

Ευχαριστώ!

Δεν ειναι υποχρεωτικό να κάνεις το source of funds παρα μονο αμα περάσεις τα 30.000 ευρω τον χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι υποχρεωτικό να κάνεις το source of funds παρα μονο αμα περάσεις τα 30.000 ευρω τον χρονο.

Ναι, τελικα επικοινωνησαν μαζι μου και μου ειπαν οτι ειχε γινει λαθος απο μερους τους, κι οντως μου ανεβασαν το οριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Από το τέλος ΙΟΥΛ 16 χαλάρωσαν τα CC και επιτρέπεται η χρήση των ελληνικών καρτών για αγορές από το εξωτερικό.

Μια (ελληνική) κάρτα μπορεί να μην περνάει για διάφορους λόγους, όπως πχ αυτό που θέλεις να αγοράσεις είναι στα απαγορευμένα, ο πωλητής να έχει καταγραφεί στα απαγορευμένα, να έχει φτάσει η τράπεζα στο μηνιαίο όριο κ.α.

ευχαριστω.θα δω τις επομενες μερες πσο χαλαρα ειναι τα cc....xaxaxax

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα προσπαθησα να βαλω την κάρτα μου σε ένα ΑΤΜ της Eurobank για να τραβήξω κάποια λεφτά αλλά μόλις την έβαλα στο μηχάνημα μου έβγαλε στην οθόνη ότι "το ΑΤΜ δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει αυτή τη στιγμή" ή κάτι παρόμοιο και δεν μου επέστρεψε την κάρτα. Περίμενα λίγο, καμία αντίδραση. Στη συνέχεια κάλεσα το νούμερο που έγραφε στην οθόνη και μετά από κάμποση ώρα (κάποια στιγμή κι ενώ βρισκόμουν σε αναμονή στην υποδοχή καρτών άρχισε να ξανά αναβοσβήνει το πράσινο λαμπάκι) ένας υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και καλύτερα να μιλήσω με την τράπεζα μου για να την ακυρωσουν ή να μου στείλουν καινούρια. Απ' την Revolut μου είπαν να επικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη του ΑΤΜ.

Έχετε καμιά ιδέα για τι πρέπει να κάνω σε αυτήν την περίπτωση; Έχει τύχει σε κάποιον κάτι ανάλογο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το συγκεκριμένο μήνυμα μου το έχει βγάλει και εμένα αρκετές φορές για λόγους που δεν έχω καταλάβει και με δικές τους κάρτες.

Για την κάρτα σου πήγαινε στην τράπεζα για να την πάρεις πίσω. Το ποιο πιθανό αν έχουν περάσει μέρες να την έχουν στείλει στα κεντρικά τους και να στην στείλουν ταχυδρομικά από εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, σήμερα το απόγευμα προσπαθησα να βαλω την κάρτα μου σε ένα ΑΤΜ της Eurobank για να τραβήξω κάποια λεφτά αλλά μόλις την έβαλα στο μηχάνημα μου έβγαλε στην οθόνη ότι "το ΑΤΜ δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει αυτή τη στιγμή" ή κάτι παρόμοιο και δεν μου επέστρεψε την κάρτα. Περίμενα λίγο, καμία αντίδραση. Στη συνέχεια κάλεσα το νούμερο που έγραφε στην οθόνη και μετά από κάμποση ώρα (κάποια στιγμή κι ενώ βρισκόμουν σε αναμονή στην υποδοχή καρτών άρχισε να ξανά αναβοσβήνει το πράσινο λαμπάκι) ένας υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και καλύτερα να μιλήσω με την τράπεζα μου για να την ακυρωσουν ή να μου στείλουν καινούρια. Απ' την Revolut μου είπαν να επικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη του ΑΤΜ.

Έχετε καμιά ιδέα για τι πρέπει να κάνω σε αυτήν την περίπτωση; Έχει τύχει σε κάποιον κάτι ανάλογο;

Μήπως ήταν παγιδευμένο το ΑΤΜ και κράτησε την κάρτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Chek2fire σε ευχαριστώ πολύ, ξέρεις μήπως πόσο συχνά τα "ανοίγουν"; Γιατί το δεν ήταν σε προσοψη τράπεζας το ΑΤΜ αλλά σε εμπορικό κέντρο.

 

@asdfnikos δεν νομίζω φίλε μου αφού ούτε κωδικό πρόλαβα να βαλω ούτε τίποτα. Και μετά από κανα 10λεπτο δούλευε μια χαρά πάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε στα κεντρικά της τράπεζας και πες τους το. Από τι ξέω αν το atm σου κρατήσει την κάρτα την στέλνουν μετά στα κεντρικά τους και από εκεί την παίρνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα την πάρεις την επόμενη εργάσιμη από το τραπεζικό κατάστημα που έχει το ΑΤΜ. Αν το μηχάνημα είναι σε άλλο χώρο εκτός τραπέζης, θα πάρεις τηλέφωνο να σου πουν σε ποιο κατάστημα ανήκει για να την παραλάβεις.

 

Δυστυχώς, η επόμενη εργάσιμη είναι η Δευτέρα και θα πρέπει να περιμένεις μέχρι τότε.

Να έχεις μαζί σου και την αστυνομική ταυτότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα! Μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει γιατί με το support δε βγάζω άκρη. Έχω λογαριασμό σε τράπεζα εξωτερικού Ευρωπαϊκής Ένωσης εκτός ευρώ. Αν συνδέσω την κάρτα μου στη revolut τι χρεώσεις θα έχω για Top up?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...