Προς το περιεχόμενο

Το Skroutz.gr αποκτά το δικό του καλάθι αγορών


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στη σημαντικότερη επέκταση της λειτουργίας του από τη μέρα ίδρυσης του προχωρά το skroutz.gr, η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων στο ελληνικό διαδίκτυο, αποκτώντας πλέον το δικό του καλάθι αγορών.

Με στόχο την καλύτερη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών για τα μέλη του αλλά και την παρουσίαση νέων δυνατοτήτων μέσω της πλατφόρμας του, η Skroutz προσθέτει τη δυνατότητα αγοράς μέσα από το site στα πρότυπα της amazon. Αρχικά το ενιαίο καλάθι αγορών θα είναι διαθέσιμο για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων και συγκεκριμένα για καλλυντικά, είδη προσωπικής υγιεινής και φροντίδας, βρεφικά αξεσουάρ και παραφαρμακευτικά προϊόντα.

 

Η νέα υπηρεσία της Skroutz θέλει να λύσει το πρόβλημα των συνδυαστικών αγορών από διαφορετικά καταστήματα, με τον καταναλωτή να προχωρά σε μακροχρόνια έρευνα αγοράς προκειμένου να βρει ποια καταστήματα έχουν σε άμεση διαθεσιμότητα τα προϊόντα που επιθυμεί και στην καλύτερη τιμή. Στη σελίδα κάθε προϊόντος που περιλαμβάνεται σε μία από αυτές τις κατηγορίες, θα κάνει σύντομα την εμφάνιση του το κουμπί "Αγόρασε μέσω Skroutz", με το πάτημα του οποίου το προϊόν θα προστίθεται στο καλάθι αγορών του χρήστη.

 


1.%20Add%20To%20Cart.jpg

 


4.Payment

2. Cart Options B

2. Cart Options A

 

Αφού ο χρήστης έχει προσθέσει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, στο επόμενο βήμα ο αλγόριθμος του skroutz.gr αναλαμβάνει δουλειά, εμφανίζοντας το τελικό κόστος συμπεριλαμβανομένου των μεταφορικών, είτε από το φθηνότερο κατάστημα είτε συνδυαστικά από δύο ή περισσότερα καταστήματα. Στη δεύτερη περίπτωση, δίνεται προτεραιότητα στη φθηνότερη τιμή, στη συνέχεια στην άμεση διαθεσιμότητα του προϊόντος αλλά και στο ιστορικό εξυπηρέτησης του κάθε καταστήματος, εμφανίζοντας και πάλι τη συνολική τιμή προκειμένου ο χρήστης να κάνει άμεσα τη σύγκριση. Όπως αναφέρθηκε, ο αλγόριθμός μπορεί να εξετάσει ακόμα και 1 εκατομμύριο διαφορετικές επιλογές σε περιπτώσεις παραγγελιών 4 προϊόντων, πριν προτείνει τον βέλτιστο τρόπο.

 

Μόλις ο χρήστης επιλέξει κάποια από τις δύο επιλογές, τότε προχωρά στην πληρωμή με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, τα στοιχεία της οποίας μπορούν να αποθηκευθούν για μελλοντικές αγορές με χρήση tokenization, με τα στοιχεία να μην αποθηκεύονται στα συστήματα της εταιρείας.

 

Σε κάθε περίπτωση, η παραγγελία θα πρέπει να έχει εξυπηρετηθεί το αργότερο σε 4 εργάσιμες ημέρες, με τον καταναλωτή να ενημερώνεται για την εξέλιξη της μέσα από την ιστοσελίδα. Η Skroutz αναλαμβάνει όλα τα στάδια της παραγγελίας, αναλαμβάνοντας την επικοινωνία με τους καταστηματάρχες αλλά και την αποστολή μέσω των συνεργαζομένων courier. Ο χρήστης μπορεί να αποθηκεύσει την παραγγελία του στην ιστοσελίδα προκειμένου να την επαναλάβει όποτε χρειαστεί ενώ σε περίπτωση που αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, θα του δίνεται η ευκαιρία είτε να επιστρέψει τα προϊόντα και να αποζημιωθεί, είτε να επικοινωνήσει με την Skroutz για οποιοδήποτε άλλο θέμα σχετικό με την παραγγελία.
5.%20Delivery%20Tracking.jpg

 

Ένα μεγάλο κενό που φιλοδοξεί να καλύψει το καλάθι αγορών του Skroutz είναι η περιορισμένη online παρουσία φαρμακείων όχι μόνο στην πλατφόρμα του αλλά και στο ελληνικό διαδίκτυο, με μόλις 750 φαρμακεία να διαθέτουν το δικό τους e-shop σε σύνολο 11.000. Όσοι έμποροι θελήσουν να συμμετέχουν στη νέα υπηρεσία, θα πρέπει απλά να επιλέξουν τη σχετική επιλογή μέσα από τον πίνακα διαχείρισης και χωρίς να απαιτείται κάποια τεχνική υλοποίηση. Άλλα πλεονεκτήματα για τον έμπορο σύμφωνα με την εταιρεία είναι οι αποδοτικότερες πωλήσεις και ο εκμηδενισμός διαχειριστικού κόστους ενώ το κόστος για κάθε παραγγελία είναι 8% επί της τιμής του προϊόντος, ενώ παραμένει πάντα σε ισχύ η χρέωση μέσω του μοντέλου CPC.

 

Το καλάθι αγορών της Skroutz βρίσκεται ήδη σε περίοδο δοκιμών, με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να γίνεται σταδιακά για όλους τους χρήστες της ιστοσελίδας μέχρι τα μέσα Ιουνίου όταν και έχει προγραμματιστεί το επίσημο λανσάρισμα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δε ξέρω για τα ποσά που αναφέρεις, αλλά αν δεν υπήρχε το σκρουτζ, θα γνωρίζαμε οι περισσότεροι τα "σκρουτζομάγαζα" ή θα παίρναμε από τα μεγάλα μόνο; Ειδικά από επαρχεία, χλωμό...
​Κάλλιο 5 και στο χέρι... 

  • Like 24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skroutz: Εφτιαξε εμας τους καταναλωτες αλλα κατεστρεψε τα μαγαζια.

Δουλευουν για κερδος 1-1,5€ τα σκρουτζομαγαζα οταν πουλανε εναν εξωτερικο σκληρο 500Gb ή για 5 ευρω κερδος σε ενα κινητο android low-mid. B)

το ιντερνετ και τα ιντερνετομαγαζα θες να πεις...το σκρουτζ τι δουλεια εχει ? μια μηχανη αναζητησης ειναι στην ουσια ....

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικα φιλε η κινα τους εφαγε.. τωρα που εγινε της μοδας να αγοραζουν ολοι απο κινα.. οταν επαιρνες το ιδιο προιον στην μιση τιμη, λογικο ειναι να αναγκαστουν να τις κατεβασουν τα μαγαζια και εδω..

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά την γνώμη μου όπου ή αγορά γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια το σκρουτζ και τα παρεμφερή θα κυριαρχούν. Στα υπόλοιπα για τα οποία υπάρχει ο παράγοντας υποκειμενικότητα όπως πχ ρούχα, παπούτσια μπιμπελό .... κλπ και ο καταναλωτής θα θέλει να τα βλέπει τότε το φυσικό καταστημα θα εξακολουθήσει. Αλλα και στο σκρουτζ ο καταναλωτής δεν διαλέγει πάντα το φθηνότερο. Πχ παράγοντες όπως ή διαθεσιμότητα, ή περιοχή, το κόστος αποστολής θα παίζουν το ρόλο τους. Ευχαριστω

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skroutz: Εφτιαξε εμας τους καταναλωτες αλλα κατεστρεψε τα μαγαζια.

 

Αν δεν υπήρχε το skroutz και τα σκρουτζομάγαζα θα μας είχαν γδάρει το πετσί τα καρτέλ.

 

Ας μην ξεχνάμε τις ίδιες τιμές που είχαν κάποτε plaisio.gr και e-shop.gr και πως σε κάθε αλλαγή το ένα "ακολουθούσε" το άλλο

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς που μέσα σε όλο αυτόν τον χαμό της κρίσης ο κόσμος ξύπνησε κατά πολύ, κάποτε ψάχναν όλοι στο σκρουτζ, τώρα πλέον ακούω όλο και περισσότερους να ψάχνουν από το google, βρίσκεις πολλές φορές προσφορές και χαμηλότερες τιμές ακόμα και σε καταστήματα της γειτονιάς!  Και σε τι ακριβώς να συγκριθεί με το amazon, συγκρίνεται ο κάθε Κινέζος που το χ προϊόν του κοστίζει 1€ πουλάει 5€ και αγοράζει ο καταναλωτής 10€ και κερδίζουν όλοι, με την Ελλάδα που αγοράζει ο χ έμπορος από Έλληνες προμηθευτές ένα προϊόν 5€ και πουλάει 5,30€ για να βγαίνει πρώτος???? και να αγοράζουμε εμείς χαρούμενοι στην καλύτερη τιμή???? Προτιμώ να δώσω 7 ευρώ στη γειτονιά μου και να ξέρω ότι αύριο δεν θα δω άλλο ένα νοικιάζεται! 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Skroutz: Εφτιαξε εμας τους καταναλωτες αλλα κατεστρεψε τα μαγαζια.

Δουλευουν για κερδος 1-1,5€ τα σκρουτζομαγαζα οταν πουλανε εναν εξωτερικο σκληρο 500Gb ή για 5 ευρω κερδος σε ενα κινητο android low-mid. B)

 

 

Τα μαγαζια θελουν και καταστρεφονται.

 

Παραδειγμα αγορασα ενα πλαστικο για το αμαξι απο 2DIN σε 1DIN το πηρα 8 ευρω, απο περιεργεια ρωτησα τον μαγαζατορα γιατι αυτος το πουλαει 8 ευρω  και σε αλλο μαγαζι το βρηκα 40 ευρω;

 

Η απαντηση ξερετε ποια ηταν;

 

Ολοι 3 ευρω το αγοραζουμε χοντρικη εγω βγαζω 5 ευρω ο αλλος εχει πολλες γκομενες να ταϊσει και θελει να βγαλει 35 ευρω κερδος.

 

Πηγα και στο αλλο μαγαζι που το πουλουσε 40 να δω μηπως ειναι κατι διαφορετικο κατι καλυτερο, ηταν το ιδιο ακριβως.

 

Σουβλατζιδικο στην Θηβων οταν επεσε η κριση εβαλε το σουβλακι 1 ευρω ο θειος μου στην παλια πλατεια Μπουρναζιου ηθελε 2.20 στην Θηβων δουλευει ο μπαρμπας βαρεσε λουκετο το πουλησε.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...