Προς το περιεχόμενο

Δοκιμές “ιπτάμενων ταξί” από την Uber στο Ντάλας από το 2020


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κυριολεκτικά στον ορίζοντα βρίσκονται τα “ιπτάμενα ταξί” της Uber, καθώς η αμερικανική εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει τις δοκιμές τους από το 2020 στην περιοχή Fort-Worth του Ντάλας.

Μάλιστα, στόχος της Uber είναι οι δοκιμές να επεκταθούν και στο Ντουμπάι την ίδια χρονιά, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έκθεσης που θα φιλοξενηθεί τότε στην πόλη.

 

Η εταιρεία αποκάλυψε τα σχέδιά της στο συνέδριο Elevate, που πραγματοποιεί στο Ντάλας. Μάλιστα, το χρονοδιάγραμμά της προβλέπει πως τα πρώτα “ιπτάμενα ταξί” θα τεθούν σε κυκλοφορία το 2023, δηλαδή μόλις 6 χρόνια από σήμερα.

 

Σε αντίθεση με τον τρόπο λειτουργίας της υπάρχουσας υπηρεσίας ridesharing, όπου μπορεί κανείς να κλείσει ένα όχημα που θα τον παραλάβει ακριβώς από το σημείο αφετηρίας και θα τον αφήσει έξω από τον προορισμό του, τα “ιπτάμενα ταξί” θα εκτελούν διαδρομές ανάμεσα σε συγκεκριμένους σταθμούς. Οι σταθμοί αυτοί, τους οποίους οι Uber ονομάζει vertiport, θα βρίσκονται διάσπαρτοι στην πόλη.

 

Αυτό που δίνει μεγαλύτερη πιθανότητα υλοποίησης στο σχέδιο της εταιρείας είναι το γεγονός ότι έχει βρει υποστήριξη από μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον τομέα της αεροπλοΐας. Ήδη οι Embraer, Bell Helicopter, Mooney, Pipistrel Aircraft και Aurora Flight Services έχουν συνδράμει στο πρότζεκτ της Uber.

 

Link.png Site: ΤheΝextWeb

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύντομα θα γίνουμε μάρτυρες της συρρίκνωσης, και τελικά της κατάρρευσης του θεσμού του ταριφόχερου.

Εδω Ελλαδα με την καμια, θα ζουν και θα βασιλευουν

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού και το '80 να έχεις γεννηθεί, το 2050 θα είσαι 70 ετών. Εδώ φτάνουν άνετα 70 χρονών άτομα που έχουν γεννηθεί το '30 και το '40 (με 40-50 χρόνια εξέλιξη της ιατρικής). Εκτός αν κατάλαβα λάθος και εννούσες π.χ. όσοι ήταν 20-25 την δεκαετία των 80s.

 

Καθήστε να έρθει πρώτα εδώ το κανονικό Uber και βλέπουμε για...ιπτάμενο. xP

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μετάφραση του άρθρου νήματος αφήνει έξω όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες που αναφέρονται στο αρχικό άρθρο.

Αναφέρει ότι δεν ξέρουν τι όχημα θα είναι(παρά μόνο σε γενικές γραμμές), ότι δεν έχουν ακόμη ουσιαστικά ούτε υποδομές ούτε κάτι άλλο συγκεκριμένο, παρά ευχολογίες και θεωρίες για νεφελώδης συνεργασίες με κάποιες άλλες εταιρείες.

Άσε που μας λένε ότι θα χρεώνουν/στοιχίζει μόλις 1.32 ντάλαρς ανά επιβάτη, όσο θεωρητικά δίνουν στα κανονικά Ούμπερ....

 

Ο ίδιος ο ξένος ο αρθρογράφος το λέει μέσα στις άκρες ότι πιθανότατα είναι παπάντζα(όπως δηλαδή θα συμπέρανε κάθε λογικός άνθρωπος), τουλάχιστον έτσι που μας τα λέει η ανακοίνωση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω Ελλαδα με την καμια, θα ζουν και θα βασιλευουν

 

Και είναι κακό αυτό? Νομίζω πως κακό κάνει η ίδια η Uber. Δεν ξέρω αν το ξέρετε, αλλά ήδη δοκιμάζει αυτοκίνητα τηλεκατευθυνόμενα η Uber που σημαίνει ότι χιλιάδες άνθρωποι θα μείνουν χωρίς δουλειά. Να καταλήξουμε κάπου. Θέλουμε να έχουμε δουλειές ή να δουλεύουν τα μηχανήματα?..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με αυτα που λες αλλα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Εξελιξη θα υπαρχει, βλεπε γαλατάς και παγοπωλης.

To θεμα ειναι να γινεται αναδιαρθωση των τωρινων εργασιων ή να δημιουργουνται νεες, γιατι με επιδοματα ανεργιας ανεβαινουν και οι φοροι και σπαει το γραναζι του συστηματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με όλο αυτόν τον αρνητικό ντόρο που έχει σηκωθεί γύρω από το όνομά της (σήμερα την είχαν σε αρνητικό δημοσίευμα οι NYT) πιστεύω ότι είναι μια κίνηση εντυπωσιασμού. Στην Ιταλία ήδη απαγορεύτηκε πρωτόδικα ενώ στη Νέα Υόρκη οι ταρίφες την κατηγορούν ότι τους έχει ρίξει τους μισθούς (μάλιστα βγήκε και βίντεο ενός CEO να τσακώνεται με υπάλληλο και η αλαζονική του στάση ξεσήκωσε τόσες αντιδράσεις που αναγκάστηκε να ζητήσει δημόσια συγγνώμη). Βέβαια πάντα θα υπάρχουν οι ιδεοληπτικοί που κάθε βράδυ ανάβουν καντηλάκι στο "αόρατο χέρι της αγοράς".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και είναι κακό αυτό? Νομίζω πως κακό κάνει η ίδια η Uber. Δεν ξέρω αν το ξέρετε, αλλά ήδη δοκιμάζει αυτοκίνητα τηλεκατευθυνόμενα η Uber που σημαίνει ότι χιλιάδες άνθρωποι θα μείνουν χωρίς δουλειά. Να καταλήξουμε κάπου. Θέλουμε να έχουμε δουλειές ή να δουλεύουν τα μηχανήματα?..

Πρέπει επιτέλους αυτή η καραμέλα να σταματήσει. Με αυτή τη λογική να χρησιμοποιούν οι εργάτες στα μετρό μόνο φτυάρια και να αφήσουν τις μπουλντόζες σωστά? οχι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με αυτα που λες αλλα δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.

Εξελιξη θα υπαρχει, βλεπε γαλατάς και παγοπωλης.

To θεμα ειναι να γινεται αναδιαρθωση των τωρινων εργασιων ή να δημιουργουνται νεες, γιατι με επιδοματα ανεργιας ανεβαινουν και οι φοροι και σπαει το γραναζι του συστηματος.

Στο μελλον δεν θα υπαρχει μεσαια ταξη , Θα υπαρχουν οι αριστοκρατια και οι σκλάβοι τους. Οι μεγαλες εταιρειες θα κυβερνουν τον κοσμο , το φαγητο και η στεγη θα ειναι χαρη για αυτους . Δεν θα εχουμε καθολου δικαιωματα και η καθε επανασταση θα καταστελλεται με αιμα .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έρθουν τα φτηνά ιπτάμενα ταξί εγώ λέω ας τα χρησιμοποιήσουν οι νεοφιλελεύθεροι και οι σύντροφοι ας επιλέξουν τα ταξί αφού ενδιαφέρονται τόσο για τις θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.

 

 

Εγώ πάντως θα σας έλεγα να ψάξετε λίγο

για "compensation effects". Δεν μπορεί 200ποσα χρόνια μετά την βιομηχανική επανάσταση να επιμένει ο μισός πληθυσμός πως μας παίρνουν οι μηχανές την δουλειά...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...