Προς το περιεχόμενο

Asus ανύπαρκτο service


katia 2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα.

 

Έχω αγοράσει ένα asus transformer book t 100h το ακριβό μοντέλο, με 64χωρητικότητα, 4gb μνήμη και μεγάλη μπαταρία. Επειδή ήταν απο κατάστημα και όχι ιντερνετική αγορά, πλήρωσα 500 ευρώ κοντά το Φεβρουάριο. Από το κουτί του βγήκε αρχές Μαρτίου λόγω απουσίας μου. Με 15 ημέρες χρήσης το tablet δεν φόρτωνε σελίδες (ενώ ήταν άδειο, το τονίζω και δεν έτρεχαν άλλες εφαρμογές). Επίσης φόρτισε μόνο για 15 ημέρες και μετά έπαψε να φορτίζει. 

 

Το πάω στα public τέλος Μαρτίου, μου λένε σε 15 μέρες θα είναι έτοιμο. Τελικά μου τηλεφωνούν μετά από Ενάμιση ολόκληρο  μήνα και μου ζητούν για αλλαγή πλακέτας 250 ευρώ. Ο λόγος; βρήκαν σπασμένο το κονεκτοράκι φόρτισης.  Το οποίο δεν το αλλάζουν αλλά θέλουν να αλλάξω όλη την πλακέτα. Με έβγαλαν επίσης εκτός εγγύησης διότι ήταν υπαιτιότητα πελάτη ΌΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΟΝΙΣΑΝ. 

 

Τους ρωτάω στην ασους, κάνατε 1,5 μήνα να βρείτε πως είχα σπασμένο κονέκτορα; Μου λενε στις 9 Μαιου λάβαμε το tablet σας και 10 είχαμε απαντήσει. Και ερωτώ εγώ που ήταν το tablet μου από τέλη Μαρτίου έως 9 Μαιου;  Στο τηλεφωνικό τους κέντρο η public μου απαντούσε πως είναι στην Τσεχία και το φτιάχνουν. Τηλεφώνησα στον γενικό διευθυντή και ζήτησα τις συνομιλίες από το κέντρο.

 

Η asus είπε πως της λέμε ψέματα πως τόσο καιρό το είχε η public που είναι άμεσος συνεργάτης της και της τονίζουμε πως πιθανόν είναι υπαιτιότητα δική της και ενώ της στείλαμε τα αντίγραφα που έχουμε με καταγεγραμμένη την ώρα και μέρα που το παρέλαβε το τεχνικό τμήμα της public, εκείνη δεν απαντά, παρά ζητά 250 ευρώ για μηχάνημα που λειτούργησε 15 ημέρες μόνο. 

 

Μου είπε ένας φίλος πως ίσως το έστειλαν σε δικό τους κέντρο και δεν μπόρεσαν να το φτιάξουν  και  μετά το πήγαν στην asus. To θέμα είναι πως όσο και να έψαξα δεν βρήκα άκρη και κανείς δεν μου ομολογεί που ήταν το μηχάνημα 1, 5 μήνα αφού η asus μου απάντησε πως δεν το είχε με επίσημο email. Τηλεφώνησα στα κεντρικά της public και  μου ζήτησαν χρόνο να ψάξουν την υπόθεση και πως δεν έχουν απαντήσεις να μου δώσουν προς το παρόν που ήταν 1,5  μήνα το μηχάνημα μου. Και να κάνω ακόμα λίγο υπομονή. 

 

Πως να δεχθώ πως αυτή η εταιρεία που πήρε για ένα τοσο ακριβό ταμπλετ 500 ευρώ με χρεώνει άλλα 250 γτ δεν αλλάζουν λέει κονέκτορες, παρά μόνο πουλάνε ανταλλακτικά. Αισθάνομαι μπαλάκι ανάμεσα στις δυο εταιρίες και φυσικά νοιώθω μεγάλο κορόιδο. Διευθυντής πωλήσεων στην asus υπάρχει λένε.... αλλα είναι απασχολημένος πάντα. Σκέφτομαι ακόμα και να κινηθώ νομικά. Αν δεν τους παραδώσω 35 ευρώ επειδή μου φωτογράφισαν τη βλάβη δε μου επιστρέφουν το ταμπλετ πίσω.

 

Δεν έχω αισθανθεί μεγαλύτερος βλάκας στη ζωή μου και ντρέπομαι για λογαριασμό τους, που χωρίς ίχνος ντροπής μου ζητάνε να αγοράσω ξανά ένα μηχάνημα που είχα μονο 15 μέρες, για ένα εξάρτημα που κοστίζει 15 ευρω. Στην ουσία πουλάνε μόνο ανταλλακτικά , οπότε τι νόημα έχει η λέξη service? Με έβγαλαν εκτός εγγύησης, χωρίς να λάβω καμία ενημέρωση πριν. 

 

Δεν ξέρω τι να κάνω, και στο κατάστημα που ρώτησα τους πωλητές του public μου είπαν πως σε όλους τους πελάτες τους έτσι λειτουργεί η asus και αναρωτιέμαι εγώ γιατί πουλάνε ακόμα τα προϊόντα της;;;;;

Αφού το γνωρίζουν γτ δεν σε σταματάνε πριν κάνεις το λάθος και αγοράσεις κάτι που δεν έχει καμία εγγύηση και που ο καημός τους είναι να το βγάλουν εκτός με κάθε τρόπο και να σε πετάξουν σαν την τρίχα από το ζυμάρι;;;

 

Έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ αυτές τις μέρες και δεν θέλω να αισθάνομαι έτσι. Δεν ξέρω αν στο σύλλογο καταναλωτών βγάλω καμιά άκρη. Η να ρωτούσα μια δικηγόρο πως να κινηθώ. 

Νομίζω πως αυτό το απόστημα που λέγεται δήθεν "service" πρέπει να σπάσει.

 

Τι θα κάνατε στη θέση μου........ :(

 

:mellow:

Επεξ/σία από katia 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δική μου σχετική εμπειρία είναι η εξής:

 

Είχα δώσει ένα Asus tablet για service, επίσης μέσω Public, και έκανε και σε μένα 2 μήνες να έρθει. Δεν δούλευε καλά η αφή και μου αλλάξανε πλακέτα εντός εγγύησης. Με εξαίρεση την καθυστέρηση, για την οποία ουδέποτε διαμαρτυρήθηκα, είχα αίσιο τέλος.

 

Σε διαφορετικό Asus tablet πιο παλιά, στο οποίο είχα ξεμπασκώσει εγώ την υποδοχή micro sd και το χρησιμοποιούσα χωρίς κάρτα για ένα διάστημα, κάποια στιγμή χάλασε και η υποδοχή της SIM. (Δεν έφταιγα και τόσο, ήταν από τσιγαρόχαρτο η micro sd). Τότε το έστειλα Τσεχία (πλέον το service είναι στην Ελλάδα απ' ότι μου είπαν) αναφέροντας ως βλάβη μόνο τη SIM (ελπίζοντας να φτιαχτεί μαζί και η SD), όμως μου το έβγαλαν εκτός εγγύησης. Ζητούσαν 75€ για τον έλεγχο και τα μεταφορικά (είχαν έρθει να το πάρουν με courier) για να επιστρέψουν τη συσκευή. Με είχαν πάντως ενημερώσει για τις χρεώσεις, φαντάζομαι και εσένα το ίδιο. Δεν τους απάντησα ποτέ και μια μέρα μετά από μήνες μου έστειλαν το tablet μόνοι τους πίσω, άφτιαχτο. Αυτή η περίπτωση μοιάζει αρκετά με την δική σου.

 

Καλώς ή κακώς πλέον όλα τα service δεν χαρίζονται σε κάτι τέτοια αφού ο πολύς κόσμος (όπως και εγώ σε ένα βαθμό στην 2η περίπτωση) εκμεταλλευόμαστε την εγγύηση. Το να εστιάζεις στο ότι έκαναν 1,5 μήνα και άλλα τέτοια δεν βοηθάει, αφού δεν δεσμεύτηκαν πουθενά για το χρόνο, ας έκανε προφορική εκτίμηση ο υπάλληλος στα Public για 15 μέρες. Ούτε αξίζει να στενοχωριέσαι - ό,τι έγινε, έγινε. Στη θέση σου θα περίμενα να μου το στείλουν πίσω μόνοι τους (δεν τους συμφέρει να το κρατάνε για πολύ, ούτε μπορούν να το αξιοποιήσουν αφού σου ανήκει) και κατόπιν θα κοίταζα να μάθω αν επισκευάζεται με μικρότερο κόστος σε μη εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω πολύ κακή εμπειρία με το σέρβις της άσους και με τεράστιες καθυστερήσεις που με άφησαν χωρις υπολογιστή για κανα 2μηνο αν θυμάμαι καλά. Επιπλεον πήγαν να μου φορτώσουν βλάβη που έμπαινε κανονικότατα στην εγγύηση - δεν είχε σπάσει κάτι ούτε ύπηρχε και ένδειξη κακής χρήσης ποσό μάλλον απόδειξη.

 

Κοντολογίς, ξεκίνησα να κάνω καταγγελία κατα του εισαγωγέα της ασουσ αλλά με παρακαλέσε το μαγαζί που μου πούλησε τον φορητό να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία (5η θα έλεγα αλλά τέλος πάντων) και τελικά λύθηκε το θέμα.

 

Αντικειμενικά είναι κάκιστη η απόδοση του σέρβις της άσους και είναι και ολόκληρη διαδικασία να το στέλνεις Τσεχία (κάτι που εσυ δεν έκανες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Τι θα κάνατε στη θέση μου........ :(

 

Είναι πολύ περίεργο όντως! Καταρχάς, μιας και επικοινωνείς και με την Asus και με το Public, έχεις ανοίξει 2 κανάλια επικοινωνίας που εν πάσει περιπτώσει μπορείς κάπως να βγάλεις άκρη.

Εγώ στη θέση σου (με άλλη εταιρεία) έχω κάνει το εξής: ζητούσα όλη την επικοινωνία γραπτώς. Ότι μου είχαν πει το είχα κρατήσει και όταν πήγαν να μου τα γυρίσουν είχα τα email τους που μου έλεγαν άλλα πριν.

Ακόμα και όταν έπαιρνα τηλέφωνο να ρωτήσω την εξέλιξη της υπόθεσης, ότι ενημέρωση μου έκανε ο εκάστοτε εκπρόσωπος του έλεγα να μου το στείλει σε ένα mail.

Στο τέλος λοιπόν τους έκανα μια επιστολή που τους έγραφα, στην τάδε του μήνα μου είπατε αυτό, στην τάδε το άλλο, στην τάδε ότι έχει πάει το tablet σε συνεργάτη σας για επισκευή και αναμένετε, και στις τάδε μου το βγάλατε εκτός εγγύησης λέγοντας μου ότι το είδε τεχνικός δικός σας...Δεν δέχομαι τίποτα δική σας υπαιτιότητα, ή μου το φτιάχνετε ή το τραβάω.

Σε λίγες ημέρες μου έστειλαν καινούριο τάμπλετ. Δεν αναφέρω εταιρείες κλπ.....

 

Τώρα κάθε περίπτωση βέβαια είναι διαφορετική, αλλά άμα έχεις παραστατικό παράδοσης στο κατάστημα πριν 2 μήνες και η Asus σου κοινοποιήσει παραστατικό παράδοσης σε αυτήν πριν 20 μέρες, σε 40 μέρες που αγνοείτο η τύχη του τάμπλετ σου είναι εύλογο να έχει συμβεί το οτιδήποτε και πρέπει το κατάστημα να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί, το οποίω εκτιμώ ότι θα κάνει καθώς είναι μεγάλο κατάστημα που προβάλει ένα φιλικό πρόσωπο προς τον καταναλωτή, και δεν θα διακινδύνευε να τρωθεί η φήμη του για μια άτυχη στιγμή...

 

ΥΓ.: Η Asus γενικά φημίζεται ότι έχει καλό service, αν ΟΝΤΩΣ το παρέλαβαν με σπασμένο βύσμα, δεν νομίζω να τους κακολογεί κανεις που δεν το καλύπτουν, άλλο αν ένας ικανός τεχνικός μπορεί πράγματι να το αλλάξει με πολύ οικονομικό τρόπο (βέβαια, δεν ξέρουμε και πώς είναι κολλημένο αυτό στην μητρική!)

Επεξ/σία από mechpanos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη, αλλά δεν καταλαβαίνω το λόγο του να επικοινωνείτε με το κατάστημα αγοράς για την επισκευή του. Είναι το μόνο σίγουρα ότι είναι μεταφορά του τάμπλετ θα καθυστερήσει να φτάσει στο σέρβις. Επίσης, καταστήματα τύπου public δεν τα εμπιστεύομαι (αλλά ούτε και κάποιο άλλο κατάστημα να κάνει το μεσάζοντα). Και εγώ από το Public αγόρασα το Asus Vivo Note 8 (αυτό με το πενάκι) και χρειάστηκε δύο φορές να το στείλω στο σέρβις. Αυτή η δουλειά περίπου πριν δυο χρόνια, οπότε δεν ξέρω τι έχει αλλάξει από τότε. Τότε το σέρβις για τα τάμπλετ ήταν στην Τσεχία. Μου έδωσαν έναν αριθμό τηλεφώνου της Ιταλίας (όπου ήταν το σέρβις τους για τα λαπτοπ και δεν ξέρω τι άλλο) και κάλεσα με αστική χρέωση. Έδωσα τα στοχεία, μου έστειλαν κάτι emails με rma και τα σχετικά, το πήγα στην συμβεβλημένη με αυτούς courier της πόλης μου, πήγε Τσεχία (γύρω γύρω όλοι, μέχρι και Αγγλία έφτασε) και επέστρεψε σε δυο βδομάδες χωρίς να πληρώσω ούτε ένα ευρώ. Και ακόμα μία φορά, για άλλο θέμα, ξανά η ίδια διαδικασία. Δεν έχω κάποιο παράπονο από το σέρβις και πάντα όταν είχα ανάγκη μίας συσκευής για σέρβις (είτε τάμπλετ, είτε κινητό, είτε υπολογιστής), πάντα απευθυνόμουν απευθείας με το σέρβις και όχι με το κατάστημα αγοράς. Έχω διαβάσει σε διάφορα φορουμ φοβερά ευτράπελα θέματα όταν ο πελάτης επέστρεφε για επισκευή τη συσκευή του στο κατάστημα αγοράς και πάντα το σύνηθες φαινόμενο ήταν η καθυστέρηση (τουλάχιστον...).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεμα ειναι οτι, δυστυχως μονο το "εγχωριο" Public (sic), θα ανησυχουσε για..."εγχωριες" καταγγελιες!
:fear:
Σε περιπτωση που (με) γνωστη μου ετοιμασε κανονικοτατη καταγγελια, ετσι ειδε τελικως φως -και λυση-
απο το Public ειναι που ειχανε "ιδρωσει"! -δυσκολο βλεπω να γινοταν το ιδιο, με οτιδηποτε εκτος χωρας..
:shifty:
http://www.insomnia.gr/topic/639135-πρόβλημα-με-motherboard-asus-ux305ca/?p=55535014


Επεξεργασια: 1520

 

Επεξ/σία από TheDevilMayCare
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχάς για το μεταξύ μας γίνεται η κουβέντα μιας και η ts φαίνεται δεν συμμετέχει.

 

@ mecheng 

Δεν κατάλαβες.. το ήξερε η katia ότι το usb είναι σπασμένο όταν το παρέδιδε. Η ένστασή της είναι ότι αρνήθηκαν την επισκευή και της το έβγαλαν εκτός εγγύησης, γιατί "πάτησαν" στο σπασμένο βύσμα. Και επειδή τα πήρε, τους την λέει για την καθυστέρηση, μήπως κάποιος της την χαρίσει. Και σε δικιά μου περίπτωση όπως ήδη έγραψα, σε ένα fonepad είχε χαλάσει η sim και μου το έβγαλαν εκτός γιατί είχα χαλάσει εγώ την sd. Το σκεπτικό τους είναι ότι χάλασες πλακέτα. Ούτε εμένα μ' αρέσει. Πάντως, όλα αυτά σπανίως επισκευάζονται, αλλάζει μητρική 99%.

 

@ostvarivanje

Δίκιο έχεις.. Btw, μήπως μία από τις φορές που έστειλες το Vivo ήταν για το τσακισμένο καλωδιάκι που κάνει το πενάκι να μην δουλεύει; Αν ναι, πώς πήγε; Σκέφτομαι να το στείλω και εγώ αν και έχω πάρει από ebay μερικά τέτοια καλωδιάκια για να δοκιμάσω.

Επεξ/σία από Philippe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πάντως, όλα αυτά σπανίως επισκευάζονται, αλλάζει μητρική 99%.

Αν είναι απλά το βίσμα τότε 99% επισκευάζεται με αστείο κόστος, αν ο τεχνικός είναι ικανός!

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=usb+charging+part+tablet&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xusb+charging+connector+tablet.TRS0&_nkw=usb+charging+connector+tablet&_sacat=0

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, όλα αυτά σπανίως επισκευάζονται από την αντιπροσωπεία, αλλάζει μητρική 99%.

 

Κατόπιν θα κοίταζα να μάθω αν επισκευάζεται με μικρότερο κόστος σε μη εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ostvarivanje

Δίκιο έχεις.. Btw, μήπως μία από τις φορές που έστειλες το Vivo ήταν για το τσακισμένο καλωδιάκι που κάνει το πενάκι να μην δουλεύει; Αν ναι, πώς πήγε; Σκέφτομαι να το στείλω και εγώ αν και έχω πάρει από ebay μερικά τέτοια καλωδιάκια για να δοκιμάσω.

Ξέρω ότι με το πενάκι ήταν γνωστό  πρόβλημα αλλά το δικό μου με τη μητρική είχε πρόβλημα. Την πρώτη φορά τάχα μου την  κόλλησαν καλύτερα αλλά τη δεύτερη μου την άλλαξαν. Να σημειώσω ότι τη δεύτερη μου έβγαλαν μήνυμα τα  Windows ότι έχω πέσει θύμα πειρατικού λογισμικού, άρα δε μου είχαν βάλει αυθεντικά  windows ως όφειλαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα πραγμα θα εκανα, κραξιμο, ανελέητο, σε ολα τα διαθέσιμα social media..και οπως ειπε ενας φίλος κυρίως στα κανάλια του καταστήματος..μόνο σε αυτούς ιδρώνει το αυτί καθώς επηρεάζονται πολλαπλώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...