Προς το περιεχόμενο

Kosmas70

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    467
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.743 προβολές προφίλ

Kosmas70's Achievements

  1. Μετά από αρκετή επιμονή εκδόθηκε νέο παραστατικό για την αντικατάσταση. Ευχαριστώ όσους βοήθησαν και κυρίως τον @Getta Robo.
  2. Σωστά. Άλλωστε το θέμα εδώ είναι το τι παραστατικό πιστεύω εγώ ότι θα έπρεπε να μου δώσουν, όχι τι λέει ο νόμος.
  3. Διάβασε το πρώτο post. Που θες να καταλήξεις;
  4. Αυτό λέμε. Ναι μεν έγινε αντικατάσταση με το ίδιο ακριβώς προϊόν αλλά δεν εκδόθηκε παραστατικό.
  5. Ευχαριστώ για τα χρήσιμα links. Πράγματι, σύμφωνα με τον νόμο θα έπρεπε να έχει εκδοθεί νέο παραστατικό με το που μου αντικατέστησαν το προϊόν. Άλλωστε είναι από κάθε άποψη περίεργο να δίνεται κάτι χωρίς παραστατικό: Πες ότι υπάρχει έξω από το κατάστημα κλιμάκιο της εφορίας που διενεργεί έλεγχο, πως θα δικαιολογήσει τόσο ο πελάτης όσο και το κατάστημα το ότι δόθηκε ένα προϊόν χωρίς κανένα παραστατικό; Επικοινώνησα με την εταιρία στέλνοντας αναλυτικό mail (με αγνόησαν) και στη συνέχεια τηλεφωνικά όπου μου είπαν απλά να απευθυνθώ στο κατάστημα στο οποίο έγινε η αντικατάσταση. Θα κάνω μια απόπειρα να τηλεφωνήσω αύριο στο κατάστημα και να τους αναφέρω αυτό που αναφέρει ο νόμος και αν δεν ανταποκριθούν θα προχωρήσω σε επώνυμη καταγγελία.
  6. Έτσι ήξερα κι εγώ. Τους ρώτησα αν θα πρέπει να μου δώσουν νέο παραστατικό και μου είπαν πως όταν γίνεται αντικατάσταση δεν βγαίνει νέο παραστατικό πράγμα που μου φάνηκε περίεργο γι' αυτό και σκέφτηκα να ρωτήσω κι εδώ. Επομένως το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως όταν γίνεται η αντικατάσταση πρέπει κανείς να απαιτεί το να εκδίδεται νέο παραστατικό διαφορετικά να μην παίρνει καν το νέο προϊόν.
  7. Ένα ζευγάρι ακουστικά που είχα αγοράσει παρουσίασε πρόβλημα ενώ βρισκόταν εντός εγγύησης, το πήγα στο κατάστημα και εκεί αφού το έλεγξαν μου το αντικατέστησαν χωρίς όμως να μου δώσουν κάποιο παραστατικό. Όταν ρώτησα αν τα νέα ακουστικά καλύπτονται από εγγύηση, μου είπαν ναι αλλά μέχρι να παρέλθει το διάστημα των 2 ετών από την έκδοση του τιμολογίου που ήδη είχα, εκείνου δηλαδή που συνόδευε τα ακουστικά που αντικαταστάθηκαν. Γνωρίζει κανείς αν είναι όντως σωστό αυτό που μου είπαν;
  8. Θα πρότεινα να πας στη ΔΟΥ όπου βρίσκεται το χρέος έχοντας μαζί σου ό,τι σχετικό έγγραφο έχεις για να μπορέσουν να σου πουν λεπτομέρειες. Συνήθως το αρμόδιο τμήμα γι΄αυτές τις υποθέσεις είναι το Δικαστικό.
  9. Γνωρίζει κανείς αν δικαιούνται το επίδομα αλλοδαποί πολίτες που διαμένουν και εργάζονται στην Ελλάδα εφόσον πληρούν τα εισοδηματικά κριτήρια;
  10. Ευχαριστώ για τη βοήθεια! Δυστυχώς στάλθηκε με economy mail επομένως δεν έχει tracking number. Απλά ανησυχώ γιατί παραέχει αργήσει και συνήθως αυτό δεν είναι καλός οιωνός, αλλά από την άλλη η αξία του είναι πολύ μικρή για να το κρατήσουν στο τελωνείο.
  11. Αγόρασα από Αγγλία ένα περιοδικό αξίας 5€ που μαζί με τα μεταφορικά κόστισε 12€. Όμως παρόλο που στάλθηκε με απλό ταχυδρομείο στις 24/10 ακόμα δεν το έχω λάβει. Υπάρχει περίπτωση να το κράτησαν στο τελωνείο;
  12. @Malthador έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια όπως και τους υπόλοιπους φίλους που προσπάθησαν να βοηθήσουν. Νομίζω πως βρήκαμε την άκρη αλλά αν παρ' ελπίδα χρειαστούμε κάποια επιπλέον πληροφορία ίσως επανέλθω. Να είστε όλοι καλά.
  13. Ευχαριστώ. Όμως για κάποιον λόγο εκεί μου εμφανίζει μόνο τις πιο πρόσφατες οφειλές ενώ στη σελίδα που ανέφερα πριν εμφανίζει μια μεγαλύτερη λίστα. Ευχαριστώ. Πάτησα "Ρυθμίσεις Οφειλών" αλλά και πάλι με βγάζει στη σελίδα όπου εμφανίζεται μόνο ένα μικρό μέρος των οφειλών που είναι οι πιο πρόσφατες. Προφανώς για κάποιο λόγο το σύστημα δεν εμφανίζει οφειλές παλαιότερες του 2020 και μάλλον πρέπει να πάμε στη ΔΟΥ για να τις ρυθμίσουμε.
  • Δημιουργία νέου...