Προς το περιεχόμενο

Έκδοση παραστατικού μετά από αντικατάσταση προϊόντος


Kosmas70

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα ζευγάρι ακουστικά που είχα αγοράσει παρουσίασε πρόβλημα ενώ βρισκόταν εντός εγγύησης, το πήγα στο κατάστημα και εκεί αφού το έλεγξαν μου το αντικατέστησαν χωρίς όμως να μου δώσουν κάποιο παραστατικό. Όταν ρώτησα αν τα νέα ακουστικά καλύπτονται από εγγύηση, μου είπαν ναι αλλά μέχρι να παρέλθει το διάστημα των 2 ετών από την έκδοση του τιμολογίου που ήδη είχα, εκείνου δηλαδή που συνόδευε τα ακουστικά που αντικαταστάθηκαν.

Γνωρίζει κανείς αν είναι όντως σωστό αυτό που μου είπαν; 

Επεξ/σία από Kosmas70
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά η νομοθεσία προβλέπει ότι στην περίπτωση σου η διετής εγγύηση αρχίζει πάλι από την αρχή, σχεδόν κανένας όμως δεν το τηρεί.

Εφόσον δεν έχεις κάποιο αποδεικτικό για την αντικατάσταση, συνεχίζει να ισχύει η εγγύηση του αρχικού παραστατικού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Κανονικά η νομοθεσία προβλέπει ότι στην περίπτωση σου η διετής εγγύηση αρχίζει πάλι από την αρχή

Έτσι ήξερα κι εγώ. Τους ρώτησα αν θα πρέπει να μου δώσουν νέο παραστατικό και μου είπαν πως όταν γίνεται αντικατάσταση δεν βγαίνει νέο παραστατικό πράγμα που μου φάνηκε περίεργο γι' αυτό και σκέφτηκα να ρωτήσω κι εδώ. 

Επομένως το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως όταν γίνεται η αντικατάσταση πρέπει κανείς να απαιτεί το να εκδίδεται νέο παραστατικό διαφορετικά να μην παίρνει καν το νέο προϊόν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, Kosmas70 said:

Έτσι ήξερα κι εγώ. Τους ρώτησα αν θα πρέπει να μου δώσουν νέο παραστατικό και μου είπαν πως όταν γίνεται αντικατάσταση δεν βγαίνει νέο παραστατικό πράγμα που μου φάνηκε περίεργο γι' αυτό και σκέφτηκα να ρωτήσω κι εδώ. 

Επομένως το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως όταν γίνεται η αντικατάσταση πρέπει κανείς να απαιτεί το να εκδίδεται νέο παραστατικό διαφορετικά να μην παίρνει καν το νέο προϊόν. 

Οσο αφορά την εγγυηση, σε περίπτωση αντικατάστασης με ακριβώς το ΙΔΙΟ προιόν, ισχύει η εγγυηση της πρωτης αγορας.

Αν σου το αλλάξουν με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, πρέπει να εκδοθεί νέο παραστατικό και ισχύει η εγγυηση ΝΕΟΥ προιόντος.

 

Σε κάθε περίπτωση όμως, πρέπει να εκδιδεται ΝΕΟ παραστατικό για φορολογικούς ελέγχους. Κακώς δηλαδη εφυγες απο το κατάστημα με προιόν αντικατάστασης χωρις παραστατικό. Επισης σε περίπτωση που χρειαστεί παλι εγγυηση δεν θα μπορείς να αποδείξεις οτι εχεις αλλαξει σειριακό αριθμό προιόντος, ειδικά για τις περιπτώσεις όπου θα πρέπει να αναγρέφεται πάντα.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, SilentVoice said:

Οσο αφορά την εγγυηση, σε περίπτωση αντικατάστασης με ακριβώς το ΙΔΙΟ προιόν, ισχύει η εγγυηση της πρωτης αγορας.

Αν σου το αλλάξουν με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, πρέπει να εκδοθεί νέο παραστατικό και ισχύει η εγγυηση ΝΕΟΥ προιόντος.

 

Σε κάθε περίπτωση όμως, πρέπει να εκδιδεται ΝΕΟ παραστατικό για φορολογικούς ελέγχους. Κακώς δηλαδη εφυγες απο το κατάστημα με προιόν αντικατάστασης χωρις παραστατικό. Επισης σε περίπτωση που χρειαστεί παλι εγγυηση δεν θα μπορείς να αποδείξεις οτι εχεις αλλαξει σειριακό αριθμό προιόντος, ειδικά για τις περιπτώσεις όπου θα πρέπει να αναγρέφεται πάντα.

 

Η εγγυηση ανανεωνεται συμφωνα με την νομοθεσια και τις επισημες οδηγιες.

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

  1. Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση;

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.

Το καταστημα επρεπε οντως να παραθεσει νεα παραστατικα με την αναγραφομενη ημερομηνια κτλ.

@Kosmas70ζητα απο την επιχειρηση γραπτως να σου αποστειλουν ψηφιακα τα παραστατικα, οπου να αναφερουν και την ανανεωση της εγγυησης.

Αν στα αρνηθουν, προχωρας σε επωνυμη καταγγελια.

https://kataggelies.mindev.gov.gr/

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Getta Robo said:

εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.

Θα πρέπει να δούμε τους όρους της εγγύησης για να πούμε τι ισχύει.

2 hours ago, SilentVoice said:

Σε κάθε περίπτωση όμως, πρέπει να εκδιδεται ΝΕΟ παραστατικό για φορολογικούς ελέγχους.

Αυτό δεν ισχύει. Πλέον η έκδοση δελτίου αποστολής δεν είναι υποχρεωτική (αν δεν κάνω λάθος αυτό ισχύει καθολικά). Η υποχρέωση του πωλητή ως προς το κράτος είναι να έχει εντάξει την αποθήκη του (εφόσον υποχρεούται σε τήρηση αποθήκης). Αυτό μπορεί να το κάνει με μια κίνηση αποθήκης χωρίς έκδοση παραστατικού. Ο έλεγχος θα ενδιαφερθεί πόσα τεμάχια από το προϊόν έβαλε στην αποθήκη ο πωλητής και πόσα έχει τώρα και θα ζητήσει αιτιολόγηση όσων λείπουν. Δεν σου λέει κανείς ότι δεν εκδόθηκε κάποιο εσωτερικό παραστατικό αντικατάστασης ή κάτι παρόμοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Getta Robo είπε

Η εγγυηση ανανεωνεται συμφωνα με την νομοθεσια και τις επισημες οδηγιες.

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

  1. Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση;

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.

Το καταστημα επρεπε οντως να παραθεσει νεα παραστατικα με την αναγραφομενη ημερομηνια κτλ.

@Kosmas70ζητα απο την επιχειρηση γραπτως να σου αποστειλουν ψηφιακα τα παραστατικα, οπου να αναφερουν και την ανανεωση της εγγυησης.

Αν στα αρνηθουν, προχωρας σε επωνυμη καταγγελια.

https://kataggelies.mindev.gov.gr/

Ευχαριστώ για τα χρήσιμα links. Πράγματι, σύμφωνα με τον νόμο θα έπρεπε να έχει εκδοθεί νέο παραστατικό με το που μου αντικατέστησαν το προϊόν. Άλλωστε είναι από κάθε άποψη περίεργο να δίνεται κάτι χωρίς παραστατικό: Πες ότι υπάρχει έξω από το κατάστημα κλιμάκιο της εφορίας που διενεργεί έλεγχο, πως θα δικαιολογήσει τόσο ο πελάτης όσο και το κατάστημα το ότι δόθηκε ένα προϊόν χωρίς κανένα παραστατικό; :huh:

Επικοινώνησα με την εταιρία στέλνοντας αναλυτικό mail (με αγνόησαν) και στη συνέχεια τηλεφωνικά όπου μου είπαν απλά να απευθυνθώ στο κατάστημα στο οποίο έγινε η αντικατάσταση. Θα κάνω μια απόπειρα να τηλεφωνήσω αύριο στο κατάστημα και να τους αναφέρω αυτό που αναφέρει ο νόμος και αν δεν ανταποκριθούν θα προχωρήσω σε επώνυμη καταγγελία.

Επεξ/σία από Kosmas70
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Η εγγύηση πρώτης αγορας ισχύει και τιποτα άλλο

Μιλάμε για αντικατάσταση με το ίδιο ακριβώς προϊόν.

Αυτό λέμε. Ναι μεν έγινε αντικατάσταση με το ίδιο ακριβώς προϊόν αλλά δεν εκδόθηκε παραστατικό.

 

Αναφορά σε κείμενο

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

  1. Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση;

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.

Επεξ/σία από Kosmas70
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Kosmas70 είπε

Αυτό λέμε. Ναι μεν έγινε αντικατάσταση με το ίδιο ακριβώς προϊόν αλλά δεν εκδόθηκε παραστατικό.

Σου επιστράφηκε πίσω το αρχικό ποσό που πλήρωσες και μετά ξαναπλήρωσες την αξία του προϊόντος με φπα? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Kosmas70 είπε

Ένα ζευγάρι ακουστικά που είχα αγοράσει παρουσίασε πρόβλημα ενώ βρισκόταν εντός εγγύησης, το πήγα στο κατάστημα και εκεί αφού το έλεγξαν μου το αντικατέστησαν χωρίς όμως να μου δώσουν κάποιο παραστατικό. Όταν ρώτησα αν τα νέα ακουστικά καλύπτονται από εγγύηση, μου είπαν ναι αλλά μέχρι να παρέλθει το διάστημα των 2 ετών από την έκδοση του τιμολογίου που ήδη είχα, εκείνου δηλαδή που συνόδευε τα ακουστικά που αντικαταστάθηκαν.

Γνωρίζει κανείς αν είναι όντως σωστό αυτό που μου είπαν; 

Tι παραστατικό πιστευεις ότι έπρεπε να σου δώσουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Nabuko είπε

Σου επιστράφηκε πίσω το αρχικό ποσό που πλήρωσες και μετά ξαναπλήρωσες την αξία του προϊόντος με φπα? 

Διάβασε το πρώτο post.

7 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Tι παραστατικό πιστευεις ότι έπρεπε να σου δώσουν;

Που θες να καταλήξεις;

Επεξ/σία από Kosmas70
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, Getta Robo said:

Η εγγυηση ανανεωνεται συμφωνα με την νομοθεσια και τις επισημες οδηγιες.

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

  1. Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση;

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.

Το καταστημα επρεπε οντως να παραθεσει νεα παραστατικα με την αναγραφομενη ημερομηνια κτλ.

@Kosmas70ζητα απο την επιχειρηση γραπτως να σου αποστειλουν ψηφιακα τα παραστατικα, οπου να αναφερουν και την ανανεωση της εγγυησης.

Αν στα αρνηθουν, προχωρας σε επωνυμη καταγγελια.

https://kataggelies.mindev.gov.gr/

 

Στους όρους της Apple για τα IPhone, η αντικατάσταση γίνεται πάντα με το ίδιο μοντέλο και δεν ανανεώνεται η εγγύηση.

Έτσι είπαν στην αδελφή μου από επίσημο κατάστημα service IPhone.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, Getta Robo said:

Η εγγυηση ανανεωνεται συμφωνα με την νομοθεσια και τις επισημες οδηγιες.

https://www.gov.gr/sdg/goods/defective-products/general/warranties

  1. Το προϊόν που αντικαθίσταται ή επισκευάζεται φέρει νέα εγγύηση;

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό.

Το καταστημα επρεπε οντως να παραθεσει νεα παραστατικα με την αναγραφομενη ημερομηνια κτλ.

@Kosmas70ζητα απο την επιχειρηση γραπτως να σου αποστειλουν ψηφιακα τα παραστατικα, οπου να αναφερουν και την ανανεωση της εγγυησης.

Αν στα αρνηθουν, προχωρας σε επωνυμη καταγγελια.

https://kataggelies.mindev.gov.gr/

 

Συμφωνώ μ'αυτό. Στο eshop το'χα κάνει σύστημα... καθώς χαλούσαν πάντα εντός του 2ου χρόνου.

Ήταν κάτι philips με λεπτά καλώδια κάτω απ'τα ακουστικά, που με το καιρό κόβονταν εσωτερικά το συρματάκι.

Spoiler

40839637_0e79bdfc-c461-4603-a1b9-ea430c01ed2c_2048_2048.jpg.40889d3fd2e2117424b82b8f80bac1da.jpg

Πρέπει να'χα κάνει 4 αντικαταστάσεις μέσα σε 6 χρόνια... τα καινούργια εννοείται είχαν νέα εγγύηση 2 ετών.

Όσον αφορά τα παραστατικά, μου έκοβαν μηδενική απόδειξη στα καινούργια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...