Προς το περιεχόμενο

Chocobo

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4.726
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    3

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

24.448 προβολές προφίλ
  1. Έτσι όπως κατασκευάζονται πλέον δεν ξέρω.Πάντως έχω ακόμα λειτουργικά ipad mini 1st gen , iphone 6s , 5c τα οποία σαν παλιές συσκευές ήταν στα χέρια του παιδιού για παιχνίδι και όλα ζουν μια χαρά πέραν εξωτερικών φθορών. Περισσότερο εντύπωση απο όλα μου κάνει το ipad mini 1 καθώς το έχουμε απο το 2013 και η μπαταρία του ακόμα κρατάει άψογα(στα ίδια επίπεδα με ένα νέο xiaomi pad τον 200κάτι ευρώ που έχει τώρα η μικρή που αγόρασα πρίν 4-5 μήνες)
  2. Μιλάει για έναν άνθρωπο. ΕΝΑΝ συγκεκριμένο….ξεκινάει επίσης με “here’s how X person CLAIMS“ άρα ουσιαστικά δεν έχει καμία διαφορά απο το να μπω σε ενα blog εγώ εσύ ή ο καθένας και να γράψει το δικό του ισχυρισμό. Στα λοιπά του πολύ προσεγμένου συνδέσμου σου συνεχίζει να αραδιάζει πράγματα χωρίς καμία απόδειξη ή αξιόπιστη πηγή. Πάμε παρακάτω λοιπόν και καλό είναι σε τεχνολογικό φόρουμ να μην αναρτούμε συνδέσμους με οτι να ναι. και για το κερασάκι στη τούρτα…το πόσες αλλαγές μοτέρ και μπαταριών έκανε το αφήνω σε εσένα
  3. Εντύπωση μου κάνει που δεν έχουν πέσει γενικά οι πωλήσεις smartphone. Ακόμα και τα κινητά τον 200€ είναι αρκετά ικανά πλέον. Προσωπικά αν δεν μου είχαν δώσει απο τη δουλειά ένα νέο ακριβό(για εμένα) κινητό , θα είχα ακόμα για κύριο το παλιό μου τηλέφωνο (iphone 11 απλό)
  4. Δεν έχεις δώσει αυτά τα 20 χιλιάρικα (περισσότερο) κατα την αγορά ; Αυτό που γράφεις θα έβγαζε νόημα αν τα 2 αυτοκίνητα είχαν ίδια τιμή. Απο την άλλη οι φθορές θεωρητικά στο ηλεκτρικό θα είναι λιγότερες οπότε θα γλιτώσεις και απο εκεί κάποια χρήματα. Απο την άλλη άλλη στα 200κ χιλιόμετρα και αναλόγως της χρήσης (φορτίσεις - τρόπο οδήγησης κλπ) δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση θα είναι η μπαταρία της οποίας το κόστος είναι εξωφρενικά μεγάλο.200k χιλιόμετρα είναι θεωρητικά περίπου 20 χρόνια. Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν 10-20 στη μπαταρία (εκτίμηση) και 8-10 χρόνια εγγύηση. Κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουμε δει και με 300κ-400κ χλμ EV δεν έχουμε ακόμα απάντηση. Τεσπα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε είναι κάθε φορά αυτό το VS. Οποιος έχει χρήματα για αγορά ας το κάνει , δεν χρειάζεται να κρίνουμε τις επιλογές οποιουδήποτε. Αυτο που εγώ κρίνω και στους μεν και στους δε είναι κάτι κακομοίρηδες που πάνε με δάνεια και leasing εκεί που δεν φτάνει η τσέπη τους….ξεχνώντας πως το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλή επένδυση..
  5. 2 ώρες δεν είναι αρκετές. Απορώ με τα σχόλια. Όχι το να δω questionable reviews και βίντεο δεν είναι ούτε καν κοντά με το να παίξω. Δεν είναι ολα τα παιχνίδια button mushing…. Σε μερικά θες 5-6 ώρες να μπείς στο κλίμα , να δεις τα controls , να δεις πως λειτουργεί το character build κλπ κλπ κλπ 2 ώρες για το Ori είναι υπεραρκετές , 2 ώρες για το Witcher είναι ανέκδοτο… Dragon Quests XI έχει ΔΕΚΑ ώρες demo. Έβλαψε τις πωλήσεις ;
  6. To μόνο που με ενοχλεί είναι ότι γίνετε ολοένα και δυσκολότερο να καταλάβεις αν αυτό που βλέπεις είναι αληθινό ή όχι. Δεν είναι όλα ταινίες και μουσική. Το να μπορεί ένας μέσος άνθρωπος να ξεχειλίσει το διαδίκτυο με fake content είναι πρόβλημα.
  7. Chocobo

    CFMOTO / CL-X 700 Sport

    Σωστά τα λές.Βέβαια Εξάτμιση θα έπρεπε να αλλάξω day one ναι. Δεν είμαι του πολύ γκαζιού αλλά ο θόρυβος για μένα είναι η μισή απόλαυση στη μηχανή.Δεν θα είχε νόημα για μένα με μαμά εξάτμιση. Στο θέμα του νέου μετράει και η ψιλή τιμή του xsr συνδιαστικά με την χρήση που θέλω να κάνω η οποία θα είναι 2 φορές το μήνα πρακτικά. Δεν έχω την άνεση να δώσω τόσα χρήματα (έστω 10 χιλιάρικα) για κάτι που δεν θα χρησιμοποιώ πολύ. Να φανταστείς για CLX που έχω ανοίξει το νήμα ήμουν οριακά στα 6.700€ που κάνει και τουλάχιστον εμφανησιακά είναι στο 90% αυτού που θέλω άρα ελάχιστες αλλαγές θα έκανα. Ωστόσο δεν κοιτάω μόνο νέο όχι.Μεταχειρησμένα πάντως οι τιμές σε yamaha κρατάνε πολύ οπότε δεν θα γλιτώσω πολλά αν επιλέξω μεταχειρισμένο xsr πχ Ένα άλλο κακό είναι πως είμαι Κρήτη επομένως μικρότερη αγορά και ακόμα ένα κακό είναι πως ο κόσμος δεν κρατάει πια βιβλίο σέρβις ? Έχω μιλήσει με αρκετά άτομα και με λίπη φτάνω σε αυτό το συμπέρασμα....Για μένα είναι red flag να μην έχει κάποιος ιστορικό του οχήματος ακόμα και αν είναι 2ο χέρι.
  8. Chocobo

    CFMOTO / CL-X 700 Sport

    Καλησπέρα. Το Suzuki δεν μου αρέσει.Περισσότερο μου θυμίζει το παλιό Hornet πάρα monster.Η ουρά είναι πολύ ψηλά.Στα περισσότερα Cafe Racer είναι πιο χαμηλά ή με καμπύλη. Το Kawasaki είναι ζέστη-κρύο.Το XSR μου αρέσει πολύ.Το ακύρωσα λόγο τιμής καθώς ξεκινάει 9.5Κ αν υπολογίσεις και σύστημα εξάτμισης πάμε χαλαρά στα 10+κ και γενικά για άλλες αλλαγές (ουρά , καθρέπτες , φτερό , καρίνα θα πάει 11κ. Θα το σκεφτόμουν σε αυτή την τιμή αν ήταν κάτι καθημερινό. Για κάτι όμως που θα βγάζω ελάχιστα όχι δεν μπορώ να δώσω τόσα χρήματα. Δεν θα πέσω κάτω απο 600cc. Ήδη αυτές οι μηχανές παίζουν 50-70 άλογα.Παρακάτω πάμε σε ποδήλατο Μου αρέσει το Husqvarna Svarpilen το 700ρι αλλά η τιμή εκτός πραγματικότητας 11+ Αν πάντως είχα την οικονομική άνεση θα επέλεγα το XSR χωρίς σκέψη.
  9. Chocobo

    CFMOTO / CL-X 700 Sport

    Μόνο για προσωπική χρήση.Η γυναίκα ούτε στη vespa δεν ανεβαίνει.Γενικά και η δική μου χρήση ελάχιστη θα είναι για αυτό και δεν θέλω να ξεφύγω στα χρήματα. Έγινε μέλος και στη σελίδα στο facebook εδώ και 2 μέρες και ρώτησα και εκεί.Η σελίδα έχει περίπου 5000 μέλη.Μεικτά αποτελέσματα και εκεί.Μου απάντησα άτομα με προβλήματα και άτομα χωρίς.Γενικά φαίνεται να είναι σχεδόν 50-50 με αυτή τη μηχανή πράγμα που είναι αποτρεπτικό για μένα. Φτάνουμε λοιπόν πάλι στην αρχή όπου δεν ξέρω τι να πάρω καθώς το γούστο μου είναι περίεργο.Μάλλον πως θα πάω σε μεταχειρησμένο Monster όπου ακόμα και κακό να μου βγεί δεν θα έχω πετάξει 7κ αλλά 3κ.
  10. Chocobo

    CFMOTO / CL-X 700 Sport

    Χίλια ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Αμα σου πω δεν είχα καθόλου εικόνα περι κατανάλωσης καθώς ήταν δεδομένη η μέτρια κατανάλωση βάση ιπποδύναμης. Έχω μπεί και στην ομάδα που έχουν facebook(παγκόσμια) και με τα όσα νέα έχω μάθει με βλέπω να στρέφομαι αλλού.Είναι κρίμα βέβαια καθώς μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.Δεν είμαι στην φάση δηλαδή για mt7 κλπ, δεν ήμουν ποτέ του γκαζιού ιδιαίτερα.Πρόσφατα πήρα για βόλτα ένα super duke 990 και μαρτύρησα. Με λίγη προσπάθεια ίσως να έφερνα στα οπτικά μου γούστα ένα cb650 ή ενα xsr. Αλλά εκεί πάμε για 3 χιλιάρικα πάνω αρχική + μετατροπές 2 χιλιάρικα...Είναι πολλά για κάτι που θέλω να κάνω μια βόλτα 2 φορές το μήνα.Κοιτούσα και κάνα Ducati monster μετά μεταχειρισμένο αλλά δεν υπάρχουν πολλά ειδικά Ηράκλειο που βρίσκομαι.
  11. Δεν μου άρεσε που έφυγα με πολλά ερωτήματα και που έπρεπε να περάσω αρκετό χρόνο google για να μου λυθούν. Ερωτήματα που μια ταινία 2.5 ωρών θα μπορούσε να έχει απαντήσει. Οπως είπα ήξερα το dune μόνο σαν όνομα και πολύ επιγραμματικά. Βλέποντας την ταινία μου έδωσε την εντύπωση πως απευθύνεται περισσότερο σε αυτούς που ξέρουν 3-4 βασικά πράγματα ήδη. Προσωπικά δεν μου αρέσει να φεύγω με ερωτηματικά απο την αίθουσα.Φαντάζομαι για κάποιους που γνώριζαν το πλοτ κλπ ήταν πιο ευχάριστο και είχαν περισσότερο χρόνο να απολαύσουν τα σκηνικά , τους διαλόγους κλπ συγκρητικα με εμένα που το μυαλό μου ήταν : οκ αυτό τι είναι , πως δουλεύει , θα εξηγήσει στην επόμενη σκηνή ; Εχω στο πίσω μέρος του κεφαλιού να δω ξανα την πρώτη , τώρα που έχω πιο ξεκάθαρη εικόνα του πλοτ και διάφορων στοιχείων , ώστε να έχω καλύτερη άποψη.
  12. Chocobo

    CFMOTO / CL-X 700 Sport

    Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Απο όσα review έχω δει μιλάνε για ίδιο κινητήρα.Ακόμα και on paper μιλάμε για σχεδόν πανομοιότυπο. 74hp - 8750rpm Ροπή 61nm 6500rpm και αντίστοιχα , 74hp 8500rpm Ροπή 68nm 7000rpm. Τα φρένα κλπ τα ανέφερα. Για μένα έχει σημασία η αξιοπιστία πάντως και η ποιότητα υλικών και αυτά τα δύο μοιράζονται στο 99% τα ίδια εξαρτήματα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιος θα πάρει αυτό ως naked, είναι ξεκάθαρα cafe racer και η σειρά NK της cfmoto είναι στη κατηγορία naked. Ωστόσο το sport μέχρι τα 150-160 είναι γρηγορότερο απο ένα mt7 οπότε όποιος πήγε απο sport σε mt7 δεν θα είδε καμία διαφορά πλην της τελικής. Όπως και να έχει δεν είναι συγκρίσιμες αυτές οι δύο.Αν κοιτούσα κάτι κοντά σε Yamaha θα ήταν το XSR όπου και αυτό θεωρείται neo cafe racer. Όπως κατάλαβα δεν είχες θέματα στα 30Κ χιλιόμετρα με το 650mt ούτε ο φίλος σου με το Heritage σωστα ?
  13. Chocobo

    CFMOTO / CL-X 700 Sport

    Καλησπέρα στην κοινότητα. Όπως θα διαβάσατε και απο τον τίτλο το θέμα αφορά την εταιρία CFMOTO και πιο συγκεκριμένα το clx700 sport που με ενδιαφέρει. Μέχρι πρόσφατα ήξερα την εταιρία μόνο σαν όνομα και δεν γνώριζα πολλά.Βέβαια ακόμα δεν γνωρίζω πολλά εξού και η δημιουργία του νήματος. Καταρχάς θα ήθελα να δω αν υπάρχουν στο Ινσόμνια χρήστες του εν λόγο μοντέλου και να συζητήσουμε λίγο ως προς την αξιοπιστία της , πόσα χιλιόμετρα έχουν κάνει , πόσο έμπειρη και καλή είναι η αντιπροσωπία της Ελλάδα κλπ. Η μηχανή αυτή χονδρικά κοστίζει κάπου στα 7.000€ με ταξινόμηση οπότε δεν είναι πολύ πίσω σε τιμή απο πιο γνωστές εταιρίες. Ο λόγος που κοιτάω την συγκεκριμένη είναι και ο οικονομικός αλλά και ο αισθητικός.Είναι πρακτικά ενα έτοιμο cafe racer και οπτικά είναι πάρα πολύ κοντά σε αυτό που θέλω.Οποιαδήποτε άλλη μηχανή που μου αρέσει όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι κοστίζει 11.000+ οπότε μιλάμε για μεγάλη διαφορά.Θέλω λοιπόν να μαζέψω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ για την εταιρία και το μοντέλο αυτό για να ζυγίσω το αν αξίζει η αγορά της. Πρόκειται για ένα μοντέλο που δεν κυκλοφορεί καιρό.Είναι χονδρικά 3 χρόνια στην αγορά.Μέχρι στιγμής το feedback απο διάφορα βίντεο που έχω σχολιάσει youtube αλλά και μερικά νήματα στο reddit , είναι μέτριο προς καλό.Οπότε είμαι σκεπτικός.Η CFMOTO επίσης δίνει 2 χρόνια εγγύηση εδώ ενώ Καναδά παράδειγμα δίνει επέκταση μέχρι 5. Κάτι που με προβληματίζει είναι οι αγγελίες που έχω βρει στο Car. Πωλούνται περι τα 7 μοντέλα και όλες έχουν πολύ λίγα χιλιόμετρα.Οι 6 έχουν 5-6 χιλιάδες και μόνο μια έχει 22.000. Η τιμή είναι επίσης λίγο χαμηλή για μοντέλο με τόσα λίγα χιλιόμετρα.Βέβαια αυτό είναι κάπως λογικό καθώς είναι μια νέα εταιρία στο χώρο , είναι κινεζικη με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό σαν στίγμα κλπ. Παράλληλα όμως αυτό μπορεί και να σημαίνει πως οι χρήστες δεν είναι ευχαριστημένοι και την πουλάνε νέα έχοντας χάσει ένα 25-30% της αρχικής τιμής. Σε επικοινωνία με μερικούς πωλητές δεν μπόρεσα να καταλήξω κάπου.Φυσιολογικά θέλουν να την πουλήσουν , δεν θα αναφέρουν προβλήματα κλπ. Η αντιπροσωπία εδώ δεν έχει το Sport μοντέλο , έχει μόνο το Heritage το οποίο είναι ίδια μηχανή αλλά με διαφορετικό τιμόνι και φρένα.Ουσιαστικά όμως δεν έχω την δυνατότητα ακόμα να κάτσω πάνω της ή να την πάρω βόλτα. Έχω συναντήσει ένα άτομο στην πόλη μου τυχαία στο δρόμο αλλά δεν είχε πολύ χρόνο (και όρεξη) να μου πει πολλά.Μου είπε απλά πως μέχρι τα 1500 χιλιόμετρα που έχει κάνει δεν έχει συναντήσει πρόβλημα. Οπότε φίλοι όποιος έχει πληροφορίες και μπορεί να βοηθήσει καλοδεχούμενος. Αφήνω ένα σύνδεσμο για να δείτε το μοντέλο https://cfmoto.net.gr/autos/700cl-x-sport/
  14. Υπάρχει χειρότερη επένδυση για ένα μέσο Έλληνα απο την αγορά (με όποιο τρόπο μπορεί να γίνει, δόσεις , leasing κλπ) αυτοκινήτου , πόσο μάλλον ηλεκτρικού αυτοκινήτου ? Δεν μπορώ να σκεφτώ πολλά πράγματα τα οποία θα σε έχουν πιθανότατα χρεωμένο (εαν δεν είσαι στην elite κατηγορία με μισθό 3Κ με δικό σου σπίτι) για πολλά χρόνια και η αξία πιθανής μεταπώλησης μετά απο 10 χρόνια να είναι το λιγότερο αβέβαιη .
  • Δημιουργία νέου...