Προς το περιεχόμενο

lvrysis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    17
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

653 προβολές προφίλ

lvrysis's Achievements

  1. Κάτι τέτοιο φανταστηκα, αλλά επειδή και τα άλλα προγράμματα έχουν τη ρήτρα αλλά με πολύ μεγαλύτερη βασική τιμή χρέωσης... Δηλαδή σε αυτό το συγκεκριμένο πρόγραμμα, προφανώς η ρήτρα αναπροσαρμογής ενεργοποιείται πιο εύκολα, έτσι;
  2. Συγνώμη, να κάνω μια ερώτηση: Πως γίνεται αυτό το ΗΡΩΝ Guarantee να βγαίνει πιο ακριβό στην πράξη σε σύγκριση με άλλα προγράμματα που πχ έχουν τιμή κιλοβατώρας 15 λεπτά του € ενώ το συγκεκριμένο πρόγραμμα λέει τιμή κιλοβατώρας 10 λεπτα και λιγότερο;
  3. Καλησπέρα παιδιά, Δε με ικανοποιούσαν οι αναλύσεις/αναρτήσεις/άρθρα/τοποθετήσεις των αρμοδίων/ειδικών επί του θέματος και αναγκάστηκα να διερευνήσω μόνος μου την υπόθεση, αν και "μη σχετικός. Θα θελα να ρίξετε μια ματιά στην ανάλυση που έχω κάνει και αποτυπώνεται σε αυτή τη σειρά άρθρων: Μια ανάλυση για την εξάπλωση του COVID-19 [μέρος α'] Μια ανάλυση για την εξάπλωση του COVID-19 [μέρος β'] Μια ανάλυση για την εξάπλωση του COVID-19 [μέρος γ']
  4. Γράψατε 5 σελίδες χωρίς τόση ουσία. Η ουσία είναι πως η εφαρμογή του FB στο iOS, σε αυτή τη συγκεκριμένη έκδοση, έχει ένα bug που κατά λάθος αποκαλύπτει ένα view της κάμερας που είναι κρυμμένο στο GUI. Προφανώς και στις άλλες εκδόσεις iOS ισχύει το ίδιο, αλλά δεν υπάρχει το bug που με το swipe-down στις φωτογραφίες μετακινεί λίγο προς τα δεξιά το υπόλοιπο GUI και φανερώνει αυτό της κάμερας. Το τι κάνει αυτό το "Camera View" εκεί είναι άλλο θέμα. Μπορεί πράγματι να καταγράφει στα κρυφά. Μπορεί όμως απλά να υπάρχει για να εμφανιστεί όταν πρέπει (όταν θα πατήσει ο χρήστης την επιλογή του live για παράδειγμα).
  5. Το 'χα εντοπίσει: https://www.facebook.com/lvrysis/posts/10217680313933211
  6. Καλά βρε fubar, και βλέπω τα βίντεό σου στο youtube που τα λες καλά και μου δίνεις απάντηση εδώ όμοια με ιεράς εξέτασης στο μεσαίωνα... Όποιος ψύχει τη μπαταρία του με κλιματισμό, απλά πάει για κλείσιμο ή κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού. Σιγά μην ασχοληθώ να ψύξω τη μπαταρία, το έχασα το παιχνίδι (https://insideevs.com/volkswagen-follows-nissan-decides-wo-go-air-cooling-e-golf/). Για να μην κάτσω να ψάξω βαθμό απόδοσης ενός θερμικού σταθμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και απώλειες γραμμών μεταφοράς κτλ, έστω πως η μονάδα είναι υδροηλεκτρική. Έστω πως είναι αιολική. Καίω 0 καύσιμο. Στα υπόλοιπα βαριέμαι να απαντήσω.
  7. Ανακριβές. Ένα ηλεκτροκίνητο έχει μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας ~30kWh (πχ αυτό), άρα συνολικό κόστος 3000€-5000€. Μας δουλεύουν οι τύποι άσχημα. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει: - Εξάτμιση, καταλύτη, αισθητήρες λ και λοιπά κουραφέξαλα - Σύστημα ανάφλεξης, μπουζί πολλαπλασιαστές και ιστορίες - Κιβώτιο ταχυτήτων - Συμπλέκτη - Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, αντλία καυσίμου, μπεκ, φίλτρο - Πολύπλοκο σύστημα ψύξης με θερμοστάτες, αντλία, ψυγεία, βεντιλατέρ, θερμοστάτες... φέρτε μου ντεπόν για ελέφαντες παρακαλώ... - Πολύπλοκο σύστημα λίπανσης, φίλτρο λαδιού, αντλία, συχνές αλλαγές λιπαντικού, όχι έσπασα το κάρτερ και πράσινα άλογα... Και το σημαντικότερο: - Δεν έχει την κάκιστη απόδοση (~30% και αν) ενός συμβατικού και - Δε χρειάζεται να μετατρέψει παλινδρομική κίνηση σε περιστροφική - Δε χρειάζεται να μετατρέψει μια έκρηξη σε παλινδρομική κίνηση - Δε χρειάζεται σε καμία περίπτωση ισχυρό σύστημα ψύξης - Δε χρειάζεται φοβερή και τρομερή λίπανση Αντίθετα έχει: - Έναν ηλεκτροκινητήρα (που είναι μια πολύ αποδοτική και αξιόπιστη μηχανή - αλήθεια, σε έναν ανελκυστήρα χαλάει ποτέ το μοτέρ?) - Κάποια ηλεκτρονικά ισχύος, που δεν είναι κάτι φοβερό και τρομερό - Και ένα μεγάλο πρόβλημα, την μπαταρία. Αλλά μην τρελαθούμε τώρα, 5 χρόνια ασχολήθηκαν με αυτή και διπλασίασαν την απόδοσή της. Αν "έπιαναν" το θέμα από το '90, τώρα θα είχαμε ηλεκτρικά με αυτονομία 1000km. Ένας θερμικός κινητήρας έχει βαλβίδες, εκκεντροφόρους, ιμάντα χρονισμού, συστήματα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων, βαλβίδες EGR, turbo, intercooler... Εκατομμύρια πατέντες και όμως λειτουργούν. Μην τρελαθούμε τώρα για μια μπαταρία... Και στην κατηφόρα θα φορτίζει κιόλας. Ξεχνάμε αλλαγές λαδιών, φίλτρων, μπουζί, όχι έκαψε φλάντζα, όχι άφησε η γυναίκα μου το μισό συμπλέκτη στην ανηφόρα και 1000 δυο κατάλοιπα του παρελθόντος... Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι σαν τις CRT τηλεοράσεις και τα ηλεκτρικά σαν τις TFT. Είναι προφανής η ταλαιπωρία που γλυτώνει το ανθρώπινο είδος. Όποιος γουστάρει τη βενζίνα θα απολαμβάνει βενζίνα για γούστο ή χόμπυ. Και το άλογο δεν είναι απαραίτητο, αλλά κάνεις ιππασία αν θέλεις. Και το ποδήλατο. Και το σκι. Μην αγχώνεστε, δε θα χαθούν τα βενζινοκίνητα - και γω petrolhead είμαι. Είναι προφανές πως ένα όχημα που δεν έχει όλα αυτά τα εξαρτήματα που ανέφερα παραπάνω, είναι αδύνατον να είναι πιο φθηνό από ένα ηλεκτρικό μόνο και μόνο της μπαταρίας. Απλά, όλα τα παραπάνω τα κατασκευάζουν 100 χρόνια και έχουν καταντήσει πλέον φθηνά. Έτσι και η μπαταρία θα γίνει φθηνή. Ο υπεύθυνος της BMW είναι απλά ένας χοντροκέφαλος.
  8. Εντάξει, καλή η αλλαγή μπαταρίας με 30€ αλλά δεν αποτελεί αποκατάσταση. Συγκεκριμένα θα πρέπει να ισχύει: Α. Δωρεάν αλλαγή μπαταρίας αν αυτή προκαλεί throttling ενώ δεν έχει υποστεί 300 κύκλους φόρτισης (τυπική διάρκεια ζωής) ή 2 έτη λειτουργίας. Β. Αλλαγή με τα 30€ αν έχει πάνω από 300 κύκλους φόρτισης ή 2 έτη λειτουργίας (αυτό γιατί μπορεί να είχε κάποιος throttling και πριν πιάσει αυτά τα όρια - αλλά αυτό δεν το ήξερε και δε θα το μάθει ποτέ). Και το βασικότερο, ειδοποίηση στις ρυθμίσεις του κινητού πως έχει ενεργοποιηθεί το throttling και σε ποια από τις δύο κατηγορίες εντάσσεται η κάθε περίπτωση. Δε θα μυρίσω εγώ τα χέρια μου αν είναι χαλασμένη η μπαταρία μου, ούτε θα χάσω 1-2 μέρες το κινητό μου ή θα τρέξω στα Apple Stores για να πάω το κινητό για επισκευή (που ίσως και να μη χρειάζεται). Θα κάτσω τώρα να κολλήσω στην κίνηση της Τσιμισκή, να πληρώσω 5€ πάρκινγκ, να πονέσει το κεφάλι μου, να χάσω 2-3ώρες (και αυτά x2 - πήγαινέ το και μετά πάρε το) για τις ******* της Apple. Άσχετο, αλλά σχετικό: Το πρώτο μου MacBook Air (2010) μετά από 350 κύκλους φόρτισης είχε 90% ζωή στη μπαταρία. Το δεύτερο (2013) το πούλησα με την ίδια ζωή στη μπαταρία και του μισούς περίπου κύκλους, ενώ το τρίτο (2016) μετά από 2-3 μήνες χρήσης έδειχνε ~90% ζωή στη μπαταρία και σήμερα (με ~250κύκλους) ~82% ζωή στη μπαταρία. Τυχαίο; Δε νομίζω... Απλά βάζουν υλικά χαμηλότερης ποιότητας.
  9. Κάποιες (θεωρώ) αντικειμενικές παρατηρήσεις: - Καλή συσκευή το iPhone X, σίγουρα. - Πάρα πολύ ακριβή όμως, άσχετα αν (έστω) τόσο πρέπει να κοστολογηθεί. Ακόμα και να δεχτούμε ότι βάσει τεχνολογιών ή και hardware υποσυστημάτων κοστίζει τόσο. - Αξίζει κάποιος να δώσει τόσα περισσότερα χρήματα για να πάρει ο,τι παραπάνω του δίνει το iPhone X σε σχέση με ένα iPhone 7 ή με ένα καλοφτιαγμένο Android; Για εμένα όχι, και να συνυπολογίσουμε πως σε μερικούς τομείς παραδοσιακά το iPhone μένει στάσιμο ή/και υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό (βλέπε αυτονομία ή ταλαιπωρία στην είσοδο/έξοδο αρχείων) - Ακόμα και την κομψότητα να λογαριάζει κάποιος σημαντικά (το κάνω εγώ για παράδειγμα), μπορεί να πάει σε ένα Galaxy S8 με τα μισά χρήματα. Ή σε ένα Xiaomi ή Sony, έχει πολλά όμορφα και καλοφτιαγμένα smartphones. Συνοψίζοντας, κάποια συγκριτικά πλεονεκτήματα που είχαν τα iPhones σε σχέση με τον ανταγωνισμό (αντικειμενικά και υποκειμενικά), όπως καλοστημένο λειτουργικό, κομψότητα, διάρκεια στο χρόνο κοκ, δεν υφίστανται πλέον καθόλου ή τα συναντάμε σε σημαντικά μικρότερη κλίμακα...
  10. Και εκεί που απελπίζεσαι και λες δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτόν τον κόσμο, εμφανίζεται άνθρωπος που έχει τις ίδιες παρατηρήσεις με εσένα και τις έχει καταγράψει. +1.000.000 Απλά εγώ γύρισα στο Office2010!
  11. Αποδίδω εύσημα στον συντάκτη. Πολύ καλό άρθρο.
  12. Χειρότερα και από τα 8 για εμένα. Και μη λέτε όποιος δεν τα ήθελε ας μην τα έβαζε, μας έπρηξε το εικονίδιο "Get Windows 10". Μαζί με το Office 2013 δένει το γλυκό και πηγαίνεις για αυτοκτονία. Όταν βρω κουράγιο θα βάλω 7. Και το φοβερό είναι ότι περνάνε τις @@ και στις εκδόσεις Server, να μην έχεις τρόπο να δουλέψεις πουθενά σαν άνθρωπος.
  13. Τώρα είναι αργά. Τώρα πήγαμε σε iOS.
  • Δημιουργία νέου...