Προς το περιεχόμενο

Highlander

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.998
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Highlander

  • Ημερομηνία γέννησης 21/01/1975

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    http://www.gr

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    127.0.0.1

ΑΛΛΑ

  • Βιογραφικό
    A few details about my self !!!
  • Τοποθεσία
    Behind FireWall !
  • Ενδιαφέροντα
    CS, Fast Cars, Travels
  • Απασχόληση
    IT & Communication Services

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Αυτό έστειλαν χθες: Γεια Είχαμε επικοινωνήσει μαζί σας στις 21 Μαρτίου 2024 για να επιβεβαιώσουμε τα βήματα για την διασύνδεση του τερματικού SOLO με την ταμειακή μηχανή. Δυστυχώς, προς το παρόν δεν είναι όλοι οι πάροχοι ECR (ταμειακών) συμβατοί με την υπάρχουσα μέθοδο σύνδεσης της συσκευής μας. Εργαζόμαστε συνεχώς για να διασφαλίσουμε ότι όλα τα συστήματα ταμειακών είναι συμβατά με τη συσκευή μας, αλλά επί του παρόντος είναι συμβατές μόνο οι συσκευές που έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης μέσω TCP. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), όλα τα τερματικά που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με ταμειακή μηχανή πρέπει να διασυνδεθούν και να δηλωθούν στην ΑΑΔΕ για λόγους φορολογικής συμμόρφωσης. Λάβετε υπόψιν ότι το ελάχιστο ποσό χρέωσης κατά την δοκιμαστική συναλλαγή είναι 1.00 EUR. Το αναγνωριστικό τερματικού (TID) θα εμφανιστεί στη σελίδα ταμπλό του τερματικού στην ιστοσελίδα (https://me.sumup.com/el-gr/readers) μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία διασύνδεσης με το SOLO. Κατάσταση δοκιμής με παρόχους ταμειακών μηχανών μηχανής Πάροχος ECR (ταμειακών) Συμβατότητα SUBTOTAL IKE Προσεχώς συμβατό DATECS Συμβατό DIGINET Σε εξέλιξη ICS Σε εξέλιξη ELZAB Σε εξέλιξη ΕΛΜΗ SYSTEMS AE Σε εξέλιξη RBS AE Σε εξέλιξη TRIAS - ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΕ Σε εξέλιξη TECHNORAN AE Σε εξέλιξη ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΑΕ Σε εξέλιξη BRIS AE Σε εξέλιξη Θα σας ενημερώσουμε τις επόμενες ημέρες όταν τα νέα συστήματα θα είναι συμβατά. Εναλλακτικά, ελέγξτε τη συμβατότητα των ταμειακών μηχανών μέσω της ΑΑΔΕ. Εάν η ταμειακή σας μηχανή είναι ήδη συμβατή, ελέγξτε πώς να συνδέσετε το τερματικό SOLO. Οι επιταγές δεσμεύονται για 14 ημέρες. Αν δεν γίνει εξαργύρωση αποδεσμεύονται αυτόματα.
  2. Η ταμειακή που αγόρασες δεν εκδίδει πιστωτική απόδειξη; Όλες με τις καινούργιες εγκρίσεις λογικά έχουν τέτοια δυνατότητα. Τα ERP θα πάνε μέχρι τέλος Ιουνίου (και βλέπουμε). Εμείς έχουμε δηλώσει ERP σε πελάτες που έχουν ERP στην πραγματικότητα. Θα γίνει ένα μικρό γλέντι εκεί, να το θυμάστε. Κάποια από αυτά είναι άκυρα. Δηλωμένα μεν ότι παίζουν και μόλις μιλάς με εξυπηρέτηση πελατών σου λέει πως αυτό δεν παίζει.
  3. Για να καταλάβεις το point, το πρόβλημα δεν είναι μόνο αν λειτουργεί απροβλημάτιστα. Η ΑΑΔΕ λοιπόν σε σπρώχνει σε ένα προϊόν το οποίο σε μία 5ετία θα σου έχει στοιχίσει 1200,00€ Όσο για την υποστήριξη την πληρώνεις 50€+ΦΠΑ το έτος (στην παραπάνω τιμή). https://primer.gr/checkout-2/?add-to-cart=6802&quantity1&product_id=6802&variation_id=6804 (με την έκπτωση που έχει τώρα) Ενώ μια ταμειακή της προκοπής έστω με αναβαθμίσεις θα σου πάει 500,00€ (που δεν, αλλά λέμε τώρα) Επιπλέον πρέπει να βάλεις τα κόστη φύλαξης data μετά την 5ετία ή όποια άλλη αύξηση τους έρθει ή την κανονική τιμή μόλις σταματήσει η προσφορά. Όλα αυτά για το φθηνό πακέτο, δεν μιλάμε για κάτι παραπάνω.
  4. Μετά από κάθε επιτυχημένη διασύνδεση ο τεχνικός περνάει ένα ελάχιστο ποσό στην κάρτα (π.χ. 0.01€) και εφόσον περάσει ενημερώνεται το eSend πως έχει γίνει η διασύνδεση.
  5. Οι νέες μηχανές δεν έχουν βιβλιάριο επισκευής και συντήρησης. (Α.Α.Δ.Ε. Α.1173/30.12.2022) Τους έχουν περισσέψει και γι' αυτό τα βάζουν στη συσκευασία. Δεν χρειάζεται να υπογράψεις κάπου κάτι. Ένα τιμολόγιο και τέλος. Μου αρέσει που μπαίνετε στην παγίδα που έχουν στήσει τόσο περίτεχνα. Τα έχουμε πει ξανά. Εφόσον είναι διαδικασία κάποιων λεπτών, μπορείς να το κάνεις και μόνος σου. Και θα γλιτώσεις και τη χρέωση. Δυστυχώς για εσάς δεν έχετε πρόσβαση στο κανάλι που έχουμε στο σωματείο και φυσικά δεν μου επιτρέπεται να το βγάλω προς τα έξω. Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που ανταλλάσσουν κλειδιά κανονικά αλλά κατά την αποστολή απόδειξης σκάει error. Ονόματα δε λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε.
  6. Για την πώληση δεν χρειάζεται να είσαι εξουσιοδοτημένος τεχνικός.
  7. Κάπου υπάρχει μια παρανόηση σε όλο αυτό. Επειδή οι εταιρίες των POS δεν έχουν κόσμο να βγάλουν έξω για διασυνδέσεις, η ΑΑΔΕ "αποφάσισε" να τις κάνουμε εμείς. Το δεν έχουν κόσμο, εννοείται καθαρά για θέμα κόστους. Και σκεφτείτε πως οι περισσότεροι έχετε ένα POS με συνδρομή, με προμήθεια ανά συναλλαγή και συνεχίζεται να πιστεύετε πως επειδή το είπε η ΑΑΔΕ είναι δική μας υποχρέωση. Εμείς ως εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί ΦΗΜ έχουμε δικαίωμα να αρνηθούμε μια και δεν είναι στις υποχρεώσεις μας. Όσοι δεν αρνηθήκαμε και πήγαμε για διασυνδέσεις, ενημερώσαμε τον πελάτη και χρεώσαμε αναλόγως. Αν αύριο το πρωί μας υποχρεώσει για οτιδήποτε που δεν μας αρέσει, παραδίδουμε το ζουμπά και ας πάνε στο καλό. Τέλος το πρόβλημα σε όλο αυτό το έργο είναι οι εταιρίες των POS που δεν τις αγγίζει κανείς. Και επειδή έχουν μεγαλύτερη επιρροή στο υπουργείο από εμάς, τους έχουν πείσει πως το πρόβλημα είμαστε εμείς. Το μεγαλύτερο ποσοστό των POS μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου ΔΕΝ ήταν αναβαθμισμένα ενώ στην ΑΑΔΕ έδειχναν αναβαθμισμένα. POS που ήταν για χρόνια στο κουτί τους, αναβαθμίστηκαν μαγικά (δεν χρειάστηκε καν ρεύμα). POS που χρειάστηκε να πάρουν 2-3 φορές αναβάθμιση για να γίνει η διασύνδεση. Ακόμη υπάρχουν POS που δεν έχουν αναβαθμιστεί και είναι πάρα πολλά. Μιλάμε για ένα τεράστιο μπάχαλο και σε ποιον ρίχνουν το μπαλάκι; Σε εμάς.
  8. Μπορείς να κάνεις τη δοκιμή σου ως εξής: Κάλεσέ την τεχνική υποστήριξη να δεις αν θα απαντήσουν. Αν ναι, προχώρα κανονικά.
  9. Σωστά https://www.aade.gr/efarmogi/mitroo-parehomenon-ypiresion-tehnikis-ypostirixis-fim Και πάλι σωστά
  10. Παράκληση: Όταν γράφετε για οποιοδήποτε θέμα με POS, γράψτε και το μοντέλο της ταμειακής.
  11. Θυμάμαι σε ένα όχημα που είχαμε, έλεγε πως καταγράφονται διάφορα και μπορεί να χρησιμοποιηθούν σε δικαστήριο. Νομίζω Opel ήταν. Αυτό σημαίνει πως αν έχει κάνει ταρζανιές π.χ. 120χλμ/ω στην πόλη και τσάκισες κόσμο θα το βρουν από τις καταγραφές.
  12. Το γράφουν σε κάποια manual ότι αυτή η λειτουργία μπορεί να σε "μπλέξει".
  13. Δες ξανά αν ενεργοποιήθηκε το Δ.Α. γιατί έκαναν αναβάθμιση πριν λίγες ημέρες.
  • Δημιουργία νέου...