Προς το περιεχόμενο

ferongr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    934
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με ferongr

  • Ημερομηνία γέννησης 26/06/1987

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Asylum

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Τους μηχανικούς τους νοιάζει να βγάλει το όχημα την εγγύηση χωρίς να επιβαρυνθεί με έξοδα η εταιρία από τη χρήση της, και να παρουσιάσουν μειωμένα κόστη συντήρησης σε leasoμάντρες και εταιρικούς πελάτες.
  2. Εγώ έχω αυτή από τα Lidl. Δοκιμαστικά, 215/40 R17 ελαστικό, από τα 26PSI στα 38 έκανε γύρω στα 2 λεπτά. Μεγάλο ατού οι μπαταρίες LiFePO που έχουν μεγάλο κύκλο ζωής, το μακρύ καλώδιο 3.5 μέτρα που περιέχεται στη συσκευασία (βοηθάει αν είναι άδεια η μπαταρία) και το πολύ δυνατό φως που βοηθάει να βιδώσεις τη βαλβίδα το βράδυ. Επίσης έχει πολύ καλό ρουξούνι και δεν χάνει σχεδόν καθόλου αέρα όπως το βιδώνεις στη βαλβίδα.
  3. Αν είναι 500 πρέπει να είναι πολύ καλά. Benching for waitmarks
  4. Πολύ καλή παρατήρηση, αν και δεν έχω βρει benchmarks απο αξιόπιστη πηγή (π.χ. HUB, GN) που να επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο.
  5. Αυτό σκέφτομαι να κάνω τώρα που το σκέφτομαι. Αν και έχω μια αμφιβολία ότι θα δούμε τιμές 450€-500€ στην Ελλάδα/Ευρώπη για τους πρώτους 2 μήνες.
  6. CPU: I9-9900k RAM: 32GB 3600Mhz CL14 GPU: Vega 64 Nitro+ Monitor: Samsung 27CHG70 Ψάχνω να κάνω μια αναβάθμιση στην κάρτα γραφικών με budget 400-450€. Οι επιλογές που έχω δει είναι: RTX 4060Ti 8GB: Λίγο μεχ, πολλά λεφτά για μικρή VRAM και 128bit interface μνήμης. Ερωτηματικό για raytracing. RX 7600: Η φθηνότερη επιλογή αυτή τη στιγμή, αλλά πάλι λίγη μνήμη με στενό δίαυλο. Το χαμηλότερο σκαλί επιδόσεων σε σχέση με την 4060Ti και η γενικότερη υστέρηση της AMD στο raytracing μάλλον κάνει τη χρήση του απαγορευτική. Πιθανώς λιγότερο futureproof λόγω 128-bit μνήμης; RX 6700XT: Μεγαλύτερη VRAM και γρήγορη μνήμη. Λίγο πιο γρήγορη από την 7600. Όχι raytracing. Αυτή τη στιγμή ακριβότερη από την 7600 με γνώμονα την αναλογία FPS/€. Πιο futureproof λόγω 12GB VRAM και 256-bit bus; RTX4060 8GB: Περίπου σαν την 7600 (2-5% πιο αργή;), με λίγο αυξημένη τιμή, αλλά με τους ίδιους περιορισμούς στη μνήμη της, αλλά με πιθανή δυνατότητα για raytracing. RX 7700/7800XT: Το ερωτηματικό. Αν το value for money είναι καλό και η αύξηση στις επιδόσεις επίσης, θα μπορούσα να ανέβω στα 500€. Σημεία σύγκρισης που δεν με ενδιαφέρουν: Κατανάλωση. Το bundle κάποιας κάρτας με τα "Todd's Sweet Little Lies" (Starfield). Software/drivers· και οι δύο εταιρίες έχουν κακές στιγμές και κακά παραδείγματα. Over/underclocking/volting.
  7. Εμπειρίες σε 1.8Τ 20V Ibiza Cupra 6L "Kαλές" βάσεις μηχανής Lemforder είχαν θέματα. Η βάση του σασμάν άρχιζε να τρίζει στο χρόνο, και η βάση από τη μεριά του κινητήρα ήταν πολύ χαλαρή (κουνιόταν το μοτέρ σπρώχνοντας το με το χέρι, και το ένοιωθα όταν βύθιζα το γκάζι βαθιά) οπότε έφερα από oemvwshop γνήσιες και τις έβαλα και λύθηκαν τα προβλήματά μου. Γρύλλοι παραθύρων Valeo. Ο αριστερός ήταν κομπλέ, ο δεξιός είχε διαφορετική σχεδίαση στο "καρούλι" που μαζεύει τις ντίζες. Βιδώνοντας το μοτέρ πάνω έβρισκε, και μπλόκαρε το παράθυρο. Αναγκαστικά βάλαμε ροδέλες μεταξύ μοτέρ και γρύλου αλλά κάτι ενοχλούσε πάλι, επειδή η αυτόματη λειτουργία ποτέ δεν δούλεψε στο δεξί παράθυρο. Μετά από λίγο καιρό τον άλλαξα με έναν ιταλικό που μου πρότεινε το μαγαζί ανταλλακτικών και μπήκε κομπλέ σαν εργοστασιακός και δούλεψε σωστά. Ακρόμπαρα Meyle HD ("ενισχυμένα"), το ένα έκανε τρύπα στο λάστιχο στα δύο χρόνια και ξέρασε γράσο.
  8. ferongr

    Skoda Enyaq

    🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
  9. Εμείς πήραμε ένα e-Partner L2 στη δουλειά και έχουμε μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένοι. Το αυτοκίνητο κάνει 80-140km τη μέρα σε διανομές εντός λεκανοπεδίου (και μερικές μέρες Ασπρόπυργο, Μανδρα, Μεσόγεια η λίγο βόρεια το λεκανοπεδίου). Με μέση κατανάλωση 15kwh/100km το κόστος κίνησης είναι σχεδόν 4 φορές περίπου μικρότερο από το πετρέλαιο, και το αυτοκίνητο έχει περίπου 280km αυτονομία σε αυτές τις συνθήκες κίνησης. Ένα 3.6KW GreenCell EVSE σε 16Α πρίζα είναι αρκετό για μια φόρτιση ανά 2 μέρες. Το όχημα είναι αθόρυβο, ξεκούραστο στην οδήγηση, έχει μεγάλη ροπή και ακόμα και λίγο υπέρβαρο κινείται πολύ σβέλτα. Το συνδυασμένο πεντάλ φρένου (blended braking) που ενεργοποιεί την αναγέννηση πριν τα φρένα τριβής σημαίνει ότι και "άσχετος" ερχόμενος από όχημα με ΜΕΚ να το πάρει, μπορεί να το οδηγήσει οικονομικά. Τέλος, τα service είναι πολύ φθηνότερα και δεν έχεις το βραχνά των σύγχρονων diesel (προβλέπω πολύ δάκρυ όταν αρχίζουν τα σημερινά Euro 6 diesel να γερνάνε και αρχίσουν τα προβλήματα) και τη βρώμα του Adblue (όποτε κάνει όπισθεν στη ράμπα το Transit Custom, βρωμάει η αποθήκη για μισή ώρα). Μόνο μείον που έχουμε δει ως τώρα, το software που είναι πολύ "βασικό" και δεν σου επιρέπει να ρυθμίσεις προγραμματισμό φόρτισης η όριο φόρτισης.
  10. ferongr

    Insomnia v2022 - Αναφορά bugs

    Προσπαθώντας να απαντήσω σε προσωπικό μύνημα.
  11. Τα πίσω ηχεία χειροτερεύουν τη στερεοφωνική είκόνα και δημιουργούν ακυρώσεις σε διάφορες συχνότητες με τα μπροστινα, με αποτέλεσμα κακή απόδοση σε διάφορες συχνότητες. Οι περισσότερες "σοβαρές" (όχι αυτές που σου κάνει ο ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων της γειτονιάς) aftermarket εγκαταστάσεις με γνώμονα την ποιότητα ήχου τα καταργούνε, η αφήνουν μόνο ένα ζευγάρι midbass χωρίς tweeter, με επεξεργασία από DSP, για να γεμίζουν το χώρο των πίσω επιβατών. Το ιδανικό που θα μπορούσες να κάνεις είναι να αναβαθμίσεις τα μπροστινά σου ηχεία με διαιρούμενα καλής ποιότητας (πχ Hertz DSK165.3), έχοντας υπόψη σου ότι πάλι θα έχεις υποτονικό μπάσο (θες subwoofer για να πας κάτω από τα 80-100Hz) και χαμηλή ένταση (η πηγή σου είναι 4Χ10-14W/ στην πραγματικότητα, θες ενισχυτή για καθαρό ήχο σε υψηλότερες εντάσεις).
  12. ferongr

    Progressive steering VW TIGUAN

    Όλα τα σύγχρονα αμάξια (εκτός Α-segment) "πάνε τραίνο". Αλλά δεν έχουν όλα καλή οδηγική συμπεριφορά. Ειδικά στα SUVοcrossoveroειδή NPC-mobiles, το ESP δουλεύει υπερωρίες για να καλύψει τις αδυναμίες του "στησίματός" τους σε περιπτώσεις ελιγμού ανάγκης η γρήγορης οδήγησης σε στροφές. Ντάξ, είναι μούρη τα ψηλά αυτοκίνητα και για τους boomers που έχουν ισχία κλπ πιο εύκολο να μπαινοβγείς, αλλά να μην τα παραλέμε.
  13. ferongr

    Progressive steering VW TIGUAN

    Έχει ένα μικρό δίκιο εδώ που τα λέμε. Τα SUVoειδή, crossover κλπ έχουν χειρότερη οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα κανονικά αυτοκίνητα. Το υψηλότερο κέντρο βάρους επιτρέπει μεγαλύτερη μεταφορά φορτίου στις στροφές, και οι συνήθως μαλακότερες ρυθμίσεις της ανάρτησης σε συνδιασμό με τη μεγαλύτερη διαδρομή τους επιδυνώνει το πρόβλημα.
  14. ferongr

    Progressive steering VW TIGUAN

    Το progressive steering στα VAG δεν αλλάζει τη δύναμη υποβοήθησης ανάλογα με την ταχύτητα (αυτό υπάρχει πάρα πολλά χρόνια ακόμα και στα παλιά ηλεκτρουδραυλικά συστήματα που άρχισαν να βγαίνουν το 2000) αλλά σημαίνει ότι η κρεμαγιέρα έχει ανομοιόμορφα κατανεμημένα δόντια. Όσο περισσότερο στρίβεις το τιμόνι, ο λόγος της κρεμαγιέρας μειώνεται, με αποτέλεσμα οι τροχοί να στρίβουν περισσότερο για κάθε μοίρα περιστροφής του τιμονιού. Π.χ. στο κέντρο μπορεί να είναι 1:10 ο λόγος τροχού προς τιμονιού και στα άκρα πριν το τέρμα να είναι 1:5.
  15. O ανωτεροε δείκτης ταχυτη δεν επηρεάζει αρνητικά τις επιδόσεις του ελαστικού σε χαμηλές ταχύτητες. Οι κύριες διαφορές είναι στο σκελετό του ελαστικού όπου τα λινά είναι ενισχυμένα για να αντέχουν στις καταπονήσεις των υψηλότερων ταχυτήτων. Από το FAQ της Pirelli: Tyres with a higher speed rating usually, but not always, handle, corner and stop better, even at lower speeds (although many other factors, like tread, come into play). However, they also tend to wear out more quickly than tyres with a lower rating, and they can also make for a stiffer ride.
  • Δημιουργία νέου...