Προς το περιεχόμενο

filarhos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.118
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με filarhos

  • Ημερομηνία γέννησης 14/01/1987

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Β.Αττική

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.974 προβολές προφίλ

filarhos's Achievements

  1. Και κλασικά μετά έρχεται ο άλλος και κάνει μια διαγραφή του συστήματος και πλέον το euro 6 γίνεται euro 5. Έχω περίπτωση γνωστού που το έχει κάνει και απλώς άλλαξε μόνο dpf (στο συνεργείο του έλεγαν να καταργήσει και το dpf αλλά δεν ήθελε, ορθώς). Πήρε και καμιά 20αρια ίππους με το πρόγραμμα.
  2. Θα απαντήσω εγώ αν και το έχω 8 μήνες τώρα. Όταν μας παρέδωσαν το id το οδήγησε η σύζυγος στο Β (είναι αυτό που φρενάρει στο αίτημα). Πήγαμε για καφέ και μετά το πήρα εγώ στην επιστροφή στο Β πάλι. Από τότε μια φορά το δοκίμασα στο άλλο που πρέπει να πατάς φρένο και το άλλαξα αμέσως στο Β. Είναι τόσο εύκολο να πατάς μόνο ένα πετάλι που κάποιες φορές ακόμα και σε στοπ βαριέμαι να πατήσω το φρένο για πληρη ακινητοποίηση. Έχω διαβάσει στα φόρουμ ότι το παραδοσιακό το χρησιμοποιείς μόνο σε κακές συνθήκες για να αποφύγεις απότομο άφημα σε και οδόστρωμα.
  3. 25 Μαρτίου 2022 πήγαμε από Αθήνα στην Θεσσαλονίκη και πίσω αποφεύγοντας αρκετά διόδια. Ήμασταν με το punto 1.3d, μερικούς μήνες πριν είχαμε κάνει το ίδιο ταξίδι και η κατανάλωση ήταν 5,5λ/100χλμ, με την διαδρομή με λιγότερα διόδια πέσαμε λίγο κάτω από 4,5λ/100χλμ με συνολική καθυστέρηση κάτι λιγότερο από δύο ώρες στο πήγαινε και μιαμιση ώρα στο έλα. Αθήνα -> Εκκοκιστήρια Λιβαδειάς χωρίς διόδια -> Αταλάντη-Σκάλα Νέας πέλλης χωρί διόδια (γλιτώνεις ένα πολύ κακό οδόστρωμα) ->Λαμία με διόδια (μέχρι και τον Καυκά Λαμίας) ->Νίκαια χωρίς διόδια (μέχρι και το Έπιπλο status) -> Θεσσαλονίκη με διόδια. Στην επιστροφή τα ίδια κομμάτια χωρίς διόδια. Δεν θυμάμαι ποσά αλλά μας στοίχισε αρκετά λιγότερα. Απλώς πλέον με το id και τον μικρό να θέλει συνέχεια στάσεις δεν μπαίνω στον κόπο να το δοκιμάσω αφού έχω τουλάχιστον μια ώρα καθυστέρηση λόγω του μικρού κι αν είμαι άτυχος και δεν συμπέσει άλλη μισή ώρα φόρτιση.
  4. Μετά από πρόσφατο μου ταξίδι προς βόρεια Ελλάδα και επιστροφή Αθήνα. Από δύο διαφορετικές διαδρομές 1500χλμ εθνικής οδού, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα αφού έχει σε όλα τα σεα φορτιστές. Εκτός Εγνατίας οδού που δεν έχει για 200 χλμ και απλώς βγήκαμε στην κοντινή πόλη φορτισαμε και συνεχίσαμε .. Μόνο στον γρήγορο της Λαμίας όταν φτάσαμε φορτιζαν και στις δύο θέσεις και μετά ήρθαν άλλοι δύο. Αλλά κι εκεί 30 λεπτά το πολύ φορτίζεις όχι παραπάνω. Και αν έχει κόσμο στα 5 λεπτά έχει κι άλλους φορτιστές.
  5. Ναι δεν βγαίνει, έχει πυρακια που κρατάνε το άκρο μέσα και είναι ρυθμιζομενο. Προφανώς σπάνε αν τα ζορισεις πολύ.
  6. Καλά έτσι είναι, για τα δικά μου δεδομένα είναι μια χαρά. Αν και τώρα η σύζυγός έχει αρχίσει και καλό βλέπει το καινούριο c3 που είναι λίγο κάτω από 4,5. Δεν υπάρχει αμφιβολία το μεγάλο σεντάν είναι ότι καλύτερο, αλλά αν σε δυσκολεύει στην καθημερινότητα δεν λέει... Τις προάλλες πήρα στο καινούριο γραφείο το ψατ και έκανα 2 μανούβρες για να μπω και 3 για να βγω, όπου με το id3 μπαίνει με την μια. (Άσε που βρήκα και σε ένα σκαλοπάτι)
  7. +1 Και απείρως πιο φιλικό στην χρήση το turbo. Εγώ έκανα σύγκριση το Punto πετρέλαιο με ατμοσφαιρικό Passat με 30 παραπάνω ίππους. Παντού ήταν πιο εύκολη η οδήγηση με το Punto. Ειδικά στο ταξίδι δεν άλλαζες ποτέ σχέση, ακόμα και για προσπέραση ήταν φουσκωμένο και πέρναγες αέρα. Υ.γ. όταν η σύζυγος είχε το Punto κι εγώ το passat έπρεπε να παίζω αρκετά με τις ταχύτητες για να είναι κοντά της. Ειδικά στις ανηφόρες έπρεπε να κατεβάζω από 6η ακόμα και σε 4η. Ενώ η ίδια πήγαινε με 5η σταθερά. Κι επειδή τα έχω δοκιμάσει σε διάφορα μοντέλα παρόμοιου βάρους 1100-1300 κιλά: Το 75αρι πετρέλαιο (κι αυτός της fiat είναι) είναι λίγο πιο αδύναμο από το 105 βενζίνης. Αυτό θα εισπράξεις στην αλλαγή απο το corsa στο 500l. Αλλά θα καίει 1-2 λίτρα περισσότερο καύσιμο το 500λ. Το ιδανικό, όπως αναφέρθηκε, είναι το 1.6 πετρέλαιο. Αλλά επειδή δεν κάνεις πολλά χλμ τον χρόνο η επιβάρυνση θα είναι 200-300€ τον χρόνο, η οποία βέβαια εξισορροπείται με μια αλλαγή dpf για μερικά χρόνια. Επιπλέον μπορείς να δεις την κάποιο συγκριτικό alfa romeo mito 1.3vs0.9 για να πάρεις μια ιδέα (πάνω κάτω τα ίδια είναι εκτός της κατανάλωσης). Μόνο που στην mito το πετρέλαιο είναι 95 ίππους κι όχι 75 όπως το δικό σου και το 0.9 είναι κι αυτο 95 όχι 105 που είναι το 500l.
  8. Ε ανέβα ένα Σάββατο άφησε το κανένα δίωρο και πάμε για καφέ με Παυλίδη κι όποιος άλλο θέλει! Και του Παυλίδη είναι καλός στο Μαρούσι, έχω στείλει κι εγώ εκεί φίλο. Υ.Γ. Στείλε μου πμ αν χρειαστείς οτιδήποτε.
  9. Μάλλον δεν έχει οδηγήσει τον κινητήρα της FIAT. Σε σύγκριση με τον 1500άρι της renault και της peugeot (βάζω τους άλλους δύο "ανταγωνιστές") φίλων μου, δεν είχε να ζηλέψει τίποτα. Και πραγματικά είτε 1248cc είτε 1461cc δεν καταλάβαινες διαφορά αν ήταν ρυθμισμένος στην ίδια απόδοση (όλοι έπαιξαν στο εύρος 70 μέχρι και 110 ίππους με παραπλήσιες επιδόσεις και καταναλώσεις). Αυτοί οι τρεις κινητήρες diesel φορέθηκαν σε πολλά μοντέλα από διάφορα γκρουπ κατασκευαστών (μια αναζήτηση είναι αρκετή για την πληροφορία αυτή). Κι επειδή έχω οδηγήσει παλαιότερα 1,9 διπλοτούρμπινο πετρέλαιο αλλά και μεγαλύτερο από 2000cc της ΜΒ, ναι εκεί βλέπεις διαφορά μεγάλη. Για την δική μου χρήση, πόλη χαλαρά και ταξίδι σταθερά, είναι overkill οτιδήποτε παραπάνω από 120 θερμικούς ίππους. Το οποίο επιβεβαιώνεται με το id3 όπου το χρησιμοποιούμε στο eco, που λένε ότι βγάζει 130ίππους, αντί για το comfort >150 ή sport ~200.
  10. σωστός έχουμε βάλει εκεί στα: δικά μας: punto x 2, c3, passat, xc40, id.3 + δύο φίλων μας
  11. Εμείς στο id τις βάλαμε 380 σε όλα τα τζάμια madico στην Άνοιξη. Κεραμική (black perl) στο εμπρός και στα υπόλοιπα (onyx)...
  12. Λέτε για αυτονομίες: Εγώ αντικατέστησα το punto πετρέλαιο 1,3 (85 ατίθασα με 45λ τεπόζιτο), με ένα id.3 με μπαταρία 58kwh. Η κατανάλωση του punto για 8 χρόνια ήταν 3,5-4λ/100χλμ πηγαίνοντας χωριό, επαρχιακός δρόμος 40-70χλμ/ώρα (θεωρητικά αυτονομία ~1100-1200χλμ), εθνική οδό Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 130χλμ/ώρα 5-6λ/100χλμ (θεωρητικά αυτονομία 750-900χλμ) και τέλος λόγω παιδιού 110χλμ/ώρα 4,5-5λ/100χλμ (θεωρητικά αυτονομία 900-1000χλμ). Εντός πόλης 5-6λ/100χλμ, τα ίδια με εθνική οδό με 130χλμ/ώρα. (χαμηλότερες τιμές δεν έχω ακούσει, εκτός από ταξί Ε πετρέλαιο με πολλές επεμβάσεις που ταξιδεύει με 130 με 4λ/100χλμ) Το id.3 εντός πόλης καίει 12-18kwh (*0,5=6-9€/100χλμ σε ταχυφορτιστή) (ιδανικές vs οι χειρότερες που είχα 0 βαθμούς έξω και θέρμανση) και εκτός 17kwh (17*0,5= 8,5€/100χλμ σε ταχυφορτιστή) με πραγματικά 110χλμ/ώρα (μερικά 150άρια σε προσπεράσεις αλλά μην το μετρήσετε). Αυτονομία 0-100% εκτός 300-350χλμ και εντός 400-450χλμ. Εγώ παίζω πάντα 20-80% (φόρτιση σε 20-30') που έχω λίγο πάνω από 200χλμ εκτός και 300χλμ εντός. Στο σπίτι για το κόστος πολλαπλασιάζεις με 0,2€/kwh ή με 0,05€/kwh που πληρώνω όταν δεν κάνω ταυτοχρονισμό με φ/β που τότε είναι 0. Υ.Γ. Ταχύτητες κοντέρ για το punto που ήταν τα 110->105 και τα 130->120. Το id.3 είναι ότι δείχνει.
  13. Όπου το είχα ψάξει έλεγαν ότι δεν υπάρχει αναφορά με προδιαγραφές από την VW και δεν υπάρχει και κάποια που να είναι ειδική για το συγκεκριμένο μοντέλο. Και το μόνο που είχαν προτείνει για μικρό βάρος <50 κιλά ήταν φουσκωτές που το απλώνει σε μεγαλύτερη επιφάνεια. Και μάλιστα έλεγαν όχι πάνω από 120χλμ/ώρα. Ήταν και πολύ οικονομικότερες από τις κλασικές μπάρες, οπότε μου τις έφερε ο ξάδερφος μου από Αγγλία με κανένα κατοσταρικο.
  14. Το σκέφτηκα λίγο... Το id3 στα 4,26 δίνει σαλόνι στο μέγεθος μεγάλο Σεντάν, λίγο μεγαλύτερο από το Passat b6-b7 οποίος ξέρει. Υστερεί σε Πορτ παγκαζ για περίπου 200λιτρα vs μισό μέτρο μακρυτερο. Οπότε μόνο για 2-3 ταξίδια δεν αξίζει το επιπλέον μήκος. Οπότε ίσως και το επόμενο να παίξει σε αυτές τις διαστάσεις και ελπίζω να παίρνει κανονικές μπάρες. Πάντως με τις φουσκωτές και δύο ή τρεις βαλίτσες των 100-125λιτρων έχουμε αρκετό χωρο. Έχει και την δικιά τους που είναι 330 λίτρα, αλλά προτιμώ να είναι σπασμένο. Καλύτερα γιατί με τις βαλίτσες δεν θα μπαίνω στον πειρασμό για μεγάλες ταχύτητες (>120).
  15. Το είχα δει κάποια στιγμή στην αντιπροσωπεία 27500. Πολυ πριν το συζητήσουμε μαζί. Όπως και το id4 με τα 160 ίδια τιμή με το id3 με τα 203, λιιιγο πριν αποφασίσουμε ότι θα αγοράσουμε. Μας έφαγε το μήκος... Θα είχαμε τώρα μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Και η δύναμη για εμένα άχρηστη πάνω από 150 ηλεκτρικά. Στην εθνική το μόνο που έμεινε κοντά και μας πέρασε μετά τα 150 ήταν κάτι range Rover τέρατα. Όλοι οι άλλοι μέχρι να καταλάβουν ότι πρέπει να κατεβάσουν είχαμε ξεφύγει. Στο eco που το 3 βγάζει κάτω από 150 και έχει και τεχνίτη υστέρηση στην απόκριση. Υ.Γ. Το επόμενο θα το πάρουμε στα 4μιση μέτρα και θα μείνουμε εκεί. Μέχρι τότε φουσκωτές μπάρες και δύο βαλίτσες επάνω και όλα καλά.
  • Δημιουργία νέου...