Η Apple κατέλαβε την πρώτη θέση ως το "πολυτιμότερο brand" για το 2013, παραλαμβάνοντας τα σκύπτρα από την Coca-Cola, η οποία "έπεσε" στην τρίτη θέση, με τη δεύτερη να καταλαμβάνει η Google.

Το πόρισμα συμπεριλαμβάνεται στην ετήσια αναφορά της Interbrand, το οποίο αναφέρει επιπλέον ότι η αξία του brand της Apple ανέρχεται στα $98.3δις δολάρια σημειώνοντας αύξηση 28% σε σύγκριση με το 2012. Η αντίστοιχη αξία για τη Google ανέρχεται στα $93.3δις δολάρια, αύξηση 34% ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη λίστα με τις 10 πιο πολύτιμες εταιρείες για το 2013 συγκατελέγονται πέντε εταιρείες τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft, Samsung και Intel. H ΙΒΜ θα μπορούσε να είναι η έκτη, συγκατελέγεται όμως στην κατηγορία της υποστήριξης επιχειρήσεων.

 

Link.png Site: http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2013/top-100-list-view.aspx[/url]']Interbrand