Η εταιρεία ενημέρωσε το Apple Support app που έχει σχεδιαστεί για iPhone και iPad, ενσωματώνοντας μια λειτουργία που θα δίνει μια εκτίμηση του κόστους επισκευής σε ενδεχόμενο πρόβλημα.

Έπειτα την τελευταία ενημέρωση του Support app της Apple, ο χρήστης μπορεί μέσα από την εφαρμογή να επιλέξει τη συσκευή του και στη συνέχεια μεταβαίνοντας στο «Επισκευές & Βλάβες» να δει κάποιες εκτιμήσεις κόστους επισκευής.

Πατώντας σε μια κοινή επισκευή, όπως μια ραγισμένη οθόνη, μια ραγισμένη πλάτη ή ένα σέρβις στη μπαταρία, η εφαρμογή θα παρέχει μια εκτίμηση του κόστους επισκευής μαζί με επιλογές που θα επιτρέπουν στον χρήστη να κλείσει ραντεβού με το κέντρο επιδιόρθωσης. Δεν υπάρχουν εκτιμήσεις κόστους για πιο περίπλοκες επισκευές, όπως ζημιά από υγρό ή μια κάμερα που δεν λειτουργεί.

support-app-2.JPG.c402c85a2e54c4ca6eb8bdea6dc4c55c.JPG

Στην ενότητα «Οι συσκευές μου», η Apple έχει προσθέσει επίσης ένα νέο πλαίσιο εισαγωγής κειμένου στο οποίο οι χρήστες μπορούν να γράψουν με δικά τους λόγια τι ακριβώς συμβαίνει με τη συσκευή τους, διευκολύνοντας την εύρεση της επιλογής υποστήριξης που χρειάζονται.

Το Support app της Apple είχε πάντα κάτι αντίστοιχο μετά την επιλογή μιας συγκεκριμένης επισκευής, αλλά τώρα οι χρήστες μπορούν να πληκτρολογήσουν αυτό που αναζητούν εκ των προτέρων για μια πιο βελτιωμένη εμπειρία.

Οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή από το App Store δωρεάν εδώ.